Zet je wel netjes je schoen en zing je al je liedjes?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ook een neefjehij weet wel dat sint niet echt is maar heeft natuurlijk alsnog zin in de cadeautjes
neemt niet weg dat sint toch al 10 jaar mijn huis niet kan vinden![]()
Ik zing elke dag de sterren van de hemel onder de douche en schoenen staan er genoeg!quote:Op woensdag 30 november 2011 21:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Zet je wel netjes je schoen en zing je al je liedjes?
Je moet ze wel bij de kachel zetten he!quote:Op woensdag 30 november 2011 21:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik zing elke dag de sterren van de hemel onder de douche en schoenen staan er genoeg!
Het water van de douche vertroebelt je engelenstemmetje. Probeer het eens voor de verwarming met een tekening voor piet en wat lekkers voor het paard!quote:Op woensdag 30 november 2011 21:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik zing elke dag de sterren van de hemel onder de douche en schoenen staan er genoeg!
ja doe ikquote:Op woensdag 30 november 2011 21:26 schreef koei het volgende:
[..]
Je moet ze wel bij de kachel zetten he!
Maar bij mij is de Sint dit jaar ook pas één keer langs geweest... En dat was toevallig net toen mijn neefje kwam logeren... En ik was vergeten mn eigen schoen erbij te zetten
okaaaaayquote:Op woensdag 30 november 2011 21:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Het water van de douche vertroebelt je engelenstemmetje. Probeer het eens voor de verwarming met een tekening voor piet en wat lekkers voor het paard!
Ik las het even verkeerdquote:Op woensdag 30 november 2011 21:32 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik heb een tekening van Sinterklaas op een mammoet gemaakt om samen met een peen in m'n vriendin d'r schoen te doen!
Succesverzekerd!!quote:
je vriendin der doos schoen noemen, zelfs dat heb ik nog nooit gedaan.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:32 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik heb een tekening van Sinterklaas op een mammoet gemaakt om samen met een peen in m'n vriendin d'r schoen te doen!
Mammoets zijn stoerder!quote:Op woensdag 30 november 2011 21:34 schreef koei het volgende:
Op een mammoet? Ik weet dat Amerigo kwijt is Spanky, maar mammoets bestaan allang niet meer! Maak er dan een gewone olifant van, dan is het nog enigszins realistisch!
Sinterklaas is al heul oud, deze tekening komt nog uit zijn beginjaren!quote:Op woensdag 30 november 2011 21:34 schreef koei het volgende:
Op een mammoet? Ik weet dat Amerigo kwijt is Spanky, maar mammoets bestaan allang niet meer! Maak er dan een gewone olifant van, dan is het nog enigszins realistisch!
Ik ram zo vaak m'n voet erin dat ik het wel eens in de war haal, sorry....quote:Op woensdag 30 november 2011 21:34 schreef badboynova het volgende:
[..]
je vriendin der doos schoen noemen, zelfs dat heb ik nog nooit gedaan.
Vandaar dat je rechter teennagels er altijd zo fris uit zien in vergelijking met de linker!quote:Op woensdag 30 november 2011 21:38 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik ram zo vaak m'n voet erin dat ik het wel eens in de war haal, sorry....
ja, natte sokken zijn nooit leukquote:Op woensdag 30 november 2011 21:38 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik ram zo vaak m'n voet erin dat ik het wel eens in de war haal, sorry....
Zeker in de top 10 grootste ergernissen inderdaad!quote:
net als dat ik vanaf vrijdag weer dagelijks met de trein ga reizenquote:Op woensdag 30 november 2011 21:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Zeker in de top 10 grootste ergernissen inderdaad!
Lekker urenlang wordfeud spelen op een dag!quote:Op woensdag 30 november 2011 21:43 schreef Misan het volgende:
[..]
net als dat ik vanaf vrijdag weer dagelijks met de trein ga reizen
Dat is geen ergernisquote:Op woensdag 30 november 2011 21:43 schreef Misan het volgende:
[..]
net als dat ik vanaf vrijdag weer dagelijks met de trein ga reizen
nee, meer bezuinigen om nòg meer geld over te houden voor mijn dure hobby'squote:Op woensdag 30 november 2011 21:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat is geen ergernisDat is ontspanning!
Maar hebben ze je rijbewijs afgenomen?
Nounou Shar! Wat vriendelijker tegen Lot mag ook wel!quote:Op woensdag 30 november 2011 21:47 schreef Sharana_LV het volgende:
baaah kan die trut dan helemaal niets zelf!
Neee zo zou ik nooit tegen mijn zusje doenquote:Op woensdag 30 november 2011 21:48 schreef koei het volgende:
[..]
Nounou Shar! Wat vriendelijker tegen Lot mag ook wel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |