abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108346189
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 13:27 schreef Re.active het volgende:
Kick tbv doorstart war team ;)

So far zijn de spelers die nog met regelmaat spelen:

dennis3d
React1veOne
BugWorksNL
DutchBiker
KroodjeBip
Iekue
Bogardo
rubbels

En dit zijn spelers waarvan ik weet dat ze spelen. Het zou mooi zijn als we weer met een leuk clubje tactisch kunnen spelen. Want ondanks de patch plannen van DICE waarbij het realistische (voor zo ver mogelijk met games) wordt omgeruild voor een fantasia achtige insteek is het nog wel mogelijk om op high level te kunnen spelen met duidelijke regels en methodes.

En misschien moeten we het principe Conquest Large loslaten en gaan voor tdm of rush. Helemaal voor een war is tdm of rush beter geschikt dan alleen maar rennen van vlag naar vlag.

Maar ideeën en input zijn welkom en nodig om het BoF War Team (v2) te laten slagen.

Zonder spelers geen war team immers :P

Zou mooi zijn als dit gaat lukken!!
Ik zelf zou kiezen voor rush, vraagt toch om flink wat teamwork. TDM is eigenlijk alleen maar blind raggen....
pi_108346973
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 14:29 schreef rubbels het volgende:

[..]

Zou mooi zijn als dit gaat lukken!!
Ik zelf zou kiezen voor rush, vraagt toch om flink wat teamwork. TDM is eigenlijk alleen maar blind raggen....
Conquest?
pi_108347084
quote:
16s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 14:49 schreef dennis3d het volgende:

[..]

Conquest?
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 13:27 schreef Re.active het volgende:
En misschien moeten we het principe Conquest Large loslaten en gaan voor tdm of rush. Helemaal voor een war is tdm of rush beter geschikt dan alleen maar rennen van vlag naar vlag.
pi_108354964
Squad Rush! (4v4).
pi_108410371
Gasten, wat hadden jullie in gedachte met die wars? gewoon een avondje zo af en toe knallen? Of ook veel trainingen? Heb misschien anders wel interesse!
pi_108413035
Denk dat trainingen wel belangrijk zijn. Maar ik weet niet of je het onder training moet scharen. Het is eerder een manier van spelen wat je moet beheersen. We gaan vandaag seine crossing doen. We zijn er alleen nog niet over uit hoe laat :P
pi_108414790
Oke! Als de tijd me gaat lukken stel ik me wel als kanonnenvoer beschikbaar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')