Effe gauw teruggelezen.quote:Op donderdag 1 december 2011 08:50 schreef Rossdale het volgende:
Ondanks erg late post
Damn, sterkte BBN. Hoop dat jullie er uit komen!
MENEER VOELT ZICH WEER TE GOED VOOR ONS HOOR, OH OH OH OH OH OH!!!!!!quote:Op donderdag 1 december 2011 08:55 schreef Pheno het volgende:
Oh dat dus. Ik lees nooit in SC's terug
idemquote:Op donderdag 1 december 2011 08:55 schreef Pheno het volgende:
Ik heb er geen urencode voor.quote:Op donderdag 1 december 2011 08:57 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
MENEER VOELT ZICH WEER TE GOED VOOR ONS HOOR, OH OH OH OH OH OH!!!!!!
Ik ook niet, ik las het MW2-topic terug (al is dat ook een SCquote:Op donderdag 1 december 2011 08:55 schreef Pheno het volgende:
quote:
quote:
Ik heb niet zoveel met Han Solo en niet met Kuifje.. En ik zie er zelf al uit als Chewie dus die vond ik niet zo.. Eergisteren zag ik er een met Splinter is Coming. Die vond ik erg vet maar was niet met CC te bestellen en ik heb nog steeds geen paypallquote:Op donderdag 1 december 2011 11:12 schreef Tain het volgende:
[..]die heb ik ook besteld
Deze is op zich ook wel grappig
[ afbeelding ]
waarom neem je geen paypal dan? Dat is paar minuten werk!quote:Op donderdag 1 december 2011 11:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met Han Solo en niet met Kuifje.. En ik zie er zelf al uit als Chewie dus die vond ik niet zo.. Eergisteren zag ik er een met Splinter is Coming. Die vond ik erg vet maar was niet met CC te bestellen en ik heb nog steeds geen paypall
Nog steeds niet, is zo geregeld.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met Han Solo en niet met Kuifje.. En ik zie er zelf al uit als Chewie dus die vond ik niet zo.. Eergisteren zag ik er een met Splinter is Coming. Die vond ik erg vet maar was niet met CC te bestellen en ik heb nog steeds geen paypall
* Poit is lui!!quote:Op donderdag 1 december 2011 11:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
waarom neem je geen paypal dan? Dat is paar minuten werk!
oh luilakjequote:Op donderdag 1 december 2011 11:20 schreef Poit het volgende:
[..]
* Poit is lui!!
en anders had ik nog meer geld uitgegeven
Oh echt! Dat sux0rz.. Ik wil Layton Lara zien motorboaten!!quote:Op donderdag 1 december 2011 11:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh luilakje![]()
ik heb net mijn lara via paypal betaald, ik doe na ebay altijd gelijk betalen doorklikken, had het bedrag geaccepteerd, maar blijkbaar niet bevestigd ofzo want kreeg net opeens mail dat k nog niet betaald had, dat word dus nog even langer wachten tot ze binnen is
zeg ik weet dat het een lekker wijf is maar je doet wel voorzichtig met dr hoor!quote:Op donderdag 1 december 2011 11:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Oh echt! Dat sux0rz.. Ik wil Layton Lara zien motorboaten!!
pics!!quote:Op donderdag 1 december 2011 11:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Oh echt! Dat sux0rz.. Ik wil Layton Lara zien motorboaten!!
Ik heb jou toch!quote:Op donderdag 1 december 2011 11:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zeg ik weet dat het een lekker wijf is maar je doet wel voorzichtig met dr hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |