Die fascinatie voor de USAS, waarom niet gewoon een m1014 met frag oid? Werkt toch hetzelfde?quote:Op zondag 4 december 2011 21:45 schreef Smoofie het volgende:
WEl kut trouwens, ben ik lvl 41, nog ff en 43, wordt de USAS12 generfedEn ik heb er al 135 kills mee zodat ik 12g en IRNV al hen ge-unlocked =(
USAS is automaticquote:Op zondag 4 december 2011 21:48 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Die fascinatie voor de USAS, waarom niet gewoon een m1014 met frag oid? Werkt toch hetzelfde?
Yeah boy.. Sig553, G3A3 en de M93Rquote:Op zondag 4 december 2011 21:03 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ohja, het nut is trouwens dat je volgens mij wapens kan unlocken die je in de MP kan gebruiken
Zus wat sterker, zo wat zwakker.. O.a IRNV hard generft, en de jets wat sterker..quote:Op zondag 4 december 2011 21:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Al een tijd niet BF aangeraakt. Wat houdt die update in?
Het speelt een stuk relaxter imo. Niet constant een RPG naar je hoofd en het er word echt geschoten ipv steeds weg gedoken.quote:Op zondag 4 december 2011 21:14 schreef Idanue het volgende:
[..]
Laat maar even weten hoe het gaat, ik ga slapen.
Fire from the sky heb ik te vaak gedaan inderdaad, blij dat ik alles unlockt hebquote:Op zondag 4 december 2011 21:59 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Yeah boy.. Sig553, G3A3 en de M93RDe rest gebruik ik eik niet.. EBR is ook wel tof.
Hoewel je ook best zonder kan natuurlijk.. Voor iedereen die puur coop speelt om punten te grinden: In mijn ervaring is Fire from the Sky op hardmode de makkelijkste manier, met het minste risico op doodgaan of teamgenoten die het verneuken.. (als als de piloot niet kan vliegen merk je dat snel genoeg, lol)
Nee..quote:Op zondag 4 december 2011 22:08 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Een andere vraag, klopt het dat je alleen mensen die een microfoon hebben kunt horen als je er zelf een hebt?
Ik hoor ze niet zonder microfoon, misschien moet ik een optie activeren?quote:
Je kan dus elke missie opnieuw doen, en steeds punten ervoor krijgen? Nice!quote:Op zondag 4 december 2011 21:59 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Yeah boy.. Sig553, G3A3 en de M93RDe rest gebruik ik eik niet.. EBR is ook wel tof.
Hoewel je ook best zonder kan natuurlijk.. Voor iedereen die puur coop speelt om punten te grinden: In mijn ervaring is Fire from the Sky op hardmode de makkelijkste manier, met het minste risico op doodgaan of teamgenoten die het verneuken.. (als als de piloot niet kan vliegen merk je dat snel genoeg, lol)
BF3 heeft geen praat/voip communicatie ondersteuning. Slecht, I know..quote:Op zondag 4 december 2011 22:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik hoor ze niet zonder microfoon, misschien moet ik een optie activeren?
Teamspeak of skype gebruikenquote:Op zondag 4 december 2011 22:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik hoor ze niet zonder microfoon, misschien moet ik een optie activeren?
Wel potver de potver!quote:Op zondag 4 december 2011 01:04 schreef JK het volgende:
Mijn claymore kills worden niet geteld in Battlelog.
En zo te zien die van Battlelies ook niet, terwijl ik weet dat ze een zeer ervaren 'Claymore-legster' is.
2 bij i3D en de anderen bij gameservers.comquote:Op zondag 4 december 2011 21:29 schreef WyriHaximus het volgende:
Waar hosten wij eigenlijk de servers? De clan van een maat gaat verhuizen en zoekt een goede stabiele host.
Tellen deze punten mee voor je rank in MP?quote:Op zondag 4 december 2011 22:11 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Je kan dus elke missie opnieuw doen, en steeds punten ervoor krijgen? Nice!
Ze staan los.quote:Op zondag 4 december 2011 22:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Tellen deze punten mee voor je rank in MP?
quote:Op zondag 4 december 2011 21:12 schreef Retronix het volgende:
Ik heb zin in Karkand volgende week, volgens mij wordt die Sharqi map de shit..
Ik wilde net zeggen, bij #2 zag ik R9 staan ?!quote:Op zondag 4 december 2011 22:51 schreef jpjedi het volgende:
[..]
2 bij i3D en de anderen bij gameservers.com
Vooral geen i3D gebruiken. Erg veel ellende.
Vandaag kwam ik er weer achter dat ze maar 1 server hadden gepatched.
Ja, en dan kan je zien wie uit je vriendenlijst het meeste punten heeft voor 'n map, op welke mode enzoquote:Op zondag 4 december 2011 22:11 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Je kan dus elke missie opnieuw doen, en steeds punten ervoor krijgen? Nice!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |