Het is trouwen ATCquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:24 schreef jpjedi het volgende:
[..]
even terug naar pagina 1 van dit topic
Ah, ik snapquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:24 schreef jpjedi het volgende:
[..]
even terug naar pagina 1 van dit topic
De Windows vuurmuurtjes staan ook uit?quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:43 schreef jpjedi het volgende:
snappen er geen reet van. Voor ATC heb ik een portforward aangemaakt 3333 naar mijn ip 84.196.166.105 maar Dennis kan niet connecten. Andersom werkt ook niet.
Is er hier een netwerk goeroe die kan helpen?
Een portforward naar een extern IP ?quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:43 schreef jpjedi het volgende:
snappen er geen reet van. Voor ATC heb ik een portforward aangemaakt 3333 naar mijn ip 84.196.166.105 maar Dennis kan niet connecten. Andersom werkt ook niet.
Is er hier een netwerk goeroe die kan helpen?
nee dat zeg ik lomp inderdaad. ik heb hem naar mijn pc geforwardquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:04 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Een portforward naar een extern IP ?
Ik kom niet door de signup van ATC, maar volgens telnet staat de port wel open.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:21 schreef Re.active het volgende:
Ik zit er in JP. dus het werkt blijkbaar wel hoor
Hmm vreemd, dan moet het probleem bij dennis zitten dus :squote:Op dinsdag 6 december 2011 12:21 schreef Re.active het volgende:
Ik zit er in JP. dus het werkt blijkbaar wel hoor
Lol, ja staat in mij. Open dir voor grote files publiek te delenquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:35 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Ik kom niet door de signup van ATC, maar volgens telnet staat de port wel open.
Eidt: hey, een hydrauliek handboek
Geen idee, ik heb geen portscan op je los gelaten hoor, het was een wilde gokquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:54 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Lol, ja staat in mij. Open dir voor grote files publiek te delenrest van mijn server zit toch wel goed dicht getimmerd?
Hij blijft bij mij hangen, ik probeer het later nog eens .. oh wacht, is het handig, heb ik het nodig ?quote:Signup is kipsimpel, dat mag geen probleem zijn.
Soort van groepspaint sessie waar je van allerlei spellen de maps kan weergeven die aan alle mensen getoond wordt die vabn de sessie deel uit maken. Daarna makkelijk te exporteren.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:57 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb geen portscan op je los gelaten hoor, het was een wilde gok
[..]
Hij blijft bij mij hangen, ik probeer het later nog eens .. oh wacht, is het handig, heb ik het nodig ?
Oh, dat is gaaf, ik zat 15 jaar geleden letterlijk in paint tactische tekeningen te makenquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:03 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Soort van groepspaint sessie waar je van allerlei spellen de maps kan weergeven die aan alle mensen getoond wordt die vabn de sessie deel uit maken. Daarna makkelijk te exporteren.
Simpele tactiek ontwikkel methode om vanavond de eerste training te doen met squad samenwerking.
Uiteraard is mijn paint hierboven voor de eerste minuten maar we moeten goed nadenken wat te doen in defensieve en offensieve random situaties.
Ik wil hem best hosten inderdaad, geen probleem. Ik laat hem heel de dag aan staanquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:05 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Oh, dat is gaaf, ik zat 15 jaar geleden letterlijk in paint tactische tekeningen te maken
Ik zal het vanavond eens installeren, kan ik dan bij jou inloggen ?
Ik heb nooit BF gespeelt, voornamelijk Halflife (met de FireArms mod).quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:08 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik wil hem best hosten inderdaad, geen probleem. Ik laat hem heel de dag aan staan
15 jaar geleden? Bf1942 veteraan?
donaties altijd welkomquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:19 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Ik heb nooit BF gespeelt, voornamelijk Halflife (met de FireArms mod).
Ik heb trouwens ook nog een server staan, die heeft een jaar of 5 als WOW server gedraaid en staat nu stof te happen.
Edit: Trouwens, 2 Euro per maand voor een VIP slot was het toch ? Ik wil evt wel doneren .. is er nog een reden dat er geen 64 player server is (kan het me voorstellen, kost aardig wat knaken).
Dat dacht ik al, ik schrok eigenlijk een beetje van de prijs, wat een handel is dat !quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:26 schreef jpjedi het volgende:
[..]
donaties altijd welkomvip slots moeten nog worden vrijgegeven door Dice maar een kickje krijg je altijd als je hezelf even meld op TS.
64 wordt als te druk ervaren maar kost met name veel geld. Nu betaal ik, civilian en Idanue de servers vooruit en we incasseren door donaties. Risico wordt me te groot om
180euro voor te schieten voor 3 maanden
Lukt niet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:53 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Hmm vreemd, dan moet het probleem bij dennis zitten dus :s
Dennis, probeer nog eens voor de zekerheid?
Zou leuk zijn als we met wat mensen van het warteam de tactiek kunnen bespreken
Zal ik doenquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:13 schreef jpjedi het volgende:
[..]
vreemd, reactive zit er wel in.. Trek die broer van je eens van de WII af dan..
19:00 online om te plannen in ATC? ik heb hem al aan staan dus probeer voor die tijd eens te kijken of je erin kan komen.quote:
Voor wie is dit bedoeld?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:55 schreef jpjedi het volgende:
[..]
19:00 online om te plannen in ATC? ik heb hem al aan staan dus probeer voor die tijd eens te kijken of je erin kan komen.
Iedereen die op de lijst staat! download het prgje even en log in op mijn IP. dan kunnen we vanavond om 19:00 de tactiek even doorlopen met ondersteuning van TS.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |