20:30 dan .quote:Op woensdag 7 december 2011 15:15 schreef Re.active het volgende:
acht uur is voor mij te vroeg,
Heb het liever later op de avond. Nu moet ik dan gaan haasten om op tijd te zijn en dan na de training nog tijd zat overhoud voor de avond. Dan liever later op de avond en dan maar weinig tijd overhouden na de training voor de rest van de avond
oh nee hoor en zo was mijn post ook niet bedoeldquote:Op woensdag 7 december 2011 15:11 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Weet ik, ik val je niet aan (kom ik zo bot over ?) !
Is een uur of 8 te vroeg (?) .. misschien handiger dit te bespreken als de meeste op TS zitten, ik weet ook niet wat handig is voor de andere BOFFERz..
Ja op ts met iedereen die mee wil doen met war.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:20 schreef jpjedi het volgende:
[..]
oh nee hoor en zo was mijn post ook niet bedoeldsorry
Vanavond even verder bespreken dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
Ik probeerd het.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:00 schreef VanRuss het volgende:
Gelieve er 21:00 Van te maken want ik ben pas trg tege 20:45... training :S
Dat is juist wat we proberen te plannen. Echter Dennis is de organisator dus ik laat het even aan hem om de planning rond te maken.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:25 schreef FireFox1 het volgende:
jpjedi, wanneer gaan we onderling oefenen? Lijkt me wel zo verstandig
Kunnen we ook gelijk zien welke mensen (beter) met elkaar kunnen samenwerken.
Ik zeg trainings avond op dinsdag en donderdag om 21:00 2 potjes.quote:Op donderdag 8 december 2011 09:33 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dat is juist wat we proberen te plannen. Echter Dennis is de organisator dus ik laat het even aan hem om de planning rond te maken.
Haha, beide avonden moet ik werkenquote:Op donderdag 8 december 2011 09:36 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Ik zeg trainings avond op dinsdag en donderdag om 21:00 2 potjes.
Iedereen die mee wil doen aan de war.quote:Op donderdag 8 december 2011 09:47 schreef rubbels het volgende:
[..]
Haha, beide avonden moet ik werken
Maar vanaf januari alleen nog donderdagavond.
Ik zal dan wel even kijken of ik er om 21:00 uur kan zijn.
Of is het niet bedoeld voor iedereen? (Sta namelijk reserve...)
Dat mensen zo nu en dan niet kunnen, blijf je altijd houden. Kijk maar gewoon wat mogelijk is. Het is altijd handig om eens mee te trainen denk ik zoquote:Op donderdag 8 december 2011 09:47 schreef rubbels het volgende:
[..]
Haha, beide avonden moet ik werken
Maar vanaf januari alleen nog donderdagavond.
Ik zal dan wel even kijken of ik er om 21:00 uur kan zijn.
Of is het niet bedoeld voor iedereen? (Sta namelijk reserve...)
Ja klopt, ik zal kijken wat ik kan doenquote:Op donderdag 8 december 2011 09:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat mensen zo nu en dan niet kunnen, blijf je altijd houden. Kijk maar gewoon wat mogelijk is. Het is altijd handig om eens mee te trainen denk ik zo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |