nee, vrachtwagens dat zijn de enigen die je juist wèl moet respecteren op de weg. De rest van de plebejers mogen opbokken van mjin linkerbaanquote:Op woensdag 30 november 2011 22:36 schreef badboynova het volgende:
[..]
Vrachtwagens moet je altijd dwars liggen als ze niet rechts rijden, en S altos moet je van de weg af duwen.
voor de rest is er rust en vrede.
Bitch! Nja dan krijg ik hem wel vrijdag wel binnenquote:
Thanks, ik zal morgen wel foto's maken en op fb zettenquote:Op woensdag 30 november 2011 23:05 schreef Sharana_LV het volgende:
Oh eendje nog gefeli met je huisje lievie!
koei!quote:Op donderdag 1 december 2011 00:30 schreef koei het volgende:
Fallen
Hoe is het met je? Heb je al wat gehoord van je blauwe pet sollicitatie?
Wat een sukkels!quote:Op donderdag 1 december 2011 00:31 schreef Fallen het volgende:
[..]
koei!
Nee, fuckers reageren niet... ook niet op mijn "dudes, what's going on?!" vraag...
Nee, alleen Amsterdam. Was namelijk ook een andere functie dan blauwe pet. Dat kan overal wel, maar dan kom ik met mijn kleurenblindheid (hoe minimaal ook) in de knoei. Dus een beetje jammer wel. Maar goed, morgen gaat er weer een uit naar een ander korps voor een vergelijkbare functie.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:32 schreef koei het volgende:
[..]
Wat een sukkels!
Heb je enkel in Amsterdam gesolliciteerd of ook in andere regio's?
Dat is ook raar. Zo erg is kleurenblindheid toch niet? Nouja, hopelijk heeft de verse sollicitatie meer effect dan!quote:Op donderdag 1 december 2011 00:34 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, alleen Amsterdam. Was namelijk ook een andere functie dan blauwe pet. Dat kan overal wel, maar dan kom ik met mijn kleurenblindheid (hoe minimaal ook) in de knoei. Dus een beetje jammer wel. Maar goed, morgen gaat er weer een uit naar een ander korps voor een vergelijkbare functie.
Het vervelende is gewoon dat men een test hanteert en die moet je feilloos kunnen maken. Ik heb een klein probleem met een tint rood en een tint groen. Als je die omringt met andere kleuren, kan het zo maar zijn dat ik die niet als verschillend zie. Dat ik in het dagelijks leven daar geen probleem mee ondervind en een signalement vaak ook meer is dan alleen een specifieke kleur, zie ik (haha... zien...) het probleem ook niet echt. Maar goed, de keuringsdienst denkt daar anders over.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:39 schreef koei het volgende:
[..]
Dat is ook raar. Zo erg is kleurenblindheid toch niet? Nouja, hopelijk heeft de verse sollicitatie meer effect dan!
Beetje raar wel... Maar niks aan te doen helaas.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:42 schreef Fallen het volgende:
[..]
Het vervelende is gewoon dat men een test hanteert en die moet je feilloos kunnen maken. Ik heb een klein probleem met een tint rood en een tint groen. Als je die omringt met andere kleuren, kan het zo maar zijn dat ik die niet als verschillend zie. Dat ik in het dagelijks leven daar geen probleem mee ondervind en een signalement vaak ook meer is dan alleen een specifieke kleur, zie ik (haha... zien...) het probleem ook niet echt. Maar goed, de keuringsdienst denkt daar anders over.
Dus afwachten wat dat andere wordt.
Hoe is het met jou dan na je studie besluit?
Goed bezig dus!quote:Op donderdag 1 december 2011 00:45 schreef koei het volgende:
[..]
Beetje raar wel... Maar niks aan te doen helaas.
Met mij is het prima! Ben helemaal verliefd en totaal niet bezig met werk en solliciteren, wat ik eigenlijk wel zou moeten doenHet enige verschil met vorig jaar is dat ik nu geen collegegeld meer betaal
Aan de ene kant wel, en aan de andere kant totaal nietquote:
Nee, helaas niet...quote:Op donderdag 1 december 2011 00:51 schreef koei het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, en aan de andere kant totaal nietMaar goed, ben zeer tevreden met mijn leventje momenteel!
Hoe is het met jou op liefdesgebied? Nog wat sappige ontwikkelingen?
Digitaal daten vond ik ook niks. Heb één date gehad en dat was best gezellig, maar voelde me daar zo oncomfortabel en kansloos bij dat ik er direct daarna mee gestopt ben. Maar goed, je loopt er vanzelf een keer opeens tegenaan!quote:Op donderdag 1 december 2011 00:54 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, helaas niet...
Het is elke keer zo'n doodlopend iets. Ik kies altijd de verkeerde vrouwen uit om verliefd op te worden. De laatste woont inmiddels al 4 jaar samen en ondanks alle mixed signals, ben ik te laf om duidelijkheid te krijgen/creëren.![]()
En dat digitaal daten gaat ook nergens over. Dus ja, voorlopig gewoon nog even single en verder gewoon leuke dingen doen.
Maar wat heb je te verliezen als je het opbiecht? Jullie ondelinge verstandhouding verandert daardoor sowieso, maar die is nu ook al niet gelijkwaardig. Gewoon een keer moed verzamelen of veel drinken en het opbiechten! Grote kans dat ze er dan wel voor kan zorgen dat je verder kan of nog beter...quote:Op donderdag 1 december 2011 01:09 schreef Fallen het volgende:
Nee, het is helaas niet altijd even makkelijk. Ik wist wel dat ze een vriendje had, maar dat was allemaal niet zo serieus... dacht ik. Totdat tijdens een gezellig avondje ze toch even liet vallen dat ze al 4 jaar samenwoonden. Daarbij komt dat onze ouders ook goed met elkaar omgaan, dus ik houd het maar even zoals het is en probeer en niet te veel stil bij te staan.
Maar het is jammer, omdat ik echt ondersteboven was van haar. En nog steeds raakt ze me enorm. Een verliefdheid die ik al heel lang niet meer gevoeld had. Best fijn, maar helaas...
Maar goed, genoeg daar over... ik ben lekker slapen!![]()
quote:Op woensdag 30 november 2011 21:48 schreef koei het volgende:
[..]
Nounou Shar! Wat vriendelijker tegen Lot mag ook wel!
Hier rijden we gewoon rustig door het weilandquote:
Effe gauw teruggelezen.quote:Op donderdag 1 december 2011 08:50 schreef Rossdale het volgende:
Ondanks erg late post
Damn, sterkte BBN. Hoop dat jullie er uit komen!
MENEER VOELT ZICH WEER TE GOED VOOR ONS HOOR, OH OH OH OH OH OH!!!!!!quote:Op donderdag 1 december 2011 08:55 schreef Pheno het volgende:
Oh dat dus. Ik lees nooit in SC's terug
idemquote:Op donderdag 1 december 2011 08:55 schreef Pheno het volgende:
Ik heb er geen urencode voor.quote:Op donderdag 1 december 2011 08:57 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
MENEER VOELT ZICH WEER TE GOED VOOR ONS HOOR, OH OH OH OH OH OH!!!!!!
Ik ook niet, ik las het MW2-topic terug (al is dat ook een SCquote:Op donderdag 1 december 2011 08:55 schreef Pheno het volgende:
quote:
quote:
Ik heb niet zoveel met Han Solo en niet met Kuifje.. En ik zie er zelf al uit als Chewie dus die vond ik niet zo.. Eergisteren zag ik er een met Splinter is Coming. Die vond ik erg vet maar was niet met CC te bestellen en ik heb nog steeds geen paypallquote:Op donderdag 1 december 2011 11:12 schreef Tain het volgende:
[..]die heb ik ook besteld
Deze is op zich ook wel grappig
[ afbeelding ]
waarom neem je geen paypal dan? Dat is paar minuten werk!quote:Op donderdag 1 december 2011 11:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met Han Solo en niet met Kuifje.. En ik zie er zelf al uit als Chewie dus die vond ik niet zo.. Eergisteren zag ik er een met Splinter is Coming. Die vond ik erg vet maar was niet met CC te bestellen en ik heb nog steeds geen paypall
Nog steeds niet, is zo geregeld.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met Han Solo en niet met Kuifje.. En ik zie er zelf al uit als Chewie dus die vond ik niet zo.. Eergisteren zag ik er een met Splinter is Coming. Die vond ik erg vet maar was niet met CC te bestellen en ik heb nog steeds geen paypall
* Poit is lui!!quote:Op donderdag 1 december 2011 11:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
waarom neem je geen paypal dan? Dat is paar minuten werk!
oh luilakjequote:Op donderdag 1 december 2011 11:20 schreef Poit het volgende:
[..]
* Poit is lui!!
en anders had ik nog meer geld uitgegeven
Oh echt! Dat sux0rz.. Ik wil Layton Lara zien motorboaten!!quote:Op donderdag 1 december 2011 11:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh luilakje![]()
ik heb net mijn lara via paypal betaald, ik doe na ebay altijd gelijk betalen doorklikken, had het bedrag geaccepteerd, maar blijkbaar niet bevestigd ofzo want kreeg net opeens mail dat k nog niet betaald had, dat word dus nog even langer wachten tot ze binnen is
zeg ik weet dat het een lekker wijf is maar je doet wel voorzichtig met dr hoor!quote:Op donderdag 1 december 2011 11:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Oh echt! Dat sux0rz.. Ik wil Layton Lara zien motorboaten!!
pics!!quote:Op donderdag 1 december 2011 11:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Oh echt! Dat sux0rz.. Ik wil Layton Lara zien motorboaten!!
Ik heb jou toch!quote:Op donderdag 1 december 2011 11:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zeg ik weet dat het een lekker wijf is maar je doet wel voorzichtig met dr hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |