True, al zouden 1v1 gevechten zonder wapens wel tof kunnen zijn in de MP, zolang een ander je niet neer knaltquote:
Nee man :p iemand had me gelocked en had geen flares dus moest jumpen en parachuteerde op jou en die ultra destroyer instantanious killtankquote:Op zondag 4 december 2011 18:24 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Whahaha![]()
, en ik denk ik rij een stukje achter uit (heeft het daar niet mee te maken?) omdat ik iets op me thermal zie (behalve een crashende jet) en mezelf daar van wou verlossen (want die lul heeft C4 op de grond gelegt en laat het al gaan als je er op staat) dus ik tuf een stukje naar achter en krijg een gratis roadkill van jouw
Gewoon blijven vliegen en pas springen als dat ding on bestuurbaar isquote:Op zondag 4 december 2011 19:17 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nee man :p iemand had me gelocked en had geen flares dus moest jumpen en parachuteerde op jou en die ultra destroyer instantanious killtank
We zullen op alle BoF servers een IRNV limiter instellen vanaf aanstaande dinsdag!quote:
1 woord: TeamSpeak.quote:Op zondag 4 december 2011 19:48 schreef robuust89 het volgende:
Wat is CO-OP kut zegJe kan niet eens met elkaar chatten
Je wil niet weten hoeveel straaljagers en heli's ik paint. Daar helpen ook geen flares tegen, maar als het mensen al angstig maakt die direct bailen, dan is dat wel een geslaagde actie.quote:Op zondag 4 december 2011 19:17 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nee man :p iemand had me gelocked en had geen flares dus moest jumpen en parachuteerde op jou en die ultra destroyer instantanious killtank
Ja, die snapte ik nogquote:Op zondag 4 december 2011 19:58 schreef JK het volgende:
[..]
1 woord: TeamSpeak.
Moet je alleen niet gaan co-oppen met een onbekende.
'k heb nog geen enkele co-op gedaan, wat is het verschil met de SP en MP?quote:Op zondag 4 december 2011 19:48 schreef robuust89 het volgende:
Wat is CO-OP kut zegJe kan niet eens met elkaar chatten
Ik vlieg er uit als ik geen flair meer heb en dat alarm begint schreeuwerig begint te biepen ze maar.quote:Op zondag 4 december 2011 20:00 schreef JK het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel straaljagers en heli's ik paint. Daar helpen ook geen flares tegen, maar als het mensen al angstig maakt die direct bailen, dan is dat wel een geslaagde actie.
Het kan ook zijn dat je in het zichtveld van een SOFLAM vliegt.
Ik moet trouwens opmerken dat er maar weinig mensen reageren op lasergestuurde locks, maar dat kan ook komen omdat ze net buiten bereik zijn.
Ik heb t 1 x gedaanquote:Op zondag 4 december 2011 20:03 schreef andreas612 het volgende:
[..]
'k heb nog geen enkele co-op gedaan, wat is het verschil met de SP en MP?
ok, maar wat is het nut/bedoeling van co-op?quote:Op zondag 4 december 2011 20:36 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik heb t 1 x gedaanik sterfde en die teamhomo revivede mij niet vieze zemmel a zaghbi boeler bakra jefer lan
ik had ongeveer het zelfde, ik kon de ander niet reviven. Je moet echt op de juiste milimeter naast je teammate staaan anders werkt het niet.quote:Op zondag 4 december 2011 20:36 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik heb t 1 x gedaanik sterfde en die teamhomo revivede mij niet vieze zemmel a zaghbi boeler bakra jefer lan
Gewoon SP-achtige levels met doelen.quote:Op zondag 4 december 2011 20:39 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ok, maar wat is het nut/bedoeling van co-op?
Flares zijn onbeperkt. Alleen er zit wel een herlaadtijd op (die vrij kort is, een Stinger heeft bijna geen kans).quote:Op zondag 4 december 2011 20:36 schreef RickoKun het volgende:
[..]
vieze zemmel a zaghbi boeler bakra jefer lan
Dit. Dan maar zelf doenquote:Op zondag 4 december 2011 20:47 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Gewoon SP-achtige levels met doelen.
Ik zit vast bij Drop 'Em Like Liquid, omdat de ander mij nooit assist met snipen
Ohja, het nut is trouwens dat je volgens mij wapens kan unlocken die je in de MP kan gebruikenquote:Op zondag 4 december 2011 20:39 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ok, maar wat is het nut/bedoeling van co-op?
Laat maar even weten hoe het gaat, ik ga slapen.quote:Op zondag 4 december 2011 21:08 schreef WyriHaximus het volgende:
Goed even de weapon limiter effecten op metro 1k tickets testen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |