SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....
- Kuuks dr kind is van Rossdale
- Sharana en Poit daten zijn keiverloofd.
- Lot en Fruit sexen terwijl ze broer en zus zijn
- Eend en Solique moeten nog uit de kast komen met hun relatie
- Gamebabe dr vent is maanden weg dus die gaat vreemd met Nick-Gizmo, maar Nick-Gizmo is tegen vreemd gaan en dus verleidt Gamebabe Lot want dat valt niet onder vreemdgaan!
- Fallen en Tain zijn de drielingbroers van Poit die wraak gaan nemen op Sharana omdat zij hun afgewezen heeft
- SpankmasterC was begraven maar komt over 2 seizoenen opeens weer terug!
- Koei is de huishoudster van Badboynova maar meneer kan zijn handjes niet van haar afhouden, maar ze weten niet dat Koei ook de moeder van BBN is!
- Mday is miljonair maar weet nog niet dat hij opgelicht gaat worden door de TheeLeutClub
- Pets is de acteur die verwaand is en alleen nog maar blauwe m&ms wilt
- Disjfa ligt al een jaar op de bank te snurken en mag niet wakker worden want dan vergaat de wereld
- Lotje en Sharana zijn zusjes
- BBN is ook nog eens de excuus-allochtoon
- Social Disorder moet opgenomen wegens overdosis borsthoeveelheid thuis
- Pheno komt vanuit Japan terug naar Nederland om vrienden van de soap op te zoeken, MAAR ZIJN VLIEGTUIG STORT NEER! ... Waar zou Pheno zijn? Zijn lichaam is nog niet gevonden!
- AQ heeft een kleine rol in de soap want hij is bezig de hele dag filmpjes te kijken/rukken
- Nebo heeft zijn baan opgezegd omdat hij denkt dat hij kans maakt bij dat meisje wat heel lang met haar tetten in de op heeft gestaan en haar in vegas ten huwelijk gaat vragen
- Gamer_V is de prive detective die ingehuurd is door De_Kok om de vreemdgaan praktijken van GameBabe op papier te zetten
Het officiele GAM SC anthem:
Mascotte van de GAM SC:![]()
Gezelschapsspellen digitaliserenquote:Op woensdag 30 november 2011 16:23 schreef Kn0x het volgende:
Innovatie
Oldskool familie-games jonguh!
NOU DAN HEB JE NOG NIET MET MIJ EEN SPELLETJE GESPEELD POIT GODVERDOMMEquote:Op woensdag 30 november 2011 16:30 schreef Poit het volgende:
[..]
Gezelschapsspellen digitaliserenKan me niets suffers verzinnen. 90% van de fun in een gezelschapsspel is het gezelschap.
Versta je toch nietquote:Op woensdag 30 november 2011 16:52 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
NOU DAN HEB JE NOG NIET MET MIJ EEN SPELLETJE GESPEELD POIT GODVERDOMME
Oeh, klinkt verleidelijk kerel maar het het meer dan 1,5 uur reizen houd me een beetje tegen..quote:Op woensdag 30 november 2011 16:57 schreef SuperFruitig het volgende:
Mijn draft-maatje kan overigens niet vanavond P. Zin om over te vliegen?
Cool! Gratz kerel!quote:Op woensdag 30 november 2011 17:11 schreef wc-eend het volgende:
Zo... sleutels gehaald..
Morgen tussen 08:00 en 10:00 komt gas en elektriciteit, tussen 12:30 en 16:00 het water...
Morgen de hele dag opruimen en lekker schoonmaken
En dan ergens volgende week of de week erna intrekken
Wonderboy, won't you take me far away from the mucky-muck now?quote:Op woensdag 30 november 2011 17:24 schreef Poit het volgende:
Wonderboooooi,
What is the secret of your poweerrrrrr
Maar dan ben je wel in het gezelschap van Fruit!quote:Op woensdag 30 november 2011 17:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Versta je toch niet
[..]
Oeh, klinkt verleidelijk kerel maar het het meer dan 1,5 uur reizen houd me een beetje tegen..
Dat is waar!quote:Op woensdag 30 november 2011 19:22 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Maar dan ben je wel in het gezelschap van Fruit!
Dat mis je nu hequote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 17:33 schreef SuperFruitig het volgende:
TAKE MY HAND YOUNG NASTYMAN!
AND WELL FLY!
BRING OUT YOUR BROADSWORD!
THERE's THE HYDRA!
SLLIIIHIIIICEEEE HIS THROAT!
ja.. maar zit nu pas in de trein naar huis..quote:
Was je dan gekomen?quote:Op woensdag 30 november 2011 19:50 schreef Poit het volgende:
[..]
ja.. maar zit nu pas in de trein naar huis..
Waarom wonen jullie zo ver weg
Als het dichterbij was? Zeker!quote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 17:24 schreef Poit het volgende:
Wonderboooooi,
What is the secret of your poweerrrrrr
quote:Op woensdag 30 november 2011 17:29 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Wonderboy, won't you take me far away from the mucky-muck now?
quote:Op woensdag 30 november 2011 17:33 schreef SuperFruitig het volgende:
TAKE MY HAND YOUNG NASTYMAN!
AND WELL FLY!
BRING OUT YOUR BROADSWORD!
THERE's THE HYDRA!
SLLIIIHIIIICEEEE HIS THROAT!
Kan deze nerd je helpen? Wat is het probleem?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:22 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Bah de stomme playstation media server werkt niet mee, en fruit neemt zijn telefoon niet op nu kan ik nog geen serietje kijken....
Nou eigenlijk niet zoveel. Hij vind de ps3 niet en normaal start ik dan de macbook een keertje opnieuw op maar er staan allemaal werkdingetjes van Fruit open dus ik wil weten of ik dat kan afsluiten, of niet.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Kan deze nerd je helpen? Wat is het probleem?
Je kan op de ps3 ook proberen te zoeken naar media servers. Dat wil nog wel eens helpen.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:27 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nou eigenlijk niet zoveel. Hij vind de ps3 niet en normaal start ik dan de macbook een keertje opnieuw op maar er staan allemaal werkdingetjes van Fruit open dus ik wil weten of ik dat kan afsluiten, of niet.
Kan wel hoorquote:Op woensdag 30 november 2011 20:27 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nou eigenlijk niet zoveel. Hij vind de ps3 niet en normaal start ik dan de macbook een keertje opnieuw op maar er staan allemaal werkdingetjes van Fruit open dus ik wil weten of ik dat kan afsluiten, of niet.
Heb je anders geen USB stickje / HD waar je het op kan zetten? De PS3 slikt dat redelijk goedquote:Op woensdag 30 november 2011 20:34 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ah fuck, ik zie het probleem al..
De ps3 is niet meer verbonden met het internet... En ik weet dat fruit daar ook altijd gezeik mee heeft en dan codes van de router veranderd. Maar ik ben nog niet zo ver in mijn Nerd-transformatie...
Zuuu nu kan ik nog geen serie kijken.
ditquote:Op woensdag 30 november 2011 20:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb je anders geen USB stickje / HD waar je het op kan zetten? De PS3 slikt dat redelijk goed
Nou dan moet ik ze uit de mac van Fruit halen, en ik heb geen idee waar meneer de series en films bewaart, en om nou heel zijn macbook door te zoeken is ook weer zoiets..quote:Op woensdag 30 november 2011 20:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb je anders geen USB stickje / HD waar je het op kan zetten? De PS3 slikt dat redelijk goed
Kom je z'n privecollectie met foto's van mij tegen.. Doe maar niet neequote:Op woensdag 30 november 2011 20:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nou dan moet ik ze uit de mac van Fruit halen, en ik heb geen idee waar meneer de series en films bewaart, en om nou heel zijn macbook door te zoeken is ook weer zoiets..
Nu al??quote:
quote:
Dat mag nog helemaal niet!quote:Op woensdag 30 november 2011 20:52 schreef Poit het volgende:
Ik weet trouwens lekker wat ik krijg van Sinterklaas zaterdag!
Och jeetje.. Da's niet zo tof meneer.. Misschien wat blaadjes op de rails leggen?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:11 schreef badboynova het volgende:
even een huishoudelijke mededeling:
sorry dat ik de laatste tijd niet zoveel post, maar het gaat aan deze kant niet echt heel lekker tussen de mister en Miss.
Zoals het er naar uit ziet zitten we op een spoor die geen wissels heeft, maar enkel een stootblok.
Einde mededeling.
Dat is kut BBN! Gewoon ons nog wat langer verwaarlozen en wellicht vind je dan toch ergens een keerlus tegen op het spoor! Dat lijkt me wat belangrijker!quote:Op woensdag 30 november 2011 21:11 schreef badboynova het volgende:
sorry dat ik de laatste tijd niet zoveel post, maar het gaat aan deze kant niet echt heel lekker tussen de mister en Miss.
Zoals het er naar uit ziet zitten we op een spoor die geen wissels heeft, maar enkel een stootblok.
Einde mededeling.
Ik was in de war met SMB 3Dquote:Op woensdag 30 november 2011 20:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]niet zo gemeen!
maar had hem echt al zoooo lang liggen, laatst maar aan begonnenhad hem echt 2 jaar geleden al moeten doen wat is ie leuuuuk
Ik krijg gewoon altijd wat ik vraag! Zo lief ben ik!!quote:Op woensdag 30 november 2011 21:11 schreef koei het volgende:
[..]
Dat mag nog helemaal niet!
Ik moet morgen het tweede deel van mijn inkopen nog gaan doen
Hee dat klinkt niet goed, succes en sterkte...!quote:Op woensdag 30 november 2011 21:11 schreef badboynova het volgende:
Einde mededeling.
Baaah veel sterkte BBNquote:Op woensdag 30 november 2011 21:11 schreef badboynova het volgende:
Einde mededeling.
Dat mocht ik willenquote:Op woensdag 30 november 2011 21:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik was in de war met SMB 3D
[..]
Ik krijg gewoon altijd wat ik vraag! Zo lief ben ik!!
Ik ken het gevoelquote:Op woensdag 30 november 2011 21:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh nee die heb ik vandaag weer kunnen weerstaan, nu weer spijt
Dingen die ik heeeel graag wil hebben heb ik al lang in huisquote:Op woensdag 30 november 2011 21:15 schreef koei het volgende:
[..]
Dat mocht ik willen
Maar goed, ik heb ook een wat langer lijstje met wat meer goedkopere dingen. Al zit er dit jaar niets bij wat ik echt heel graag wil hebben eigenlijk...
Ach, ik bewaar sommige dingen speciaal voor Sinterklaas of mn verjaardag. Maar geen toffe blu-ray boxsets oid dit jaar. Heb er uiteindelijk maar wat games op gezet om mn lijstje een beetje te vullen met nieuwe dingenquote:Op woensdag 30 november 2011 21:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Dingen die ik heeeel graag wil hebben heb ik al lang in huis
Je had toch ook een neefje? Of is die al te oud?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:21 schreef Sharana_LV het volgende:
waarom vind de sint mij al jaren niet meer lief
De NS smoes gaat niet op, zelfs schuur papier helpt niet..quote:Op woensdag 30 november 2011 21:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Och jeetje.. Da's niet zo tof meneer.. Misschien wat blaadjes op de rails leggen?
een lus vinden we altijd, maar een rondje rijden lost niks op.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:13 schreef koei het volgende:
[..]
Dat is kut BBN! Gewoon ons nog wat langer verwaarlozen en wellicht vind je dan toch ergens een keerlus tegen op het spoor! Dat lijkt me wat belangrijker!
thanks.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:13 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hee dat klinkt niet goed, succes en sterkte...!
thank youquote:
Ja ook een neefjequote:Op woensdag 30 november 2011 21:21 schreef koei het volgende:
[..]
Je had toch ook een neefje? Of is die al te oud?
Zet je wel netjes je schoen en zing je al je liedjes?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ook een neefjehij weet wel dat sint niet echt is maar heeft natuurlijk alsnog zin in de cadeautjes
neemt niet weg dat sint toch al 10 jaar mijn huis niet kan vinden![]()
Ik zing elke dag de sterren van de hemel onder de douche en schoenen staan er genoeg!quote:Op woensdag 30 november 2011 21:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Zet je wel netjes je schoen en zing je al je liedjes?
Je moet ze wel bij de kachel zetten he!quote:Op woensdag 30 november 2011 21:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik zing elke dag de sterren van de hemel onder de douche en schoenen staan er genoeg!
Het water van de douche vertroebelt je engelenstemmetje. Probeer het eens voor de verwarming met een tekening voor piet en wat lekkers voor het paard!quote:Op woensdag 30 november 2011 21:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik zing elke dag de sterren van de hemel onder de douche en schoenen staan er genoeg!
ja doe ikquote:Op woensdag 30 november 2011 21:26 schreef koei het volgende:
[..]
Je moet ze wel bij de kachel zetten he!
Maar bij mij is de Sint dit jaar ook pas één keer langs geweest... En dat was toevallig net toen mijn neefje kwam logeren... En ik was vergeten mn eigen schoen erbij te zetten
okaaaaayquote:Op woensdag 30 november 2011 21:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Het water van de douche vertroebelt je engelenstemmetje. Probeer het eens voor de verwarming met een tekening voor piet en wat lekkers voor het paard!
Ik las het even verkeerdquote:Op woensdag 30 november 2011 21:32 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik heb een tekening van Sinterklaas op een mammoet gemaakt om samen met een peen in m'n vriendin d'r schoen te doen!
Succesverzekerd!!quote:
je vriendin der doos schoen noemen, zelfs dat heb ik nog nooit gedaan.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:32 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik heb een tekening van Sinterklaas op een mammoet gemaakt om samen met een peen in m'n vriendin d'r schoen te doen!
Mammoets zijn stoerder!quote:Op woensdag 30 november 2011 21:34 schreef koei het volgende:
Op een mammoet? Ik weet dat Amerigo kwijt is Spanky, maar mammoets bestaan allang niet meer! Maak er dan een gewone olifant van, dan is het nog enigszins realistisch!
Sinterklaas is al heul oud, deze tekening komt nog uit zijn beginjaren!quote:Op woensdag 30 november 2011 21:34 schreef koei het volgende:
Op een mammoet? Ik weet dat Amerigo kwijt is Spanky, maar mammoets bestaan allang niet meer! Maak er dan een gewone olifant van, dan is het nog enigszins realistisch!
Ik ram zo vaak m'n voet erin dat ik het wel eens in de war haal, sorry....quote:Op woensdag 30 november 2011 21:34 schreef badboynova het volgende:
[..]
je vriendin der doos schoen noemen, zelfs dat heb ik nog nooit gedaan.
Vandaar dat je rechter teennagels er altijd zo fris uit zien in vergelijking met de linker!quote:Op woensdag 30 november 2011 21:38 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik ram zo vaak m'n voet erin dat ik het wel eens in de war haal, sorry....
ja, natte sokken zijn nooit leukquote:Op woensdag 30 november 2011 21:38 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik ram zo vaak m'n voet erin dat ik het wel eens in de war haal, sorry....
Zeker in de top 10 grootste ergernissen inderdaad!quote:
net als dat ik vanaf vrijdag weer dagelijks met de trein ga reizenquote:Op woensdag 30 november 2011 21:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Zeker in de top 10 grootste ergernissen inderdaad!
Lekker urenlang wordfeud spelen op een dag!quote:Op woensdag 30 november 2011 21:43 schreef Misan het volgende:
[..]
net als dat ik vanaf vrijdag weer dagelijks met de trein ga reizen
Dat is geen ergernisquote:Op woensdag 30 november 2011 21:43 schreef Misan het volgende:
[..]
net als dat ik vanaf vrijdag weer dagelijks met de trein ga reizen
nee, meer bezuinigen om nòg meer geld over te houden voor mijn dure hobby'squote:Op woensdag 30 november 2011 21:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat is geen ergernisDat is ontspanning!
Maar hebben ze je rijbewijs afgenomen?
Nounou Shar! Wat vriendelijker tegen Lot mag ook wel!quote:Op woensdag 30 november 2011 21:47 schreef Sharana_LV het volgende:
baaah kan die trut dan helemaal niets zelf!
Neee zo zou ik nooit tegen mijn zusje doenquote:Op woensdag 30 november 2011 21:48 schreef koei het volgende:
[..]
Nounou Shar! Wat vriendelijker tegen Lot mag ook wel!
Je golft toch alleen maar? Zijn die geruite broeken zo duur?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:48 schreef Misan het volgende:
[..]
nee, meer bezuinigen om nòg meer geld over te houden voor mijn dure hobby's
Volgens mij is de rollator die erbij hoort duurder... Plus dat je ook nog speciale terreinwieltjes daarvoor moet hebben.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Je golft toch alleen maar? Zijn die geruite broeken zo duur?
Die broeken niet, maar de twee negers als bal- en club-slaven tikken wel aanquote:Op woensdag 30 november 2011 21:52 schreef Poit het volgende:
[..]
o.a. golfen, autorijden, autoraces bijwonen, vriendin hebbenquote:Op woensdag 30 november 2011 21:52 schreef Poit het volgende:
[..]
neuh die broeken zijn duurder dan die negerts, maar vooral de schmink is duur zodat het niet opvalt dat er negerts op de baan zijnquote:Op woensdag 30 november 2011 21:53 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Die broeken niet, maar de twee negers als bal- en club-slaven tikken wel aan
nietquote:Op woensdag 30 november 2011 21:56 schreef Sharana_LV het volgende:
Die sterretjes in mario zijn zooooo lieeeef![]()
Oh,quote:
lekker ff door z'n broer geloodgieterd worden iddquote:Op woensdag 30 november 2011 22:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Oh,
Die andere zijn wel lief ja![]()
Die van Mario ruikt naar rotte champignons..
Jaaa zou ik zo'n sterretje aan de sint kunnen vragen?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Oh,
Die andere zijn wel lief ja![]()
Die van Mario ruikt naar rotte champignons..
Autorace moet ik ook echt nog es bijwonen!quote:Op woensdag 30 november 2011 21:54 schreef Misan het volgende:
[..]
o.a. golfen, autorijden, autoraces bijwonen, vriendin hebben
Over welk sterretje heb je het nou?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jaaa zou ik zo'n sterretje aan de sint kunnen vragen?
zo'n gelequote:Op woensdag 30 november 2011 22:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Over welk sterretje heb je het nou?
Niet die druppelachtige ster?quote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Niet die druppelachtige ster?
Pics plz!!
ja, zeker tofquote:Op woensdag 30 november 2011 22:08 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Autorace moet ik ook echt nog es bijwonen!
Heb van het weekend ook weer eens gekart, vraag em af waarom ik dat niet vaker doe! Het was echt geweldig om met vrienden te doen!
File is echt geen straf, het geeft ook veel rust momenten en ontspanning (zodra je er gewend aan bent).quote:Op woensdag 30 november 2011 21:50 schreef GameBabe het volgende:
Hmm bbn dat is helemaal niet tof. Probeer er maar het beste van te maken!
Elke dag in de file staan, dat lijkt me een straf. In de trein kun je nog een beetje je ding doen enzo!
Nog 4 nachtjes slapen
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:24 schreef badboynova het volgende:
[..]
File is echt geen straf, het geeft ook veel rust momenten en ontspanning (zodra je er gewend aan bent).
Vrachtwagens moet je altijd dwars liggen als ze niet rechts rijden, en S altos moet je van de weg af duwen.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:28 schreef Misan het volgende:
[..]
dat vond ik dus ook, lekker rustmoment voor jezelf als je rustig aan achter vrachtwagens aanbanjert in de file
Verkoop je hemquote:
Hey chef, kijk jij toevallig ook gaskachels naquote:Op woensdag 30 november 2011 21:29 schreef badboynova het volgende:
in Rotterdam moet ik wel veel dingen in mijn schoen, want daar noemen ze mij altijd de kachel man
nee, vrachtwagens dat zijn de enigen die je juist wèl moet respecteren op de weg. De rest van de plebejers mogen opbokken van mjin linkerbaanquote:Op woensdag 30 november 2011 22:36 schreef badboynova het volgende:
[..]
Vrachtwagens moet je altijd dwars liggen als ze niet rechts rijden, en S altos moet je van de weg af duwen.
voor de rest is er rust en vrede.
Bitch! Nja dan krijg ik hem wel vrijdag wel binnenquote:
Thanks, ik zal morgen wel foto's maken en op fb zettenquote:Op woensdag 30 november 2011 23:05 schreef Sharana_LV het volgende:
Oh eendje nog gefeli met je huisje lievie!
koei!quote:Op donderdag 1 december 2011 00:30 schreef koei het volgende:
Fallen
Hoe is het met je? Heb je al wat gehoord van je blauwe pet sollicitatie?
Wat een sukkels!quote:Op donderdag 1 december 2011 00:31 schreef Fallen het volgende:
[..]
koei!
Nee, fuckers reageren niet... ook niet op mijn "dudes, what's going on?!" vraag...
Nee, alleen Amsterdam. Was namelijk ook een andere functie dan blauwe pet. Dat kan overal wel, maar dan kom ik met mijn kleurenblindheid (hoe minimaal ook) in de knoei. Dus een beetje jammer wel. Maar goed, morgen gaat er weer een uit naar een ander korps voor een vergelijkbare functie.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:32 schreef koei het volgende:
[..]
Wat een sukkels!
Heb je enkel in Amsterdam gesolliciteerd of ook in andere regio's?
Dat is ook raar. Zo erg is kleurenblindheid toch niet? Nouja, hopelijk heeft de verse sollicitatie meer effect dan!quote:Op donderdag 1 december 2011 00:34 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, alleen Amsterdam. Was namelijk ook een andere functie dan blauwe pet. Dat kan overal wel, maar dan kom ik met mijn kleurenblindheid (hoe minimaal ook) in de knoei. Dus een beetje jammer wel. Maar goed, morgen gaat er weer een uit naar een ander korps voor een vergelijkbare functie.
Het vervelende is gewoon dat men een test hanteert en die moet je feilloos kunnen maken. Ik heb een klein probleem met een tint rood en een tint groen. Als je die omringt met andere kleuren, kan het zo maar zijn dat ik die niet als verschillend zie. Dat ik in het dagelijks leven daar geen probleem mee ondervind en een signalement vaak ook meer is dan alleen een specifieke kleur, zie ik (haha... zien...) het probleem ook niet echt. Maar goed, de keuringsdienst denkt daar anders over.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:39 schreef koei het volgende:
[..]
Dat is ook raar. Zo erg is kleurenblindheid toch niet? Nouja, hopelijk heeft de verse sollicitatie meer effect dan!
Beetje raar wel... Maar niks aan te doen helaas.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:42 schreef Fallen het volgende:
[..]
Het vervelende is gewoon dat men een test hanteert en die moet je feilloos kunnen maken. Ik heb een klein probleem met een tint rood en een tint groen. Als je die omringt met andere kleuren, kan het zo maar zijn dat ik die niet als verschillend zie. Dat ik in het dagelijks leven daar geen probleem mee ondervind en een signalement vaak ook meer is dan alleen een specifieke kleur, zie ik (haha... zien...) het probleem ook niet echt. Maar goed, de keuringsdienst denkt daar anders over.
Dus afwachten wat dat andere wordt.
Hoe is het met jou dan na je studie besluit?
Goed bezig dus!quote:Op donderdag 1 december 2011 00:45 schreef koei het volgende:
[..]
Beetje raar wel... Maar niks aan te doen helaas.
Met mij is het prima! Ben helemaal verliefd en totaal niet bezig met werk en solliciteren, wat ik eigenlijk wel zou moeten doenHet enige verschil met vorig jaar is dat ik nu geen collegegeld meer betaal
Aan de ene kant wel, en aan de andere kant totaal nietquote:
Nee, helaas niet...quote:Op donderdag 1 december 2011 00:51 schreef koei het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, en aan de andere kant totaal nietMaar goed, ben zeer tevreden met mijn leventje momenteel!
Hoe is het met jou op liefdesgebied? Nog wat sappige ontwikkelingen?
Digitaal daten vond ik ook niks. Heb één date gehad en dat was best gezellig, maar voelde me daar zo oncomfortabel en kansloos bij dat ik er direct daarna mee gestopt ben. Maar goed, je loopt er vanzelf een keer opeens tegenaan!quote:Op donderdag 1 december 2011 00:54 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, helaas niet...
Het is elke keer zo'n doodlopend iets. Ik kies altijd de verkeerde vrouwen uit om verliefd op te worden. De laatste woont inmiddels al 4 jaar samen en ondanks alle mixed signals, ben ik te laf om duidelijkheid te krijgen/creëren.![]()
En dat digitaal daten gaat ook nergens over. Dus ja, voorlopig gewoon nog even single en verder gewoon leuke dingen doen.
Maar wat heb je te verliezen als je het opbiecht? Jullie ondelinge verstandhouding verandert daardoor sowieso, maar die is nu ook al niet gelijkwaardig. Gewoon een keer moed verzamelen of veel drinken en het opbiechten! Grote kans dat ze er dan wel voor kan zorgen dat je verder kan of nog beter...quote:Op donderdag 1 december 2011 01:09 schreef Fallen het volgende:
Nee, het is helaas niet altijd even makkelijk. Ik wist wel dat ze een vriendje had, maar dat was allemaal niet zo serieus... dacht ik. Totdat tijdens een gezellig avondje ze toch even liet vallen dat ze al 4 jaar samenwoonden. Daarbij komt dat onze ouders ook goed met elkaar omgaan, dus ik houd het maar even zoals het is en probeer en niet te veel stil bij te staan.
Maar het is jammer, omdat ik echt ondersteboven was van haar. En nog steeds raakt ze me enorm. Een verliefdheid die ik al heel lang niet meer gevoeld had. Best fijn, maar helaas...
Maar goed, genoeg daar over... ik ben lekker slapen!![]()
quote:Op woensdag 30 november 2011 21:48 schreef koei het volgende:
[..]
Nounou Shar! Wat vriendelijker tegen Lot mag ook wel!
Hier rijden we gewoon rustig door het weilandquote:
Effe gauw teruggelezen.quote:Op donderdag 1 december 2011 08:50 schreef Rossdale het volgende:
Ondanks erg late post
Damn, sterkte BBN. Hoop dat jullie er uit komen!
MENEER VOELT ZICH WEER TE GOED VOOR ONS HOOR, OH OH OH OH OH OH!!!!!!quote:Op donderdag 1 december 2011 08:55 schreef Pheno het volgende:
Oh dat dus. Ik lees nooit in SC's terug
idemquote:Op donderdag 1 december 2011 08:55 schreef Pheno het volgende:
Ik heb er geen urencode voor.quote:Op donderdag 1 december 2011 08:57 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
MENEER VOELT ZICH WEER TE GOED VOOR ONS HOOR, OH OH OH OH OH OH!!!!!!
Ik ook niet, ik las het MW2-topic terug (al is dat ook een SCquote:Op donderdag 1 december 2011 08:55 schreef Pheno het volgende:
quote:
quote:
Ik heb niet zoveel met Han Solo en niet met Kuifje.. En ik zie er zelf al uit als Chewie dus die vond ik niet zo.. Eergisteren zag ik er een met Splinter is Coming. Die vond ik erg vet maar was niet met CC te bestellen en ik heb nog steeds geen paypallquote:Op donderdag 1 december 2011 11:12 schreef Tain het volgende:
[..]die heb ik ook besteld
Deze is op zich ook wel grappig
[ afbeelding ]
waarom neem je geen paypal dan? Dat is paar minuten werk!quote:Op donderdag 1 december 2011 11:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met Han Solo en niet met Kuifje.. En ik zie er zelf al uit als Chewie dus die vond ik niet zo.. Eergisteren zag ik er een met Splinter is Coming. Die vond ik erg vet maar was niet met CC te bestellen en ik heb nog steeds geen paypall
Nog steeds niet, is zo geregeld.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met Han Solo en niet met Kuifje.. En ik zie er zelf al uit als Chewie dus die vond ik niet zo.. Eergisteren zag ik er een met Splinter is Coming. Die vond ik erg vet maar was niet met CC te bestellen en ik heb nog steeds geen paypall
* Poit is lui!!quote:Op donderdag 1 december 2011 11:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
waarom neem je geen paypal dan? Dat is paar minuten werk!
oh luilakjequote:Op donderdag 1 december 2011 11:20 schreef Poit het volgende:
[..]
* Poit is lui!!
en anders had ik nog meer geld uitgegeven
Oh echt! Dat sux0rz.. Ik wil Layton Lara zien motorboaten!!quote:Op donderdag 1 december 2011 11:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh luilakje![]()
ik heb net mijn lara via paypal betaald, ik doe na ebay altijd gelijk betalen doorklikken, had het bedrag geaccepteerd, maar blijkbaar niet bevestigd ofzo want kreeg net opeens mail dat k nog niet betaald had, dat word dus nog even langer wachten tot ze binnen is
zeg ik weet dat het een lekker wijf is maar je doet wel voorzichtig met dr hoor!quote:Op donderdag 1 december 2011 11:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Oh echt! Dat sux0rz.. Ik wil Layton Lara zien motorboaten!!
pics!!quote:Op donderdag 1 december 2011 11:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Oh echt! Dat sux0rz.. Ik wil Layton Lara zien motorboaten!!
Ik heb jou toch!quote:Op donderdag 1 december 2011 11:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zeg ik weet dat het een lekker wijf is maar je doet wel voorzichtig met dr hoor!
Dat is vanzelfsprekend!quote:Op donderdag 1 december 2011 11:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ook met mij moet je voorzichtig zijn!
Hij moet eerst bij je in de buurt durven komen!quote:Op donderdag 1 december 2011 11:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ook met mij moet je voorzichtig zijn!
Mutsjequote:Op donderdag 1 december 2011 11:41 schreef Sharana_LV het volgende:
shit heb ik zelda OOT weer eens aangezet heb ik geen idee wat ik moet doen of waar ik was gebleven
Truequote:Op donderdag 1 december 2011 11:42 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hij moet eerst bij je in de buurt durven komen!
quote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 11:42 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hij moet eerst bij je in de buurt durven komen!
Mja ik kijk nu in een walktrough voor waar ik gebleven ben, ik ben er achter dat ik naar iemand toe moet maar geen idee wie dat was, dus als ik weet waar diegene is ga ik daarheen en dan gaat het vanzelf wel weer goed denk ikquote:
Maar opnieuw beginnen betekent ook dat geouwehoor van Navi, dat gejank om de deku tree en heel die meuk.. Ik weet ook niet meer waar ik ben gebleven maar wil ook niet weer opnieuw beginnen..quote:Op donderdag 1 december 2011 11:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mja ik kijk nu in een walktrough voor waar ik gebleven ben, ik ben er achter dat ik naar iemand toe moet maar geen idee wie dat was, dus als ik weet waar diegene is ga ik daarheen en dan gaat het vanzelf wel weer goed denk ikecht geen zin om steeds walktroughs te moeten kijken, dan liever opnieuw beginnen
Heb je niet dat je na 2-3 minuten weer weet hoe het allemaal in elkaar stak? Heb ik altijd, heb ooit psychonauts een jaar niet aangeraakt, toen weer opgepakt, eerste paar minuten finaal de weg kwijt en daarna wist ik het weer: ik was op weg naar de melkmanquote:Op donderdag 1 december 2011 11:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mja ik kijk nu in een walktrough voor waar ik gebleven ben, ik ben er achter dat ik naar iemand toe moet maar geen idee wie dat was, dus als ik weet waar diegene is ga ik daarheen en dan gaat het vanzelf wel weer goed denk ikecht geen zin om steeds walktroughs te moeten kijken, dan liever opnieuw beginnen
Ja dat wil ik dus ook niet, daarom heb ik ook die walktrough er maar bij gepaktquote:Op donderdag 1 december 2011 11:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar opnieuw beginnen betekent ook dat geouwehoor van Navi, dat gejank om de deku tree en heel die meuk.. Ik weet ook niet meer waar ik ben gebleven maar wil ook niet weer opnieuw beginnen..
hehe, komt bekend voor. Ook met games die ik dan maanden niet aanraak dat ik geen idee heb wat te doen of waar ik ben. Walkthrough is dan wel handig om te kijken wat te doen.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:51 schreef Sharana_LV het volgende:
Ja ik weet nu welke kant ik op moet, dus ik denk dat het nu wel weer goed gaat komenquote:Op donderdag 1 december 2011 11:53 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Heb je niet dat je na 2-3 minuten weer weet hoe het allemaal in elkaar stak? Heb ik altijd, heb ooit psychonauts een jaar niet aangeraakt, toen weer opgepakt, eerste paar minuten finaal de weg kwijt en daarna wist ik het weer: ik was op weg naar de melkman
Jamaar walktroughs voelt voor mij als cheatenquote:Op donderdag 1 december 2011 11:53 schreef Solique het volgende:
[..]
hehe, komt bekend voor. Ook met games dat ik geen idee heb wat te doen of waar ik ben. Walkthrough is dan wel handig om te kijken wat te doen.
Nja dat is meestal wel kut in RPG's. vroeger dan, nu krijg je een heel menu erbij om te kijken waar je heen moetquote:Op donderdag 1 december 2011 11:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar opnieuw beginnen betekent ook dat geouwehoor van Navi, dat gejank om de deku tree en heel die meuk.. Ik weet ook niet meer waar ik ben gebleven maar wil ook niet weer opnieuw beginnen..
Dat is het ookquote:Op donderdag 1 december 2011 11:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jamaar walktroughs voelt voor mij als cheaten!!
Ik pak alleen walkthroughs als ik er na maanden echt niet meer uit kom echt als laatste mogelijkheid.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jamaar walktroughs voelt voor mij als cheaten!! Ik ben een zeikerd i know loller ... maargoed ga straks in de bus terug maar weer es wat zelda doen
Ja ik gebruik ze eigenlijk nooit, alleen nu dus wel ffquote:Op donderdag 1 december 2011 11:57 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik pak alleen walkthroughs als ik er na maanden echt niet meer uit kom. (gebeurd zeer weinig)
Of bij games die ik maanden niet heb aangeraakt en dan op start en echt geen idee heb wat te doen.
Al jaren niet meer nodig gehad.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ik gebruik ze eigenlijk nooit, alleen nu dus wel ff
quote:
quote:
quote:
Dat is minder dan 1x per dag...quote:Op donderdag 1 december 2011 12:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
wtf is dit nu weer. rechterscherm valt uit en springt weer aan.. al de 3de x deze week
Ik gebruik ze alleen bij optionele dingen. Zo van: oh even kijken waar die hoerige veertjes van Assassin's Creed 2 liggen, nu ik er op zestien na ze allemaal hebquote:
Lekkerquote:Op donderdag 1 december 2011 12:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
wtf is dit nu weer. rechterscherm valt uit en springt weer aan.. al de 3de x deze week
quote:Op donderdag 1 december 2011 12:03 schreef Sharana_LV het volgende:
yay gevonden waar ik gebleven benik heb nog een lange weg te gaan zo te zien
quote:Op donderdag 1 december 2011 12:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik gebruik ze alleen bij optionele dingen. Zo van: oh even kijken waar die hoerige veertjes van Assassin's Creed 2 liggen, nu ik er op zestien na ze allemaal heb
Als je het daarna maar met een tissue opruimt.quote:
quote:
Zo, 1 decembergrap in voorbereiding!quote:
Heel de ochtend op zitten broeien inderdaadquote:Op donderdag 1 december 2011 12:25 schreef Fallen het volgende:
[..]
[..]
Zo, 1 decembergrap in voorbereiding!
Je zit aan het pils?quote:Op donderdag 1 december 2011 12:45 schreef Kn0x het volgende:
Het is weer zo'n dag dat het aanvoelt alsof het vrijdagmiddag 15:00 is
Oeh, dat is wel echt een partij kut..quote:Op donderdag 1 december 2011 13:16 schreef wc-eend het volgende:
En natuurlijk, Dunea sluit mijn water aan, leiding springt, onderburen hebben wateroverlast en ik kan een spoedloodgieter gaan bellen..
Ik zit nog geen 14 uur officieel in deze woning.. GODVERDOMME
quote:Op donderdag 1 december 2011 13:16 schreef wc-eend het volgende:
En natuurlijk, Dunea sluit mijn water aan, leiding springt, onderburen hebben wateroverlast en ik kan een spoedloodgieter gaan bellen..
Lekker beginquote:Op donderdag 1 december 2011 13:16 schreef wc-eend het volgende:
Maar gelukkig zit je in een huurwoning! En je hebt gelijk kennis gemaakt met de onderburen!quote:Op donderdag 1 december 2011 13:16 schreef wc-eend het volgende:
quote:Op donderdag 1 december 2011 13:29 schreef koei het volgende:
[..]
En je hebt gelijk kennis gemaakt met de onderburen!
Bos bloemen, kopje suiker en een 'maar buurman, wat doet u nou?'quote:Op donderdag 1 december 2011 13:45 schreef wc-eend het volgende:
Een positief punt aan dit hele kut verhaal....
Mijn onderbuurvrouw is een lekkere alleenstaande moeder... Maarja morgen maar ff een bosje bloemen geven en 24 uur spoed service van de loodgieter is dus een afspraak maken voor morgen...
KIEK EM GOAN!quote:Op donderdag 1 december 2011 13:45 schreef wc-eend het volgende:
Mijn onderbuurvrouw is een lekkere alleenstaande moeder... Maarja morgen maar ff een bosje bloemen geven en 24 uur spoed service van de loodgieter is dus een afspraak maken voor morgen...
quote:Op donderdag 1 december 2011 13:45 schreef wc-eend het volgende:
Ik ben al 3 kwartier bezig de A in te houden om awesome te typenquote:Op donderdag 1 december 2011 14:02 schreef Rossdale het volgende:
Echt wat voor Poit dit
Battlefield Dubstep
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:02 schreef Rossdale het volgende:
Echt wat voor Poit dit
Battlefield Dubstep
Da's gewoon skrillexquote:
Komtie weer met zijn MW3quote:
vind hem ook mooier, en nee dit ging niet over de gamequote:
Gratz kerel!! Wanneer mag ik wat zien??quote:Op donderdag 1 december 2011 14:51 schreef SuperFruitig het volgende:
EERSTE GEMEENTE HEEFT TOEGEZEGD OP ONZE WEB EN TELEFOON APP![]()
nog 417 gemeentes te gaan![]()
![]()
werk aan de winkel
GRAAATZquote:Op donderdag 1 december 2011 14:51 schreef SuperFruitig het volgende:
![]()
werk aan de winkel
Congratzquote:Op donderdag 1 december 2011 14:51 schreef SuperFruitig het volgende:
![]()
werk aan de winkel
Vanaf 1 Januari staat het e.e.a. live, tot die tijd nog even under the radarquote:Op donderdag 1 december 2011 14:53 schreef Poit het volgende:
[..]
Gratz kerel!! Wanneer mag ik wat zien??
* Poit is nieuwsgieruuuuug!!
DUUUUUURT LAAAAAAAAAANG!!!quote:Op donderdag 1 december 2011 15:02 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Vanaf 1 Januari staat het e.e.a. live, tot die tijd nog even under the radar
Je water komt wel goed toch? Of is er nog iets anders?quote:Op donderdag 1 december 2011 15:01 schreef wc-eend het volgende:
Gratz fruit
En tis echt een kudt-dag.... Van die stomme gemengde gevoelens nu
Ik wil ook snoepjesquote:
Niks anders... was gewoon vol goede moed begonnen vandaag, alles opgeruimd zodat ik kon gaan schoonmaken als het water was aangesloten. Hij kwam echt om half één en was daardoor lekker vroeg en kon ik beginnen...quote:Op donderdag 1 december 2011 15:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je water komt wel goed toch? Of is er nog iets anders?
[..]
Ik wil ook snoepjes
Ooooh ja nee is ook heel vervelendquote:Op donderdag 1 december 2011 15:18 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Niks anders... was gewoon vol goede moed begonnen vandaag, alles opgeruimd zodat ik kon gaan schoonmaken als het water was aangesloten. Hij kwam echt om half één en was daardoor lekker vroeg en kon ik beginnen...
Maar nee... kutleiding springt, dan bel je godverdomme zes loodgieters voor spoedservice, is het allemaal ja vandaag kan niet meer, alleen morgen...
*zucht* ben nu dus bijna weer bij me ouders, kan toch niks doen...
Je geeft toch niks om de game?! En je wilt de game niet?!quote:Op donderdag 1 december 2011 16:37 schreef Poit het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ieuwe-problemen.html
Bugthesda
Wat een paupers zeg
Omdat de game overal de lucht in geprezen wordt maar buggy is as hell. En ze komen er nog mee weg ook! Oblivion was hetzelfde verhaal, Fallout ook..quote:Op donderdag 1 december 2011 16:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je geeft toch niks om de game?! En je wilt de game niet?!
Waar maak je je eigen dan druk over?!
Bij Fallout heb ik er nooit last van gehad. En ja Skyrim is een geweldige gamequote:Op donderdag 1 december 2011 16:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Omdat de game overal de lucht in geprezen wordt maar buggy is as hell. En ze komen er nog mee weg ook! Oblivion was hetzelfde verhaal, Fallout ook..
Patchen ze shit, maken ze andere shit stuk.
Andere games als The Witcher worden hier helemaal op afgekraakt maar bij een Bethesda game is het niet erg omdat het zo grooooooot is..
Ik vind het gewoon meten met 2 maten
-edit:
En ik blijf erbij dat ze Fallout 3 verneukt hebben..![]()
Ik wacht nog wel even. De ps3-versie schijnt nogal crappy te zijn. En nee, ik ga geen pc kopen voor het spelquote:Op donderdag 1 december 2011 16:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Bij Fallout heb ik er nooit last van gehad. En ja Skyrim is een geweldige game
Ja true, maar de Xbox heeft ook een probleem. Als je hem installed op de HDD ziet het er schijnbaar niet meer uitquote:Op donderdag 1 december 2011 16:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wacht nog wel even. De ps3-versie schijnt nogal crappy te zijn. En nee, ik ga geen pc kopen voor het spel
Ja 2 uur en dan hebben ze hem uitquote:Op donderdag 1 december 2011 17:09 schreef Pheno het volgende:
Ik vind het nogal pijnlijk dit soort dingen. Leuk dat die testers er met een noodgang doorheen kunnen met een wedstrijdje, maar wat de neuk heb je getest als dit soort dingen er nog inzitten. Niet de ps3-versie iig, want dan was die savegameshit allang aan het licht gekomen. Ik mag aannemen dat ze meer dan een uur achter een testversie zitten
Als ik het goed heb is Oblivion in 15 minuten uit te spelen zonder gebruik te maken van bugs.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja 2 uur en dan hebben ze hem uit. En volgens mij maken ze dan ook gebruik van bugs
Damn.. Je kunt het ook gewoon negerenquote:Op donderdag 1 december 2011 16:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Omdat de game overal de lucht in geprezen wordt maar buggy is as hell. En ze komen er nog mee weg ook! Oblivion was hetzelfde verhaal, Fallout ook..
Patchen ze shit, maken ze andere shit stuk.
Andere games als The Witcher worden hier helemaal op afgekraakt maar bij een Bethesda game is het niet erg omdat het zo grooooooot is..
Ik vind het gewoon meten met 2 maten
-edit:
En ik blijf erbij dat ze Fallout 3 verneukt hebben..![]()
ging dan ook over Skyrim.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:02 schreef Tain het volgende:
[..]
Als ik het goed heb is Oblivion in 15 minuten uit te spelen zonder gebruik te maken van bugs.
Hee harde werkster! Nog 1 dagje!quote:
Ja maar de euforie is een beetje gezakt aangezien mijn baas (van de sportschool) me vandaag via de email ontslagen heeft...quote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 20:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja maar de euforie is een beetje gezakt aangezien mijn baas (van de sportschool) me vandaag via de email ontslagen heeft...
Serieus?quote:Op donderdag 1 december 2011 20:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja maar de euforie is een beetje gezakt aangezien mijn baas (van de sportschool) me vandaag via de email ontslagen heeft...
Lamzak die gastquote:Op donderdag 1 december 2011 20:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Wellicht dan een geluk bij een ongeluk, je hoeft niet meer voor hem te werken.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:15 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Laat ik het zo zeggen, het past wel bij hem!
Tsjah heel handig is het niet ik moet nog een half jaar studeren en dan is geld toch wel handig. Aangezien ik voor mijn 2e stage, vanaf volgende week, 0 euro krijg.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:16 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wellicht dan een geluk bij een ongeluk, je hoeft niet meer voor hem te werken.
Wil ook niet beweren dat het je uit zal komen nu. Sterkte in ieder geval, hopelijk vindt je snel een andere bron van inkomsten.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:18 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Tsjah heel handig is het niet ik moet nog een half jaar studeren en dan is geld toch wel handig. Aangezien ik voor mijn 2e stage, vanaf volgende week, 0 euro krijg.
Ik ga hem in ieder geval niet missen! De mensen die ik al 2,5 jaar train wel, das wel zuur. Net nu ik een klein beetje kan genieten van mijn stage omdat het bijna afgerond is en ik allemaal lieve kadootjes van mijn patienten krijg komt hij mijn laatste dagen alsnog even verpesten. Heel irritant!quote:Op donderdag 1 december 2011 20:20 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wil ook niet beweren dat het je uit zal komen nu. Sterkte in ieder geval, hopelijk vindt je snel een andere bron van inkomsten.
quote:Op donderdag 1 december 2011 20:23 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik ga hem in ieder geval niet missen! De mensen die ik al 2,5 jaar train wel, das wel zuur. Net nu ik een klein beetje kan genieten van mijn stage omdat het bijna afgerond is en ik allemaal lieve kadootjes van mijn patienten krijg komt hij mijn laatste dagen alsnog even verpesten. Heel irritant!
Nee ik loop nu fulltime stage in mijn laatste jaar van de opleiding tot fysiotherapie. En had een bijbaantje op de sportschool als personal trainer. En daar ben ik ontslagen.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:30 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Gewerkt als fysiotherapeute? Sport-/voedingsdeskundige? Leuk werk lijkt het me in ieder geval wel. Als het goed is zie je vaak wel vooruitgang in mensen.
Gewoon zeggen dat je de e-mail nooit hebt ontvangen en je bent niet meer ontslagenquote:Op donderdag 1 december 2011 20:33 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee ik loop nu fulltime stage in mijn laatste jaar van de opleiding tot fysiotherapie. En had een bijbaantje op de sportschool als personal trainer. En daar ben ik ontslagen.
De kadootjes kreeg ik omdat dit mijn laatste stageweek is in het verpleegtehuis maar had wat problemen op stage gehad. En nu is het dus eindelijk echt leuk en kan ik er nog neit echt van genieten omdat mijn (oude) baas me zo lafjes behandeld.
Fuck hee.. Dat is kut..quote:Op donderdag 1 december 2011 20:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja ik heb maandag een bezoekje aan de rechstbijstand gepland om te bespreken wat ik hiermee kan. De reden dat mijn baas mij ontslaat is omdat hij vindt dat het te zwaar is voor mij om stage te lopen en te werken en hij vindt 1 avond 1 de week werken te weinig (maar dan heeft hij toch echt pecht 5 andere collega's werken ook maar 1 dag/avond)quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:52 schreef koei het volgende:
Wat sneu, iemand ontslaan via de mail. Wat voor ruggegraat heb je dan als baas zijnde
Zeker als het op zo'n manier gaat zou ik toch even mijn contract gaan nakijken puur om hem te kunnen naaien waar mogelijk. Hij kan je namelijk niet zomaar ontslaan zonder goede reden. En met goede reden moet hij alsnog een ontslagprocedure starten wat tijdrovend en duur is. Hij kan enkel gewoon je contract niet verlengen als je een tijdelijk contract hebt wat binnenkort af loopt, maar totdat dat afloopt heb je gewoon recht op je uren of als hij niet wil dat je nog komt werken, wel geld voor die uren. Of gewoon hier in de klaagbaak zijn sportschool met naam en locatie gaan afzeiken en daarna zorgen dat dat topic als eerste hit op google verschijnt als mensen gaan googelen. Moet je echter wel gegrond kunnen afzeiken en het moet geschreven zijn als gewone bezoeker. Krijg je je baan niet mee terug natuurlijk, maar wraak is zoet enzo...
quote:Op vrijdag 2 december 2011 06:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oh en thnx iedereen voor de lieve opmerkingen
Datquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:52 schreef koei het volgende:
Wat sneu, iemand ontslaan via de mail. Wat voor ruggegraat heb je dan als baas zijnde
Zeker als het op zo'n manier gaat zou ik toch even mijn contract gaan nakijken puur om hem te kunnen naaien waar mogelijk. Hij kan je namelijk niet zomaar ontslaan zonder goede reden. En met goede reden moet hij alsnog een ontslagprocedure starten wat tijdrovend en duur is. Hij kan enkel gewoon je contract niet verlengen als je een tijdelijk contract hebt wat binnenkort af loopt, maar totdat dat afloopt heb je gewoon recht op je uren of als hij niet wil dat je nog komt werken, wel geld voor die uren. Of gewoon hier in de klaagbaak zijn sportschool met naam en locatie gaan afzeiken en daarna zorgen dat dat topic als eerste hit op google verschijnt als mensen gaan googelen. Moet je echter wel gegrond kunnen afzeiken en het moet geschreven zijn als gewone bezoeker. Krijg je je baan niet mee terug natuurlijk, maar wraak is zoet enzo...
Ik ga zo ook maar heen, ik krijg die alcohol lucht niet wegquote:Op vrijdag 2 december 2011 07:14 schreef Pheno het volgende:
Nou, weer een dag op het werk. Het kantoor is nog leeg, op de schoonmaaksters na
Vlammetje bij houden.quote:Op vrijdag 2 december 2011 07:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ga zo ook maar heen, ik krijg die alcohol lucht niet weg![]()
Wilde plannen dusquote:Op vrijdag 2 december 2011 07:39 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, dit weekend biert mijn ma 'r verjaardag. Nog even naar de stad om iets te halen. Anders wordt het zo'n bloemetje, antivries of haardblokken bij een tankstation halen
Het enige toffe aan kerst: slechte nummersquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:20 schreef SpankmasterC het volgende:
FELIZ NAVIDAD! I VANNA VISH YU A VERY KRISMAS!!!
FELIZ NAVIDAD POIT OOK VOOR JOU!!!quote:
Waaaaaaaaat de shit! Dat is nogal een flinke klus!! Enorme kutten met reusachtige peren inderdaad!!quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:33 schreef wc-eend het volgende:
Loodgieter geweest, lood bij de hoofdaansluiting, lood bij keuken, keukenblok en vloer moeten eruit om lek te kunnen dichten.
Halve huis moet gesloopt worden om loden leidingen te vervangen... Loodgieter naar huis gestuurd, dit mag dd huurbaas aanpakken...
Flikker op met die troep!quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:33 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
FELIZ NAVIDAD POIT OOK VOOR JOU!!!
Wat een gezeik, als je zelf nog niets verbouwd hebt bij de huisbaas neerleggen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:33 schreef wc-eend het volgende:
Loodgieter geweest, lood bij de hoofdaansluiting, lood bij keuken, keukenblok en vloer moeten eruit om lek te kunnen dichten.
Halve huis moet gesloopt worden om loden leidingen te vervangen... Loodgieter naar huis gestuurd, dit mag dd huurbaas aanpakken...
WTFquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:33 schreef wc-eend het volgende:
BAAAAAH wat een gedoequote:Op vrijdag 2 december 2011 09:33 schreef wc-eend het volgende:
Niet nieuw aanleggen, maar zijn nog genoeg oude huizen waar ze liggen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:37 schreef Poit het volgende:
Loden leidingen mogen toch al even niet meer?
Het mag nog wel, maar worden al tijden niet meer gebruikt bij nieuwbouw. Iets met gezondheid. Huisbaas is denk ik nogal op de centenquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:37 schreef Poit het volgende:
Loden leidingen mogen toch al even niet meer?
Dat is iedere huisbaas toch?quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het mag nog wel, maar worden al tijden niet meer gebruikt bij nieuwbouw. Iets met gezondheid. Huisbaas is denk ik nogal op de centen
In vast vorm geen probleem, als het eenmaal vergruisd is het inhalen niet best voor je.quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:42 schreef Poit het volgende:
Aaah, ok.. lood is nou niet echt gezond voor je ofzo
Geen idee, nog nooit gehuurd gezeten. Het is alleen ongezond in grote hoeveelheden. Dus langzamerhand worden die dingen overal eruit gemold of afgedopt en ander leidingen er naast gelegd.quote:
Ook niet toen je nog een Phenotje was en maar al te graag bij pap en mam uit huis wilde?quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, nog nooit gehuurd gezeten.
Woonde gewoon in de trollenkelderquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:51 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ook niet toen je nog een Phenotje was en maar al te graag bij pap en mam uit huis wilde?
Ik mocht in de tuin slapen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:51 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ook niet toen je nog een Phenotje was en maar al te graag bij pap en mam uit huis wilde?
Het is in vaste vorm ook niet best hoor.. Oude kogels uit oude wapens konden je meestal niet doden met het schot zelf maar met de loodvergiftiging die er achteraan kwam.quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:43 schreef Solique het volgende:
[..]
In vast vorm geen probleem, als het eenmaal vergruisd is het inhalen niet best voor je.
kort samengevat, lood is niet al te best.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:38 schreef Poit het volgende:
[..]
Het is in vaste vorm ook niet best hoor.. Oude kogels uit oude wapens konden je meestal niet doden met het schot zelf maar met de loodvergiftiging die er achteraan kwam.
En waarom denk je dat Absinth jaren lang verboden is geweest in Nederland
Valt ook wel meequote:Op vrijdag 2 december 2011 08:04 schreef Wessiej het volgende:
Verhuis naar een grote stad geak. Afspraken in een kwartier. De huisartsen snuiven alleen wat coke, althans de mijne dan.
Dat is correctquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |