abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105274818
Komt omdat ik er niet bij was denk ik..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_105275128
En de tegenpartij niet onderschatten. Onze tactiek was goed, Maar die van hun beter. Ook dat is iets wat in ATC behandeld moet worden. Niet alleen onze tactiek bespreken maar ook wat we van hen kunnen verwachten
pi_105277340
quote:
16s.gif Op dinsdag 6 december 2011 23:02 schreef dennis3d het volgende:
l2k wil ook esl rules.
Nu we geëvalueerd hebben met DD blijkt dat zij erg leunen op hun skills en juist helemaal geen tactiek hebben. Ze gebruiken wel heel veel logica zoals een spawn betekent nog een ventje, een doodskop op de minimap betekent een tegenstander etc. Dat is wellicht iets om aan te werken maar in het algemeen spelen we beter eerst tegen wat makkelijkere tegenstanders want dit gaat nergens over. 5 klasses verschil. :')

Feedback die we kregen was dat we vooral veel bij elkaar bleven plakken en dat was ons zwakke punt volgens hen. Ik zou juist denken dat we wat bij elkaar blijven in 2 squads van 3 om nut te hebben van het reviven en supporten maar in principe is dat ook niet nodig want je lifetime is toch beperkt :')

ESL rules zijn ok, het lag niet aan de wapens maar aan het verschil in skills. Ze hadden gemiddeld 155 uur per lid.

Dennis, wil je wat vooronderzoek doen naar I2K?
pi_105278227
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 23:09 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Nu we geëvalueerd hebben met DD blijkt dat zij erg leunen op hun skills en juist helemaal geen tactiek hebben. Ze gebruiken wel heel veel logica zoals een spawn betekent nog een ventje, een doodskop op de minimap betekent een tegenstander etc. Dat is wellicht iets om aan te werken maar in het algemeen spelen we beter eerst tegen wat makkelijkere tegenstanders want dit gaat nergens over. 5 klasses verschil. :')

Feedback die we kregen was dat we vooral veel bij elkaar bleven plakken en dat was ons zwakke punt volgens hen. Ik zou juist denken dat we wat bij elkaar blijven in 2 squads van 3 om nut te hebben van het reviven en supporten maar in principe is dat ook niet nodig want je lifetime is toch beperkt :')

ESL rules zijn ok, het lag niet aan de wapens maar aan het verschil in skills. Ze hadden gemiddeld 155 uur per lid.

Begin ik morgen mee.
pi_105282394
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 23:09 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Het zag er allemaal wel heel doordacht samen. Ik zag ze ook bijna nooit met z'n drieën bij elkaar. 3 paren van 2.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  woensdag 7 december 2011 @ 02:07:09 #156
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105282466
Ik zag jullie in die server, en de meeste van hun zijn lvl 40+ met gem. 300 spm en een kdr van zo'n 1.5.

Worden je stats gesaved met die wars?(kills/deaths/time)

Zo niet, dan kan ik ook wel eens mee doen, ik pwn best wel hardin BF3, al zeg ik het zelf(kdr 2.35, spm bijna 600)
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_105282544
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 01:56 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Het zag er allemaal wel heel doordacht samen. Ik zag ze ook bijna nooit met z'n drieën bij elkaar. 3 paren van 2.
Dat dacht ik ook maar dat is niet zo.

Wij hadden 2x 3. dus als we gepakt werden bleef er ook niemand van onze squad over. Zij bleven bij elkaar in de buurt waardoor je dus een ijzersterke muur hebt. Alleen als ze uitbraken liepen ze met 1 a 2 man weg.
pi_105283621
quote:
7s.gif Op woensdag 7 december 2011 02:07 schreef Smoofie het volgende:
Ik zag jullie in die server, en de meeste van hun zijn lvl 40+ met gem. 300 spm en een kdr van zo'n 1.5.

Worden je stats gesaved met die wars?(kills/deaths/time)

Zo niet, dan kan ik ook wel eens mee doen, ik pwn best wel hardin BF3, al zeg ik het zelf(kdr 2.35, spm bijna 600)
Het is unranked dus niks wordt gesaved.
pi_105283806
Uit even een klein onderzoek is dit de beste speler van het platoon van l2k.

http://battlelog.battlefi(...)_NL/stats/241842671/
pi_105283888
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 01:56 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

We hebben ze gesproken na de war en ook gelijk wat feedback gevraagd. Het verbaasde mij nog het meeste dat ze eigenlijk geen tactiek hebben. Des te meer een bevestiging dat het vooral een verschil in niveau was aangezien ze al aangaven dat ze op gemiddeld 155 uur zitten in BF2 en samen ook wars spelen in andere spellen. Ze hebben 500+ leden en een speciale wargroep, op zich wel indrukwekkend.

Misschien dat wij een kans maken met onze sterkste opstelling maar het moet bovenal fun blijven natuurlijk. Zodra we een gelijke tegenstander hebben gevonden is het ook wat leuker en kunnen we beter werken aan de skills ipv als konijnen voor de jagers uitlopen. :')
pi_105284460
quote:
16s.gif Op woensdag 7 december 2011 08:44 schreef dennis3d het volgende:
Uit even een klein onderzoek is dit de beste speler van het platoon van l2k.

http://battlelog.battlefi(...)_NL/stats/241842671/
Assault en voertuig hoer. Zijn stats zijn verder indrukwekkend en niet het niveau wat we zoeken om tegen te spelen op het moment. Zoals het er uit ziet is dit hetzelfde niveau als DD... :N
pi_105285009
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 09:21 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Assault en voertuig hoer. Zijn stats zijn verder indrukwekkend en niet het niveau wat we zoeken om tegen te spelen op het moment. Zoals het er uit ziet is dit hetzelfde niveau als DD... :N
Nou ik heb de rest bekeken en dat was niet zo indrukwekkend.
Als we gewoon zoals DD gaan spelen gaat het wel lukken.
Bij elkaar blijven en vlageen pakken.
L2K zijn f2000 hoertjes en die is zwaar verzwakt.
pi_105285242
quote:
16s.gif Op woensdag 7 december 2011 09:44 schreef dennis3d het volgende:

[..]

Nou ik heb de rest bekeken en dat was niet zo indrukwekkend.
Als we gewoon zoals DD gaan spelen gaat het wel lukken.
Bij elkaar blijven en vlageen pakken.
L2K zijn f2000 hoertjes en die is zwaar verzwakt.
Ben benieuwd! goed bezig Sherlock!
pi_105285313
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 09:53 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Ben benieuwd! goed bezig Sherlock!
:@
En als ze toch te sterk zijn merken we dat en dit is onze begin fase dus maakt niet uit.
Heb wel wat ervaring :@
pi_105285696
Nah weet je wat het is? Je moet het warteam ook gemotiveerd houden en dat gaat beter met een vlakkere leercurve. Sterker nog, ik denk dat we door slachtpartijen niets leren.

Anderzijds moeten we als warteam ook beseffen dat we op de tanden moeten bijten en veel samen moeten oefenen. Wellicht toch een vaste avond instellen of zelfs 2? Ik weet niet hoe de rest van het warteam daar tegenover staat?
pi_105286118
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 10:10 schreef jpjedi het volgende:
Nah weet je wat het is? Je moet het warteam ook gemotiveerd houden en dat gaat beter met een vlakkere leercurve. Sterker nog, ik denk dat we door slachtpartijen niets leren.

Anderzijds moeten we als warteam ook beseffen dat we op de tanden moeten bijten en veel samen moeten oefenen. Wellicht toch een vaste avond instellen of zelfs 2? Ik weet niet hoe de rest van het warteam daar tegenover staat?
Ik vind het goed.
pi_105295081
quote:

Ik vind het wel een goed idee, maar ik weet niet of het mij uitkomt...
Kan niet vroeg op de avond achter de pc namelijk......
pi_105295586
quote:
Wellicht toch een vaste avond instellen of zelfs 2? Ik weet niet hoe de rest van het warteam daar tegenover staat?
Dat zou wel fijn zijn ..
pi_105295706
quote:

Ik kan daar niet aan meedoen, ik heb de avonden vrij dik gevuld met sportschool e.d. daar kan geen pc game train avond bij zoals ik dat vroeger met WoW kon doen. ;(

Ik wil echter wel reserve staan voor een training of war als dat kan, de laatste tijd gaat 't namelijk steeds beter. (vooral op hardcore :P )
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_105296035
Tja geldt voor de meesten wel dat ze beperkt tijd hebben. Stel dat we nu 10 war-members hebben en we plannen maandagavond en donderdagavond om 21:00 voor 2 potjes tegen elkaar of tegen een clan als training. Dan moeten we toch 6 plekken kunnen invullen en mogelijk aanvullen met reguliere BoF leden?

Is dat een opzetje?

Dennis, jij bent de warlord, zeg eens wat zinnigs. :P
pi_105296133
In mij geval kan ik om 21:00, 1 pot meespelen, iets met een baan en een wekker om 05:30 ;)
pi_105296197
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 15:06 schreef KroodjeBip het volgende:
In mij geval kan ik om 21:00, 1 pot meespelen, iets met een baan en een wekker om 05:30 ;)
Ik zeg maar wat.. mijn wekker gaat ook om 6:00. Ieders input is welkom maar ik kan het niet ruiken dus gooi ik er maar een dag en tijd in.

20:30 dan?
pi_105296294
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 15:04 schreef jpjedi het volgende:
Tja geldt voor de meesten wel dat ze beperkt tijd hebben. Stel dat we nu 10 war-members hebben en we plannen maandagavond en donderdagavond om 21:00 voor 2 potjes tegen elkaar of tegen een clan als training. Dan moeten we toch 6 plekken kunnen invullen en mogelijk aanvullen met reguliere BoF leden?

Is dat een opzetje?

Dennis, jij bent de warlord, zeg eens wat zinnigs. :P
Ik vind die dagen goed met trainen.
Maar de tijd.
20:00
pi_105296312
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 15:08 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Ik zeg maar wat.. mijn wekker gaat ook om 6:00. Ieders input is welkom maar ik kan het niet ruiken dus gooi ik er maar een dag en tijd in.

20:30 dan?
Weet ik, ik val je niet aan (kom ik zo bot over ? :D) !
Is een uur of 8 te vroeg (?) .. misschien handiger dit te bespreken als de meeste op TS zitten, ik weet ook niet wat handig is voor de andere BOFFERz..
pi_105296461
acht uur is voor mij te vroeg,

Heb het liever later op de avond. Nu moet ik dan gaan haasten om op tijd te zijn en dan na de training nog tijd zat overhoud voor de avond. Dan liever later op de avond en dan maar weinig tijd overhouden na de training voor de rest van de avond
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')