Ik ben al 3 kwartier bezig de A in te houden om awesome te typenquote:Op donderdag 1 december 2011 14:02 schreef Rossdale het volgende:
Echt wat voor Poit dit
Battlefield Dubstep
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:02 schreef Rossdale het volgende:
Echt wat voor Poit dit
Battlefield Dubstep
Da's gewoon skrillexquote:
Komtie weer met zijn MW3quote:
vind hem ook mooier, en nee dit ging niet over de gamequote:
Gratz kerel!! Wanneer mag ik wat zien??quote:Op donderdag 1 december 2011 14:51 schreef SuperFruitig het volgende:
EERSTE GEMEENTE HEEFT TOEGEZEGD OP ONZE WEB EN TELEFOON APP![]()
nog 417 gemeentes te gaan![]()
![]()
werk aan de winkel
GRAAATZquote:Op donderdag 1 december 2011 14:51 schreef SuperFruitig het volgende:
![]()
werk aan de winkel
Congratzquote:Op donderdag 1 december 2011 14:51 schreef SuperFruitig het volgende:
![]()
werk aan de winkel
Vanaf 1 Januari staat het e.e.a. live, tot die tijd nog even under the radarquote:Op donderdag 1 december 2011 14:53 schreef Poit het volgende:
[..]
Gratz kerel!! Wanneer mag ik wat zien??
* Poit is nieuwsgieruuuuug!!
DUUUUUURT LAAAAAAAAAANG!!!quote:Op donderdag 1 december 2011 15:02 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Vanaf 1 Januari staat het e.e.a. live, tot die tijd nog even under the radar
Je water komt wel goed toch? Of is er nog iets anders?quote:Op donderdag 1 december 2011 15:01 schreef wc-eend het volgende:
Gratz fruit
En tis echt een kudt-dag.... Van die stomme gemengde gevoelens nu
Ik wil ook snoepjesquote:
Niks anders... was gewoon vol goede moed begonnen vandaag, alles opgeruimd zodat ik kon gaan schoonmaken als het water was aangesloten. Hij kwam echt om half één en was daardoor lekker vroeg en kon ik beginnen...quote:Op donderdag 1 december 2011 15:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je water komt wel goed toch? Of is er nog iets anders?
[..]
Ik wil ook snoepjes
Ooooh ja nee is ook heel vervelendquote:Op donderdag 1 december 2011 15:18 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Niks anders... was gewoon vol goede moed begonnen vandaag, alles opgeruimd zodat ik kon gaan schoonmaken als het water was aangesloten. Hij kwam echt om half één en was daardoor lekker vroeg en kon ik beginnen...
Maar nee... kutleiding springt, dan bel je godverdomme zes loodgieters voor spoedservice, is het allemaal ja vandaag kan niet meer, alleen morgen...
*zucht* ben nu dus bijna weer bij me ouders, kan toch niks doen...
Je geeft toch niks om de game?! En je wilt de game niet?!quote:Op donderdag 1 december 2011 16:37 schreef Poit het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ieuwe-problemen.html
Bugthesda
Wat een paupers zeg
Omdat de game overal de lucht in geprezen wordt maar buggy is as hell. En ze komen er nog mee weg ook! Oblivion was hetzelfde verhaal, Fallout ook..quote:Op donderdag 1 december 2011 16:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je geeft toch niks om de game?! En je wilt de game niet?!
Waar maak je je eigen dan druk over?!
Bij Fallout heb ik er nooit last van gehad. En ja Skyrim is een geweldige gamequote:Op donderdag 1 december 2011 16:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Omdat de game overal de lucht in geprezen wordt maar buggy is as hell. En ze komen er nog mee weg ook! Oblivion was hetzelfde verhaal, Fallout ook..
Patchen ze shit, maken ze andere shit stuk.
Andere games als The Witcher worden hier helemaal op afgekraakt maar bij een Bethesda game is het niet erg omdat het zo grooooooot is..
Ik vind het gewoon meten met 2 maten
-edit:
En ik blijf erbij dat ze Fallout 3 verneukt hebben..![]()
Ik wacht nog wel even. De ps3-versie schijnt nogal crappy te zijn. En nee, ik ga geen pc kopen voor het spelquote:Op donderdag 1 december 2011 16:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Bij Fallout heb ik er nooit last van gehad. En ja Skyrim is een geweldige game
Ja true, maar de Xbox heeft ook een probleem. Als je hem installed op de HDD ziet het er schijnbaar niet meer uitquote:Op donderdag 1 december 2011 16:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wacht nog wel even. De ps3-versie schijnt nogal crappy te zijn. En nee, ik ga geen pc kopen voor het spel
Ja 2 uur en dan hebben ze hem uitquote:Op donderdag 1 december 2011 17:09 schreef Pheno het volgende:
Ik vind het nogal pijnlijk dit soort dingen. Leuk dat die testers er met een noodgang doorheen kunnen met een wedstrijdje, maar wat de neuk heb je getest als dit soort dingen er nog inzitten. Niet de ps3-versie iig, want dan was die savegameshit allang aan het licht gekomen. Ik mag aannemen dat ze meer dan een uur achter een testversie zitten
Als ik het goed heb is Oblivion in 15 minuten uit te spelen zonder gebruik te maken van bugs.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja 2 uur en dan hebben ze hem uit. En volgens mij maken ze dan ook gebruik van bugs
Damn.. Je kunt het ook gewoon negerenquote:Op donderdag 1 december 2011 16:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Omdat de game overal de lucht in geprezen wordt maar buggy is as hell. En ze komen er nog mee weg ook! Oblivion was hetzelfde verhaal, Fallout ook..
Patchen ze shit, maken ze andere shit stuk.
Andere games als The Witcher worden hier helemaal op afgekraakt maar bij een Bethesda game is het niet erg omdat het zo grooooooot is..
Ik vind het gewoon meten met 2 maten
-edit:
En ik blijf erbij dat ze Fallout 3 verneukt hebben..![]()
ging dan ook over Skyrim.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:02 schreef Tain het volgende:
[..]
Als ik het goed heb is Oblivion in 15 minuten uit te spelen zonder gebruik te maken van bugs.
Hee harde werkster! Nog 1 dagje!quote:
Ja maar de euforie is een beetje gezakt aangezien mijn baas (van de sportschool) me vandaag via de email ontslagen heeft...quote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 20:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja maar de euforie is een beetje gezakt aangezien mijn baas (van de sportschool) me vandaag via de email ontslagen heeft...
Serieus?quote:Op donderdag 1 december 2011 20:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja maar de euforie is een beetje gezakt aangezien mijn baas (van de sportschool) me vandaag via de email ontslagen heeft...
Lamzak die gastquote:Op donderdag 1 december 2011 20:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Wellicht dan een geluk bij een ongeluk, je hoeft niet meer voor hem te werken.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:15 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Laat ik het zo zeggen, het past wel bij hem!
Tsjah heel handig is het niet ik moet nog een half jaar studeren en dan is geld toch wel handig. Aangezien ik voor mijn 2e stage, vanaf volgende week, 0 euro krijg.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:16 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wellicht dan een geluk bij een ongeluk, je hoeft niet meer voor hem te werken.
Wil ook niet beweren dat het je uit zal komen nu. Sterkte in ieder geval, hopelijk vindt je snel een andere bron van inkomsten.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:18 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Tsjah heel handig is het niet ik moet nog een half jaar studeren en dan is geld toch wel handig. Aangezien ik voor mijn 2e stage, vanaf volgende week, 0 euro krijg.
Ik ga hem in ieder geval niet missen! De mensen die ik al 2,5 jaar train wel, das wel zuur. Net nu ik een klein beetje kan genieten van mijn stage omdat het bijna afgerond is en ik allemaal lieve kadootjes van mijn patienten krijg komt hij mijn laatste dagen alsnog even verpesten. Heel irritant!quote:Op donderdag 1 december 2011 20:20 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wil ook niet beweren dat het je uit zal komen nu. Sterkte in ieder geval, hopelijk vindt je snel een andere bron van inkomsten.
quote:Op donderdag 1 december 2011 20:23 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik ga hem in ieder geval niet missen! De mensen die ik al 2,5 jaar train wel, das wel zuur. Net nu ik een klein beetje kan genieten van mijn stage omdat het bijna afgerond is en ik allemaal lieve kadootjes van mijn patienten krijg komt hij mijn laatste dagen alsnog even verpesten. Heel irritant!
Nee ik loop nu fulltime stage in mijn laatste jaar van de opleiding tot fysiotherapie. En had een bijbaantje op de sportschool als personal trainer. En daar ben ik ontslagen.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:30 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Gewerkt als fysiotherapeute? Sport-/voedingsdeskundige? Leuk werk lijkt het me in ieder geval wel. Als het goed is zie je vaak wel vooruitgang in mensen.
Gewoon zeggen dat je de e-mail nooit hebt ontvangen en je bent niet meer ontslagenquote:Op donderdag 1 december 2011 20:33 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee ik loop nu fulltime stage in mijn laatste jaar van de opleiding tot fysiotherapie. En had een bijbaantje op de sportschool als personal trainer. En daar ben ik ontslagen.
De kadootjes kreeg ik omdat dit mijn laatste stageweek is in het verpleegtehuis maar had wat problemen op stage gehad. En nu is het dus eindelijk echt leuk en kan ik er nog neit echt van genieten omdat mijn (oude) baas me zo lafjes behandeld.
Fuck hee.. Dat is kut..quote:Op donderdag 1 december 2011 20:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja ik heb maandag een bezoekje aan de rechstbijstand gepland om te bespreken wat ik hiermee kan. De reden dat mijn baas mij ontslaat is omdat hij vindt dat het te zwaar is voor mij om stage te lopen en te werken en hij vindt 1 avond 1 de week werken te weinig (maar dan heeft hij toch echt pecht 5 andere collega's werken ook maar 1 dag/avond)quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:52 schreef koei het volgende:
Wat sneu, iemand ontslaan via de mail. Wat voor ruggegraat heb je dan als baas zijnde
Zeker als het op zo'n manier gaat zou ik toch even mijn contract gaan nakijken puur om hem te kunnen naaien waar mogelijk. Hij kan je namelijk niet zomaar ontslaan zonder goede reden. En met goede reden moet hij alsnog een ontslagprocedure starten wat tijdrovend en duur is. Hij kan enkel gewoon je contract niet verlengen als je een tijdelijk contract hebt wat binnenkort af loopt, maar totdat dat afloopt heb je gewoon recht op je uren of als hij niet wil dat je nog komt werken, wel geld voor die uren. Of gewoon hier in de klaagbaak zijn sportschool met naam en locatie gaan afzeiken en daarna zorgen dat dat topic als eerste hit op google verschijnt als mensen gaan googelen. Moet je echter wel gegrond kunnen afzeiken en het moet geschreven zijn als gewone bezoeker. Krijg je je baan niet mee terug natuurlijk, maar wraak is zoet enzo...
quote:Op vrijdag 2 december 2011 06:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oh en thnx iedereen voor de lieve opmerkingen
Datquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:52 schreef koei het volgende:
Wat sneu, iemand ontslaan via de mail. Wat voor ruggegraat heb je dan als baas zijnde
Zeker als het op zo'n manier gaat zou ik toch even mijn contract gaan nakijken puur om hem te kunnen naaien waar mogelijk. Hij kan je namelijk niet zomaar ontslaan zonder goede reden. En met goede reden moet hij alsnog een ontslagprocedure starten wat tijdrovend en duur is. Hij kan enkel gewoon je contract niet verlengen als je een tijdelijk contract hebt wat binnenkort af loopt, maar totdat dat afloopt heb je gewoon recht op je uren of als hij niet wil dat je nog komt werken, wel geld voor die uren. Of gewoon hier in de klaagbaak zijn sportschool met naam en locatie gaan afzeiken en daarna zorgen dat dat topic als eerste hit op google verschijnt als mensen gaan googelen. Moet je echter wel gegrond kunnen afzeiken en het moet geschreven zijn als gewone bezoeker. Krijg je je baan niet mee terug natuurlijk, maar wraak is zoet enzo...
Ik ga zo ook maar heen, ik krijg die alcohol lucht niet wegquote:Op vrijdag 2 december 2011 07:14 schreef Pheno het volgende:
Nou, weer een dag op het werk. Het kantoor is nog leeg, op de schoonmaaksters na
Vlammetje bij houden.quote:Op vrijdag 2 december 2011 07:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ga zo ook maar heen, ik krijg die alcohol lucht niet weg![]()
Wilde plannen dusquote:Op vrijdag 2 december 2011 07:39 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, dit weekend biert mijn ma 'r verjaardag. Nog even naar de stad om iets te halen. Anders wordt het zo'n bloemetje, antivries of haardblokken bij een tankstation halen
Het enige toffe aan kerst: slechte nummersquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:20 schreef SpankmasterC het volgende:
FELIZ NAVIDAD! I VANNA VISH YU A VERY KRISMAS!!!
FELIZ NAVIDAD POIT OOK VOOR JOU!!!quote:
Waaaaaaaaat de shit! Dat is nogal een flinke klus!! Enorme kutten met reusachtige peren inderdaad!!quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:33 schreef wc-eend het volgende:
Loodgieter geweest, lood bij de hoofdaansluiting, lood bij keuken, keukenblok en vloer moeten eruit om lek te kunnen dichten.
Halve huis moet gesloopt worden om loden leidingen te vervangen... Loodgieter naar huis gestuurd, dit mag dd huurbaas aanpakken...
Flikker op met die troep!quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:33 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
FELIZ NAVIDAD POIT OOK VOOR JOU!!!
Wat een gezeik, als je zelf nog niets verbouwd hebt bij de huisbaas neerleggen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:33 schreef wc-eend het volgende:
Loodgieter geweest, lood bij de hoofdaansluiting, lood bij keuken, keukenblok en vloer moeten eruit om lek te kunnen dichten.
Halve huis moet gesloopt worden om loden leidingen te vervangen... Loodgieter naar huis gestuurd, dit mag dd huurbaas aanpakken...
WTFquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:33 schreef wc-eend het volgende:
BAAAAAH wat een gedoequote:Op vrijdag 2 december 2011 09:33 schreef wc-eend het volgende:
Niet nieuw aanleggen, maar zijn nog genoeg oude huizen waar ze liggen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:37 schreef Poit het volgende:
Loden leidingen mogen toch al even niet meer?
Het mag nog wel, maar worden al tijden niet meer gebruikt bij nieuwbouw. Iets met gezondheid. Huisbaas is denk ik nogal op de centenquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:37 schreef Poit het volgende:
Loden leidingen mogen toch al even niet meer?
Dat is iedere huisbaas toch?quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het mag nog wel, maar worden al tijden niet meer gebruikt bij nieuwbouw. Iets met gezondheid. Huisbaas is denk ik nogal op de centen
In vast vorm geen probleem, als het eenmaal vergruisd is het inhalen niet best voor je.quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:42 schreef Poit het volgende:
Aaah, ok.. lood is nou niet echt gezond voor je ofzo
Geen idee, nog nooit gehuurd gezeten. Het is alleen ongezond in grote hoeveelheden. Dus langzamerhand worden die dingen overal eruit gemold of afgedopt en ander leidingen er naast gelegd.quote:
Ook niet toen je nog een Phenotje was en maar al te graag bij pap en mam uit huis wilde?quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, nog nooit gehuurd gezeten.
Woonde gewoon in de trollenkelderquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:51 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ook niet toen je nog een Phenotje was en maar al te graag bij pap en mam uit huis wilde?
Ik mocht in de tuin slapen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:51 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ook niet toen je nog een Phenotje was en maar al te graag bij pap en mam uit huis wilde?
Het is in vaste vorm ook niet best hoor.. Oude kogels uit oude wapens konden je meestal niet doden met het schot zelf maar met de loodvergiftiging die er achteraan kwam.quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:43 schreef Solique het volgende:
[..]
In vast vorm geen probleem, als het eenmaal vergruisd is het inhalen niet best voor je.
kort samengevat, lood is niet al te best.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:38 schreef Poit het volgende:
[..]
Het is in vaste vorm ook niet best hoor.. Oude kogels uit oude wapens konden je meestal niet doden met het schot zelf maar met de loodvergiftiging die er achteraan kwam.
En waarom denk je dat Absinth jaren lang verboden is geweest in Nederland
Valt ook wel meequote:Op vrijdag 2 december 2011 08:04 schreef Wessiej het volgende:
Verhuis naar een grote stad geak. Afspraken in een kwartier. De huisartsen snuiven alleen wat coke, althans de mijne dan.
Dat is correctquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |