quote:Op donderdag 8 december 2011 09:51 schreef rubbels het volgende:
Wat is het wachtwoord voor de war server eigenlijk?
quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:14 schreef jpjedi het volgende:
Warserver:
http://battlelog.battlefi(...)rs-clanwar-server-3/
paswoord: i3dpasswd
i3dpasswdquote:Op donderdag 8 december 2011 09:51 schreef rubbels het volgende:
[..]
Ja klopt, ik zal kijken wat ik kan doen
Wat is het wachtwoord voor de war server eigenlijk?
Misschien ook handig om op die 2 dagen, verschillende tijden te gebruiken .. dus bv dinsdag om 2000 en donderdag op 2100 ?quote:Op donderdag 8 december 2011 09:56 schreef Re.active het volgende:
Maak anders een poll met de vraag welke dagen het beste uit komen. (Als we er zo niet uitkomen tenminste) Vermeld explicitiet dat je alleen mag stemmen als je mee speelt anders gaan andere fokkers ook stemmen die dit topic voorbij zien komen.
2100 uur soldaatquote:Op donderdag 8 december 2011 15:16 schreef Longcat. het volgende:
Hoe laat is die war?
Training excuseer.
Helaas... iedere donderdagavond heb ik voetbal training (en dat heb ik hard nodigquote:
Helaas, moet iedere donderdagavond werken...quote:Op donderdag 8 december 2011 14:37 schreef dennis3d het volgende:
Vanavond training voor de mensen die mee willen doen in de war ook de reserves kunnen meedoen.
Ja dat kan handig zijn.quote:Op donderdag 8 december 2011 18:06 schreef Re.active het volgende:
Toch maar ff een poll maken dan dennis?
Mij niet mee laten spelen is al een hele verbeteringquote:Op maandag 12 december 2011 13:08 schreef jpjedi het volgende:
Goed te horen dat we vooruitgang boeken!
Wat waren de leermomenen en wat ging goed, wat kan beter?
Dan kunnen we de volgende keer weer verder verbeteren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |