SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door dennis3d op 03-12-2011 13:36:40 ]
Ik gebruik het soms als "pauze" .. even een beetje bijkomen, haha! Of ik ga met de MAV in de lucht hangen. Vind het nog best leuk om te doen hoor, die AA op de canals map staat gewoon super gunstig, de overige vaste AA's vind ik maar saai.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:06 schreef JK het volgende:
Ja, ik ook... maar dat had in de eerste patch al gefixed moeten zijn.
Toen ik het eind oktober door had, had ik er ook wel plezier mee. Maar een hele ronde in dat ding is saai.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:38 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Ook als je op update klikt (rechtsboven) ?
Ik wil wel meedoenquote:DD wil war.
Datum niet bekend.
Wie wil medoen
Dennis3d
Firefox1
6vs6
conquest
Bazar
DD wil war.quote:
Hoe is het met je bil Dennis?quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:34 schreef dennis3d het volgende:
[..]
DD wil war.
Datum niet bekend.
Wie wil medoen
Dennis3d
Firefox1
Re.active
Genakt
6vs6
conquest
Bazar
Daarom gebruik ik die Bipod ook alleen maar.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:30 schreef robuust89 het volgende:
Gewoon ratelen (met foregrip) werkt dus niet zo goed als ik dacht. Na de eerste paar schoten stabiliseert je geweer zich, maar de kogels gaan nog steeds alle kanten op.
Nadeel van bipod vind ik dat deze op de meest onzinnige plekken zich "vast" zet op de grond/muur/pallets. Waardoor je totaal verkeerd uit komt met je zichtveldquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:36 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Daarom gebruik ik die Bipod ook alleen maar.
Ik zou er niet op rekenen.. In BC2 & Vietnam kan dat ook gewoon. Lijkt me ook best logisch eik. En volgens mij heb je als je in een chopper zit een kleine kans om te bailen, tussen disable en boem in.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:49 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Hopelijk fixen ze ook dat je een heli/jet gewoon met 1 tankshell helemaal kapot kan krijgen.
Te grote kans iig. Met guided is het gelukkig wel 1 shot kill. Wel raar, qua skill/moeite zou het logischer zijn als het omgedraaid was.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:53 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ik zou er niet op rekenen.. In BC2 & Vietnam kan dat ook gewoon. Lijkt me ook best logisch eik. En volgens mij heb je als je in een chopper zit een kleine kans om te bailen, tussen disable en boem in.
Lijkt me logisch in het echte leven gaat zo'n tankshell ook dwars door een heli.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:49 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Hopelijk fixen ze ook dat je een heli/jet gewoon met 1 tankshell helemaal kapot kan krijgen.
Oh, ik dacht dat je pleitte voor minder killkrachtquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:55 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Te grote kans iig. Met guided is het gelukkig wel 1 shot kill. Wel raar, qua skill/moeite zou het logischer zijn als het omgedraaid was.
Maarja, Frostbite 2 hè.
Nee juist niet dus. En helaas, ja dat is zo. Gisteren nog een jet geraakt met m'n T90. Erg frustrerend als je diegene daarna weer verder ziet vliegen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:20 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je pleitte voor minder killkrachtIs zelfs een jet niet kapot met 1 shell? Dat is wel bullshit..
Gwoon levelen krijg je hem vanzelf rond de level 40 en dank jequote:Op zaterdag 3 december 2011 11:46 schreef JK het volgende:
[..]
VIP werkt nog niet op de server (op geen enkele BF3 server op de wereld op dit moment), Ik zal eens kijken of de R11 server update dat nu wel laat werken. In dat geval krijg je voorrang in de queue en wordt er zelfs iemand gekicked automatisch.
Dat hele VIP gebeuren had DICE gewoon voor de release van BF3 allang rond moeten hebben.
Ook deze update 2GB groot maken omdat de BTK-content er bij zit is gewoon slecht. Mensen zonder Limited Edition zijn nu verplicht die hele 2GB door te slikken, terwijl ze aan de meeste megabytes niets hebben.
En dan bijv. ook eerst 2 weken terug de Stingers in kracht af te laten nemen, en nu vervolgens ze weer krachtiger maken... en dan ook nog eens de jets en heli's een langere herlaadtijd geven van de flares. Ik voorspel een online oorlog zonder al te veel heli's en jets in de lucht.
Ander vraagje; wanneer krijg je Spec Ops camo? Die camo's is het enige waar ik nog niet achter ben hoe je die nou bijv. sneller kan krijgen. De rest van de opzet is me geheel duidelijk. Als ik dan ook bijv. snel wil ranken in een bepaalde class, rijd ik met m'n tank naar een vlag en stap ik even kort uit op het moment dat ik de vlag overneem. Op die manier krijg ik de score niet bij de tank, maar bij de class. Werkte prima om zo snel de MAV bijv. ook te unlocken.
Binnen kan ik me er wat bij voorstellen. Maar op Damavand Peak zit je al met die enorm felle zon en dan ook nog die twee attachments te schijnen, ik zie geen fuck meerquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:02 schreef JK het volgende:
Tactical lights worden voor buitenlocaties generfed per 6 december. Op binnenlocaties zal dat dan nog wel gelijk blijven lijkt me. Lasersight is wel handig voor meer accuracy.
Zelf kom ik van een net iets minder bord en cpu. Ik had alles op low staan en nog kwam ik in niet boven de 20 fps om het te overdrijven. Vandaag had ik besloten dat ik er genoeg van had en even de stad in gereden. Ik kwam thuis met een I5 een msi bord erbij. En ik kan je zeggen het is een verademingquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:52 schreef JK het volgende:
Nu een 4 jaar oud systeem (wel deels geupgrade);
Asus P5KE-Wifi moederbord
Intel Core2Duo E6750 CPU (2.66Ghz per core)
4GB DDR2 PC6400 (800MHz) geheugen
Videokaartje blijft, dat is een HD6850 en onlangs gekocht voor BF3.
HDD is een Western Digital Black sata 3.0 die lekker stil en vrij vlot is (SSD is uiteraard sneller).
Ik hoef niet BF3 op ultra te draaien ,maar wil toch wel 50-60fps kunnen halen, nu valt het soms terug naar 18fps (gemiddeld is het 27-35 fps) en dat merk je gewoon. Settings staan dan op medium. Misschien moet ik tot die tijd even terug naar low settings omdat de CPU het anders niet kan bijbenen. Die videokaart kan zichzelf wel redden.
Belichting is natuurlijk van nieuwe generatie en niet te vergelijken. Zelfde qua geluid waardoor beleving veel anders is.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:03 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb alles op ultra staan en bind het spel grafisch best tegenvallen, is net zo mooi als bf bc2 vind ik
(gelukkig is de gameplay zwaar in orde)
Yep exact diequote:Op zaterdag 3 december 2011 19:19 schreef JK het volgende:
@CocacolaLight; welke i5 heb je, ook dan de 2500K?
Zit toch een hele ploeg boffers te spelen nu op de #2?quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:35 schreef andreas612 het volgende:
Komen er nog meer mensen naar de bof server? (#2)
Kom op TS en je weet het, anderzijds zie je toch ook boftags?quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:40 schreef andreas612 het volgende:
weet ik 't, hoop btw dat in die nieuwe patch de spawnplekken beter gecovered worden, spawn nu op A en wordt binnen een halve seconde weer weggemaaid, en niet één keer maar stuk of 3 keer.
Welke kant zit jij?quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:00 schreef andreas612 het volgende:
wel weer lekkere balance, ene kant alleen maar noobs en andere kant no livers met level 100
ja, want zeker weten doe je!quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:23 schreef JK het volgende:
Volgens mij zat ie bij de No Lifers in Metro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |