quote:Op maandag 12 december 2011 13:22 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Mij niet mee laten spelen is al een hele verbeteringmeer mensen die aanwezig zijn dan de zes die er nu zijn is ook een verbetering
Geen idee, ik doe toch niet mee (Heb nog nooit met jullie geoefend, dus lijkt me niet handigquote:Op dinsdag 13 december 2011 08:45 schreef dennis3d het volgende:
De war op 18 december heeft nieuwe datum nodig, want hun kunnen plots niet iemand een datum idee ?
Is voor mij mogelijk vanaf 21.30uquote:Op woensdag 21 december 2011 14:58 schreef dennis3d het volgende:
Vrijdag avond training voor mensen die met war mee willen doen.
Ik kan wellicht wel trainen, maar wanneer is die war dan ?quote:Op woensdag 21 december 2011 14:58 schreef dennis3d het volgende:
Vrijdag avond training voor mensen die met war mee willen doen.
War moet nog geregeld worden en training ronnd uurtje of 22:00 denk ik.quote:Op donderdag 22 december 2011 10:08 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Ik kan wellicht wel trainen, maar wanneer is die war dan ?
Hoe kan dat?quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:55 schreef dennis3d het volgende:
Er zijn niet echt veel active clans merk ik op bf3 :S
Onmogelijkquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:55 schreef dennis3d het volgende:
Er zijn niet echt veel active clans merk ik op bf3 :S
Ja ik weet maar die zijn allemaal heel goed enzo en wij hebben amper getraind en de helft is nooit meer online.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:32 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Onmogelijk![]()
http://bf3clans.com/
1,5 maande geleden zag ik dagelijks 4 á 5 Boffers online, maar nu vrijwel niet meer. Ik denk dat ik ook mijn BoF tag verwijderen omdat er simpelweg weinig activiteiten te bespeuren valt.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:38 schreef Re.active het volgende:
Vind het wel jammer dat ik weinig boffers online zie, en de paar die ik zie zitten voornamelijk in metro waardoor ik ze niet zal joinen. Heb mijn [BoF] tag ook al opgegeven zodat ik neutraal een server van andere clans kan joinen en misschien daar aansluiting kan vinden, want persoonlijk ben ik nog lang niet uitgespeeld met BF3![]()
Maar mocht het [BoF] team toch nog weer gaan leven dan speel ik graag weer een potje mee
Ik weet dat er weinig online is maar je komt ook niet meer ts om te vragen voor een potje.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:38 schreef Re.active het volgende:
Vind het wel jammer dat ik weinig boffers online zie, en de paar die ik zie zitten voornamelijk in metro waardoor ik ze niet zal joinen. Heb mijn [BoF] tag ook al opgegeven zodat ik neutraal een server van andere clans kan joinen en misschien daar aansluiting kan vinden, want persoonlijk ben ik nog lang niet uitgespeeld met BF3![]()
Maar mocht het [BoF] team toch nog weer gaan leven dan speel ik graag weer een potje mee
Komt omdat ik ook geen Boffers online zie. Jouw zie ook nooit meer in 1 van de BoF servers...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:22 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Ik weet dat er weinig online is maar je komt ook niet meer ts om te vragen voor een potje.
@ Firefox jij komt ook niet meer ts je was er ook altijd elke avond.
Nee niemand komt ook meer.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Komt omdat ik ook geen Boffers online zie. Jouw zie ook nooit meer in 1 van de BoF servers...
Dat er niemand meer komt is nogal logisch, als je zelf een Boffer bent en je tag weghaalt omdat er te weinig Boffers online zijn, dan zal BoF snel ophouden met bestaan ... jammer.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:26 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Nee niemand komt ook meer.
Donderdag nog geprobeerd te vullen maar niemand kwam.
Bekende domino effect idd.quote:Op maandag 16 januari 2012 08:19 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Dat er niemand meer komt is nogal logisch, als je zelf een Boffer bent en je tag weghaalt omdat er te weinig Boffers online zijn, dan zal BoF snel ophouden met bestaan ... jammer.
Bugworks moet nog een mic kopenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:27 schreef Re.active het volgende:
Kick tbv doorstart war team
So far zijn de spelers die nog met regelmaat spelen:
dennis3d
React1veOne
BugWorksNL
DutchBiker
KroodjeBip
Iekue
Bogardo
rubbels
En dit zijn spelers waarvan ik weet dat ze spelen. Het zou mooi zijn als we weer met een leuk clubje tactisch kunnen spelen. Want ondanks de patch plannen van DICE waarbij het realistische (voor zo ver mogelijk met games) wordt omgeruild voor een fantasia achtige insteek is het nog wel mogelijk om op high level te kunnen spelen met duidelijke regels en methodes.
En misschien moeten we het principe Conquest Large loslaten en gaan voor tdm of rush. Helemaal voor een war is tdm of rush beter geschikt dan alleen maar rennen van vlag naar vlag.
Maar ideeën en input zijn welkom en nodig om het BoF War Team (v2) te laten slagen.
Zonder spelers geen war team immers![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |