Op zich geen ongelijk. Sowieso moet die Marcel M. ontzettend hard oprotten.quote:
Mwah, kansloos is het wel om iemand op deze manier ff belachelijk te maken.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:06 schreef Gramulanion het volgende:
Lekker voor die kneus van een Marcel Maijer.
Maakt me geen reet uit.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:06 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Mwah, kansloos is het wel om iemand op deze manier ff belachelijk te maken.
Team Gagaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ga jij lekker naast Verbeek zittenquote:Op woensdag 30 november 2011 21:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat is daar nou zo grappig aan? Zeker na 342 keer toch niet meer..
Waarom zegt hij die naam dan zo raar? Hij heet zelf Johan maar zegt het gewoon verkeerdquote:Op woensdag 30 november 2011 21:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je avatar is ook al jaren niet meer grappig.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 november 2011 21:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Team Gagadat jij dat weet zegt meer over jou dan over mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
Mijne wel hequote:Op woensdag 30 november 2011 21:09 schreef Abed het volgende:
[..]
Je avatar is ook al jaren niet meer grappig.
Dat hij wel tienermeisjes neukt?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:09 schreef Droopie het volgende:
[..]
dat jij dat weet zegt meer over jou dan over mij.
gun het hem van harte, voor mij is het strafbaarquote:Op woensdag 30 november 2011 21:10 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat hij wel tienermeisjes neukt?
hij is een vermakelijk hork...quote:Op woensdag 30 november 2011 21:11 schreef ZuidGrens het volgende:
Verbeek is gewoon een zure kneus, klaar.
Dat is niet raar, dat is Vlaams.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:09 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Waarom zegt hij die naam dan zo raar? Hij heet zelf Johan maar zegt het gewoon verkeerd
Raar dus...quote:Op woensdag 30 november 2011 21:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is niet raar, dat is Vlaams.
Ambro-SIUSquote:Op woensdag 30 november 2011 21:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dus wel raar, hij is toch een Nederlanderquote:Op woensdag 30 november 2011 21:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Moduskapseltje erbij.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:13 schreef Albertoooo het volgende:
volens mij heeft die VI huisvader een nieuw brilletje
Best hip kapseltje voor hem, en die bril ookquote:Op woensdag 30 november 2011 21:13 schreef Albertoooo het volgende:
volens mij heeft die VI huisvader een nieuw brilletje
Vergeleken die Heerenveen-watcher met dat XXXL voorhoofd van maandag is ieder kapsel hip.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:14 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Best hip kapseltje voor hem, en die bril ook.
David de Vriesquote:Op woensdag 30 november 2011 21:15 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Vergeleken die Heerenveen-watcher met dat XXXL voorhoofd van maandag is ieder kapsel hip.
Sowieso, Heerenveen-watcherquote:Op woensdag 30 november 2011 21:15 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Vergeleken die Heerenveen-watcher met dat XXXL voorhoofd van maandag is ieder kapsel hip.
Dat is Johan Derksen zelf alquote:Op woensdag 30 november 2011 21:16 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Sowieso, Heerenveen-watcher.
Ik solliciteer denk ik ff naar Veendam-watcher
Ik moest ook mijn ogen uitwrijvenquote:
Dan zijn het zware criminelen die lang hebben kunnen trainen op het trapveldje tijdens het luchtenquote:Op woensdag 30 november 2011 21:18 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat een tuig allemaal in dat team van Metalist...hebben ze die allemaal uit de gevangenis geplukt of zo?
Dat zonder meerquote:Op woensdag 30 november 2011 21:19 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dan zijn het zware criminelen die lang hebben kunnen trainen op het trapveldje tijdens het luchten. Best aardig ploegje.
quote:Op woensdag 30 november 2011 21:21 schreef ZuidGrens het volgende:
A mattie we hbben goed gespeeld zemmel doen ons best eh boeler
Iedere boerenlul kan de pers te woord staan volgens de zaken uit zo'n training.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:21 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik zou wel eens zo'n mediatraining mee willen maken. Want die voetballers (hoe dom ze ook lijken) pikken het vaak wel redelijk op...
Tja, dat blijkt wel. Maar toch zou ik wel eens beelden van zo'n training willen zien.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Iedere boerenlul kan de pers te woord staan volgens de zaken uit zo'n training.
Idd, ben best benieuwd hoe dat gaat.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:21 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik zou wel eens zo'n mediatraining mee willen maken. Want die voetballers (hoe dom ze ook lijken) pikken het vaak wel redelijk op...
Ja brievenbus opblazen kan niet meerquote:Op woensdag 30 november 2011 21:25 schreef Albertoooo het volgende:
Derksen zijn ruiten zullen wel weer ingegooid worden
Wonen er veel buitenlanders in Oudewater dan?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:25 schreef Albertoooo het volgende:
Derksen zijn ruiten zullen wel weer ingegooid worden
Ze zitten overal, het is een sectequote:Op woensdag 30 november 2011 21:25 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Wonen er veel buitenlanders in Oudewater dan?
We zitten zelf ook allemaal te kijken hoor.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:29 schreef RemcoW23 het volgende:
Niemand kon echt lachen om dat grapje van Derksen met zijn paraplu.
Hahaha Boskamp nu, de kolere gelachen om Ajax
Een slechte grap, als antwoord op een slechte grap van Johanquote:
Was geen grap van Johan?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:31 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Een slechte grap, als antwoord op een slechte grap van Johan.
Geen kijkers voor, al die supporters zitten in Polen.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:29 schreef Sala-adin het volgende:
Word die wedstrijd van die klote lichtjes niet uitgezonden op tv?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was toch gewoon een (slechte) grap als reactie op het feit dat Boskamp in het begin een microfoon een muis noemde en hij zei toch: Pas op er zit een muis op je shirt" ?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:31 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Een slechte grap, als antwoord op een slechte grap van Johan.
Beter dat dan een muis.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:36 schreef ZuidGrens het volgende:
Johan heeft een flikker in z'n keel
solo zelfsquote:Op woensdag 30 november 2011 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
pics or it didn't happen!
quote:Op woensdag 30 november 2011 21:40 schreef Rickazio het volgende:
Van Gaal moet nog even reageren
[ afbeelding ]
quote:Hier, bij Ajax, ligt mijn hart
Een club, fascinerend, altijd apart
Door velen genoemd naar godenzonen
Voor mij de bakermat van voetbaliconen
Mijn herinneringen gaan terug naar De Meer
Ook daar heerste een bijzondere sfeer
Nu ga ik mijn gevoelens weer achterna
En treed technisch toe in de Arena
In mijn levensfase is dit een nieuwe kans
En mijn jeugdliefde krijgt een extra stimulans
En daarom klinkt het vol overgave uit mijn mond
Vandaag is de cirkel echt rond
Wat een wijsheid.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:42 schreef Rickazio het volgende:
Laat die flikkers gewoon samen werken en kijk dan verder, klaar.
Word beetje moe van die arrogante kwallen daar in 020,quote:
Wat een geweldige reactie.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:44 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Word beetje moe van die arrogante kwallen daar in 020
Moeilijkheden om Amsterdam uit te spreken provinciaaltje ?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:44 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Word beetje moe van die arrogante kwallen daar in 020
Je tv is fucked.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Dat beeldscherm daarachter veranderd steeds van kleur? Of is me tv fucked?
kabeltje ff er goed indrukken ?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Hij is voor Grun heh, kun je voorstellen, dan zo arrogant zijnquote:Op woensdag 30 november 2011 21:45 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Moeilijkheden om Amsterdam uit te spreken provinciaaltje ?
Ik zie het ook.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Och, je moet anderhalf uur grappen maken?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:45 schreef satecl het volgende:
niveau daalt een beetje... saaaaaaijax
Dat is niet je TV, dat is het topshow gifje waar je naar aan het kijken bent.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Nee maar deze discussie valt een beetje in herhaling.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Och, je moet anderhalf uur grappen maken?
Dat laatste, man.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:45 schreef j0rdiiii het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
Amsterdam, de wallen, 020, de stad op palen,quote:Op woensdag 30 november 2011 21:45 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben zo hun principes. Zoals jij altijd uit principe alle Nederlandse spelers afzeiktquote:Op woensdag 30 november 2011 21:45 schreef vincerusso het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 november 2011 21:47 schreef RemcoW23 het volgende:
Pittige tante die Olfers. Die slaat je zo de slaapkamer doorEinverstanden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chauvinisten , provincialen ... je hebt ze allemaal hierquote:Op woensdag 30 november 2011 21:48 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben zo hun principes. Zoals jij altijd uit principe alle Nederlandse spelers afzeikt
Dat kwam me bekend voor iddquote:Op woensdag 30 november 2011 21:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit heb je nog nooit gezegd Jo-Han...
99 % van jullie aanhang is boerquote:Op woensdag 30 november 2011 21:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
Al die boeren die zich met the Pride of Mokum menen te moeten bemoeien
quote:Op woensdag 30 november 2011 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vlak voor het EK komt er vooral GEEN cd met voetbal hits van Johan en Wilfred.
Jep.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh ja, Sierd is voor Atletico
Iedereen die m'n filmpje gezien heeft wist dat natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |