Ik ben al 3 kwartier bezig de A in te houden om awesome te typenquote:Op donderdag 1 december 2011 14:02 schreef Rossdale het volgende:
Echt wat voor Poit dit
Battlefield Dubstep
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:02 schreef Rossdale het volgende:
Echt wat voor Poit dit
Battlefield Dubstep
Da's gewoon skrillexquote:
Komtie weer met zijn MW3quote:
vind hem ook mooier, en nee dit ging niet over de gamequote:
Gratz kerel!! Wanneer mag ik wat zien??quote:Op donderdag 1 december 2011 14:51 schreef SuperFruitig het volgende:
EERSTE GEMEENTE HEEFT TOEGEZEGD OP ONZE WEB EN TELEFOON APP![]()
nog 417 gemeentes te gaan![]()
![]()
werk aan de winkel
GRAAATZquote:Op donderdag 1 december 2011 14:51 schreef SuperFruitig het volgende:
![]()
werk aan de winkel
Congratzquote:Op donderdag 1 december 2011 14:51 schreef SuperFruitig het volgende:
![]()
werk aan de winkel
Vanaf 1 Januari staat het e.e.a. live, tot die tijd nog even under the radarquote:Op donderdag 1 december 2011 14:53 schreef Poit het volgende:
[..]
Gratz kerel!! Wanneer mag ik wat zien??
* Poit is nieuwsgieruuuuug!!
DUUUUUURT LAAAAAAAAAANG!!!quote:Op donderdag 1 december 2011 15:02 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Vanaf 1 Januari staat het e.e.a. live, tot die tijd nog even under the radar
Je water komt wel goed toch? Of is er nog iets anders?quote:Op donderdag 1 december 2011 15:01 schreef wc-eend het volgende:
Gratz fruit
En tis echt een kudt-dag.... Van die stomme gemengde gevoelens nu
Ik wil ook snoepjesquote:
Niks anders... was gewoon vol goede moed begonnen vandaag, alles opgeruimd zodat ik kon gaan schoonmaken als het water was aangesloten. Hij kwam echt om half één en was daardoor lekker vroeg en kon ik beginnen...quote:Op donderdag 1 december 2011 15:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je water komt wel goed toch? Of is er nog iets anders?
[..]
Ik wil ook snoepjes
Ooooh ja nee is ook heel vervelendquote:Op donderdag 1 december 2011 15:18 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Niks anders... was gewoon vol goede moed begonnen vandaag, alles opgeruimd zodat ik kon gaan schoonmaken als het water was aangesloten. Hij kwam echt om half één en was daardoor lekker vroeg en kon ik beginnen...
Maar nee... kutleiding springt, dan bel je godverdomme zes loodgieters voor spoedservice, is het allemaal ja vandaag kan niet meer, alleen morgen...
*zucht* ben nu dus bijna weer bij me ouders, kan toch niks doen...
Je geeft toch niks om de game?! En je wilt de game niet?!quote:Op donderdag 1 december 2011 16:37 schreef Poit het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ieuwe-problemen.html
Bugthesda
Wat een paupers zeg
Omdat de game overal de lucht in geprezen wordt maar buggy is as hell. En ze komen er nog mee weg ook! Oblivion was hetzelfde verhaal, Fallout ook..quote:Op donderdag 1 december 2011 16:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je geeft toch niks om de game?! En je wilt de game niet?!
Waar maak je je eigen dan druk over?!
Bij Fallout heb ik er nooit last van gehad. En ja Skyrim is een geweldige gamequote:Op donderdag 1 december 2011 16:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Omdat de game overal de lucht in geprezen wordt maar buggy is as hell. En ze komen er nog mee weg ook! Oblivion was hetzelfde verhaal, Fallout ook..
Patchen ze shit, maken ze andere shit stuk.
Andere games als The Witcher worden hier helemaal op afgekraakt maar bij een Bethesda game is het niet erg omdat het zo grooooooot is..
Ik vind het gewoon meten met 2 maten
-edit:
En ik blijf erbij dat ze Fallout 3 verneukt hebben..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |