Die fascinatie voor de USAS, waarom niet gewoon een m1014 met frag oid? Werkt toch hetzelfde?quote:Op zondag 4 december 2011 21:45 schreef Smoofie het volgende:
WEl kut trouwens, ben ik lvl 41, nog ff en 43, wordt de USAS12 generfedEn ik heb er al 135 kills mee zodat ik 12g en IRNV al hen ge-unlocked =(
USAS is automaticquote:Op zondag 4 december 2011 21:48 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Die fascinatie voor de USAS, waarom niet gewoon een m1014 met frag oid? Werkt toch hetzelfde?
Yeah boy.. Sig553, G3A3 en de M93Rquote:Op zondag 4 december 2011 21:03 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ohja, het nut is trouwens dat je volgens mij wapens kan unlocken die je in de MP kan gebruiken
Zus wat sterker, zo wat zwakker.. O.a IRNV hard generft, en de jets wat sterker..quote:Op zondag 4 december 2011 21:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Al een tijd niet BF aangeraakt. Wat houdt die update in?
Het speelt een stuk relaxter imo. Niet constant een RPG naar je hoofd en het er word echt geschoten ipv steeds weg gedoken.quote:Op zondag 4 december 2011 21:14 schreef Idanue het volgende:
[..]
Laat maar even weten hoe het gaat, ik ga slapen.
Fire from the sky heb ik te vaak gedaan inderdaad, blij dat ik alles unlockt hebquote:Op zondag 4 december 2011 21:59 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Yeah boy.. Sig553, G3A3 en de M93RDe rest gebruik ik eik niet.. EBR is ook wel tof.
Hoewel je ook best zonder kan natuurlijk.. Voor iedereen die puur coop speelt om punten te grinden: In mijn ervaring is Fire from the Sky op hardmode de makkelijkste manier, met het minste risico op doodgaan of teamgenoten die het verneuken.. (als als de piloot niet kan vliegen merk je dat snel genoeg, lol)
Nee..quote:Op zondag 4 december 2011 22:08 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Een andere vraag, klopt het dat je alleen mensen die een microfoon hebben kunt horen als je er zelf een hebt?
Ik hoor ze niet zonder microfoon, misschien moet ik een optie activeren?quote:
Je kan dus elke missie opnieuw doen, en steeds punten ervoor krijgen? Nice!quote:Op zondag 4 december 2011 21:59 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Yeah boy.. Sig553, G3A3 en de M93RDe rest gebruik ik eik niet.. EBR is ook wel tof.
Hoewel je ook best zonder kan natuurlijk.. Voor iedereen die puur coop speelt om punten te grinden: In mijn ervaring is Fire from the Sky op hardmode de makkelijkste manier, met het minste risico op doodgaan of teamgenoten die het verneuken.. (als als de piloot niet kan vliegen merk je dat snel genoeg, lol)
BF3 heeft geen praat/voip communicatie ondersteuning. Slecht, I know..quote:Op zondag 4 december 2011 22:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik hoor ze niet zonder microfoon, misschien moet ik een optie activeren?
Teamspeak of skype gebruikenquote:Op zondag 4 december 2011 22:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik hoor ze niet zonder microfoon, misschien moet ik een optie activeren?
Wel potver de potver!quote:Op zondag 4 december 2011 01:04 schreef JK het volgende:
Mijn claymore kills worden niet geteld in Battlelog.
En zo te zien die van Battlelies ook niet, terwijl ik weet dat ze een zeer ervaren 'Claymore-legster' is.
2 bij i3D en de anderen bij gameservers.comquote:Op zondag 4 december 2011 21:29 schreef WyriHaximus het volgende:
Waar hosten wij eigenlijk de servers? De clan van een maat gaat verhuizen en zoekt een goede stabiele host.
Tellen deze punten mee voor je rank in MP?quote:Op zondag 4 december 2011 22:11 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Je kan dus elke missie opnieuw doen, en steeds punten ervoor krijgen? Nice!
Ze staan los.quote:Op zondag 4 december 2011 22:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Tellen deze punten mee voor je rank in MP?
quote:Op zondag 4 december 2011 21:12 schreef Retronix het volgende:
Ik heb zin in Karkand volgende week, volgens mij wordt die Sharqi map de shit..
Ik wilde net zeggen, bij #2 zag ik R9 staan ?!quote:Op zondag 4 december 2011 22:51 schreef jpjedi het volgende:
[..]
2 bij i3D en de anderen bij gameservers.com
Vooral geen i3D gebruiken. Erg veel ellende.
Vandaag kwam ik er weer achter dat ze maar 1 server hadden gepatched.
Ja, en dan kan je zien wie uit je vriendenlijst het meeste punten heeft voor 'n map, op welke mode enzoquote:Op zondag 4 december 2011 22:11 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Je kan dus elke missie opnieuw doen, en steeds punten ervoor krijgen? Nice!
Maar t is wel nice voor je team (de choppers dan, de jets zijn eigenlijk alleeen een gevaar voor de air units)quote:Op zondag 4 december 2011 23:25 schreef jpjedi het volgende:
Vaag, ineens heel de #2 leeg
morgen maar eens nakijken en een reboot geven.
Rondje gepaint voor Bugs, de choppers en jets vielen als rijpe appelsmaar veel punten pak je er niet mee
De 24/7 Metro is gehost bij http://www.multiplaygameservers.com tot nu toe geen klachten.quote:Op zondag 4 december 2011 21:29 schreef WyriHaximus het volgende:
Waar hosten wij eigenlijk de servers? De clan van een maat gaat verhuizen en zoekt een goede stabiele host.
quote:Op maandag 5 december 2011 07:28 schreef Idanue het volgende:
[..]
De 24/7 Metro is gehost bij http://www.multiplaygameservers.com tot nu toe geen klachten.
Ok thanks zal het door gevenquote:Op zondag 4 december 2011 22:51 schreef jpjedi het volgende:
[..]
2 bij i3D en de anderen bij gameservers.com
Vooral geen i3D gebruiken. Erg veel ellende.
Vandaag kwam ik er weer achter dat ze maar 1 server hadden gepatched.
Ik zat paar keer in een squad die het echt om het cappen deed. Dan gaat het wel hard met die puntenquote:Op maandag 5 december 2011 08:43 schreef Solique het volgende:
Gisteravond sinds 2 weken weer eens BF3 gespeeld.
Wat haat ik het als een team niets doet tegen jets en/of heli's.
Ben maar als een gek punten gaan cappen op conquest, zo toch nog 6000+ in 1 potje gekregen.
Jedi je speelt te veel fifa 12:quote:Op zondag 4 december 2011 23:25 schreef jpjedi het volgende:
Vaag, ineens heel de #2 leeg
morgen maar eens nakijken en een reboot geven.
Rondje gepaint voor Bugs, de choppers en jets vielen als rijpe appelsmaar veel punten pak je er niet mee
Een goeie jetpiloot krijgt ook tanks kapot (en al helemaal als ze meer unlocks hebben), dus in zo'n 'painttank' altijd een extra engineer neerzetten om te repareren. Jets zijn lastig te painten, voor de tank ook nog eens een lock kan krijgen, is de jet meestal buiten bereik.quote:Op maandag 5 december 2011 00:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Maar t is wel nice voor je team (de choppers dan, de jets zijn eigenlijk alleeen een gevaar voor de air units)
Niet voor je class, wel voor je rank.quote:Op maandag 5 december 2011 09:14 schreef rumiii het volgende:
[..]
Ik zat paar keer in een squad die het echt om het cappen deed. Dan gaat het wel hard met die punten![]()
Maar medailles en ribbons tellen niet mee als punten voor je class toch?
Jet pakken lukte op Canals wel maar op firestorm is het inderdaad niet te doen. Zelf jetten doe ik bijna niet meer want de damage van die gun lijkt minimaal op tanks.quote:Op maandag 5 december 2011 09:29 schreef JK het volgende:
[..]
Een goeie jetpiloot krijgt ook tanks kapot (en al helemaal als ze meer unlocks hebben), dus in zo'n 'painttank' altijd een extra engineer neerzetten om te repareren. Jets zijn lastig te painten, voor de tank ook nog eens een lock kan krijgen, is de jet meestal buiten bereik.
Morgen dan 2GB downloaden om vervolgens een week niet BTK te kunnen spelen.
Maar daarna voorzie ik een aantal mapchanges op de server.![]()
Wat hebben we jaren terug veel Strike at Karkand gespeeld zeg!
Ohja, die i5 2500k gaat er dan toch echt wel komen zodra ik m'n 13e maand binnen heb.
Jetten is makkelijk.quote:Op maandag 5 december 2011 09:45 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Jet pakken lukte op Canals wel maar op firestorm is het inderdaad niet te doen. Zelf jetten doe ik bijna niet meer want de damage van die gun lijkt minimaal op tanks.
Ik kijk ook uit naar de epic mappen van BF2...
quote:Op maandag 5 december 2011 09:47 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Jetten is makkelijk.
Les hebben jedi :p
En ik wil zo graag karkand en wake.
Oman lijkt me wel leuk maar waarschijnlijk niet om te jetten met de anti-air voertuigen.
In BF2 lukte het goed maar in BF3 moet ik er nog aan werken maar voorlopig geen zin in want het geeft me niet het plezier als in BF2 met al dat getoeter, zonder bommen.quote:Vehicle Aviator
Time 35:57:14
Kills 2,041
Deaths 1,139
Ratio 2.0202
Road Kills 260
Das waar.quote:Op maandag 5 december 2011 09:51 schreef jpjedi het volgende:
[..]
[..]
In BF2 lukte het goed maar in BF3 moet ik er nog aan werken maar voorlopig geen zin in want het geeft me niet het plezier als in BF2 met al dat getoeter, zonder bommen.
Evert ten Napel..quote:Op maandag 5 december 2011 09:16 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Jedi je speelt te veel fifa 12:
vielen als rijpe appels :p
Hoor ik altijd als ik scoor.
Maar inderdaad painten krijg je te weining punten voor.
De tijd dat je niet direct uit de lucht werd gehaaldquote:Vehicle Aviator
Time 37:39:29
Kills 1,784
Deaths 442
Ratio 4.3462
Roadkills 137
Ja dat is waar.quote:Op maandag 5 december 2011 09:56 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Evert ten Napel..![]()
Volgens mij zegt hij trouwens "appelen" ipv "appels"
De tijd dat je een heel potje in de lucht zat.quote:Op maandag 5 december 2011 09:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Bommen droppen in BF2
[..]
De tijd dat je niet direct uit de lucht werd gehaald
Tot je verkeerd gooide en je 5 teamkills maakte met je bommen.quote:Op maandag 5 december 2011 09:58 schreef dennis3d het volgende:
[..]
De tijd dat je een heel potje in de lucht zat.![]()
![]()
Ideaalquote:Op maandag 5 december 2011 09:58 schreef dennis3d het volgende:
[..]
De tijd dat je een heel potje in de lucht zat.![]()
![]()
Gezien het aantal kills dat je maakte in een ronde, maakten die paar teamkills vrij weinig uitquote:Op maandag 5 december 2011 09:59 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Tot je verkeerd gooide en je 5 teamkills maakte met je bommen.
Ja dat was dan weer waar en kreeg je een leuke kick op sommige serversquote:Op maandag 5 december 2011 09:59 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Tot je verkeerd gooide en je 5 teamkills maakte met je bommen.
quote:Beste Petrus,
Ik zal u in het kort uitleggen hoe een server van een wachtwoord kan worden voorzien.
De server dient altijd unranked te zijn, anders kan er geen wachtwoord op. Dit heb ik ondertussen voor u ingesteld met de volgende regel: vars.ranked false
Er stond geen wachtwoord in de config editor, daar heb ik nu het standaard wachtwoord in gezet: xxxxxx
Let erop dat uw tweede server (de gratis 16 slot) altijd unranked dient te zijn, en dus ook een password hoort te hebben. Sinds R9 is uitgekomen dienen alle 16 slot private servers unranked ingesteld te staan.
Uw server is nu online met een wachtwoord erop, als u verder nog vragen heeft dan horen wij dit graag van u.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |