Nee die is niet zo fanatiek.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:45 schreef jpjedi het volgende:
Goed bezig DennisDie broer van je die is niet zo fanatiek he!
vergeet het SC topic niet
Zelda? Dat is toch voor meisjes?quote:Op woensdag 30 november 2011 16:46 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Nee die is niet zo fanatiek.
Alleen met zelda.
En die staat erbij.
Je weet de laatste is CPquote:Op woensdag 30 november 2011 16:59 schreef jpjedi het volgende:
Ik weet dat er voor BF2 software bestaat waarmee je tactieken per map kan uitwerken. Sowieso wel handig om een lijst van layouts in de OP te zetten van de warmappen. (urbans?) Dan kunnen we in ieder geval painten.
Voorbeeld:
Seine crossing, Rush
[ afbeelding ]
Seine crossing, 32p
[ afbeelding ]
Seine crossing, 64p
[ afbeelding ]
Okee kan hem alleen niet voor download vinden.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:08 schreef jpjedi het volgende:
jaa er is ATC voor BF3
http://www.battlefield-co(...)uot-ATC-quot-for-BF3
hier downen en bf3 mappack importeren met code: 4AVWGMquote:Op woensdag 30 november 2011 17:13 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Okee als ik die ATC nou is heb.
Donequote:Op woensdag 30 november 2011 17:17 schreef jpjedi het volgende:
[..]
hier downen en bf3 mappack importeren met code: 4AVWGM
Nee man gek. Zelda is voor mannen die hun diensten op het slagveld hebben bewezen. Voor VETERANENquote:
Die nerdjes van tweaker mischien.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:32 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Nee man gek. Zelda is voor mannen die hun diensten op het slagveld hebben bewezen. Voor VETERANEN![]()
Maarre jullie zijn wel heel erg fanatiek.
Wil je echt een tactiek uitvoeren zoals getekend gaat worden, dan mag iedereen wel 10x zijn tactiek doornemen. Anders wordt het niks. Dan focust men zich meer op het juist lopen volgens afspraken dan op de vijand.
Enne ik neem aan dat ze niet openbaar komen zoals op het forum.... ik weet niet tegen wie jullie spelen maar die gasten kijken ongetwijfeld mee.
quote:Op woensdag 30 november 2011 19:14 schreef dennis3d het volgende:
Heb doubledutch clan voor een war uitgenodigt.
lol, tja nintendo is niet echt mijn ding, dat heb ik al wat jaren achter me gelaten.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:32 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Nee man gek. Zelda is voor mannen die hun diensten op het slagveld hebben bewezen. Voor VETERANEN![]()
Maarre jullie zijn wel heel erg fanatiek.
Wil je echt een tactiek uitvoeren zoals getekend gaat worden, dan mag iedereen wel 10x zijn tactiek doornemen. Anders wordt het niks. Dan focust men zich meer op het juist lopen volgens afspraken dan op de vijand.
Enne ik neem aan dat ze niet openbaar komen zoals op het forum.... ik weet niet tegen wie jullie spelen maar die gasten kijken ongetwijfeld mee.
Nee joh niet te goed.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:25 schreef jpjedi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je hebt toch wel gecheckt of ze niet te goed zijn he?
Vrijdagavond training 6x6 of 8x8 opzetten Seine op BoF#3?
Ik speel ook alleen Nintendo vanwege Zelda en Mario (kart). Blijven geweldige spellen voor vermaak en nostalgie.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:40 schreef jpjedi het volgende:
[..]
lol, tja nintendo is niet echt mijn ding, dat heb ik al wat jaren achter me gelaten.
Doe je zelf ook mee? wat ervaring is nooit weg natuurlijk. We moeten inderdaad goed plannen en het vooral niet te moeilijk maken. Maar basis afspraken en looproutes voor squads moeten we wel kunnen vastleggen. Het is al snel te complex als je met verdedigende en aanvallende strategien gaat werken. Liefst speel ik een WAR op karkand maar Seine moet ook wel geschikt zijn.
We kunnen je gebruiken als lokaasquote:Op donderdag 1 december 2011 07:06 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Ik speel ook alleen Nintendo vanwege Zelda en Mario (kart). Blijven geweldige spellen voor vermaak en nostalgie.
Op het moment ben ik met bf3 niet beter dan een willekeurige boffer. Dus aan mij heb je niet veel. Wat betreft kills dan.
Ik ben wel iemand die 10m wil lopen om net dat ene mannetje te doden die naar de vlag gaat. Lang leve het teamwerk![]()
Helaas ontbreekt er voor dit soort dingen een commander.
Okee dan word die ge canceld en ff andere datum regelen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:46 schreef jpjedi het volgende:
16e kan ik niet helaas en rush is niet mijn ding. Een keer is niet erg maar dan ook nog trainen met rush zie ik niet zitten.
je hoeft niet vanwege mij te cancellen hoor. Echter de 18e CQ 6x6 ben ik bijquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:57 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Okee dan word die ge canceld en ff andere datum regelen.
is nu 18de en moet je erbij hebben.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:29 schreef jpjedi het volgende:
[..]
je hoeft niet vanwege mij te cancellen hoor. Echter de 18e CQ 6x6 ben ik bij
Deze alsnog de 16e?quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:31 schreef dennis3d het volgende:
DD wou toch nog war
Dennis3d
Firefox1
6vs6
Conquest
Wie wil er mee doen.
Ik vind het goed.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:01 schreef jpjedi het volgende:
Vanavond trainen jongens? Gooien we de flyschool even onder een paswoord en zonder autobalance
Sorry heb je nog niet zien spelen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:58 schreef drumstickNL het volgende:
Wat nou reserve, ik ben fucking rambo man.
Echt niet?quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:02 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Sorry heb je nog niet zien spelen.
Als ik vanavond niks te doen heb kom ik zeker.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:03 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Trainen vanavond
Dennis
JP
..
Wie maakt ons los
okeequote:Op vrijdag 2 december 2011 15:15 schreef VanRuss het volgende:
kan de war-training door gaan om 21:00? omdat ik heb training tot 20:00 ben trg achter PC tege 20:30 dusjah , zou handig zijn !
Dus Stemme op 21:00!
quote:
Ik doe ook nog wel mee JPquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:03 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Trainen vanavond
Dennis
JP
..
Wie maakt ons los
Doen we nu tog ook al?quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:18 schreef jpjedi het volgende:
Ik heb liever ook 21:00
@Drumstick, het is wel handig of je aangeeft te komen of niet. Beetje lullig als we teams samenstellen en dat er dan iemand niet komt opdagen.
Geen punt of je wel of niet komt maar liefst wel even van te voren aangeven. Dan kan Dennis de lijstjes compleet maken.
Mochten we volk te weinig hebben dan gaan we zelf onze war spelen tegen random tegenstanders op de server
Okeequote:Op vrijdag 2 december 2011 17:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Vanavond gaat mij niet lukken, ik moet naar het schijnt mijn sociale contacten ook onderhouden
Inderdaad was leuk, maar nog wel werk aan de winkel.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:56 schreef jpjedi het volgende:
super jongens, ik vond het leuk om te doen en het hadrcore principe houdt je wel scherp. niets mis mee eigenlijk. Wij worstelden enorm met de tactiek maar met vlagen liep onze tactiek echt perfect moet ik zeggen. Nog veel werk aan de winkel en nog niets kunnen oefenen in de samenwerking tussen squads maar individueel ging het erg goed.
Kan het niet om 21:00?quote:Op maandag 5 december 2011 10:10 schreef dennis3d het volgende:
DD wil morgen avond om 20:30 een trainings potje doen.
War team tot nu toe voor deze war
Nog 1 iemand nodig
Dennis3d
Firefox1
Jedi
Vanruss
Re.active
6vs6
conquest
Bazar
Probeerde het later te krijgen maar lukt niet.quote:Op maandag 5 december 2011 10:20 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Kan het niet om 21:00?
Maar 20:30 moet ook wel lukken. We moeten wel goed eerst een tactiek overleggen natuurlijk die niet iedereen mee kan lezen.
Ik heb een beta forum online op de BoF website:
http://test.bandoffokkers.com/forum/ (ik heb al een wartopic aangemaakt: http://test.bandoffokkers(...)ield-3/clan-wars/#p1)
no probs, ik ben erbijquote:Op maandag 5 december 2011 12:19 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Probeerde het later te krijgen maar lukt niet.
Kan hem vanavond wel testen.quote:Op maandag 5 december 2011 12:20 schreef jpjedi het volgende:
[..]
no probs, ik ben erbij
Ik heb ondertussen alles uitgevogeld over #3 unranked met pass.. die moeten we wel even testen voor de war. autobalance zet ik uit zodat we gewoon teams kunnen toewijzen. Moeten testen of bij unranked ook direct alle unlocks wegvallen.
Ben ik ook wel benieuwd naar.quote:
Yes is gelukt, enige wat ik nog niet weet is of de unlocks uit staan bij unranked. Bij BF2 was dat wel maar ze lijken het wiel compleet opnieuw te moeten uitvinden bij bf3quote:Op maandag 5 december 2011 19:42 schreef Re.active het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar.
Zag trouwens dat er een password op #3 zit dus dat is mooi. Je hebt het uit eindelijk dus toch voor elkaar gekregen JP?
Ben bezig.......quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:20 schreef jpjedi het volgende:
Heey warlord, hoe zit het met de tactiek voor vanavond ?
Ik vond het wel werken om met 1 man per squad vrij rond te lopen en met de andere 2 de tegenpartij vast te pinnen bij een vlag. Dit kun je nu mooi met 2 squads doen. Ik zou het wel simpel houden voorlopig dus iets als: squad 1 linksom, squad 2 rechts om -> beide kanten aanval inzetten op B.
Het is maar een scenario.
Of...quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:20 schreef jpjedi het volgende:
Heey warlord, hoe zit het met de tactiek voor vanavond ?
Ik vond het wel werken om met 1 man per squad vrij rond te lopen en met de andere 2 de tegenpartij vast te pinnen bij een vlag. Dit kun je nu mooi met 2 squads doen. Ik zou het wel simpel houden voorlopig dus iets als: squad 1 linksom, squad 2 rechts om -> beide kanten aanval inzetten op B.
Het is maar een scenario.
Speel ik in mijn 1tje 6 tegen 6 ?quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:23 schreef dennis3d het volgende:
War training tegen DD
Squad A
Dennis3d Medic
Re.active Medic
Genakt Support
Squad B
Jedi Support
Vanruss Medic
Firefox1 Medic
6vs6
conquest
Bazar 16 map.
Reserve
Kroodjebip
Squad A gaat in het begin naar B
Squad B gaat in het begin naar A of C Ligt eraan welk team.
Squad B moet nadat A of C is veroverd Rechts om helpen bij B als het nodig is en ander A of C
welk team je bent zien te flanken.
Nee je bent reservequote:Op dinsdag 6 december 2011 10:52 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Speel ik in mijn 1tje 6 tegen 6 ?
Firefox ervaring met reviven?quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:23 schreef dennis3d het volgende:
War training tegen DD
Squad A
Dennis3d Medic
Re.active Medic
Genakt Support
Squad B
Jedi Support
Vanruss Medic
Firefox1 Medic
6vs6
conquest
Bazar 16 map.
Reserve
Kroodjebip
Squad A gaat in het begin naar B
Squad B gaat in het begin naar A of C Ligt eraan welk team.
Squad B moet nadat A of C is veroverd Rechts om helpen bij B als het nodig is en ander A of C
welk team je bent zien te flanken.
Yep en jij kan niet van de support afblijven dus.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:00 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Firefox ervaring met reviven?
VanRuss is een topmedic dus denk dat het helemaal goed gaat komen.
Ah ok. Ik heb trouwens nog een sollicitatie gestuurd via dat ELS, gisteravondquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:59 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Nee je bent reserve![]()
Voor als er iemand uitvalt of niet echt presteert.
Je moet je aanmelden.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:02 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Ah ok. Ik heb trouwens nog een sollicitatie gestuurd via dat ELS, gisteravond
Vaak wel.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:05 schreef rubbels het volgende:
Die wars, zijn die altijd 's avonds om een uur of 9?
Lijkt me niet erg tactisch omdat je zom aar beperkt gebruik maakt van de spawn en revive mogelijkheden, oftewel je gaat jezelf enorm beperken.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Of...
2 squads (met 2 man) die apart een vlag aanvallen. en 2 man "vrij" als back-up en/of als bewaker kan optreden.
Ik zie wel een rol in het laatste voor mezelf weggelegd
Beetje jammer... Als ik dan een keer mee wil doen zal ik moeten haastenquote:
Vaak in het weekend en soms overdag.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:07 schreef rubbels het volgende:
[..]
Beetje jammer... Als ik dan een keer mee wil doen zal ik moeten haasten
Op zondag overdag ook wel eens?
Ah, ok.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:07 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Vaak in het weekend en soms overdag.
`quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:03 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Je moet je aanmelden.
Het wachtwoord is BofWarTeam123
Er staat ergens bij BoF wel join.
Inderdaad kan dit topic niet met een ww ofzo.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:15 schreef jpjedi het volgende:
Hier een basis opzetje vanuit noordelijke US basis. squad A gooit gelijk de druk op de ketel bij de C vlag en pakt mogelijk de tegenstander al in de rug bij B. Squad B gaat voor de B vlag vanaf C maar laat een mannetje achter bij C om een mogelijke aanval in de rug te vertragen.
[ afbeelding ]
kansloos dat we dit op een openbaar forum doen trouwens
ik heb een bof forum geopend he? maar nog geen registraties gezienquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:18 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Inderdaad kan dit topic niet met een ww ofzo.
En zo kan ik het ook maar op die van bf2 vond ik het strakker.
En ik weet niet hoe ik het op het forum moet poste dit.
Deze tactiek natuurlijk zelfde als bij de rusland.
Weet maar stond in open forum dus kan ook iedereen op.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:21 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ik heb een bof forum geopend he? maar nog geen registraties gezien
Log anders even in op ATT: 84.196.166.105
Iedereen mag trouwens inloggen op ATT voor het bespreken van tactiek.
Hij wilt niet joinen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:21 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Wat is ATT?quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:21 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Het is trouwen ATCquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:24 schreef jpjedi het volgende:
[..]
even terug naar pagina 1 van dit topic
Ah, ik snapquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:24 schreef jpjedi het volgende:
[..]
even terug naar pagina 1 van dit topic
De Windows vuurmuurtjes staan ook uit?quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:43 schreef jpjedi het volgende:
snappen er geen reet van. Voor ATC heb ik een portforward aangemaakt 3333 naar mijn ip 84.196.166.105 maar Dennis kan niet connecten. Andersom werkt ook niet.
Is er hier een netwerk goeroe die kan helpen?
Een portforward naar een extern IP ?quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:43 schreef jpjedi het volgende:
snappen er geen reet van. Voor ATC heb ik een portforward aangemaakt 3333 naar mijn ip 84.196.166.105 maar Dennis kan niet connecten. Andersom werkt ook niet.
Is er hier een netwerk goeroe die kan helpen?
nee dat zeg ik lomp inderdaad. ik heb hem naar mijn pc geforwardquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:04 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Een portforward naar een extern IP ?
Ik kom niet door de signup van ATC, maar volgens telnet staat de port wel open.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:21 schreef Re.active het volgende:
Ik zit er in JP. dus het werkt blijkbaar wel hoor
Hmm vreemd, dan moet het probleem bij dennis zitten dus :squote:Op dinsdag 6 december 2011 12:21 schreef Re.active het volgende:
Ik zit er in JP. dus het werkt blijkbaar wel hoor
Lol, ja staat in mij. Open dir voor grote files publiek te delenquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:35 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Ik kom niet door de signup van ATC, maar volgens telnet staat de port wel open.
Eidt: hey, een hydrauliek handboek
Geen idee, ik heb geen portscan op je los gelaten hoor, het was een wilde gokquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:54 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Lol, ja staat in mij. Open dir voor grote files publiek te delenrest van mijn server zit toch wel goed dicht getimmerd?
Hij blijft bij mij hangen, ik probeer het later nog eens .. oh wacht, is het handig, heb ik het nodig ?quote:Signup is kipsimpel, dat mag geen probleem zijn.
Soort van groepspaint sessie waar je van allerlei spellen de maps kan weergeven die aan alle mensen getoond wordt die vabn de sessie deel uit maken. Daarna makkelijk te exporteren.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:57 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb geen portscan op je los gelaten hoor, het was een wilde gok
[..]
Hij blijft bij mij hangen, ik probeer het later nog eens .. oh wacht, is het handig, heb ik het nodig ?
Oh, dat is gaaf, ik zat 15 jaar geleden letterlijk in paint tactische tekeningen te makenquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:03 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Soort van groepspaint sessie waar je van allerlei spellen de maps kan weergeven die aan alle mensen getoond wordt die vabn de sessie deel uit maken. Daarna makkelijk te exporteren.
Simpele tactiek ontwikkel methode om vanavond de eerste training te doen met squad samenwerking.
Uiteraard is mijn paint hierboven voor de eerste minuten maar we moeten goed nadenken wat te doen in defensieve en offensieve random situaties.
Ik wil hem best hosten inderdaad, geen probleem. Ik laat hem heel de dag aan staanquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:05 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Oh, dat is gaaf, ik zat 15 jaar geleden letterlijk in paint tactische tekeningen te maken
Ik zal het vanavond eens installeren, kan ik dan bij jou inloggen ?
Ik heb nooit BF gespeelt, voornamelijk Halflife (met de FireArms mod).quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:08 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik wil hem best hosten inderdaad, geen probleem. Ik laat hem heel de dag aan staan
15 jaar geleden? Bf1942 veteraan?
donaties altijd welkomquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:19 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Ik heb nooit BF gespeelt, voornamelijk Halflife (met de FireArms mod).
Ik heb trouwens ook nog een server staan, die heeft een jaar of 5 als WOW server gedraaid en staat nu stof te happen.
Edit: Trouwens, 2 Euro per maand voor een VIP slot was het toch ? Ik wil evt wel doneren .. is er nog een reden dat er geen 64 player server is (kan het me voorstellen, kost aardig wat knaken).
Dat dacht ik al, ik schrok eigenlijk een beetje van de prijs, wat een handel is dat !quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:26 schreef jpjedi het volgende:
[..]
donaties altijd welkomvip slots moeten nog worden vrijgegeven door Dice maar een kickje krijg je altijd als je hezelf even meld op TS.
64 wordt als te druk ervaren maar kost met name veel geld. Nu betaal ik, civilian en Idanue de servers vooruit en we incasseren door donaties. Risico wordt me te groot om
180euro voor te schieten voor 3 maanden
Lukt niet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:53 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Hmm vreemd, dan moet het probleem bij dennis zitten dus :s
Dennis, probeer nog eens voor de zekerheid?
Zou leuk zijn als we met wat mensen van het warteam de tactiek kunnen bespreken
Zal ik doenquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:13 schreef jpjedi het volgende:
[..]
vreemd, reactive zit er wel in.. Trek die broer van je eens van de WII af dan..
19:00 online om te plannen in ATC? ik heb hem al aan staan dus probeer voor die tijd eens te kijken of je erin kan komen.quote:
Voor wie is dit bedoeld?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:55 schreef jpjedi het volgende:
[..]
19:00 online om te plannen in ATC? ik heb hem al aan staan dus probeer voor die tijd eens te kijken of je erin kan komen.
Iedereen die op de lijst staat! download het prgje even en log in op mijn IP. dan kunnen we vanavond om 19:00 de tactiek even doorlopen met ondersteuning van TS.quote:
Zal er zijnquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:02 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Iedereen die op de lijst staat! download het prgje even en log in op mijn IP. dan kunnen we vanavond om 19:00 de tactiek even doorlopen met ondersteuning van TS.
Kan nie broer moet zo weg dus :Squote:Op dinsdag 6 december 2011 16:55 schreef jpjedi het volgende:
[..]
19:00 online om te plannen in ATC? ik heb hem al aan staan dus probeer voor die tijd eens te kijken of je erin kan komen.
Welkequote:Op dinsdag 6 december 2011 17:52 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Geen wifi van de buren ofzo? Anders zet je firewall eens uit?
Mijn firewall (zonealarm) is uit en lukt niet gewoon ip en poort 3333quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:52 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Geen wifi van de buren ofzo? Anders zet je firewall eens uit?
Okee.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:58 schreef jpjedi het volgende:
Staat hierboven toch al een paar keer
84.196.166.105
Nu niet online want lies is ingelogd..
Ik zit te hopen dat mijn geluid op BF straks niet uitvalt als ik TS gebruikquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:29 schreef jpjedi het volgende:
nou we hebben een idee wa we gaan doen. Ben benieuwd binnen hoeveel seconden onze tactiek in duigen gaat vallen.
had ik ook, moet je de plugin van TS verwijderen. anders rommelt hij met de kanalen in W7.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zit te hopen dat mijn geluid op BF straks niet uitvalt als ik TS gebruikDat gebeurt namelijk regelmatig.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:40 schreef jpjedi het volgende:
Wtf die gasten hebben zelfs een clan radio zender en gaan op tripjes naar WO2 musea..
-edit- Gevonden, THX!quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:41 schreef jpjedi het volgende:
[..]
had ik ook, moet je de plugin van TS verwijderen. anders rommelt hij met de kanalen in W7.
quote:*** German only *** This Mailing goes to all german / austrian and swiss teams, sorry for disturbing others ***
Hallo Battlefield 3 Teams!
Wir wollen euch mit dieser Mail auf ein ganz besonderes Weihnachtsgeschenk von uns und EA hinweisen. Als größtes deutschsprachiges Event für dieses Jahr veranstalten wir ab Sonntag anlässlich des Releases des "Back to Karkand" Addons nächste Woche einen "Back to Karkand" Cup mit einem sagenhaften Preisgeld von 10.000 Euro für das Gewinnerteam.
Gespielt wird im 8on8 Conquest Modus und ihr habt noch bis einschließlich kommenden Samstag Zeit euer Team fit für diesen Cup zu machen und euch anzumelden. Die Zeit ist also knapp!
Selbst wenn ihr nicht zu den Top Teams gehört, ist ein Cup mit vorhergehender Gruppenphase immer eine nette Abwechslung zu den sonst üblichen ESL Cups und bietet eine Menge Spaß und Spannung.
Wir würden uns freuen euch im Cup wieder zu sehen.
Mehr Informationen findet ihr in unserem B2K10K Portal unter: http://esl.battlefield.de
Mit freundlichen Grüßen,
Euer Battlefield 3 Admin Team
--
Electronic Sports League
http://www.esl.eu
Serieus? Jammer zeg! De 18e ben ik er bij, dus misschien dat het dan beter gaatquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:45 schreef FireFox1 het volgende:
Nou, dat was een "leermomentje"
Wat een pak slaag hebben we gekregen zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
Nu we geëvalueerd hebben met DD blijkt dat zij erg leunen op hun skills en juist helemaal geen tactiek hebben. Ze gebruiken wel heel veel logica zoals een spawn betekent nog een ventje, een doodskop op de minimap betekent een tegenstander etc. Dat is wellicht iets om aan te werken maar in het algemeen spelen we beter eerst tegen wat makkelijkere tegenstanders want dit gaat nergens over. 5 klasses verschil.quote:
Begin ik morgen mee.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:09 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nu we geëvalueerd hebben met DD blijkt dat zij erg leunen op hun skills en juist helemaal geen tactiek hebben. Ze gebruiken wel heel veel logica zoals een spawn betekent nog een ventje, een doodskop op de minimap betekent een tegenstander etc. Dat is wellicht iets om aan te werken maar in het algemeen spelen we beter eerst tegen wat makkelijkere tegenstanders want dit gaat nergens over. 5 klasses verschil.
Feedback die we kregen was dat we vooral veel bij elkaar bleven plakken en dat was ons zwakke punt volgens hen. Ik zou juist denken dat we wat bij elkaar blijven in 2 squads van 3 om nut te hebben van het reviven en supporten maar in principe is dat ook niet nodig want je lifetime is toch beperkt
ESL rules zijn ok, het lag niet aan de wapens maar aan het verschil in skills. Ze hadden gemiddeld 155 uur per lid.
Dennis, wil je wat vooronderzoek doen naar I2K?
Het zag er allemaal wel heel doordacht samen. Ik zag ze ook bijna nooit met z'n drieën bij elkaar. 3 paren van 2.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:09 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nu we geëvalueerd hebben met DD blijkt dat zij erg leunen op hun skills en juist helemaal geen tactiek hebben. Ze gebruiken wel heel veel logica zoals een spawn betekent nog een ventje, een doodskop op de minimap betekent een tegenstander etc. Dat is wellicht iets om aan te werken maar in het algemeen spelen we beter eerst tegen wat makkelijkere tegenstanders want dit gaat nergens over. 5 klasses verschil.
Feedback die we kregen was dat we vooral veel bij elkaar bleven plakken en dat was ons zwakke punt volgens hen. Ik zou juist denken dat we wat bij elkaar blijven in 2 squads van 3 om nut te hebben van het reviven en supporten maar in principe is dat ook niet nodig want je lifetime is toch beperkt
ESL rules zijn ok, het lag niet aan de wapens maar aan het verschil in skills. Ze hadden gemiddeld 155 uur per lid.
Dennis, wil je wat vooronderzoek doen naar I2K?
Dat dacht ik ook maar dat is niet zo.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het zag er allemaal wel heel doordacht samen. Ik zag ze ook bijna nooit met z'n drieën bij elkaar. 3 paren van 2.
Het is unranked dus niks wordt gesaved.quote:Op woensdag 7 december 2011 02:07 schreef Smoofie het volgende:
Ik zag jullie in die server, en de meeste van hun zijn lvl 40+ met gem. 300 spm en een kdr van zo'n 1.5.
Worden je stats gesaved met die wars?(kills/deaths/time)
Zo niet, dan kan ik ook wel eens mee doen, ik pwn best wel hardin BF3, al zeg ik het zelf(kdr 2.35, spm bijna 600)
We hebben ze gesproken na de war en ook gelijk wat feedback gevraagd. Het verbaasde mij nog het meeste dat ze eigenlijk geen tactiek hebben. Des te meer een bevestiging dat het vooral een verschil in niveau was aangezien ze al aangaven dat ze op gemiddeld 155 uur zitten in BF2 en samen ook wars spelen in andere spellen. Ze hebben 500+ leden en een speciale wargroep, op zich wel indrukwekkend.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het zag er allemaal wel heel doordacht samen. Ik zag ze ook bijna nooit met z'n drieën bij elkaar. 3 paren van 2.
Assault en voertuig hoer. Zijn stats zijn verder indrukwekkend en niet het niveau wat we zoeken om tegen te spelen op het moment. Zoals het er uit ziet is dit hetzelfde niveau als DD...quote:Op woensdag 7 december 2011 08:44 schreef dennis3d het volgende:
Uit even een klein onderzoek is dit de beste speler van het platoon van l2k.
http://battlelog.battlefi(...)_NL/stats/241842671/
Nou ik heb de rest bekeken en dat was niet zo indrukwekkend.quote:Op woensdag 7 december 2011 09:21 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Assault en voertuig hoer. Zijn stats zijn verder indrukwekkend en niet het niveau wat we zoeken om tegen te spelen op het moment. Zoals het er uit ziet is dit hetzelfde niveau als DD...
Ben benieuwd! goed bezig Sherlock!quote:Op woensdag 7 december 2011 09:44 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Nou ik heb de rest bekeken en dat was niet zo indrukwekkend.
Als we gewoon zoals DD gaan spelen gaat het wel lukken.
Bij elkaar blijven en vlageen pakken.
L2K zijn f2000 hoertjes en die is zwaar verzwakt.
quote:Op woensdag 7 december 2011 09:53 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ben benieuwd! goed bezig Sherlock!
Ik vind het goed.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:10 schreef jpjedi het volgende:
Nah weet je wat het is? Je moet het warteam ook gemotiveerd houden en dat gaat beter met een vlakkere leercurve. Sterker nog, ik denk dat we door slachtpartijen niets leren.
Anderzijds moeten we als warteam ook beseffen dat we op de tanden moeten bijten en veel samen moeten oefenen. Wellicht toch een vaste avond instellen of zelfs 2? Ik weet niet hoe de rest van het warteam daar tegenover staat?
Ik vind het wel een goed idee, maar ik weet niet of het mij uitkomt...quote:Op woensdag 7 december 2011 10:10 schreef jpjedi het volgende:
Nah weet je wat het is? Je moet het warteam ook gemotiveerd houden en dat gaat beter met een vlakkere leercurve. Sterker nog, ik denk dat we door slachtpartijen niets leren.
Anderzijds moeten we als warteam ook beseffen dat we op de tanden moeten bijten en veel samen moeten oefenen. Wellicht toch een vaste avond instellen of zelfs 2? Ik weet niet hoe de rest van het warteam daar tegenover staat?
Dat zou wel fijn zijn ..quote:Op woensdag 7 december 2011 10:10 schreef jpjedi het volgende:
Wellicht toch een vaste avond instellen of zelfs 2? Ik weet niet hoe de rest van het warteam daar tegenover staat?
Ik kan daar niet aan meedoen, ik heb de avonden vrij dik gevuld met sportschool e.d. daar kan geen pc game train avond bij zoals ik dat vroeger met WoW kon doen.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:10 schreef jpjedi het volgende:
Ik zeg maar wat.. mijn wekker gaat ook om 6:00. Ieders input is welkom maar ik kan het niet ruiken dus gooi ik er maar een dag en tijd in.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:06 schreef KroodjeBip het volgende:
In mij geval kan ik om 21:00, 1 pot meespelen, iets met een baan en een wekker om 05:30
Ik vind die dagen goed met trainen.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:04 schreef jpjedi het volgende:
Tja geldt voor de meesten wel dat ze beperkt tijd hebben. Stel dat we nu 10 war-members hebben en we plannen maandagavond en donderdagavond om 21:00 voor 2 potjes tegen elkaar of tegen een clan als training. Dan moeten we toch 6 plekken kunnen invullen en mogelijk aanvullen met reguliere BoF leden?
Is dat een opzetje?
Dennis, jij bent de warlord, zeg eens wat zinnigs.
Weet ik, ik val je niet aan (kom ik zo bot over ?quote:Op woensdag 7 december 2011 15:08 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik zeg maar wat.. mijn wekker gaat ook om 6:00. Ieders input is welkom maar ik kan het niet ruiken dus gooi ik er maar een dag en tijd in.
20:30 dan?
20:30 dan .quote:Op woensdag 7 december 2011 15:15 schreef Re.active het volgende:
acht uur is voor mij te vroeg,
Heb het liever later op de avond. Nu moet ik dan gaan haasten om op tijd te zijn en dan na de training nog tijd zat overhoud voor de avond. Dan liever later op de avond en dan maar weinig tijd overhouden na de training voor de rest van de avond
oh nee hoor en zo was mijn post ook niet bedoeldquote:Op woensdag 7 december 2011 15:11 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Weet ik, ik val je niet aan (kom ik zo bot over ?) !
Is een uur of 8 te vroeg (?) .. misschien handiger dit te bespreken als de meeste op TS zitten, ik weet ook niet wat handig is voor de andere BOFFERz..
Ja op ts met iedereen die mee wil doen met war.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:20 schreef jpjedi het volgende:
[..]
oh nee hoor en zo was mijn post ook niet bedoeldsorry
Vanavond even verder bespreken dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
Ik probeerd het.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:00 schreef VanRuss het volgende:
Gelieve er 21:00 Van te maken want ik ben pas trg tege 20:45... training :S
Dat is juist wat we proberen te plannen. Echter Dennis is de organisator dus ik laat het even aan hem om de planning rond te maken.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:25 schreef FireFox1 het volgende:
jpjedi, wanneer gaan we onderling oefenen? Lijkt me wel zo verstandig
Kunnen we ook gelijk zien welke mensen (beter) met elkaar kunnen samenwerken.
Ik zeg trainings avond op dinsdag en donderdag om 21:00 2 potjes.quote:Op donderdag 8 december 2011 09:33 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dat is juist wat we proberen te plannen. Echter Dennis is de organisator dus ik laat het even aan hem om de planning rond te maken.
Haha, beide avonden moet ik werkenquote:Op donderdag 8 december 2011 09:36 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Ik zeg trainings avond op dinsdag en donderdag om 21:00 2 potjes.
Iedereen die mee wil doen aan de war.quote:Op donderdag 8 december 2011 09:47 schreef rubbels het volgende:
[..]
Haha, beide avonden moet ik werken
Maar vanaf januari alleen nog donderdagavond.
Ik zal dan wel even kijken of ik er om 21:00 uur kan zijn.
Of is het niet bedoeld voor iedereen? (Sta namelijk reserve...)
Dat mensen zo nu en dan niet kunnen, blijf je altijd houden. Kijk maar gewoon wat mogelijk is. Het is altijd handig om eens mee te trainen denk ik zoquote:Op donderdag 8 december 2011 09:47 schreef rubbels het volgende:
[..]
Haha, beide avonden moet ik werken
Maar vanaf januari alleen nog donderdagavond.
Ik zal dan wel even kijken of ik er om 21:00 uur kan zijn.
Of is het niet bedoeld voor iedereen? (Sta namelijk reserve...)
Ja klopt, ik zal kijken wat ik kan doenquote:Op donderdag 8 december 2011 09:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat mensen zo nu en dan niet kunnen, blijf je altijd houden. Kijk maar gewoon wat mogelijk is. Het is altijd handig om eens mee te trainen denk ik zo
quote:Op donderdag 8 december 2011 09:51 schreef rubbels het volgende:
Wat is het wachtwoord voor de war server eigenlijk?
quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:14 schreef jpjedi het volgende:
Warserver:
http://battlelog.battlefi(...)rs-clanwar-server-3/
paswoord: i3dpasswd
i3dpasswdquote:Op donderdag 8 december 2011 09:51 schreef rubbels het volgende:
[..]
Ja klopt, ik zal kijken wat ik kan doen
Wat is het wachtwoord voor de war server eigenlijk?
Misschien ook handig om op die 2 dagen, verschillende tijden te gebruiken .. dus bv dinsdag om 2000 en donderdag op 2100 ?quote:Op donderdag 8 december 2011 09:56 schreef Re.active het volgende:
Maak anders een poll met de vraag welke dagen het beste uit komen. (Als we er zo niet uitkomen tenminste) Vermeld explicitiet dat je alleen mag stemmen als je mee speelt anders gaan andere fokkers ook stemmen die dit topic voorbij zien komen.
2100 uur soldaatquote:Op donderdag 8 december 2011 15:16 schreef Longcat. het volgende:
Hoe laat is die war?
Training excuseer.
Helaas... iedere donderdagavond heb ik voetbal training (en dat heb ik hard nodigquote:
Helaas, moet iedere donderdagavond werken...quote:Op donderdag 8 december 2011 14:37 schreef dennis3d het volgende:
Vanavond training voor de mensen die mee willen doen in de war ook de reserves kunnen meedoen.
Ja dat kan handig zijn.quote:Op donderdag 8 december 2011 18:06 schreef Re.active het volgende:
Toch maar ff een poll maken dan dennis?
Mij niet mee laten spelen is al een hele verbeteringquote:Op maandag 12 december 2011 13:08 schreef jpjedi het volgende:
Goed te horen dat we vooruitgang boeken!
Wat waren de leermomenen en wat ging goed, wat kan beter?
Dan kunnen we de volgende keer weer verder verbeteren.
quote:Op maandag 12 december 2011 13:22 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Mij niet mee laten spelen is al een hele verbeteringmeer mensen die aanwezig zijn dan de zes die er nu zijn is ook een verbetering
Geen idee, ik doe toch niet mee (Heb nog nooit met jullie geoefend, dus lijkt me niet handigquote:Op dinsdag 13 december 2011 08:45 schreef dennis3d het volgende:
De war op 18 december heeft nieuwe datum nodig, want hun kunnen plots niet iemand een datum idee ?
Is voor mij mogelijk vanaf 21.30uquote:Op woensdag 21 december 2011 14:58 schreef dennis3d het volgende:
Vrijdag avond training voor mensen die met war mee willen doen.
Ik kan wellicht wel trainen, maar wanneer is die war dan ?quote:Op woensdag 21 december 2011 14:58 schreef dennis3d het volgende:
Vrijdag avond training voor mensen die met war mee willen doen.
War moet nog geregeld worden en training ronnd uurtje of 22:00 denk ik.quote:Op donderdag 22 december 2011 10:08 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Ik kan wellicht wel trainen, maar wanneer is die war dan ?
Hoe kan dat?quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:55 schreef dennis3d het volgende:
Er zijn niet echt veel active clans merk ik op bf3 :S
Onmogelijkquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:55 schreef dennis3d het volgende:
Er zijn niet echt veel active clans merk ik op bf3 :S
Ja ik weet maar die zijn allemaal heel goed enzo en wij hebben amper getraind en de helft is nooit meer online.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:32 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Onmogelijk![]()
http://bf3clans.com/
1,5 maande geleden zag ik dagelijks 4 á 5 Boffers online, maar nu vrijwel niet meer. Ik denk dat ik ook mijn BoF tag verwijderen omdat er simpelweg weinig activiteiten te bespeuren valt.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:38 schreef Re.active het volgende:
Vind het wel jammer dat ik weinig boffers online zie, en de paar die ik zie zitten voornamelijk in metro waardoor ik ze niet zal joinen. Heb mijn [BoF] tag ook al opgegeven zodat ik neutraal een server van andere clans kan joinen en misschien daar aansluiting kan vinden, want persoonlijk ben ik nog lang niet uitgespeeld met BF3![]()
Maar mocht het [BoF] team toch nog weer gaan leven dan speel ik graag weer een potje mee
Ik weet dat er weinig online is maar je komt ook niet meer ts om te vragen voor een potje.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:38 schreef Re.active het volgende:
Vind het wel jammer dat ik weinig boffers online zie, en de paar die ik zie zitten voornamelijk in metro waardoor ik ze niet zal joinen. Heb mijn [BoF] tag ook al opgegeven zodat ik neutraal een server van andere clans kan joinen en misschien daar aansluiting kan vinden, want persoonlijk ben ik nog lang niet uitgespeeld met BF3![]()
Maar mocht het [BoF] team toch nog weer gaan leven dan speel ik graag weer een potje mee
Komt omdat ik ook geen Boffers online zie. Jouw zie ook nooit meer in 1 van de BoF servers...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:22 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Ik weet dat er weinig online is maar je komt ook niet meer ts om te vragen voor een potje.
@ Firefox jij komt ook niet meer ts je was er ook altijd elke avond.
Nee niemand komt ook meer.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Komt omdat ik ook geen Boffers online zie. Jouw zie ook nooit meer in 1 van de BoF servers...
Dat er niemand meer komt is nogal logisch, als je zelf een Boffer bent en je tag weghaalt omdat er te weinig Boffers online zijn, dan zal BoF snel ophouden met bestaan ... jammer.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:26 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Nee niemand komt ook meer.
Donderdag nog geprobeerd te vullen maar niemand kwam.
Bekende domino effect idd.quote:Op maandag 16 januari 2012 08:19 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Dat er niemand meer komt is nogal logisch, als je zelf een Boffer bent en je tag weghaalt omdat er te weinig Boffers online zijn, dan zal BoF snel ophouden met bestaan ... jammer.
Bugworks moet nog een mic kopenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:27 schreef Re.active het volgende:
Kick tbv doorstart war team
So far zijn de spelers die nog met regelmaat spelen:
dennis3d
React1veOne
BugWorksNL
DutchBiker
KroodjeBip
Iekue
Bogardo
rubbels
En dit zijn spelers waarvan ik weet dat ze spelen. Het zou mooi zijn als we weer met een leuk clubje tactisch kunnen spelen. Want ondanks de patch plannen van DICE waarbij het realistische (voor zo ver mogelijk met games) wordt omgeruild voor een fantasia achtige insteek is het nog wel mogelijk om op high level te kunnen spelen met duidelijke regels en methodes.
En misschien moeten we het principe Conquest Large loslaten en gaan voor tdm of rush. Helemaal voor een war is tdm of rush beter geschikt dan alleen maar rennen van vlag naar vlag.
Maar ideeën en input zijn welkom en nodig om het BoF War Team (v2) te laten slagen.
Zonder spelers geen war team immers![]()
Zou mooi zijn als dit gaat lukken!!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:27 schreef Re.active het volgende:
Kick tbv doorstart war team
So far zijn de spelers die nog met regelmaat spelen:
dennis3d
React1veOne
BugWorksNL
DutchBiker
KroodjeBip
Iekue
Bogardo
rubbels
En dit zijn spelers waarvan ik weet dat ze spelen. Het zou mooi zijn als we weer met een leuk clubje tactisch kunnen spelen. Want ondanks de patch plannen van DICE waarbij het realistische (voor zo ver mogelijk met games) wordt omgeruild voor een fantasia achtige insteek is het nog wel mogelijk om op high level te kunnen spelen met duidelijke regels en methodes.
En misschien moeten we het principe Conquest Large loslaten en gaan voor tdm of rush. Helemaal voor een war is tdm of rush beter geschikt dan alleen maar rennen van vlag naar vlag.
Maar ideeën en input zijn welkom en nodig om het BoF War Team (v2) te laten slagen.
Zonder spelers geen war team immers![]()
Conquest?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:29 schreef rubbels het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als dit gaat lukken!!
Ik zelf zou kiezen voor rush, vraagt toch om flink wat teamwork. TDM is eigenlijk alleen maar blind raggen....
quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:27 schreef Re.active het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |