Fuck hee.. Dat is kut..quote:Op donderdag 1 december 2011 20:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja maar de euforie is een beetje gezakt aangezien mijn baas (van de sportschool) me vandaag via de email ontslagen heeft...
Ja ik heb maandag een bezoekje aan de rechstbijstand gepland om te bespreken wat ik hiermee kan. De reden dat mijn baas mij ontslaat is omdat hij vindt dat het te zwaar is voor mij om stage te lopen en te werken en hij vindt 1 avond 1 de week werken te weinig (maar dan heeft hij toch echt pecht 5 andere collega's werken ook maar 1 dag/avond)quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:52 schreef koei het volgende:
Wat sneu, iemand ontslaan via de mail. Wat voor ruggegraat heb je dan als baas zijnde
Zeker als het op zo'n manier gaat zou ik toch even mijn contract gaan nakijken puur om hem te kunnen naaien waar mogelijk. Hij kan je namelijk niet zomaar ontslaan zonder goede reden. En met goede reden moet hij alsnog een ontslagprocedure starten wat tijdrovend en duur is. Hij kan enkel gewoon je contract niet verlengen als je een tijdelijk contract hebt wat binnenkort af loopt, maar totdat dat afloopt heb je gewoon recht op je uren of als hij niet wil dat je nog komt werken, wel geld voor die uren. Of gewoon hier in de klaagbaak zijn sportschool met naam en locatie gaan afzeiken en daarna zorgen dat dat topic als eerste hit op google verschijnt als mensen gaan googelen. Moet je echter wel gegrond kunnen afzeiken en het moet geschreven zijn als gewone bezoeker. Krijg je je baan niet mee terug natuurlijk, maar wraak is zoet enzo...
quote:Op vrijdag 2 december 2011 06:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oh en thnx iedereen voor de lieve opmerkingen
Datquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:52 schreef koei het volgende:
Wat sneu, iemand ontslaan via de mail. Wat voor ruggegraat heb je dan als baas zijnde
Zeker als het op zo'n manier gaat zou ik toch even mijn contract gaan nakijken puur om hem te kunnen naaien waar mogelijk. Hij kan je namelijk niet zomaar ontslaan zonder goede reden. En met goede reden moet hij alsnog een ontslagprocedure starten wat tijdrovend en duur is. Hij kan enkel gewoon je contract niet verlengen als je een tijdelijk contract hebt wat binnenkort af loopt, maar totdat dat afloopt heb je gewoon recht op je uren of als hij niet wil dat je nog komt werken, wel geld voor die uren. Of gewoon hier in de klaagbaak zijn sportschool met naam en locatie gaan afzeiken en daarna zorgen dat dat topic als eerste hit op google verschijnt als mensen gaan googelen. Moet je echter wel gegrond kunnen afzeiken en het moet geschreven zijn als gewone bezoeker. Krijg je je baan niet mee terug natuurlijk, maar wraak is zoet enzo...
Ik ga zo ook maar heen, ik krijg die alcohol lucht niet wegquote:Op vrijdag 2 december 2011 07:14 schreef Pheno het volgende:
Nou, weer een dag op het werk. Het kantoor is nog leeg, op de schoonmaaksters na
Vlammetje bij houden.quote:Op vrijdag 2 december 2011 07:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ga zo ook maar heen, ik krijg die alcohol lucht niet weg![]()
Wilde plannen dusquote:Op vrijdag 2 december 2011 07:39 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, dit weekend biert mijn ma 'r verjaardag. Nog even naar de stad om iets te halen. Anders wordt het zo'n bloemetje, antivries of haardblokken bij een tankstation halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |