abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 december 2011 @ 02:10:50 #176
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_105124898
IRNV nerf is ook flauw (want nu niet meer bruikbaar), als je het ook wilt gebruiken, moet je gewoon 100 kills maken met een wapen. Maar IRNV vind ik van zichzelf gewoon flauw. Een ander zie je direct, als iemand al om de hoek komt is het meteen een lading lood die kant op.

Met de USAS idd hetzelfde, als iedereen 'm heeft, issie niet meer overpowered. ;)
Tot die tijd is het wel een heel sterk wapen op de kleinere maps.

Maar 86 kills met een MAV in metro, dan moet ik dat ook eens goed gaan oefenen.
Ik had een halve kill.. zonder punten. Maar ik vind de MAV vooral leuk op de grote conquest maps, waarbij ik dan alvast vijanden ga spotten voor m'n squad (en gehele team) en via teamspeak dan ook tips geef). Daarnaast wel geinig om SOFLAM's en T-UGS van de vijand uit te schakelen.
  zaterdag 3 december 2011 @ 02:12:35 #177
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105124919
MAV

1 330

Kijk naar de speler DeltaCat.

Die heeft dus 1330 kills met MAV.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zaterdag 3 december 2011 @ 02:17:07 #178
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_105124972
Das echt niet normaal!!! :o
Maar die speelt ook alleen maar in de metro map, met 1000 tickets.
Dan kan je wel even oefenen. :) Zo lang iemand een ammo box naast je zet kan je wel even spelen er mee en hard door de gangen jagen.
  zaterdag 3 december 2011 @ 02:23:06 #179
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105125037
quote:
Kuebeker said:
So policy is who ever complains the most wins?
Guess it's always been like that but still pisses me off!

Spec ops camo is nerfed. This is bull shit!

WTF man nerf the snipers camo. In some situations you walk right by them with out seeing them.
I have to start recording this shit to prove it!

Nerf frag rounds, how many fucken direct hits will you now need to kill some one?
O well I'll use buck shots to piss them off!

lightly decreased the accuracy for all weapons on fully automatic, burst fire is now preferable at mid to long range.
If it's on full automatic but I only fire 3 rounds will they be as accurate as if it was in burst mode?


Like I mentioned before... instead of spending so much time on nerfing stuff for cry baby's...
FIX THE DISCONNECTS
FIX THE CONNECTIONS ISSUES
FIX NOT BEEING ABLE TO WALK OVER RUBBLE
FIX NOT BEEING ABLE TO WALK OVER A PLAYER
FIX NOT BEEING ABLE TO WALK THROUGH DOORWAYS WHEN SOME ONE IS BLOCKING IT.
FIX NOT BEEING ABLE TO JUMP OVER RAILING IN METRO
FIX SPAWNING RIGHT IN FRONT OF AN ENEMIE WITH YOUR BACK TOWARDS THEM
FIX SPAWNING FACING YOUR DEFAULT SPAWN, YOU BACK IS STILL TOWARDS THE OBJECTIVES.
FIX HEARING CHOPPERS WHEN YOUR IN A FREAKING TUNNEL
FIX BEEING KILLED BY A BLAST WHEN YOUR PROTECTED BY A WALL
FIX THE FREAKING HITBOX.
FIX THE STREET LIGHT GLARE
FIX THE SUN GLAIR , OUR AVATARS HAVE SUN GLASSES FFS!
FIX MORTAR LOCATIONS NOT SHOWING ON MAP BECAUSE THEY DEPLOY SHOOT EXIT. THOES STEPS SHOUD GIVE YOU ENOUGH TIME TO SEE.
FIX THE C4 NOT DETONATING ON FIRST TRY
FIX C4 BUG WHEN LAYED ON A JEEP!

ADD FUCKEN INGAME VOIP!
REMOVE OR LET US CUSTOMIZE THE CHAT BOX!
Q IS USELESS THE WAY IT IS NOW ADD VOIP AND GET RID OF THAT!

GIVE THE GAME MORE COLOUR SATURATION MORE CONTRAST!

IM SURE THERE ARE MORE TECHNICAL BUGS BECAUSE I DONT PLAY ALL CLASSES!

All this fucken crap about nerfing because of a fucken bunch of under aged cry-babies!

WHAT YOU SHOULD DO IS PROGRAM EVERY WEPON LIKE IT IS IN REAL LIFE THATS IT THATS ALL END OF STORY!
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_105126075
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 01:50 schreef JK het volgende:
6 dec. komt er een update voor de clients (2GB groot) en een R11 update voor de servers.

Flink wat wijzigingen.. IRNV generfed, USAS met frag rounds generfed, mijnen verdwijnen 20 sec. nadat je dood bent gegaan.. dus niet meer ongelimiteerd mijnen neerleggen (jammer :P ).

Ik had IRNV al op de PS3 gezien, daar heb je niets meer aan.

Hier de hele waslijst:

[..]

En dan nog speciaal voor jpjedi;

[..]

Zitten echt wel goede dingen tussen maar de USAS,... Wat doen ze nu,... :'(


En rondlopen op de server voor de ronde start met min 1 player.. Dubbel goed _O_
pi_105127026
Altijd zo fijn dat ze met die updates komen op het moment dat ik ze net een week unlocked heb :')

Loop al weken gefrustreerd rond, en nu je ze zelf hebt gaan ze de boel patchen :')
  zaterdag 3 december 2011 @ 10:28:57 #182
131603 Afwazig
Serious business
pi_105127424
Mensen die gaan janken omdat er dingen worden generfed die totaal overpowered waren :').
pi_105127666
Het is maar net hoe je het bekijkt natuurlijk. Het is niet heel gek dat wanneer je een steeds hogere rank krijgt, je een (veel) beter wapen krijgt en je daar dus lagere ranks mee owned.

Als ik zo kijk naar de gemiddelde ranks, dan ligt dit nu zo rond de 30, dus het is een kwestie van tijd totdat het gros met de USAS rondloopt. Als 'iedereen' er mee rondloopt, dan valt dat OP wel mee. Overigens denk ik dat het merendeel een ander wapen pakt. Ik vind de USAS leuk, maar om er nu een hele ronde mee te pompen, mwah dat gaat vervelen. Daarnaast zie ik bij lange na niet elke 43+ met dat wapen rondlopen, integendeel zelfs.

Zelfde geldt overigens voor IRNV. Als veel spelers 100 kills maken met een gun, dan lopen die spelers vervolgens allemaal met hun IRNV scope > weg voordeel. De specop camo biedt bovendien uitkomst voor de IRNV.

Nogmaals, het is maar net hoe je het bekijkt.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  zaterdag 3 december 2011 @ 10:49:01 #184
131603 Afwazig
Serious business
pi_105127734
Als bepaalde opties of wapens erg overpowered zijn dan push je spelers eigenlijk een bepaalde richting in. Dat wil je toch niet? Je wilt spelers zoveel mogelijk opties geven, nu is de IRNV niet een optie maar min of meer een must.
  zaterdag 3 december 2011 @ 10:56:27 #185
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_105127858
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2011 07:12 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Zitten echt wel goede dingen tussen maar de USAS,... Wat doen ze nu,... :'(


En rondlopen op de server voor de ronde start met min 1 player.. Dubbel goed _O_
Hej jedi ? heb trouwens betaald is het dan niet zo dat ik vip ben :( ?
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  zaterdag 3 december 2011 @ 11:17:36 #186
361851 Idanue
Polite as Fuck
pi_105128236
Zal even helpen de #2 server te vullen, wie helpt? :s)
pi_105128366
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 11:17 schreef Idanue het volgende:
Zal even helpen de #2 server te vullen, wie helpt? :s)
ik :)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_105128441
Nog 1tje ;)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zaterdag 3 december 2011 @ 11:46:44 #189
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_105128809
quote:
8s.gif Op zaterdag 3 december 2011 10:56 schreef genakt het volgende:

[..]

Hej jedi ? heb trouwens betaald is het dan niet zo dat ik vip ben :( ?
VIP werkt nog niet op de server (op geen enkele BF3 server op de wereld op dit moment), Ik zal eens kijken of de R11 server update dat nu wel laat werken. In dat geval krijg je voorrang in de queue en wordt er zelfs iemand gekicked automatisch.

Dat hele VIP gebeuren had DICE gewoon voor de release van BF3 allang rond moeten hebben.
Ook deze update 2GB groot maken omdat de BTK-content er bij zit is gewoon slecht. Mensen zonder Limited Edition zijn nu verplicht die hele 2GB door te slikken, terwijl ze aan de meeste megabytes niets hebben.

En dan bijv. ook eerst 2 weken terug de Stingers in kracht af te laten nemen, en nu vervolgens ze weer krachtiger maken... en dan ook nog eens de jets en heli's een langere herlaadtijd geven van de flares. Ik voorspel een online oorlog zonder al te veel heli's en jets in de lucht.


Ander vraagje; wanneer krijg je Spec Ops camo? Die camo's is het enige waar ik nog niet achter ben hoe je die nou bijv. sneller kan krijgen. De rest van de opzet is me geheel duidelijk. Als ik dan ook bijv. snel wil ranken in een bepaalde class, rijd ik met m'n tank naar een vlag en stap ik even kort uit op het moment dat ik de vlag overneem. Op die manier krijg ik de score niet bij de tank, maar bij de class. Werkte prima om zo snel de MAV bijv. ook te unlocken.

[ Bericht 39% gewijzigd door JK op 03-12-2011 11:51:59 ]
pi_105128970
Het is wel totaal van de zotten natuurlijk als ze de Mobile AA eerst sterker gaan maken, om hem dan weer af te zwakken :')
Dan heb ik ook zoiets van: Jongens, waar liggen jullie prioriteiten?
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_105129125
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 december 2011 11:55 schreef robuust89 het volgende:
Het is wel totaal van de zotten natuurlijk als ze de Mobile AA eerst sterker gaan maken, om hem dan weer af te zwakken :')
Dan heb ik ook zoiets van: Jongens, waar liggen jullie prioriteiten?
Niet bij team balance fix in ieder geval. Stond net met 6 man tegen 11. Wat kan je daar nou tegen beginnen in een QL?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zaterdag 3 december 2011 @ 12:02:34 #192
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_105129127
Ik zie ook niets over de AA op Noshahr Canals in CQ64 mode.
Dat ding komt tot aan vlag E, die 'Drains'. Dat ding is onoverwinnelijk.
Heb er wel eens ingezeten en toen vlogen ze 2 jets op me, beschoten me met een tank etc.
Het apparaat bleef gewoon op 100% health staan. Niet dat je heel veel schade achterin de map aanricht, maar het mag wel wat minder... en ik vind gewoon dat als je er een paar raketten op schiet, dat ie dan best wel even stuk mag voor er een nieuwe spawn van het apparaat is.
pi_105129178
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 12:02 schreef JK het volgende:
Ik zie ook niets over de AA op Noshahr Canals in CQ64 mode.
Dat ding komt tot aan vlag E, die 'Drains'. Dat ding is onoverwinnelijk.
Heb er wel eens ingezeten en toen vlogen ze 2 jets op me, beschoten me met een tank etc.
Het apparaat bleef gewoon op 100% health staan. Niet dat je heel veel schade achterin de map aanricht, maar het mag wel wat minder... en ik vind gewoon dat als je er een paar raketten op schiet, dat ie dan best wel even stuk mag voor er een nieuwe spawn van het apparaat is.
Mooi ding man! Heb er best wel plezier mee :7
-weg-
  zaterdag 3 december 2011 @ 12:06:23 #194
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_105129199
Ja, ik ook... maar dat had in de eerste patch al gefixed moeten zijn.
Toen ik het eind oktober door had, had ik er ook wel plezier mee. Maar een hele ronde in dat ding is saai.
  zaterdag 3 december 2011 @ 12:08:48 #195
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_105129245
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 12:02 schreef JK het volgende:
Ik zie ook niets over de AA op Noshahr Canals in CQ64 mode.
Dat ding komt tot aan vlag E, die 'Drains'. Dat ding is onoverwinnelijk.
Heb er wel eens ingezeten en toen vlogen ze 2 jets op me, beschoten me met een tank etc.
Het apparaat bleef gewoon op 100% health staan. Niet dat je heel veel schade achterin de map aanricht, maar het mag wel wat minder... en ik vind gewoon dat als je er een paar raketten op schiet, dat ie dan best wel even stuk mag voor er een nieuwe spawn van het apparaat is.
Die AA mogen ze van mij eruit halen of de range drastisch verminderen want het slaat helemaal nergens op. Als USA piloot heb je vrij spel in die map, maar als RUS piloot kom je niet verder dan de dichtste vlag van je eigen spawn omdat die AA zo'n achterlijke range heeft.
Op elke fokker past een bril.
pi_105129251
Waar kun je ergens zien hoeveel spawns je op je spawnbeacon hebt?

Op http://bf3stats.com/stats_pc/ kan het, maar die site update net zo snel als dikke stront door een trechter.
  zaterdag 3 december 2011 @ 12:17:31 #197
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_105129381
Op Battlelog kan ik die spawnbeacon-info ook niet vinden, terwijl je bij 100 stuks wel een medal krijgt.
pi_105129436
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 12:17 schreef JK het volgende:
Op Battlelog kan ik die spawnbeacon-info ook niet vinden, terwijl je bij 100 stuks wel een medal krijgt.
Precies, daarom wil ik het ook weten. Vanmorgen om 10:18 zat ik op 42 stuks, maar Ik ben die beacon onderhand wel beu :')
  zaterdag 3 december 2011 @ 12:23:48 #199
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_105129499
Toch nog maar een paar keer neerzetten dan. ;)

Wat ik raar vind, is dat mijn avatar in Battlelog niet wordt geupdate.
Ik heb 'm een week of 3 geleden in Gravatar gezet, en deze laat de juiste zien, maar in Battlelog zie ik de default image. Ook het emailadres bij Gravatar is gelijk... snap er geen zak van. Herladen van alle images werkt ook niet. Vaag.
pi_105129794
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 12:09 schreef BaraCuda het volgende:
Waar kun je ergens zien hoeveel spawns je op je spawnbeacon hebt?

Op http://bf3stats.com/stats_pc/ kan het, maar die site update net zo snel als dikke stront door een trechter.
Ook als je op update klikt (rechtsboven) ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')