SPOILER: Vorige topicsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Video'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er worden kosten gemaakt voor de BoF servers en een bijdrage wordt op prijs gesteld. Voor 2 euro per maand krijg je een VIP plekje op BoF#2, inspraak op de maprotatie en gratis teamspeak. Betalingen mogen via paypal op jpmulders@paypal.com of op bankrekening nummer 427026261 tnv P Mulders.
Betalende leden per 30-11 (meetpunt einde maand)
VIP: Nurspekkie 10 euro (5 maanden) Bugworks 7,50 (3,5 maanden) Vondutch 15 euro (7,5 maanden) Zerotop0 15 euro (7,5 maanden) battlelies 15 euro (7,5 maanden) JK 4 euro (2 maanden) Idanue 12 euro (6 maanden) jorwol 10 euro (5 maanden) WyriHaximus 12 euro (6 maanden)
Admins (5 pm): Civilian 60 euro (1 jaar) jpjedi 15 euro (3 maanden) Dekkered 30 euro (6 maanden)
FOK! TS server: 178.63.54.5:9987
BoF: #1 NL -=Band of Fok!kers=- Ranked, Mixed Hardcore
Admins:
jpjedi
Civilian
Bogardo
BoF: #2 NL -=band of fok!kers=- CQ Ranked #2!
Admins:
jpjedi
Dekkered
Civilian
BoF: #3 i3d.net - NL -=Band of Fok!kers=- Flyschool ranked #3
Admins:
jpjedi
Dekkered
Civilian
BoF: #4 NL -=band of fok!kers=- 24/7 Metro 1000+ tickets #4
Admins:
Rp2009
hiddit
Band of FOK!ers Platoon: Band of FOK!ers
FOK! Knoekploeg Platoon Platoon: FOK! Knokploeg PlatoonSPOILER: Fok! spelersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interesse in een plekje in het WAR team, join BoF op ESL: http://www.esl.eu/eu/team/6402508 Info: Dennis3D of jpjedi
Voor hardware vragen: Topicreeks: [Gamepc] Discussie hardware topic
Wil je zelf wat toevoegen aan deze OP ga dan naar hier naartoe.![]()
Ben een beetje met de 24/7 Metro server aan het testen.
Heb nu Autobalancer draaien om de teams een beetje balanced te houden. (laat de squads met rust als het goed is)
Weapon limiter voor M320, SMAW and RPG-7 actief.![]()
![]()
Het is vervelend voor bazen als ik die dat nog niet hebben. Werkelijk waar iedereen gebruikt het.quote:![]()
Ben ik de enige die soms zomaar dood gaat in diamond peak in een helicopter net in het midden van de map.
Ik wordt dan door iets geraakt lijkt het(de grond?) maar ik vlieg nog hoog genoeg.![]()
Ik niet. Niet nodig.quote:Op zondag 4 december 2011 17:37 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Het is vervelend voor bazen als ik die dat nog niet hebben. Werkelijk waar iedereen gebruikt het.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
staan de battlereports van bij wijze van spreken 1 min geleden online? want heb net grote hoeveelheid punten binnengesmokkeld en wat geunlocked alleen ik zie het nog niet staan![]()
![]()
Zit feynmann hier eigenlijk ook op het forum?
Bij Seine Crossing wel wat raars... toen stond er '[Mr_van_Russ] Robuust89' boven Robuust89 z'n speler.
Kijk je in de playerlist, zie je wel gewoon [BoF] voor de naam van Robuust staan. Vage bug.
Wel een mooie, want ik raakte er deels van in de war.
Firefox; Das niet EA, maar Dice die gewoon slecht kan programmeren. Bij Codename Eagle hadden ze daar al een handje van. Tenminste, dat was voor die groep bij Dice kwam.
EA is enkel de uitgever. Al is EA ook gewoon kut.
Het gaat nu wel tijd voor Karkand worden... en dat mensen wat vaker SOFLAM's neerzetten en gaan painten. Ik dacht net in Firestorm dat er lekker veel gepaint was, bleek ik dat zelf te zijn met een SOFLAM die ik al een tijdje terug had neergezet langs de hoofdweg.![]()
![]()
Nee kan wel een paar uur duren.quote:Op zondag 4 december 2011 17:40 schreef andreas612 het volgende:
staan de battlereports van bij wijze van spreken 1 min geleden online? want heb net grote hoeveelheid punten binnengesmokkeld en wat geunlocked alleen ik zie het nog niet staan![]()
Ha wel makkelijk, als je een kit van een ander oppakt en daarmee iemand dood maakt, telt dat alvast voor je score met dat wapen, ook al heb je 'm niet.
Heb dus nu al 2 kills met een AEK-971, scheelt me weer iets.![]()
![]()
Willen de mensen die wel eens op de Metro 24/7 spelen hier aub posten of de Autobalancer en Weapon limiter voor M320, SMAW and RPG-7 goed werken?
Weapon limiter:
2 waarschuwingen + suicide als je M320, SMAW en RPG-7 gebruikt.
3e keer is kick.
[ Bericht 0% gewijzigd door Idanue op 04-12-2011 18:06:44 ]![]()
Straks ff uittesten maar die weapon limiter daar is geen slecht planquote:Op zondag 4 december 2011 17:53 schreef Idanue het volgende:
Willen de mensen die wel eens op de Metro 24/7 spelen hier aub posten of de Autobalancer en Weapon limiter voor M320, SMAW and RPG-7 goed werken?
Weapon limiter:
2 waarschuwingen + suicide als je M320, SMAW en RPG-7 gebruikt.
3e keer is kick..
phluphy for president!![]()
Ik heb hetzelfde met de straaljagers. Had het met de Canals map.quote:Op zondag 4 december 2011 17:37 schreef Kadooosh het volgende:
Ben ik de enige die soms zomaar dood gaat in diamond peak in een helicopter net in het midden van de map.
Ik wordt dan door iets geraakt lijkt het(de grond?) maar ik vlieg nog hoog genoeg.
Ik werd door niks gelocked, maar er volgt een of andere ontploffingsgeluid waarna ik niet normaal meer kan vliegen. Pas na een stuk of 7 seconden rechtuitvliegen kan ik weer beter sturen.![]()
Ohja en de INRV limiterquote:Op zondag 4 december 2011 18:09 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Straks ff uittesten maar die weapon limiter daar is geen slecht plan.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien wel zn origin naam.quote:Op zondag 4 december 2011 17:43 schreef JK het volgende:
Zit feynmann hier eigenlijk ook op het forum?
Bij Seine Crossing wel wat raars... toen stond er '[Mr_van_Russ] Robuust89' boven Robuust89 z'n speler.
Kijk je in de playerlist, zie je wel gewoon [BoF] voor de naam van Robuust staan. Vage bug.
Wel een mooie, want ik raakte er deels van in de war.
Firefox; Das niet EA, maar Dice die gewoon slecht kan programmeren. Bij Codename Eagle hadden ze daar al een handje van. Tenminste, dat was voor die groep bij Dice kwam.
EA is enkel de uitgever. Al is EA ook gewoon kut.
Het gaat nu wel tijd voor Karkand worden... en dat mensen wat vaker SOFLAM's neerzetten en gaan painten. Ik dacht net in Firestorm dat er lekker veel gepaint was, bleek ik dat zelf te zijn met een SOFLAM die ik al een tijdje terug had neergezet langs de hoofdweg.![]()
Heb datzelfde ook wel eens gehad op caspian.quote:Op zondag 4 december 2011 18:10 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde met de straaljagers. Had het met de Canals map.
Ik werd door niks gelocked, maar er volgt een of andere ontploffingsgeluid waarna ik niet normaal meer kan vliegen. Pas na een stuk of 7 seconden rechtuitvliegen kan ik weer beter sturen.
Vraag me af of dat met je snelheid te maken heeft oid. Bij mij is het namelijk een paar keer weggegaan toen ik daarna vol rechtuit met afterburner ging vliegen. Alsof je te langzaam (stall) gaat vliegen...non est vivere sed valere vita est ..![]()
Ik heb mega vaak geraged meerdere malen toen ik jou ben tegengekomenquote:Op zondag 4 december 2011 18:11 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Heb ik nog niet. Sprong je trouwens lekker op me tank?
Jij naarling.
Ik idd lekker uit mn jet springen (dacht ff dat ik C4 had, maar had een raketwerper) en dacht, ik spring gewoon bovenop die smeerpijp en plak er wat c4 op.
2 meter boven je tank ging ik mn wapen wisselen toen bleek dat ik een raketwerper hadVanaf toen wist ik dat het niet goed zou komen maar ik wist niet dat ik dood ga op het moment als je bovenop een rijdende tank jumped.
Stupide is datDat is toch zwaar gruwelijk om te doen?
![]()
Dan vlieg je te hoog waarschijnlijk.quote:Op zondag 4 december 2011 18:10 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde met de straaljagers. Had het met de Canals map.
Ik werd door niks gelocked, maar er volgt een of andere ontploffingsgeluid waarna ik niet normaal meer kan vliegen. Pas na een stuk of 7 seconden rechtuitvliegen kan ik weer beter sturen.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Idd, het is best een kleine map dus erg vervelend als er iemand met een M320 op een ammo box staat te schieten.quote:Op zondag 4 december 2011 18:09 schreef WyriHaximus het volgende:
Straks ff uittesten maar die weapon limiter daar is geen slecht plan.
Die gaat toch generfed worden komende week dus niet nodig.quote:
Belangrijkste reden is btw omdat ik hem ook gebruik![]()
![]()
Whahahaquote:Op zondag 4 december 2011 18:14 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik heb mega vaak geraged meerdere malen toen ik jou ben tegengekomenJij naarling.
Ik idd lekker uit mn jet springen (dacht ff dat ik C4 had, maar had een raketwerper) en dacht, ik spring gewoon bovenop die smeerpijp en plak er wat c4 op.
2 meter boven je tank ging ik mn wapen wisselen toen bleek dat ik een raketwerper hadVanaf toen wist ik dat het niet goed zou komen maar ik wist niet dat ik dood ga op het moment als je bovenop een rijdende tank jumped.
Stupide is datDat is toch zwaar gruwelijk om te doen?
![]()
, en ik denk ik rij een stukje achter uit (heeft het daar niet mee te maken?) omdat ik iets op me thermal zie (behalve een crashende jet) en mezelf daar van wou verlossen (want die lul heeft C4 op de grond gelegt en laat het al gaan als je er op staat) dus ik tuf een stukje naar achter en krijg een gratis roadkill van jouw
Je zou de usas ook nog in die limiter kunnen zetten. Kansloos wapen op metro.quote:Op zondag 4 december 2011 17:36 schreef Idanue het volgende:
Ben een beetje met de 24/7 Metro server aan het testen.
Heb nu Autobalancer draaien om de teams een beetje balanced te houden. (laat de squads met rust als het goed is)
Weapon limiter voor M320, SMAW and RPG-7 actief.![]()
Doe dan gelijk ook de DAO en alle shotty'squote:Op zondag 4 december 2011 18:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je zou de usas ook nog in die limiter kunnen zetten. Kansloos wapen op metro.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Had ik al aan gedacht maar die gaat toch generfed worden dus maar even een paar dagen afwachten hoe het gaat.quote:Op zondag 4 december 2011 18:27 schreef BaraCuda het volgende:
Je zou de usas ook nog in die limiter kunnen zetten. Kansloos wapen op metro.
Het beste zou zijn als je gewoon de damage iets lager kon zetten maar dat gaat vast niet gebeuren.![]()
![]()
Waarom niet gelijk een pistol only server?quote:Op zondag 4 december 2011 18:31 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Doe dan gelijk ook de DAO en alle shotty's
True, al zouden 1v1 gevechten zonder wapens wel tof kunnen zijn in de MP, zolang een ander je niet neer knaltquote:.
Nee man :p iemand had me gelocked en had geen flares dus moest jumpen en parachuteerde op jou en die ultra destroyer instantanious killtankquote:Op zondag 4 december 2011 18:24 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Whahaha![]()
, en ik denk ik rij een stukje achter uit (heeft het daar niet mee te maken?) omdat ik iets op me thermal zie (behalve een crashende jet) en mezelf daar van wou verlossen (want die lul heeft C4 op de grond gelegt en laat het al gaan als je er op staat) dus ik tuf een stukje naar achter en krijg een gratis roadkill van jouw
![]()
![]()
Gewoon blijven vliegen en pas springen als dat ding on bestuurbaar isquote:Op zondag 4 december 2011 19:17 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nee man :p iemand had me gelocked en had geen flares dus moest jumpen en parachuteerde op jou en die ultra destroyer instantanious killtank.
Maar ff serieus zou het kunnen zijn dat je er op kan springen als dat ding stil staat maar dat je dood gaat als de tank aan het rijden is?phluphy for president!![]()
We zullen op alle BoF servers een IRNV limiter instellen vanaf aanstaande dinsdag!quote:
Zoek maar op Youtube naar 'IRVN nerf'.
[ Bericht 2% gewijzigd door JK op 04-12-2011 19:35:35 ]![]()
1 woord: TeamSpeak.quote:Op zondag 4 december 2011 19:48 schreef robuust89 het volgende:
Wat is CO-OP kut zegJe kan niet eens met elkaar chatten
Moet je alleen niet gaan co-oppen met een onbekende.![]()
Je wil niet weten hoeveel straaljagers en heli's ik paint. Daar helpen ook geen flares tegen, maar als het mensen al angstig maakt die direct bailen, dan is dat wel een geslaagde actie.quote:Op zondag 4 december 2011 19:17 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nee man :p iemand had me gelocked en had geen flares dus moest jumpen en parachuteerde op jou en die ultra destroyer instantanious killtank
Het kan ook zijn dat je in het zichtveld van een SOFLAM vliegt.
Ik moet trouwens opmerken dat er maar weinig mensen reageren op lasergestuurde locks, maar dat kan ook komen omdat ze net buiten bereik zijn.![]()
Ja, die snapte ik nogquote:Op zondag 4 december 2011 19:58 schreef JK het volgende:
[..]
1 woord: TeamSpeak.
Moet je alleen niet gaan co-oppen met een onbekende.Maar dat nodigt idd niet uit om te gaan matchmaken.
'k heb nog geen enkele co-op gedaan, wat is het verschil met de SP en MP?quote:Op zondag 4 december 2011 19:48 schreef robuust89 het volgende:
Wat is CO-OP kut zegJe kan niet eens met elkaar chatten
![]()
Ik vlieg er uit als ik geen flair meer heb en dat alarm begint schreeuwerig begint te biepen ze maar.quote:Op zondag 4 december 2011 20:00 schreef JK het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel straaljagers en heli's ik paint. Daar helpen ook geen flares tegen, maar als het mensen al angstig maakt die direct bailen, dan is dat wel een geslaagde actie.
Het kan ook zijn dat je in het zichtveld van een SOFLAM vliegt.
Ik moet trouwens opmerken dat er maar weinig mensen reageren op lasergestuurde locks, maar dat kan ook komen omdat ze net buiten bereik zijn.
Eers krijg je t piepje dat je in beeld bent bij iemand, en daarna vaak dat biepje dat ik een raket achter mn reet aan krijg.
Omdat ik vaak na 3 sec ontplofDOOR JULLIE
![]()
Ik heb t 1 x gedaanquote:Op zondag 4 december 2011 20:03 schreef andreas612 het volgende:
[..]
'k heb nog geen enkele co-op gedaan, wat is het verschil met de SP en MP?ik sterfde en die teamhomo revivede mij niet vieze zemmel a zaghbi boeler bakra jefer lan
![]()
ok, maar wat is het nut/bedoeling van co-op?quote:Op zondag 4 december 2011 20:36 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik heb t 1 x gedaanik sterfde en die teamhomo revivede mij niet vieze zemmel a zaghbi boeler bakra jefer lan
![]()
ik had ongeveer het zelfde, ik kon de ander niet reviven. Je moet echt op de juiste milimeter naast je teammate staaan anders werkt het niet.quote:Op zondag 4 december 2011 20:36 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik heb t 1 x gedaanik sterfde en die teamhomo revivede mij niet vieze zemmel a zaghbi boeler bakra jefer lan
![]()
![]()
Gewoon SP-achtige levels met doelen.quote:Op zondag 4 december 2011 20:39 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ok, maar wat is het nut/bedoeling van co-op?
Ik zit vast bij Drop 'Em Like Liquid, omdat de ander mij nooit assist met snipen
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Flares zijn onbeperkt. Alleen er zit wel een herlaadtijd op (die vrij kort is, een Stinger heeft bijna geen kans).quote:Op zondag 4 december 2011 20:36 schreef RickoKun het volgende:
[..]
vieze zemmel a zaghbi boeler bakra jefer lan
En bovenstaande quote kon Google Translate niet vertalen... nu weet ik wat een zemmel is, maar de rest kan ik niets van maken.![]()
![]()
Dit. Dan maar zelf doenquote:Op zondag 4 december 2011 20:47 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Gewoon SP-achtige levels met doelen.
Ik zit vast bij Drop 'Em Like Liquid, omdat de ander mij nooit assist met snipen
Of bij Exfiltration bij het einde, drama altijdMaar dat level op Normal/Hard is ook best pittig.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ohja, het nut is trouwens dat je volgens mij wapens kan unlocken die je in de MP kan gebruikenquote:Op zondag 4 december 2011 20:39 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ok, maar wat is het nut/bedoeling van co-op?![]()
Wat is de P90 toch een heerlijk wapen. Lekker sprayen in Metro![]()
Totdat ik net 50+ kills heb en ik opeens een 'game session removed' krijg. Weg stats
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Ik heb zin in Karkand volgende week, volgens mij wordt die Sharqi map de shit..Retro is a culturally outdated or aged style, trend, mode, or fashion, from the overall postmodern past, that has since that time become functionally or superficially the norm once again.![]()
Laat maar even weten hoe het gaat, ik ga slapen.quote:Op zondag 4 december 2011 21:08 schreef WyriHaximus het volgende:
Goed even de weapon limiter effecten op metro 1k tickets testen.
![]()
![]()
Waar hosten wij eigenlijk de servers? De clan van een maat gaat verhuizen en zoekt een goede stabiele host.phluphy for president!![]()
WEl kut trouwens, ben ik lvl 41, nog ff en 43, wordt de USAS12 generfedEn ik heb er al 135 kills mee zodat ik 12g en IRNV al hen ge-unlocked =(
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Die fascinatie voor de USAS, waarom niet gewoon een m1014 met frag oid? Werkt toch hetzelfde?quote:Op zondag 4 december 2011 21:45 schreef Smoofie het volgende:
WEl kut trouwens, ben ik lvl 41, nog ff en 43, wordt de USAS12 generfedEn ik heb er al 135 kills mee zodat ik 12g en IRNV al hen ge-unlocked =(
USAS is automaticquote:Op zondag 4 december 2011 21:48 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Die fascinatie voor de USAS, waarom niet gewoon een m1014 met frag oid? Werkt toch hetzelfde?.
Al een tijd niet BF aangeraakt. Wat houdt die update in?Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
Yeah boy.. Sig553, G3A3 en de M93Rquote:Op zondag 4 december 2011 21:03 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ohja, het nut is trouwens dat je volgens mij wapens kan unlocken die je in de MP kan gebruikenDe rest gebruik ik eik niet.. EBR is ook wel tof.
Hoewel je ook best zonder kan natuurlijk.. Voor iedereen die puur coop speelt om punten te grinden: In mijn ervaring is Fire from the Sky op hardmode de makkelijkste manier, met het minste risico op doodgaan of teamgenoten die het verneuken.. (als als de piloot niet kan vliegen merk je dat snel genoeg, lol)
![]()
Zus wat sterker, zo wat zwakker.. O.a IRNV hard generft, en de jets wat sterker..quote:Op zondag 4 december 2011 21:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Al een tijd niet BF aangeraakt. Wat houdt die update in?![]()
Het speelt een stuk relaxter imo. Niet constant een RPG naar je hoofd en het er word echt geschoten ipv steeds weg gedoken.quote:Op zondag 4 december 2011 21:14 schreef Idanue het volgende:
[..]
Laat maar even weten hoe het gaat, ik ga slapen.phluphy for president!![]()
Fire from the sky heb ik te vaak gedaan inderdaad, blij dat ik alles unlockt hebquote:Op zondag 4 december 2011 21:59 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Yeah boy.. Sig553, G3A3 en de M93RDe rest gebruik ik eik niet.. EBR is ook wel tof.
Hoewel je ook best zonder kan natuurlijk.. Voor iedereen die puur coop speelt om punten te grinden: In mijn ervaring is Fire from the Sky op hardmode de makkelijkste manier, met het minste risico op doodgaan of teamgenoten die het verneuken.. (als als de piloot niet kan vliegen merk je dat snel genoeg, lol)
Een andere vraag, klopt het dat je alleen mensen kunt horen als je zelf een microfoon hebt.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Nee..quote:Op zondag 4 december 2011 22:08 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Een andere vraag, klopt het dat je alleen mensen die een microfoon hebben kunt horen als je er zelf een hebt?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ik hoor ze niet zonder microfoon, misschien moet ik een optie activeren?quote:Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Je kan dus elke missie opnieuw doen, en steeds punten ervoor krijgen? Nice!quote:Op zondag 4 december 2011 21:59 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Yeah boy.. Sig553, G3A3 en de M93RDe rest gebruik ik eik niet.. EBR is ook wel tof.
BF3 heeft geen praat/voip communicatie ondersteuning. Slecht, I know..quote:Op zondag 4 december 2011 22:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik hoor ze niet zonder microfoon, misschien moet ik een optie activeren?![]()
Teamspeak of skype gebruikenquote:Op zondag 4 december 2011 22:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik hoor ze niet zonder microfoon, misschien moet ik een optie activeren?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Wel potver de potver!quote:Op zondag 4 december 2011 01:04 schreef JK het volgende:
Mijn claymore kills worden niet geteld in Battlelog.
En zo te zien die van Battlelies ook niet, terwijl ik weet dat ze een zeer ervaren 'Claymore-legster' is.![]()
Zou je eigen medailles kunnen winnen bij een bepaald aantal claymore-kills??????
Altijd blijven lachen!!![]()
2 bij i3D en de anderen bij gameservers.comquote:Op zondag 4 december 2011 21:29 schreef WyriHaximus het volgende:
Waar hosten wij eigenlijk de servers? De clan van een maat gaat verhuizen en zoekt een goede stabiele host.
Vooral geen i3D gebruiken. Erg veel ellende.
Vandaag kwam ik er weer achter dat ze maar 1 server hadden gepatched.![]()
![]()
Tellen deze punten mee voor je rank in MP?quote:Op zondag 4 december 2011 22:11 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Je kan dus elke missie opnieuw doen, en steeds punten ervoor krijgen? Nice!![]()
Ze staan los.quote:Op zondag 4 december 2011 22:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Tellen deze punten mee voor je rank in MP?Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Vaag, ineens heel de #2 leeg
morgen maar eens nakijken en een reboot geven.
Rondje gepaint voor Bugs, de choppers en jets vielen als rijpe appelsmaar veel punten pak je er niet mee
![]()
![]()
quote:Op zondag 4 december 2011 21:12 schreef Retronix het volgende:
Ik heb zin in Karkand volgende week, volgens mij wordt die Sharqi map de shit..![]()
![]()
Ik wilde net zeggen, bij #2 zag ik R9 staan ?!quote:Op zondag 4 december 2011 22:51 schreef jpjedi het volgende:
[..]
2 bij i3D en de anderen bij gameservers.com
Vandaag kwam ik er weer achter dat ze maar 1 server hadden gepatched.![]()
Ja, en dan kan je zien wie uit je vriendenlijst het meeste punten heeft voor 'n map, op welke mode enzoquote:Op zondag 4 december 2011 22:11 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Je kan dus elke missie opnieuw doen, en steeds punten ervoor krijgen? Nice!![]()
![]()
Maar t is wel nice voor je team (de choppers dan, de jets zijn eigenlijk alleeen een gevaar voor de air units)quote:Op zondag 4 december 2011 23:25 schreef jpjedi het volgende:
Rondje gepaint voor Bugs, de choppers en jets vielen als rijpe appelsmaar veel punten pak je er niet mee
![]()
De 24/7 Metro is gehost bij http://www.multiplaygameservers.com tot nu toe geen klachten.quote:Op zondag 4 december 2011 21:29 schreef WyriHaximus het volgende:
Waar hosten wij eigenlijk de servers? De clan van een maat gaat verhuizen en zoekt een goede stabiele host.![]()
![]()
quote:Op maandag 5 december 2011 07:28 schreef Idanue het volgende:
[..]
De 24/7 Metro is gehost bij http://www.multiplaygameservers.com tot nu toe geen klachten.Ok thanks zal het door gevenquote:Op zondag 4 december 2011 22:51 schreef jpjedi het volgende:
[..]
2 bij i3D en de anderen bij gameservers.com
Vandaag kwam ik er weer achter dat ze maar 1 server hadden gepatched..
Trouwens nu al 10 man op metro 1k!
Gisteravond sinds 2 weken weer eens BF3 gespeeld.
Wat haat ik het als een team niets doet tegen jets en/of heli's.
Ben maar als een gek punten gaan cappen op conquest, zo toch nog 6000+ in 1 potje gekregen.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Gister met lunatic allebij metro 1000 tickets en dan asus explosive shells![]()
dat ging wel hard met ribbons
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?![]()
Ik zat paar keer in een squad die het echt om het cappen deed. Dan gaat het wel hard met die puntenquote:Op maandag 5 december 2011 08:43 schreef Solique het volgende:
Gisteravond sinds 2 weken weer eens BF3 gespeeld.
Wat haat ik het als een team niets doet tegen jets en/of heli's.
Ben maar als een gek punten gaan cappen op conquest, zo toch nog 6000+ in 1 potje gekregen.![]()
Maar medailles en ribbons tellen niet mee als punten voor je class toch?![]()
Jedi je speelt te veel fifa 12:quote:Op zondag 4 december 2011 23:25 schreef jpjedi het volgende:
vielen als rijpe appels :p
Hoor ik altijd als ik scoor.
Maar inderdaad painten krijg je te weining punten voor.![]()
Een goeie jetpiloot krijgt ook tanks kapot (en al helemaal als ze meer unlocks hebben), dus in zo'n 'painttank' altijd een extra engineer neerzetten om te repareren. Jets zijn lastig te painten, voor de tank ook nog eens een lock kan krijgen, is de jet meestal buiten bereik.quote:Op maandag 5 december 2011 00:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Maar t is wel nice voor je team (de choppers dan, de jets zijn eigenlijk alleeen een gevaar voor de air units)
Morgen dan 2GB downloaden om vervolgens een week niet BTK te kunnen spelen.
Maar daarna voorzie ik een aantal mapchanges op de server.![]()
Wat hebben we jaren terug veel Strike at Karkand gespeeld zeg!
Ohja, die i5 2500k gaat er dan toch echt wel komen zodra ik m'n 13e maand binnen heb.![]()
![]()
Niet voor je class, wel voor je rank.quote:Op maandag 5 december 2011 09:14 schreef rumiii het volgende:
[..]
Ik zat paar keer in een squad die het echt om het cappen deed. Dan gaat het wel hard met die punten![]()
Maar medailles en ribbons tellen niet mee als punten voor je class toch?| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Jet pakken lukte op Canals wel maar op firestorm is het inderdaad niet te doen. Zelf jetten doe ik bijna niet meer want de damage van die gun lijkt minimaal op tanks.quote:Op maandag 5 december 2011 09:29 schreef JK het volgende:
[..]
Een goeie jetpiloot krijgt ook tanks kapot (en al helemaal als ze meer unlocks hebben), dus in zo'n 'painttank' altijd een extra engineer neerzetten om te repareren. Jets zijn lastig te painten, voor de tank ook nog eens een lock kan krijgen, is de jet meestal buiten bereik.
Morgen dan 2GB downloaden om vervolgens een week niet BTK te kunnen spelen.
Maar daarna voorzie ik een aantal mapchanges op de server.![]()
Wat hebben we jaren terug veel Strike at Karkand gespeeld zeg!
Ohja, die i5 2500k gaat er dan toch echt wel komen zodra ik m'n 13e maand binnen heb.
Ik kijk ook uit naar de epic mappen van BF2...![]()
![]()
Jetten is makkelijk.quote:Op maandag 5 december 2011 09:45 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Jet pakken lukte op Canals wel maar op firestorm is het inderdaad niet te doen. Zelf jetten doe ik bijna niet meer want de damage van die gun lijkt minimaal op tanks.
Ik kijk ook uit naar de epic mappen van BF2...
Les hebben jedi :p
En ik wil zo graag karkand en wake.
Oman lijkt me wel leuk maar waarschijnlijk niet om te jetten met de anti-air voertuigen.![]()
quote:Op maandag 5 december 2011 09:47 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Jetten is makkelijk.
Les hebben jedi :p
En ik wil zo graag karkand en wake.
Oman lijkt me wel leuk maar waarschijnlijk niet om te jetten met de anti-air voertuigen.In BF2 lukte het goed maar in BF3 moet ik er nog aan werken maar voorlopig geen zin in want het geeft me niet het plezier als in BF2 met al dat getoeter, zonder bommen.quote:Vehicle Aviator
Time 35:57:14
Kills 2,041
Deaths 1,139
Ratio 2.0202
Road Kills 260![]()
![]()
Das waar.quote:Op maandag 5 december 2011 09:51 schreef jpjedi het volgende:
[..]
[..]
In BF2 lukte het goed maar in BF3 moet ik er nog aan werken maar voorlopig geen zin in want het geeft me niet het plezier als in BF2 met al dat getoeter, zonder bommen.
Ik mis de bommen ook.
Road Kills 260![]()
![]()
Evert ten Napel..quote:Op maandag 5 december 2011 09:16 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Jedi je speelt te veel fifa 12:
vielen als rijpe appels :p
Hoor ik altijd als ik scoor.
Maar inderdaad painten krijg je te weining punten voor.![]()
Volgens mij zegt hij trouwens "appelen" ipv "appels"![]()
Bommen droppen in BF2
De tijd dat je niet direct uit de lucht werd gehaaldquote:Vehicle Aviator
Time 37:39:29
Kills 1,784
Deaths 442
Ratio 4.3462
Roadkills 137
Ja dat is waar.quote:Op maandag 5 december 2011 09:56 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Evert ten Napel..![]()
Volgens mij zegt hij trouwens "appelen" ipv "appels"
Maar het lijkt er op![]()
![]()
De tijd dat je een heel potje in de lucht zat.quote:Op maandag 5 december 2011 09:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Bommen droppen in BF2
[..]
De tijd dat je niet direct uit de lucht werd gehaald![]()
![]()
![]()
![]()
Tot je verkeerd gooide en je 5 teamkills maakte met je bommen.quote:Op maandag 5 december 2011 09:58 schreef dennis3d het volgende:
[..]
De tijd dat je een heel potje in de lucht zat.![]()
![]()
![]()
![]()
Ideaalquote:Op maandag 5 december 2011 09:58 schreef dennis3d het volgende:
[..]
De tijd dat je een heel potje in de lucht zat.![]()
![]()
![]()
Toch denk ik dat Wake wel iets van een verbetering kan brengen voor het vliegen in een jet. Je kon daar lekker laag vliegen net boven de zee, zodat anti-air je niet kon bereiken.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Gezien het aantal kills dat je maakte in een ronde, maakten die paar teamkills vrij weinig uitquote:Op maandag 5 december 2011 09:59 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Tot je verkeerd gooide en je 5 teamkills maakte met je bommen.
Ja dat was dan weer waar en kreeg je een leuke kick op sommige serversquote:Op maandag 5 december 2011 09:59 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Tot je verkeerd gooide en je 5 teamkills maakte met je bommen.![]()
![]()
DD wil morgen avond om 20:30 een trainings potje doen.
War team tot nu toe voor deze war
Nog 1 iemand nodig
Dennis3d
Firefox1
Jedi
Vanruss
Re.active
6vs6
conquest
Bazar![]()
quote:Beste Petrus,
Ik zal u in het kort uitleggen hoe een server van een wachtwoord kan worden voorzien.
De server dient altijd unranked te zijn, anders kan er geen wachtwoord op. Dit heb ik ondertussen voor u ingesteld met de volgende regel: vars.ranked false
Er stond geen wachtwoord in de config editor, daar heb ik nu het standaard wachtwoord in gezet: xxxxxx
Let erop dat uw tweede server (de gratis 16 slot) altijd unranked dient te zijn, en dus ook een password hoort te hebben. Sinds R9 is uitgekomen dienen alle 16 slot private servers unranked ingesteld te staan.
Uw server is nu online met een wachtwoord erop, als u verder nog vragen heeft dan horen wij dit graag van u.![]()
Ik help wel even #2 aan te slingeren.
Ik heb overigens 6 (!) keer opnieuw de server moeten joinen, zo vaak heb ik nog nooit meegemaakt
Battlelog
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |