Binnen kan ik me er wat bij voorstellen. Maar op Damavand Peak zit je al met die enorm felle zon en dan ook nog die twee attachments te schijnen, ik zie geen fuck meerquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:02 schreef JK het volgende:
Tactical lights worden voor buitenlocaties generfed per 6 december. Op binnenlocaties zal dat dan nog wel gelijk blijven lijkt me. Lasersight is wel handig voor meer accuracy.
Zelf kom ik van een net iets minder bord en cpu. Ik had alles op low staan en nog kwam ik in niet boven de 20 fps om het te overdrijven. Vandaag had ik besloten dat ik er genoeg van had en even de stad in gereden. Ik kwam thuis met een I5 een msi bord erbij. En ik kan je zeggen het is een verademingquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:52 schreef JK het volgende:
Nu een 4 jaar oud systeem (wel deels geupgrade);
Asus P5KE-Wifi moederbord
Intel Core2Duo E6750 CPU (2.66Ghz per core)
4GB DDR2 PC6400 (800MHz) geheugen
Videokaartje blijft, dat is een HD6850 en onlangs gekocht voor BF3.
HDD is een Western Digital Black sata 3.0 die lekker stil en vrij vlot is (SSD is uiteraard sneller).
Ik hoef niet BF3 op ultra te draaien ,maar wil toch wel 50-60fps kunnen halen, nu valt het soms terug naar 18fps (gemiddeld is het 27-35 fps) en dat merk je gewoon. Settings staan dan op medium. Misschien moet ik tot die tijd even terug naar low settings omdat de CPU het anders niet kan bijbenen. Die videokaart kan zichzelf wel redden.
Belichting is natuurlijk van nieuwe generatie en niet te vergelijken. Zelfde qua geluid waardoor beleving veel anders is.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:03 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb alles op ultra staan en bind het spel grafisch best tegenvallen, is net zo mooi als bf bc2 vind ik
(gelukkig is de gameplay zwaar in orde)
Yep exact diequote:Op zaterdag 3 december 2011 19:19 schreef JK het volgende:
@CocacolaLight; welke i5 heb je, ook dan de 2500K?
Zit toch een hele ploeg boffers te spelen nu op de #2?quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:35 schreef andreas612 het volgende:
Komen er nog meer mensen naar de bof server? (#2)
Kom op TS en je weet het, anderzijds zie je toch ook boftags?quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:40 schreef andreas612 het volgende:
weet ik 't, hoop btw dat in die nieuwe patch de spawnplekken beter gecovered worden, spawn nu op A en wordt binnen een halve seconde weer weggemaaid, en niet één keer maar stuk of 3 keer.
Welke kant zit jij?quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:00 schreef andreas612 het volgende:
wel weer lekkere balance, ene kant alleen maar noobs en andere kant no livers met level 100
ja, want zeker weten doe je!quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:23 schreef JK het volgende:
Volgens mij zat ie bij de No Lifers in Metro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |