Op zich geen ongelijk. Sowieso moet die Marcel M. ontzettend hard oprotten.quote:
Mwah, kansloos is het wel om iemand op deze manier ff belachelijk te maken.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:06 schreef Gramulanion het volgende:
Lekker voor die kneus van een Marcel Maijer.
Maakt me geen reet uit.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:06 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Mwah, kansloos is het wel om iemand op deze manier ff belachelijk te maken.
Team Gagaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ga jij lekker naast Verbeek zittenquote:Op woensdag 30 november 2011 21:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat is daar nou zo grappig aan? Zeker na 342 keer toch niet meer..
Waarom zegt hij die naam dan zo raar? Hij heet zelf Johan maar zegt het gewoon verkeerdquote:Op woensdag 30 november 2011 21:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je avatar is ook al jaren niet meer grappig.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 november 2011 21:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Team Gagadat jij dat weet zegt meer over jou dan over mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
Mijne wel hequote:Op woensdag 30 november 2011 21:09 schreef Abed het volgende:
[..]
Je avatar is ook al jaren niet meer grappig.
Dat hij wel tienermeisjes neukt?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:09 schreef Droopie het volgende:
[..]
dat jij dat weet zegt meer over jou dan over mij.
gun het hem van harte, voor mij is het strafbaarquote:Op woensdag 30 november 2011 21:10 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat hij wel tienermeisjes neukt?
hij is een vermakelijk hork...quote:Op woensdag 30 november 2011 21:11 schreef ZuidGrens het volgende:
Verbeek is gewoon een zure kneus, klaar.
Dat is niet raar, dat is Vlaams.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:09 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Waarom zegt hij die naam dan zo raar? Hij heet zelf Johan maar zegt het gewoon verkeerd
Raar dus...quote:Op woensdag 30 november 2011 21:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is niet raar, dat is Vlaams.
Ambro-SIUSquote:Op woensdag 30 november 2011 21:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dus wel raar, hij is toch een Nederlanderquote:Op woensdag 30 november 2011 21:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Moduskapseltje erbij.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:13 schreef Albertoooo het volgende:
volens mij heeft die VI huisvader een nieuw brilletje
Best hip kapseltje voor hem, en die bril ookquote:Op woensdag 30 november 2011 21:13 schreef Albertoooo het volgende:
volens mij heeft die VI huisvader een nieuw brilletje
Vergeleken die Heerenveen-watcher met dat XXXL voorhoofd van maandag is ieder kapsel hip.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:14 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Best hip kapseltje voor hem, en die bril ook.
David de Vriesquote:Op woensdag 30 november 2011 21:15 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Vergeleken die Heerenveen-watcher met dat XXXL voorhoofd van maandag is ieder kapsel hip.
Sowieso, Heerenveen-watcherquote:Op woensdag 30 november 2011 21:15 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Vergeleken die Heerenveen-watcher met dat XXXL voorhoofd van maandag is ieder kapsel hip.
Dat is Johan Derksen zelf alquote:Op woensdag 30 november 2011 21:16 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Sowieso, Heerenveen-watcher.
Ik solliciteer denk ik ff naar Veendam-watcher
Ik moest ook mijn ogen uitwrijvenquote:
Dan zijn het zware criminelen die lang hebben kunnen trainen op het trapveldje tijdens het luchtenquote:Op woensdag 30 november 2011 21:18 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat een tuig allemaal in dat team van Metalist...hebben ze die allemaal uit de gevangenis geplukt of zo?
Dat zonder meerquote:Op woensdag 30 november 2011 21:19 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dan zijn het zware criminelen die lang hebben kunnen trainen op het trapveldje tijdens het luchten. Best aardig ploegje.
quote:Op woensdag 30 november 2011 21:21 schreef ZuidGrens het volgende:
A mattie we hbben goed gespeeld zemmel doen ons best eh boeler
Iedere boerenlul kan de pers te woord staan volgens de zaken uit zo'n training.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:21 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik zou wel eens zo'n mediatraining mee willen maken. Want die voetballers (hoe dom ze ook lijken) pikken het vaak wel redelijk op...
Tja, dat blijkt wel. Maar toch zou ik wel eens beelden van zo'n training willen zien.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Iedere boerenlul kan de pers te woord staan volgens de zaken uit zo'n training.
Idd, ben best benieuwd hoe dat gaat.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:21 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik zou wel eens zo'n mediatraining mee willen maken. Want die voetballers (hoe dom ze ook lijken) pikken het vaak wel redelijk op...
Ja brievenbus opblazen kan niet meerquote:Op woensdag 30 november 2011 21:25 schreef Albertoooo het volgende:
Derksen zijn ruiten zullen wel weer ingegooid worden
Wonen er veel buitenlanders in Oudewater dan?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:25 schreef Albertoooo het volgende:
Derksen zijn ruiten zullen wel weer ingegooid worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |