SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
Nu we geëvalueerd hebben met DD blijkt dat zij erg leunen op hun skills en juist helemaal geen tactiek hebben. Ze gebruiken wel heel veel logica zoals een spawn betekent nog een ventje, een doodskop op de minimap betekent een tegenstander etc. Dat is wellicht iets om aan te werken maar in het algemeen spelen we beter eerst tegen wat makkelijkere tegenstanders want dit gaat nergens over. 5 klasses verschil.quote:
Begin ik morgen mee.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:09 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nu we geëvalueerd hebben met DD blijkt dat zij erg leunen op hun skills en juist helemaal geen tactiek hebben. Ze gebruiken wel heel veel logica zoals een spawn betekent nog een ventje, een doodskop op de minimap betekent een tegenstander etc. Dat is wellicht iets om aan te werken maar in het algemeen spelen we beter eerst tegen wat makkelijkere tegenstanders want dit gaat nergens over. 5 klasses verschil.
Feedback die we kregen was dat we vooral veel bij elkaar bleven plakken en dat was ons zwakke punt volgens hen. Ik zou juist denken dat we wat bij elkaar blijven in 2 squads van 3 om nut te hebben van het reviven en supporten maar in principe is dat ook niet nodig want je lifetime is toch beperkt
ESL rules zijn ok, het lag niet aan de wapens maar aan het verschil in skills. Ze hadden gemiddeld 155 uur per lid.
Dennis, wil je wat vooronderzoek doen naar I2K?
Het zag er allemaal wel heel doordacht samen. Ik zag ze ook bijna nooit met z'n drieën bij elkaar. 3 paren van 2.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:09 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nu we geëvalueerd hebben met DD blijkt dat zij erg leunen op hun skills en juist helemaal geen tactiek hebben. Ze gebruiken wel heel veel logica zoals een spawn betekent nog een ventje, een doodskop op de minimap betekent een tegenstander etc. Dat is wellicht iets om aan te werken maar in het algemeen spelen we beter eerst tegen wat makkelijkere tegenstanders want dit gaat nergens over. 5 klasses verschil.
Feedback die we kregen was dat we vooral veel bij elkaar bleven plakken en dat was ons zwakke punt volgens hen. Ik zou juist denken dat we wat bij elkaar blijven in 2 squads van 3 om nut te hebben van het reviven en supporten maar in principe is dat ook niet nodig want je lifetime is toch beperkt
ESL rules zijn ok, het lag niet aan de wapens maar aan het verschil in skills. Ze hadden gemiddeld 155 uur per lid.
Dennis, wil je wat vooronderzoek doen naar I2K?
Dat dacht ik ook maar dat is niet zo.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het zag er allemaal wel heel doordacht samen. Ik zag ze ook bijna nooit met z'n drieën bij elkaar. 3 paren van 2.
Het is unranked dus niks wordt gesaved.quote:Op woensdag 7 december 2011 02:07 schreef Smoofie het volgende:
Ik zag jullie in die server, en de meeste van hun zijn lvl 40+ met gem. 300 spm en een kdr van zo'n 1.5.
Worden je stats gesaved met die wars?(kills/deaths/time)
Zo niet, dan kan ik ook wel eens mee doen, ik pwn best wel hardin BF3, al zeg ik het zelf(kdr 2.35, spm bijna 600)
We hebben ze gesproken na de war en ook gelijk wat feedback gevraagd. Het verbaasde mij nog het meeste dat ze eigenlijk geen tactiek hebben. Des te meer een bevestiging dat het vooral een verschil in niveau was aangezien ze al aangaven dat ze op gemiddeld 155 uur zitten in BF2 en samen ook wars spelen in andere spellen. Ze hebben 500+ leden en een speciale wargroep, op zich wel indrukwekkend.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het zag er allemaal wel heel doordacht samen. Ik zag ze ook bijna nooit met z'n drieën bij elkaar. 3 paren van 2.
Assault en voertuig hoer. Zijn stats zijn verder indrukwekkend en niet het niveau wat we zoeken om tegen te spelen op het moment. Zoals het er uit ziet is dit hetzelfde niveau als DD...quote:Op woensdag 7 december 2011 08:44 schreef dennis3d het volgende:
Uit even een klein onderzoek is dit de beste speler van het platoon van l2k.
http://battlelog.battlefi(...)_NL/stats/241842671/
Nou ik heb de rest bekeken en dat was niet zo indrukwekkend.quote:Op woensdag 7 december 2011 09:21 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Assault en voertuig hoer. Zijn stats zijn verder indrukwekkend en niet het niveau wat we zoeken om tegen te spelen op het moment. Zoals het er uit ziet is dit hetzelfde niveau als DD...
Ben benieuwd! goed bezig Sherlock!quote:Op woensdag 7 december 2011 09:44 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Nou ik heb de rest bekeken en dat was niet zo indrukwekkend.
Als we gewoon zoals DD gaan spelen gaat het wel lukken.
Bij elkaar blijven en vlageen pakken.
L2K zijn f2000 hoertjes en die is zwaar verzwakt.
quote:Op woensdag 7 december 2011 09:53 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ben benieuwd! goed bezig Sherlock!
Ik vind het goed.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:10 schreef jpjedi het volgende:
Nah weet je wat het is? Je moet het warteam ook gemotiveerd houden en dat gaat beter met een vlakkere leercurve. Sterker nog, ik denk dat we door slachtpartijen niets leren.
Anderzijds moeten we als warteam ook beseffen dat we op de tanden moeten bijten en veel samen moeten oefenen. Wellicht toch een vaste avond instellen of zelfs 2? Ik weet niet hoe de rest van het warteam daar tegenover staat?
Ik vind het wel een goed idee, maar ik weet niet of het mij uitkomt...quote:Op woensdag 7 december 2011 10:10 schreef jpjedi het volgende:
Nah weet je wat het is? Je moet het warteam ook gemotiveerd houden en dat gaat beter met een vlakkere leercurve. Sterker nog, ik denk dat we door slachtpartijen niets leren.
Anderzijds moeten we als warteam ook beseffen dat we op de tanden moeten bijten en veel samen moeten oefenen. Wellicht toch een vaste avond instellen of zelfs 2? Ik weet niet hoe de rest van het warteam daar tegenover staat?
Dat zou wel fijn zijn ..quote:Op woensdag 7 december 2011 10:10 schreef jpjedi het volgende:
Wellicht toch een vaste avond instellen of zelfs 2? Ik weet niet hoe de rest van het warteam daar tegenover staat?
Ik kan daar niet aan meedoen, ik heb de avonden vrij dik gevuld met sportschool e.d. daar kan geen pc game train avond bij zoals ik dat vroeger met WoW kon doen.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:10 schreef jpjedi het volgende:
Nah weet je wat het is? Je moet het warteam ook gemotiveerd houden en dat gaat beter met een vlakkere leercurve. Sterker nog, ik denk dat we door slachtpartijen niets leren.
Anderzijds moeten we als warteam ook beseffen dat we op de tanden moeten bijten en veel samen moeten oefenen. Wellicht toch een vaste avond instellen of zelfs 2? Ik weet niet hoe de rest van het warteam daar tegenover staat?
Ik zeg maar wat.. mijn wekker gaat ook om 6:00. Ieders input is welkom maar ik kan het niet ruiken dus gooi ik er maar een dag en tijd in.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:06 schreef KroodjeBip het volgende:
In mij geval kan ik om 21:00, 1 pot meespelen, iets met een baan en een wekker om 05:30
Ik vind die dagen goed met trainen.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:04 schreef jpjedi het volgende:
Tja geldt voor de meesten wel dat ze beperkt tijd hebben. Stel dat we nu 10 war-members hebben en we plannen maandagavond en donderdagavond om 21:00 voor 2 potjes tegen elkaar of tegen een clan als training. Dan moeten we toch 6 plekken kunnen invullen en mogelijk aanvullen met reguliere BoF leden?
Is dat een opzetje?
Dennis, jij bent de warlord, zeg eens wat zinnigs.
Weet ik, ik val je niet aan (kom ik zo bot over ?quote:Op woensdag 7 december 2011 15:08 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik zeg maar wat.. mijn wekker gaat ook om 6:00. Ieders input is welkom maar ik kan het niet ruiken dus gooi ik er maar een dag en tijd in.
20:30 dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |