Dan kom ik ook eve ownenquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:56 schreef BurnaBoy het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)8401212/1/173712548/
13/1![]()
http://battlelog.battlefi(...)8403839/1/173712548/
25/4
Lang leve noobs
Je zat toch echt bij die Russische HK groep ofzo, wat spelers met hoofdletters in de naam, hoge ranks...quote:
Als ik de BoF servers ga "bespelen" komt er een nieuw tijdperk van ownage...quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:56 schreef BurnaBoy het volgende:
13/1![]()
25/4
Lang leve noobs
Had ik ook, maar maakt niet uit, want je krijgt de kills er wel gwn bij,quote:Op zondag 4 december 2011 01:04 schreef JK het volgende:
Mijn claymore kills worden niet geteld in Battlelog.
Ergerlijk is dat jaquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:00 schreef andreas612 het volgende:
wel weer lekkere balance, ene kant alleen maar noobs en andere kant no livers met level 100
nah, ene kant was allemaal tussen rank 4 en rank 22, andere kant was meerendeel 30/40+ en stuk of 7/8 van die zilveren eagle icoontjes, dus dat is rank 60 oid?quote:Op zondag 4 december 2011 00:45 schreef JK het volgende:
[..]
Je zat toch echt bij die Russische HK groep ofzo, wat spelers met hoofdletters in de naam, hoge ranks...
Alleen 4 man in een bus kon ik buiten wel uitmoorden. Maar ach wat zijn noobs... Wat is je rank, nog niet zo hoog toch? De rest had een vrij hoge rank en de usas + frag, dus toch no-lifers.
Kan ook niet wachtenquote:Op zondag 4 december 2011 11:20 schreef Catch_me het volgende:
-knip-
Overigens gisteren wat potjes gehad waarbij 100% van mijn deaths door IRNV warenKan niet wachten op de nerf en totdat alle slechte spelers weer terug naar CoD gaan om daar met de heartbeat sensor ofzo te spelen omdat het in BF allemaal niet meer lukt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
meh, Heb die infrarood scope ook wel maar ik gebruik 'm niet. Ik zie ze anders toch wel liggen en hij werkt niet zo fijn.quote:Op zondag 4 december 2011 11:26 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Kan ook niet wachten. Komt er eindelijk wat meer skill aan te pas, schieten op alles wat een gele kleur heeft is gewoon kansloos.
Ik vind het nogal een waardeloos ding, en gebruik hem dus ook niet. Mijn eerste reactie op het uitproberen was ook; "wat een kutding!". En ik heb hem ook niet nodig, ik gebruik eigenlijk ook helemaal geen scopes, ik heb een elcan op de m249 maar dat geeft geen voordeel ofzo en ik ben nu gestopt met dat ding en bezig met de m27 zonder kijker. Als ik een andere class speel dan gebruik ik ook geen kijker.quote:Op zondag 4 december 2011 11:35 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
meh, Heb die infrarood scope ook wel maar ik gebruik 'm niet. Ik zie ze anders toch wel liggen en hij werkt niet zo fijn.
Op de tank is thermal heerlijk, ook de CITV met thermal is handig alleen al daarom. Lekker mensen spotten die de gunner niet door heeft en op TS door gevenquote:Op zondag 4 december 2011 11:43 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik vind het nogal een waardeloos ding, en gebruik hem dus ook niet. Mijn eerste reactie op het uitproberen was ook; "wat een kutding!". En ik heb hem ook niet nodig, ik gebruik eigenlijk ook helemaal geen scopes, ik heb een elcan op de m249 maar dat geeft geen voordeel ofzo en ik ben nu gestopt met dat ding en bezig met de m27 zonder kijker. Als ik een andere class speel dan gebruik ik ook geen kijker.
Op de tank heb ik wel thermal, dat is fantastisch!
Vreemd? Ik zie nooit een unknown speler en er staat ook niets van in de logsquote:Op zondag 4 december 2011 11:50 schreef Auti het volgende:
Ik ben ff proberen de server aan te slingeren.
Maar wat mij opvalt is dat er elke ochtend een unknown player online is. Op battlelog staat dan ook 1 player, en in de playerlist dus als Unknown, maar hij is niet op de server (niet gespawned) en telt dus ook niet mee voor het starten.
Steam loopt nooit vast. Ook niet zo raar, die is al een jaar of 8 doorontwikkeld...quote:Op zondag 4 december 2011 11:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Verificatieservers offline?
Handig, dagen niet kunnen spelen.. En dan nu een vrije zondagmiddag, doet origin het niet. Dat schiet weer op..
jij komt ook niet verder dan het loginschermpje?quote:Op zondag 4 december 2011 11:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Verificatieservers offline?
Handig, dagen niet kunnen spelen.. En dan nu een vrije zondagmiddag, doet origin het niet. Dat schiet weer op..
Nu wel, na tig kee rproberen..quote:Op zondag 4 december 2011 12:02 schreef andreas612 het volgende:
[..]
jij komt ook niet verder dan het loginschermpje?
ja, maar hij is bokketraag atmquote:Op zondag 4 december 2011 12:02 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nu wel, na tig kee rproberen..
Eens kijken of ik ook daadwerkelijk een game kan opstarten.
de xfiles mattie ik zeg het jequote:Op zondag 4 december 2011 11:50 schreef Auti het volgende:
Ik ben ff proberen de server aan te slingeren.
Maar wat mij opvalt is dat er elke ochtend een unknown player online is. Op battlelog staat dan ook 1 player, en in de playerlist dus als Unknown, maar hij is niet op de server (niet gespawned) en telt dus ook niet mee voor het starten.
Ja nu idd, toen Steam net nieuw was was het misschien nog wel kutter dan Origin nu. Tegenwoordig draait het prima.quote:Op zondag 4 december 2011 12:02 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Steam draait over het algemeen alitjd prima ja
Hoewel ik beide systemen overbodig irritant vind. Noodzakelijk in de achtergrond laten draaien etc..
Ja echt, en ik ben misschien maf maar niet gek, de laatste 3 dgn is er elke keer in de ochtend op Battlelog 1 player op de server, in de playerlist staat player unknown (dat betekent dat hij niet nog niet gespawned is). Gisterochtend bij het server vullen had ik het nog over met een Duitser, hij zag het ook.quote:Op zondag 4 december 2011 11:54 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Vreemd? Ik zie nooit een unknown speler en er staat ook niets van in de logsHeb je het over de #2?
Was mij ook al opgevallen, er zitten er nu trouwens 5 in #2 ..quote:Op zondag 4 december 2011 11:54 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Vreemd? Ik zie nooit een unknown speler en er staat ook niets van in de logsHeb je het over de #2?
raare, met tab of met bf3cc noch de i3D logfiles zie ik een unkownquote:Op zondag 4 december 2011 12:18 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Was mij ook al opgevallen, er zitten er nu trouwens 5 in #2 ..
Ik zie het in battlelog, bij "show all players", het zijn er nu nog maar 2, wellicht iets vertraging met het ophalen van ID's tussen server en Battlelog web ?quote:Op zondag 4 december 2011 12:19 schreef jpjedi het volgende:
[..]
raare, met tab of met bf3cc noch de i3D logfiles zie ik een unkownweird!
Die zie ik nu ook.quote:Op zondag 4 december 2011 12:21 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Ik zie het in battlelog, bij "show all players", het zijn er nu nog maar 2, wellicht iets vertraging met het ophalen van ID's tussen server en Battlelog web ?
Edit: Andere servers hebben ook Unknowns trouwens, dus het ligt niet aan de BOF server zelf ..
Dat klopt, zolang je niet gespawned bent sta je op Battlelog als Unknown. Maar dat is dus het punt, de laatste 3 dgn is er elke ochtend als ik de server wil aanslingeren een unknown player online.quote:Op zondag 4 december 2011 12:37 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Die zie ik nu ook.
Maar unknowns players zijn volgens mij aan het conecten.
Okee.quote:Op zondag 4 december 2011 12:41 schreef Auti het volgende:
[..]
Dat klopt, zolang je niet gespawned bent sta je op Battlelog als Unknown. Maar dat is dus het punt, de laatste 3 dgn is er elke ochtend als ik de server wil aanslingeren een unknown player online.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:56 schreef BurnaBoy het volgende:
13/1![]()
25/4
Lang leve noobs
Via Procon voor iOS zag ik vanmorgen wel 1/32 en als ik keek bij Playerlist zag ik niemand staan.quote:Op zondag 4 december 2011 12:19 schreef jpjedi het volgende:
[..]
raare, met tab of met bf3cc noch de i3D logfiles zie ik een unkownweird!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Loading level heeft met je eigen PC te maken.quote:Op zondag 4 december 2011 14:05 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Hoe kan het, dat ook al heeft een server een ping van 9, je soms toch minuten lang naar "loading level" zit te kijken...
Meerdere desktops of dualscreen en/of een laptop ernaast werkt ook. "Command Centre's" ftw!quote:Op zondag 4 december 2011 14:01 schreef JK het volgende:
Via Procon voor iOS zag ik vanmorgen wel 1/32 en als ik keek bij Playerlist zag ik niemand staan.
Wel ideaal hoor, ipod touch naast de PC leggen en dan gewoon kicken of moven indien nodig, zonder uit het spel te moeten om naar de desktop te gaan.![]()
En nu wéééééééérquote:Op zondag 4 december 2011 15:20 schreef FireFox1 het volgende:
90% van de mapchanges, loopt mijn computer hopeloos vast. Ik weet niet hoeveel flag capture points ik op deze manier ben misgelopen. Altijd weer hetzelfde liedje... BF loopt vast, CTRL-ALT-DEL -> 5 minuten laadt gezeur en dan loopt ie ook vaak vast als ik de game weer in wil
STEAM HEEFT DIT GEZEIK NOG NOOIT GEHAD!!!!
Tyfes EA
zeg ricko, ouwe pik, heb ik jou op battlelog? volgens mij niet, voeg mij eens ff met een noodgang toequote:Op zondag 4 december 2011 15:40 schreef RickoKun het volgende:
Met die patch gaan ze zeker ook de hoeveelheid XP nerfen.
Dat doet namelijk ELKE gamedeveloper, altijd rond een week nadat ik het heb gekocht (met name RDR deed dat extreem).
Dus dan hebben al die nerds die hem vanaf de eerste dag hebben lekker snel level 50 kunnen scoren terwijl de rest dan maar extra lang (en het dus extra moeilijk heeft)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |