Zet je wel netjes je schoen en zing je al je liedjes?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ook een neefjehij weet wel dat sint niet echt is maar heeft natuurlijk alsnog zin in de cadeautjes
neemt niet weg dat sint toch al 10 jaar mijn huis niet kan vinden![]()
Ik zing elke dag de sterren van de hemel onder de douche en schoenen staan er genoeg!quote:Op woensdag 30 november 2011 21:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Zet je wel netjes je schoen en zing je al je liedjes?
Je moet ze wel bij de kachel zetten he!quote:Op woensdag 30 november 2011 21:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik zing elke dag de sterren van de hemel onder de douche en schoenen staan er genoeg!
Het water van de douche vertroebelt je engelenstemmetje. Probeer het eens voor de verwarming met een tekening voor piet en wat lekkers voor het paard!quote:Op woensdag 30 november 2011 21:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik zing elke dag de sterren van de hemel onder de douche en schoenen staan er genoeg!
ja doe ikquote:Op woensdag 30 november 2011 21:26 schreef koei het volgende:
[..]
Je moet ze wel bij de kachel zetten he!
Maar bij mij is de Sint dit jaar ook pas één keer langs geweest... En dat was toevallig net toen mijn neefje kwam logeren... En ik was vergeten mn eigen schoen erbij te zetten
okaaaaayquote:Op woensdag 30 november 2011 21:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Het water van de douche vertroebelt je engelenstemmetje. Probeer het eens voor de verwarming met een tekening voor piet en wat lekkers voor het paard!
Ik las het even verkeerdquote:Op woensdag 30 november 2011 21:32 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik heb een tekening van Sinterklaas op een mammoet gemaakt om samen met een peen in m'n vriendin d'r schoen te doen!
Succesverzekerd!!quote:
je vriendin der doos schoen noemen, zelfs dat heb ik nog nooit gedaan.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:32 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik heb een tekening van Sinterklaas op een mammoet gemaakt om samen met een peen in m'n vriendin d'r schoen te doen!
Mammoets zijn stoerder!quote:Op woensdag 30 november 2011 21:34 schreef koei het volgende:
Op een mammoet? Ik weet dat Amerigo kwijt is Spanky, maar mammoets bestaan allang niet meer! Maak er dan een gewone olifant van, dan is het nog enigszins realistisch!
Sinterklaas is al heul oud, deze tekening komt nog uit zijn beginjaren!quote:Op woensdag 30 november 2011 21:34 schreef koei het volgende:
Op een mammoet? Ik weet dat Amerigo kwijt is Spanky, maar mammoets bestaan allang niet meer! Maak er dan een gewone olifant van, dan is het nog enigszins realistisch!
Ik ram zo vaak m'n voet erin dat ik het wel eens in de war haal, sorry....quote:Op woensdag 30 november 2011 21:34 schreef badboynova het volgende:
[..]
je vriendin der doos schoen noemen, zelfs dat heb ik nog nooit gedaan.
Vandaar dat je rechter teennagels er altijd zo fris uit zien in vergelijking met de linker!quote:Op woensdag 30 november 2011 21:38 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik ram zo vaak m'n voet erin dat ik het wel eens in de war haal, sorry....
ja, natte sokken zijn nooit leukquote:Op woensdag 30 november 2011 21:38 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik ram zo vaak m'n voet erin dat ik het wel eens in de war haal, sorry....
Zeker in de top 10 grootste ergernissen inderdaad!quote:
net als dat ik vanaf vrijdag weer dagelijks met de trein ga reizenquote:Op woensdag 30 november 2011 21:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Zeker in de top 10 grootste ergernissen inderdaad!
Lekker urenlang wordfeud spelen op een dag!quote:Op woensdag 30 november 2011 21:43 schreef Misan het volgende:
[..]
net als dat ik vanaf vrijdag weer dagelijks met de trein ga reizen
Dat is geen ergernisquote:Op woensdag 30 november 2011 21:43 schreef Misan het volgende:
[..]
net als dat ik vanaf vrijdag weer dagelijks met de trein ga reizen
nee, meer bezuinigen om nòg meer geld over te houden voor mijn dure hobby'squote:Op woensdag 30 november 2011 21:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat is geen ergernisDat is ontspanning!
Maar hebben ze je rijbewijs afgenomen?
Nounou Shar! Wat vriendelijker tegen Lot mag ook wel!quote:Op woensdag 30 november 2011 21:47 schreef Sharana_LV het volgende:
baaah kan die trut dan helemaal niets zelf!
Neee zo zou ik nooit tegen mijn zusje doenquote:Op woensdag 30 november 2011 21:48 schreef koei het volgende:
[..]
Nounou Shar! Wat vriendelijker tegen Lot mag ook wel!
Je golft toch alleen maar? Zijn die geruite broeken zo duur?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:48 schreef Misan het volgende:
[..]
nee, meer bezuinigen om nòg meer geld over te houden voor mijn dure hobby's
Volgens mij is de rollator die erbij hoort duurder... Plus dat je ook nog speciale terreinwieltjes daarvoor moet hebben.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Je golft toch alleen maar? Zijn die geruite broeken zo duur?
Die broeken niet, maar de twee negers als bal- en club-slaven tikken wel aanquote:Op woensdag 30 november 2011 21:52 schreef Poit het volgende:
[..]
o.a. golfen, autorijden, autoraces bijwonen, vriendin hebbenquote:Op woensdag 30 november 2011 21:52 schreef Poit het volgende:
[..]
neuh die broeken zijn duurder dan die negerts, maar vooral de schmink is duur zodat het niet opvalt dat er negerts op de baan zijnquote:Op woensdag 30 november 2011 21:53 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Die broeken niet, maar de twee negers als bal- en club-slaven tikken wel aan
nietquote:Op woensdag 30 november 2011 21:56 schreef Sharana_LV het volgende:
Die sterretjes in mario zijn zooooo lieeeef![]()
Oh,quote:
lekker ff door z'n broer geloodgieterd worden iddquote:Op woensdag 30 november 2011 22:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Oh,
Die andere zijn wel lief ja![]()
Die van Mario ruikt naar rotte champignons..
Jaaa zou ik zo'n sterretje aan de sint kunnen vragen?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Oh,
Die andere zijn wel lief ja![]()
Die van Mario ruikt naar rotte champignons..
Autorace moet ik ook echt nog es bijwonen!quote:Op woensdag 30 november 2011 21:54 schreef Misan het volgende:
[..]
o.a. golfen, autorijden, autoraces bijwonen, vriendin hebben
Over welk sterretje heb je het nou?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jaaa zou ik zo'n sterretje aan de sint kunnen vragen?
zo'n gelequote:Op woensdag 30 november 2011 22:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Over welk sterretje heb je het nou?
Niet die druppelachtige ster?quote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Niet die druppelachtige ster?
Pics plz!!
ja, zeker tofquote:Op woensdag 30 november 2011 22:08 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Autorace moet ik ook echt nog es bijwonen!
Heb van het weekend ook weer eens gekart, vraag em af waarom ik dat niet vaker doe! Het was echt geweldig om met vrienden te doen!
File is echt geen straf, het geeft ook veel rust momenten en ontspanning (zodra je er gewend aan bent).quote:Op woensdag 30 november 2011 21:50 schreef GameBabe het volgende:
Hmm bbn dat is helemaal niet tof. Probeer er maar het beste van te maken!
Elke dag in de file staan, dat lijkt me een straf. In de trein kun je nog een beetje je ding doen enzo!
Nog 4 nachtjes slapen
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:24 schreef badboynova het volgende:
[..]
File is echt geen straf, het geeft ook veel rust momenten en ontspanning (zodra je er gewend aan bent).
Vrachtwagens moet je altijd dwars liggen als ze niet rechts rijden, en S altos moet je van de weg af duwen.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:28 schreef Misan het volgende:
[..]
dat vond ik dus ook, lekker rustmoment voor jezelf als je rustig aan achter vrachtwagens aanbanjert in de file
Verkoop je hemquote:
Hey chef, kijk jij toevallig ook gaskachels naquote:Op woensdag 30 november 2011 21:29 schreef badboynova het volgende:
in Rotterdam moet ik wel veel dingen in mijn schoen, want daar noemen ze mij altijd de kachel man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |