quote:
Ik doe ook nog wel mee JPquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:03 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Trainen vanavond
Dennis
JP
..
Wie maakt ons los
Doen we nu tog ook al?quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:18 schreef jpjedi het volgende:
Ik heb liever ook 21:00
@Drumstick, het is wel handig of je aangeeft te komen of niet. Beetje lullig als we teams samenstellen en dat er dan iemand niet komt opdagen.
Geen punt of je wel of niet komt maar liefst wel even van te voren aangeven. Dan kan Dennis de lijstjes compleet maken.
Mochten we volk te weinig hebben dan gaan we zelf onze war spelen tegen random tegenstanders op de server
Okeequote:Op vrijdag 2 december 2011 17:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Vanavond gaat mij niet lukken, ik moet naar het schijnt mijn sociale contacten ook onderhouden
Inderdaad was leuk, maar nog wel werk aan de winkel.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:56 schreef jpjedi het volgende:
super jongens, ik vond het leuk om te doen en het hadrcore principe houdt je wel scherp. niets mis mee eigenlijk. Wij worstelden enorm met de tactiek maar met vlagen liep onze tactiek echt perfect moet ik zeggen. Nog veel werk aan de winkel en nog niets kunnen oefenen in de samenwerking tussen squads maar individueel ging het erg goed.
Kan het niet om 21:00?quote:Op maandag 5 december 2011 10:10 schreef dennis3d het volgende:
DD wil morgen avond om 20:30 een trainings potje doen.
War team tot nu toe voor deze war
Nog 1 iemand nodig
Dennis3d
Firefox1
Jedi
Vanruss
Re.active
6vs6
conquest
Bazar
Probeerde het later te krijgen maar lukt niet.quote:Op maandag 5 december 2011 10:20 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Kan het niet om 21:00?
Maar 20:30 moet ook wel lukken. We moeten wel goed eerst een tactiek overleggen natuurlijk die niet iedereen mee kan lezen.
Ik heb een beta forum online op de BoF website:
http://test.bandoffokkers.com/forum/ (ik heb al een wartopic aangemaakt: http://test.bandoffokkers(...)ield-3/clan-wars/#p1)
no probs, ik ben erbijquote:Op maandag 5 december 2011 12:19 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Probeerde het later te krijgen maar lukt niet.
Kan hem vanavond wel testen.quote:Op maandag 5 december 2011 12:20 schreef jpjedi het volgende:
[..]
no probs, ik ben erbij
Ik heb ondertussen alles uitgevogeld over #3 unranked met pass.. die moeten we wel even testen voor de war. autobalance zet ik uit zodat we gewoon teams kunnen toewijzen. Moeten testen of bij unranked ook direct alle unlocks wegvallen.
Ben ik ook wel benieuwd naar.quote:
Yes is gelukt, enige wat ik nog niet weet is of de unlocks uit staan bij unranked. Bij BF2 was dat wel maar ze lijken het wiel compleet opnieuw te moeten uitvinden bij bf3quote:Op maandag 5 december 2011 19:42 schreef Re.active het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar.
Zag trouwens dat er een password op #3 zit dus dat is mooi. Je hebt het uit eindelijk dus toch voor elkaar gekregen JP?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |