Zal er zijnquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:02 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Iedereen die op de lijst staat! download het prgje even en log in op mijn IP. dan kunnen we vanavond om 19:00 de tactiek even doorlopen met ondersteuning van TS.
Kan nie broer moet zo weg dus :Squote:Op dinsdag 6 december 2011 16:55 schreef jpjedi het volgende:
[..]
19:00 online om te plannen in ATC? ik heb hem al aan staan dus probeer voor die tijd eens te kijken of je erin kan komen.
Welkequote:Op dinsdag 6 december 2011 17:52 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Geen wifi van de buren ofzo? Anders zet je firewall eens uit?
Mijn firewall (zonealarm) is uit en lukt niet gewoon ip en poort 3333quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:52 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Geen wifi van de buren ofzo? Anders zet je firewall eens uit?
Okee.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:58 schreef jpjedi het volgende:
Staat hierboven toch al een paar keer
84.196.166.105
Nu niet online want lies is ingelogd..
Ik zit te hopen dat mijn geluid op BF straks niet uitvalt als ik TS gebruikquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:29 schreef jpjedi het volgende:
nou we hebben een idee wa we gaan doen. Ben benieuwd binnen hoeveel seconden onze tactiek in duigen gaat vallen.
had ik ook, moet je de plugin van TS verwijderen. anders rommelt hij met de kanalen in W7.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zit te hopen dat mijn geluid op BF straks niet uitvalt als ik TS gebruikDat gebeurt namelijk regelmatig.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:40 schreef jpjedi het volgende:
Wtf die gasten hebben zelfs een clan radio zender en gaan op tripjes naar WO2 musea..
-edit- Gevonden, THX!quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:41 schreef jpjedi het volgende:
[..]
had ik ook, moet je de plugin van TS verwijderen. anders rommelt hij met de kanalen in W7.
quote:*** German only *** This Mailing goes to all german / austrian and swiss teams, sorry for disturbing others ***
Hallo Battlefield 3 Teams!
Wir wollen euch mit dieser Mail auf ein ganz besonderes Weihnachtsgeschenk von uns und EA hinweisen. Als größtes deutschsprachiges Event für dieses Jahr veranstalten wir ab Sonntag anlässlich des Releases des "Back to Karkand" Addons nächste Woche einen "Back to Karkand" Cup mit einem sagenhaften Preisgeld von 10.000 Euro für das Gewinnerteam.
Gespielt wird im 8on8 Conquest Modus und ihr habt noch bis einschließlich kommenden Samstag Zeit euer Team fit für diesen Cup zu machen und euch anzumelden. Die Zeit ist also knapp!
Selbst wenn ihr nicht zu den Top Teams gehört, ist ein Cup mit vorhergehender Gruppenphase immer eine nette Abwechslung zu den sonst üblichen ESL Cups und bietet eine Menge Spaß und Spannung.
Wir würden uns freuen euch im Cup wieder zu sehen.
Mehr Informationen findet ihr in unserem B2K10K Portal unter: http://esl.battlefield.de
Mit freundlichen Grüßen,
Euer Battlefield 3 Admin Team
--
Electronic Sports League
http://www.esl.eu
Serieus? Jammer zeg! De 18e ben ik er bij, dus misschien dat het dan beter gaatquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:45 schreef FireFox1 het volgende:
Nou, dat was een "leermomentje"
Wat een pak slaag hebben we gekregen zeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |