quote:
quote:Guidetti waarschuwt PSV: 'Tegenstanders doen het hier al in de broek'
John Guidetti is pas negentien jaar, maar doet de Nederlandse voetbalsupporters nu al verbazen. De Zweed valt op met zijn bevlogenheid in het veld en uitspraken buiten het veld en kan daarom rekenen op de steun van de fans van Feyenoord. Anderzijds hoopt de huurling van Manchester City dat de supporters komend weekend van betekenis kunnen zijn, wanneer PSV op bezoek komt.
“Tegenstanders doen het in De Kuip al in de broek, het publiek moet dat gevoel nog erger maken”, zo doet de talentvolle aanvaller dinsdag in gesprek met het Algemeen Dagblad een beroep op de supporters. “Ik ben hier nu een paar maanden en een ding is mij volstrekt duidelijk: tegenstanders doen het in hun broek als ze in de Kuip tegen Feyenoord moeten spelen.”
“Het Legioen moet zondag dat gevoel nog meer versterken”, zo vervolgt de dolenthousiaste tiener. “Als de Kuip komende zondag negentig minuten volledig achter ons gaat staan, ook als het even niet loopt, dan krijgen wij een geweldige wedstrijd. Dit elftal kijkt echt enorm uit naar het duel met PSV. We hebben nu twee wedstrijden op een rij op vreemde bodem gewonnen. Het is tijd voor de volle winst in de eigen Kuip.
Dat zeiden ze vorig jaar ookquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:36 schreef Geo3kant het volgende:
PSV moet gewoon 3 punten halen willen ze kampioen worden.
Zo kan het ookquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:44 schreef Muto het volgende:
Mag ik even. Ik weet zeker dat jullie prima gasten zijn als het niet over voetbal gaat, maar ik krijg altijd zo'n sneu gevoel, bijna plaatsvervangende schaamte, als ik jullie als fans van PSV zie zingen, fluiten of iets dergelijks. Het is gewoon allemaal zo nep. Zoals heel die club niet echt is.
Maar voor de rest zullen jullie prima gasten zijn.
Voor Feyenoorders is het pas écht als je staat te schuimbekken achter de hekkenquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:44 schreef Muto het volgende:
Mag ik even. Ik weet zeker dat jullie prima gasten zijn als het niet over voetbal gaat, maar ik krijg altijd zo'n sneu gevoel, bijna plaatsvervangende schaamte, als ik jullie als fans van PSV zie zingen, fluiten of iets dergelijks. Het is gewoon allemaal zo nep. Zoals heel die club niet echt is.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:44 schreef Muto het volgende:
Waarom zijn wij nep? En waarom zijn ajacieden of jullie feyenoorders wel echt?quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:44 schreef Muto het volgende:
Het komt gewoon altijd zo triest over. PSV.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:46 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Waarom zijn wij nep? En waarom zijn ajacieden of jullie feyenoorders wel echt?
Wijnaldum niet.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Het komt gewoon altijd zo triest over. PSV.
Nauwelijks sfeer, nauwelijks support mee in binnen of buitenland, geen rivalen, geforceerd 'boeren' roepen terwijl Eindhoven volgens mij best een bedrijvige stad is. Merk dat altijd dat PSV nooit echt voor 'vol' wordt aangezien en dus die supporters dat proberen te maskeren met loze termen als 'voetbalhoofdstad van Nederland' en meer van dat soort treurige kreten.
Ik heb er verder ook weinig op tegen hoor, hoop dat jullie kampioen worden. Krijg alleen altijd een beetje een- gevoel bij PSV.
Nee, het gaat daar niet om. Dat zijn helemaal geen supporters. Geen fans. Dat zijn vandalen en soms zelfs criminelen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:45 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Voor Feyenoorders is het pas écht als je staat te schuimbekken achter de hekken
Nee, precies. Wijnaldum kon niet tegen de druk van een echt grote club.quote:
Wijnaldum kon denk ik best tegen de druk van een grote club, waar het hem om ging is dat die qua supporters-schare en stadion grote club steevast in het begin stadium afhaakt als het gaat om om de prijzen te spelen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, precies. Wijnaldum kon niet tegen de druk van een echt grote club.
Tot op de dag van vandaag zegt hij nog in elk interview dat het grootste voordeel van zijn overstap is dat het zo 'heerlijk rustig' is bij PSV. Nooit mensen op trainingen, in het stadion kan hij nog gewoon communiceren met zijn ploeggenoten, trainen tussen de bossen waar alleen een of andere VI-watcher af en toe rondloopt.
Hij ziet dat als een verademing. Dat kan ik ook wel begrijpen hoor. Verder ook niks mis mee.
Meedoen om het kampioenschap, europees spelen, Oranje bereiken, geen mongolen die je uitschelden op de training, zijn er nog wel meer dus.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Tot op de dag van vandaag zegt hij nog in elk interview dat het grootste voordeel van zijn overstap is dat het zo 'heerlijk rustig' is bij PSV. Nooit mensen op trainingen, in het stadion kan hij nog gewoon communiceren met zijn ploeggenoten, trainen tussen de bossen waar alleen een of andere VI-watcher af en toe rondloopt.
Hij ziet dat als een verademing. Dat kan ik ook wel begrijpen hoor. Verder ook niks mis mee.
Mooi. Maar een echte voetbalclub trekt grote spelers aan, wordt regelmatig kampioen en heeft aanzien. Dat heeft PSV, terwijl Feyenoord enkel in het nieuws komt vanwege wangedrag in de bestuurskamer en door supporters. Beter ga je op je eigen club letten, kom je waarschijnlijk verder mee.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Publiek jongen, dan spelen ze allemaal 5x beter. Zoals tegen ADO of NEC.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:03 schreef Stevenzenl het volgende:
Feit is gewoon dat wij zondag op 10 posities een betere speler hebben staan dan feyenoord, en dan is Mulder/Isaak een gelijkspelletje, als Tyton speelt zijn we op elke positie beter. Dus ik heb geen flauw idee waar de Feyenoorders uberhaupt vertrouwen vandaan halen
Manolev>Leerdam?quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:03 schreef Stevenzenl het volgende:
Feit is gewoon dat wij zondag op 10 posities een betere speler hebben staan dan feyenoord, en dan is Mulder/Isaak een gelijkspelletje, als Tyton speelt zijn we op elke positie beter. Dus ik heb geen flauw idee waar de Feyenoorders uberhaupt vertrouwen vandaan halen
We zullen wel eens zien. Ik ben toch niet zeker van een makkelijke overwinningquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:03 schreef Stevenzenl het volgende:
Die man legt met zijn gouden AK-47 alle nepperts van PSV omver, waarna Guidetti een schitterende hattrick maakt binnen het kwartierquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:04 schreef Muto het volgende:
[..]
Manolev>Leerdam?
Echt never nooit niet.
Jij volgt het niet helemaal?quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:37 schreef Lange_Lans het volgende:
De Vrij zou prima passen in dit PSV. Goeie speler vind ik dat.
Feyenoord is wel een beetje een angstgegner voor PSV. Voorheen was het voor mijn gevoel zo dat Feyenoord meestal matig presteerde tegen Ajax, Ajax meestal matig presteerde tegen PSV en PSV meestal matig presteerde tegen Feyenoord.
Ik vind wel dat PSV moet winnen zondag. Feyenoord stelt voetballende momenteel niet zo heel veel voor. Knap wat ze tegen Ajax en Groningen deden en ze hebben absoluut mijn sympathie, maar normaal gezien is PSV gewoon een maatje te groot.
Vlaar>Boumaquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:03 schreef Stevenzenl het volgende:
Dat laatste echt niet.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:44 schreef J2T het volgende:
[..]
Vlaar>Bouma
De Vrij>Marcelo
Leerdam>Manolev
Indi>Jetro
El Ahmadi op zijn Twente niveau (waar we verdomd dicht bij in de buurt komen) is natuurlijk ook een fucking eindbaas.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:44 schreef J2T het volgende:
[..]
Vlaar>Bouma
De Vrij>Marcelo
Leerdam>Manolev
Indi>Jetro
quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:44 schreef J2T het volgende:
[..]
Vlaar>Bouma
De Vrij>Marcelo
Leerdam>Manolev
Indi>Jetro
Ik ben niet voor Feyenoord en ik troll ook niet. Ik reageer alleen op een comment van Stevenzenl waarin hij zegt dat PSV op 10 posities beter is. Jullie hebben de beste voorhoede en misschien ook wel het beste middenveld op dit moment samen met AZ. Maar de verdedigingslinie is erg zwak en zeker niet beter dan die van Feyenoord.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:46 schreef knep het volgende:
Nu ook al Feyenoord trolletjes in dit topic?
We hebben Derijck, toch? Vind ik een heel goeie opbouwer, en Marcelo is als mandekker ook gewoon PSV-waardig. Bouma moet gewoon plaats maken. Die heeft geen van beiden, waardoor beide taken op Marcelo's schouders komen te liggen en dat brengt Willems zo nu en dan aardig in de problemen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:50 schreef Stevenzenl het volgende:
Marcelo is de laatste paar wedstrijden heer en meester achterin. Lijkt er eindelijk een beetje uit te komen. Als we in de winterstop Zanka oppikken, dan hebben we een opbouwende verdediger naast hem staan en dan gaan we gewoon hoge ogen gooien.
Zelfs met Manolev en Tamata in het centrum moet PSV dit winnen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:50 schreef Stevenzenl het volgende:
Marcelo is de laatste paar wedstrijden heer en meester achterin. Lijkt er eindelijk een beetje uit te komen. Als we in de winterstop Zanka oppikken, dan hebben we een opbouwende verdediger naast hem staan en dan gaan we gewoon hoge ogen gooien.
[ http://img543.imageshack.us/img543/3808/psvfq.jpg (copy/paste deze link) ]
Had hij trouwens huisarrest ofzo?
Derijck really? Vind ik gewoon te kort komen voor PSV. Ook op psv.netwerk.to wordt er helemaal lyrisch gedaan over Derijck maar tegen De Graafschap viel hij toch behoorlijk door de mand.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
We hebben Derijck, toch? Vind ik een heel goeie opbouwer, en Marcelo is als mandekker ook gewoon PSV-waardig. Bouma moet gewoon plaats maken. Die heeft geen van beiden, waardoor beide taken op Marcelo's schouders komen te liggen en dat brengt Willems zo nu en dan aardig in de problemen.
Ik vind niet dat je een speler moet beoordelen op 1 of 2 wedstrijden.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:57 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Derijck really? Vind ik gewoon te kort komen voor PSV. Ook op psv.netwerk.to wordt er helemaal lyrisch gedaan over Derijck maar tegen De Graafschap viel hij toch behoorlijk door de mand.
Nee maar bij ADO was toch ook goed te zien dat hij leuk mee kan ballen, maar geen dragende man is achterin? Ik denk dat de PSV verdediging momenteel sowieso gebaat is bij een goede keeper met uitstraling, hopen dat Tyton er snel weer staat want dat scheelt natuurlijk al een hele hoop.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je een speler moet beoordelen op 1 of 2 wedstrijden.
Ik vond dat hij tegen ADO liet zien zeker het niveau te hebben. Hij speelde een uitstekende pot daar. Had wat mij betreft mogen blijven staan, maar dat zou betekenen dat Bouma begon te piepen en dat leek Fred niet aan te durven.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:01 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Nee maar bij ADO was toch ook goed te zien dat hij leuk mee kan ballen, maar geen dragende man is achterin? Ik denk dat de PSV verdediging momenteel sowieso gebaat is bij een goede keeper met uitstraling, hopen dat Tyton er snel weer staat want dat scheelt natuurlijk al een hele hoop.
PSV supporters vinden alles getroll als het ook maar enigszins kritisch, dan wel negatief wordt hier. Al zijn er wel sommigen die reacties ontlokken met de manier waarop ze posten hier.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:56 schreef Muto het volgende:
Dat getroll hier valt echt mee. Er worden geen reacties uitgelokt. Nergens voor nodig, trouwens.
Wel eens gehoord van "olie op het vuur gooien"?quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:10 schreef Happel het volgende:
[..]
PSV supporters vinden alles getroll als het ook maar enigszins kritisch, dan wel negatief wordt hier. Al zijn er wel sommigen die reacties ontlokken met de manier waarop ze posten hier.
Hoeft niet zozeer om de inhoud te gaan. Als er voor een vijfde keer kritisch wordt uitgelegd waarom PSV zich kapot moet schamen om het publiek, dan valt dat voor mij ook onder nietszeggend, topicvullend getroll.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:10 schreef Happel het volgende:
[..]
PSV supporters vinden alles getroll als het ook maar enigszins kritisch, dan wel negatief wordt hier. Al zijn er wel sommigen die reacties ontlokken met de manier waarop ze posten hier.
Ja, dat is leuk. Daar ben ik wel van. Maar dat valt hier echt reuze mee. Sommigen posten gewoon normaal mee en toch worden ze uitgemaakt voor troll.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wel eens gehoord van "olie op het vuur gooien"?
Dat laatste proberen we ook in de gaten te houden en af te kappen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hoeft niet zozeer om de inhoud te gaan. Als er voor een vijfde keer kritisch wordt uitgelegd waarom PSV zich kapot moet schamen om het publiek, dan valt dat voor mij ook onder nietszeggend, topicvullend getroll.
Ja, kutclub, subsidieclub, anderhalve bus naar uitwedstrijden bla bla. Het is duidelijk.
Heb je Ado wel gezien afgelopen seizoen ? Hij was juist de sterkhouder daar achterin.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:01 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Nee maar bij ADO was toch ook goed te zien dat hij leuk mee kan ballen, maar geen dragende man is achterin? Ik denk dat de PSV verdediging momenteel sowieso gebaat is bij een goede keeper met uitstraling, hopen dat Tyton er snel weer staat want dat scheelt natuurlijk al een hele hoop.
Wat lul jij nou, daar staan de feyenoorders bekend om. Als je een normale reactie in hun topic wil zettrn, wordt je eruit gekkrd en je post gedelete.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:10 schreef Happel het volgende:
[..]
En een hoop PSV'ers hier proberen het te negeren, maar het zou wel prettig zijn als dat soort teksten gewoon in bijvoorbeeld het Feyenoord-PSVtopic komt te staan, kan ik hier tenminste ongestoord praten over het opbouwend vermogen van Derijck.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:13 schreef Happel het volgende:
Dat laatste proberen we ook in de gaten te houden en af te kappen.
Daar valt nog wel wat aan te schaven. Zoals aan de meeste punten bij Derijckquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En een hoop PSV'ers hier proberen het te negeren, maar het zou wel prettig zijn als dat soort teksten gewoon in bijvoorbeeld het Feyenoord-PSVtopic komt te staan, kan ik hier tenminste ongestoord praten over het opbouwend vermogen van Derijck.
PSV zou morgen weer met Derijck kunnen spelenquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Daar valt nog wel wat aan te schaven. Zoals aan de meeste punten bij Derijck
Ik bedoel Vitesse.quote:
Ik hoop dat Tyton morgen mee doet, heeft maandag hele wedstrijd voor Jong PSV gekeept en kan mooi nog wat ritme opdoen voor Feyenoord.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:33 schreef StijnDa het volgende:
[..]
PSV zou morgen weer met Derijck kunnen spelen![]()
Heeft helaas nog niet kunnen laten zien wat hij bij ADO deed.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:39 schreef Buitendam het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Tyton onder de lat staat in Rotterdam.
Omdat hij nog geen wedstrijd in de Eredivisie heeft meegedraaid sinds Ajax. Dan zou ik het nogal een gok vinden om hem in de Kuip te laten starten.quote:
Wat was Nike trouwens denkende toen ze die lijn jassen ontwierpen?quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Echte swagger die Lens. Heeft ie het koud?
Fred ziet er daar wel echt uit als zo'n schoolmeester waar je vroeger mee op excursie ging.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Echte swagger die Lens. Heeft ie het koud?
Met Isaksson is het altijd een gok om hem te laten starten :pquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat hij nog geen wedstrijd in de Eredivisie heeft meegedraaid sinds Ajax. Dan zou ik het nogal een gok vinden om hem in de Kuip te laten starten.
Inderdaadquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:08 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Fred ziet er daar wel echt uit als zo'n schoolmeester waar je vroeger mee op excursie ging.
Die schoudertas doet het hem.
Dat dus, hij is nu in Polen pas voor het eerst mee met de selectie. Zondag gewoon onze Zweedse baas in de goalquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat hij nog geen wedstrijd in de Eredivisie heeft meegedraaid sinds Ajax. Dan zou ik het nogal een gok vinden om hem in de Kuip te laten starten.
woensdagquote:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Dit komt op mij denigrerend en laagdenkend over PSV over, en wat voor de 1 "kritiek" of simpelweg "negatief" is, is voor andere weer provocerend. Ik ben dan ook zeer verbaasd als ik soms zie hoe dat soort posts lachwekkend worden weggewuift als "valt wel mee".quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:44 schreef Muto het volgende:
maar ik krijg altijd zo'n sneu gevoel, bijna plaatsvervangende schaamte, als ik jullie als fans van PSV zie zingen, fluiten of iets dergelijks. Het is gewoon allemaal zo nep. Zoals heel die club niet echt is.
Het getroll is part of the game joh.quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:37 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
[..]
Dit komt op mij denigrerend en laagdenkend over PSV over, en wat voor de 1 "kritiek" of simpelweg "negatief" is, is voor andere weer provocerend. Ik ben dan ook zeer verbaasd als ik soms zie hoe dat soort posts lachwekkend worden weggewuift als "valt wel mee".
Echter terechte reacties als "jullie zwakke verdediging etc" kan ik nog begrijpen. Dat gezanik over "neppe club" en gelul over geld of hoe groot je clubje is. Dan zeg ik, ja houdoe.
Nee die debielen die altijd in het uitvak zitten als Feyenoord op bezoek komtquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:44 schreef Muto het volgende:
Zit ook nog te twijfelen. Wordt wel eens weer tijd. Laatste thuiswedstrijd, PSV - Vitesse is nog ver weg.quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:01 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
True, dat is soms wel lastig voor mensen (zoals ik)quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:36 schreef rubbereend het volgende:
Derijck moet gewoon ook wennen aan het niveau. Daarvoor moet je spelers altijd wel een half jaar geven.
Hij stond er eigenlijk vanaf het begin wel, uit bij ADO. Ik begrijp echt niet waarom die jongen niet gewoon naast Marcelo in de basis staat. Ik kan geen 1 kwaliteit van Bouma bedenken waardoor Derijck gerechtvaardigd op de bank zit. Oprecht geen flauw idee.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:36 schreef rubbereend het volgende:
Derijck moet gewoon ook wennen aan het niveau. Daarvoor moet je spelers altijd wel een half jaar geven.
Helemaal mee eens. Hij heeft een fantastische lange pass, heeft een goed spelinzicht waardoor hij ook goede steekpasses geeft. Daarnaast is hij veel onverzettelijker en zelfs sneller dan Bouma. En, in tegenstelling tot Bouma, zie ik in Derijck ook iemand die op termijn de boel gewoon gaat regelen achtering.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij stond er eigenlijk vanaf het begin wel, uit bij ADO. Ik begrijp echt niet waarom die jongen niet gewoon naast Marcelo in de basis staat. Ik kan geen 1 kwaliteit van Bouma bedenken waardoor Derijck gerechtvaardigd op de bank zit. Oprecht geen flauw idee.
Precies, Bouma is wat mij betreft echt een PSV'er en ik vind het een prima kerel, maar qua voetbalkwaliteiten heb ik hem nooit hoog in aanzien gehad en nu wordt hij in mijn ogen overklast door Derijck.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:10 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Hij heeft een fantastische lange pass, heeft een goed spelinzicht waardoor hij ook goede steekpasses geeft. Daarnaast is hij veel onverzettelijker en zelfs sneller dan Bouma. En, in tegenstelling tot Bouma, zie ik in Derijck ook iemand die op termijn de boel gewoon gaat regelen achtering.
Ach, in zijn goede tijd was Bouma een prima optie als back. Wat veel mensen niet weten is dat hij destijds de snelste speler bij PSV en oranje was. Een belangrijk wapen en zijn pass was toen ook heel behoorlijk. Maar hij is verdedigend altijd wat nonchalant geweest en dat heeft altijd veel punten gekost. Toch vond ik het jammer dat hij destijds wegging.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Precies, Bouma is wat mij betreft echt een PSV'er en ik vind het een prima kerel, maar qua voetbalkwaliteiten heb ik hem nooit hoog in aanzien gehad en nu wordt hij in mijn ogen overklast door Derijck.
Ik zag Feyenoord bij Ajax na een minuut of 6 letterlijk met de voorste drie spelers tegen de rand van de 16 van Vermeer staan. Die werden he-le-maal lamgelegd. De lange bal werd in die wedstrijd de LANGE bal, want voor de middellijn werd er door de Amsterdammers geen pass gegeven, zo kort zat Feyenoord erop.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:43 schreef Lemming22 het volgende:
Gewoon starten met de beste 11, een goede pot neerzetten en met vertrouwen naar de kuip afreizen. Daar er vooral het eerste half uur vol opklappen, zodat Feyenoord niets in te brengen heeft.
Als Rutten ze voorzichtig het veld instuurt, ben ik bang dat juist Feyenoord er vol opklapt en we binnen een kwartier achter staan.
Gaat hij op rechts als Pieters terug is? Vind Pietertje toch wel beter.quote:PSV beloont ontwikkeling Willems met vaste stek in eerste selectie
PSV hevelt Jetro Willems definitief over naar de eerste selectie. Dat meldt het Eindhovens Dagblad. De linksachter werd afgelopen zomer overgenomen van Sparta Rotterdam en kreeg een kans in het eerste elftal omdat zowel Erik Pieters als Abel Tamata geblesseerd raakte.
De zeventienjarige verdediger ontwikkelt zich volgens technisch directeur Marcel Brands zo goed, dat het niet verrassend is. De bedoeling was eigenlijk om de jongeling een jaar te laten rijpen bij de beloften.
Op 23 oktober maakte Willems zijn debuut voor de Eindhovenaren, in het uitduel met Vitesse. De teller staat inmiddels op vijf competitiewedstrijden. Daarnaast speelde hij een bekerduel en kwam hij ook een keer uit in de Europa League.
Eerste selectie is iets anders als basisplaats hè.....quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gaat hij op rechts als Pieters terug is? Vind Pietertje toch wel beter.
Maar wel tof voor hem! En is een goede stand-in voor zowel Pieters als Tamata.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:27 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Eerste selectie is iets anders als basisplaats hè.....
In de Eredivisie wel, mocht Matavz zondag niet kunnen spelen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:25 schreef XAVI het volgende:
Heb ergens gelezen dat Vennegoor niet is ingeschreven
Lens sparen lijkt me niet nodig. Laat hem zich maar weer eens 90 minuten bewijzen als Matavz niet fit is. En ik zie Locadia, Ritzmaier en Verkoelen ook graag minuten maken.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:50 schreef Buitendam het volgende:
Laat Vennegoor maar eens 90 minuten ballen, als hij fit is. Matavz en Lens sparen, dan maar.
Dit vind ik ook belangrijkquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:50 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Lens sparen lijkt me niet nodig. Laat hem zich maar weer eens 90 minuten bewijzen als Matavz niet fit is. En ik zie Locadia, Ritzmaier en Verkoelen ook graag minuten maken.
Kwam er ook achter dat het bijna uitverkocht was jaquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
NAC al bijna uitverkocht. Alleen dure plekken nog. Die prijzen voor PSV - FC Rapid Boekarest
Dat wordt volgend jaar.
Daar is alleen plek voor 1 persoon neem ik aan. Nee dat ga ik niet doen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kwam er ook achter dat het bijna uitverkocht was ja
Zit nu noodgedwongen in ZZ
Inderdaad, kan goed een contractuele overeenkomst zijn? Bij een X-aantal wedstrijden in het Eerste automatisch onderdeel van de eerste selectie.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:27 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Eerste selectie is iets anders als basisplaats hè.....
Nee, heb 2 kaartjes met stoelen naast elkaar.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Daar is alleen plek voor 1 persoon neem ik aan. Nee dat ga ik niet doen.
Meteen na de winterstop proberen.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:25 schreef XAVI het volgende:
Heb ergens gelezen dat Vennegoor niet is ingeschreven
Vennegoor opstellen dan. Ik ben toch voor het sparen van spelers.quote:Matavz vraagteken door lichte kuitblessure
Tim Matvaz is een vraagteken voor het duel tegen Legia. De spits kampt met een lichte kuitblessure. Rutten liet weten bereid te zijn hem op te stellen indien het om een verantwoord risico gaat. Anders heeft hij de keuze tussen Lens en Vennegoor of Hesselink in de spits.
Vennegoor is niet mee en niet speelgerechtigd. Hij is na de inschrijving pas bij PSV gekomen, en kon dus niet meer ingeschreven worden voor de EL..quote:Op woensdag 30 november 2011 10:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Vennegoor opstellen dan. Ik ben toch voor het sparen van spelers.
Oh? Dit stond op het netwerk, dus ik ging ervan uit dat het wel een legitiem bericht zou zijn. Excuses.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:32 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Vennegoor is niet mee en niet speelgerechtigd. Hij is na de inschrijving pas bij PSV gekomen, en kon dus niet meer ingeschreven worden voor de EL..
Op de PSV site: "Jan Vennegoor of Hesselink is de eerste seizoenshelft nog niet speelgerechtigd in de UEFA Europa League."quote:Op woensdag 30 november 2011 10:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oh? Dit stond op het netwerk, dus ik ging ervan uit dat het wel een legitiem bericht zou zijn. Excuses.
Ahja, dan heeft de schrijver van het netwerk het mis. Ik dacht altijd dat het netwerk alle officiele berichten verzamelde en online zette, daarom ging ik ervan uit dat het bericht kloppend was.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:37 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Op de PSV site: "Jan Vennegoor of Hesselink is de eerste seizoenshelft nog niet speelgerechtigd in de UEFA Europa League."
Ik denk dat op het netwerk ook gewoon mensen werkenquote:Op woensdag 30 november 2011 10:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ahja, dan heeft de schrijver van het netwerk het mis. Ik dacht altijd dat het netwerk alle officiele berichten verzamelde en online zette, daarom ging ik ervan uit dat het bericht kloppend was.
PSV moet eerste worden in de poule om de nummers drie uit de CL te ontlopen.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:17 schreef 3M1N3M het volgende:
We zijn al geplaats, dus ik (Met Slissyboy weet je het nooit..) HOOP dat er (veel) jeugd in komt.
---Tyton---
manolev-marcelo-derijck-willems
Ritzmaier-Ibrahim-Strootman
-Lens-Locadia-Mertens.
Die wil je niet tegenkomen inderdaad.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
PSV moet eerste worden in de poule om de nummers drie uit de CL te ontlopen.
Inderdaad en sparenquote:Op woensdag 30 november 2011 14:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
PSV moet eerste worden in de poule om de nummers drie uit de CL te ontlopen.
Het wordt wel een hele taaie wedstrijd, dus dan is sparen wel verstandig, vind ik.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Inderdaad en sparenkom zeg, de wedstrijd is zondag pas.
Je kan zo vaak sparen dan, de mannen moet ook weerstand opbouwen. Als we volgend jaar CL willen spelen wordt het nog veel zwaarder.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het wordt wel een hele taaie wedstrijd, dus dan is sparen wel verstandig, vind ik.
quote:Op woensdag 30 november 2011 16:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Je kan zo vaak sparen dan, de mannen moet ook weerstand opbouwen. Als we volgend jaar CL willen spelen wordt het nog veel zwaarder.
Bij kleine blessures aan de kant houden prima, verder gewoon spelen!
De pluspunt aan sparen is dat je andere jongens een kans kunt geven. Nu weet ik niet wie PSV allemaal heeft ingeschreven, maar dit zijn juist de beste mogelijkheden om basisspelers wat te sparen en jonge jongens kansen te geven op een hoog podium. Het resultaat maakt nu niet meer uit.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Je kan zo vaak sparen dan, de mannen moet ook weerstand opbouwen. Als we volgend jaar CL willen spelen wordt het nog veel zwaarder.
Bij kleine blessures aan de kant houden prima, verder gewoon spelen!
Het resultaat maakt wel uit. We hebben ten alle tijden UEFApunten nodig en we moeten de poule winnen.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De pluspunt aan sparen is dat je andere jongens een kans kunt geven. Nu weet ik niet wie PSV allemaal heeft ingeschreven, maar dit zijn juist de beste mogelijkheden om basisspelers wat te sparen en jonge jongens kansen te geven op een hoog podium. Het resultaat maakt nu niet meer uit.
Eerste worden zou wel prima zijn, maar ik vind een stabiel team voor aankomende zondag belangrijker. Daarnaast worden jongens als Willems wel tegen Twente gebracht, maar nooit in dit soort wedstrijden. Dat gaat bij mij wel voor eerste worden of wat extra Uefapunten.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Het resultaat maakt wel uit. We hebben ten alle tijden UEFApunten nodig en we moeten de poule winnen.
Marcellis debuteerde ook gewoon internationaal, om maar eens een voorbeeld te noemen. En Willems is volgens mij uit pure noodzaak tegen Twente gebracht. Laat de jongens maar lekker in ritme blijven. Dat geeft ook een stabiel elftal. Ze moeten dit ritme gewoon aankunnen, zeker nu ze woensdag spelen en dan zondag pas.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Eerste worden zou wel prima zijn, maar ik vind een stabiel team voor aankomende zondag belangrijker. Daarnaast worden jongens als Willems wel tegen Twente gebracht, maar nooit in dit soort wedstrijden. Dat gaat bij mij wel voor eerste worden of wat extra Uefapunten.
Ja, uiteindelijk zullen ze zelf wel willen spelen. Vooral van die gedreven spelers als Strootman, maar ik had het niet kut gevonden als die belangrijke spelers niet naar Polen waren gegaan, maar gewoon in Nederland hadden doorgetraind voor zondag, zoals de Feyenoorders. Maargoed, dat was slechts mijn hersenscheetquote:Op woensdag 30 november 2011 17:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Marcellis debuteerde ook gewoon internationaal, om maar eens een voorbeeld te noemen. En Willems is volgens mij uit pure noodzaak tegen Twente gebracht. Laat de jongens maar lekker in ritme blijven. Dat geeft ook een stabiel elftal. Ze moeten dit ritme gewoon aankunnen, zeker nu ze woensdag spelen en dan zondag pas.
bron?quote:Op woensdag 30 november 2011 19:17 schreef mrstylo het volgende:
Lens gewoon in plaats van Matavz. Sinds wanneer geeft Rutten talenten een kans.
Het schijnt dat Matavz licht geblesseerd is.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:17 schreef mrstylo het volgende:
Wat waarom ben ik terug, ik had 2 week jilla.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:02 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ja, tot na de winterstop.
Fuck, waarom ben je terug trouwens?
Ook niet.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:33 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Wat waarom ben ik terug, ik had 2 week jilla.
Maar nou en, ik ga leven beteren alles.
En ik troll alleen in live topics.
ELquote:Op woensdag 30 november 2011 19:42 schreef Hoppahoppa het volgende:
Waar wordt PSV vanavond eigenlijk uitgezonden?
Je moet om 9 uur naar je bed van je moer!quote:Op woensdag 30 november 2011 19:44 schreef 3M1N3M het volgende:
Niet op RTL 7 ?
Ik ga niet kijken hoor, moet morgen naar scheeul
Hoelaat ga jij naar bed dan gozer?quote:Op woensdag 30 november 2011 19:44 schreef 3M1N3M het volgende:
Niet op RTL 7 ?
In de brugklas sliep ik nooit voor 11 uur.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:44 schreef 3M1N3M het volgende:
Niet op RTL 7 ?
Ik tief gewoon lekker rond 22:30 a 23:00 in mn bed. Om vervolgens om 6:30 wakker te wordenquote:Op woensdag 30 november 2011 19:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
In de brugklas sliep ik nooit voor 11 uur.
Ja!quote:Op woensdag 30 november 2011 19:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is dat je definitieve antwoord ?
Gefeliciteerd. Je wint 10.000 KG lucht !quote:
Alcides?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Je wint 10.000 KG lucht !
Jep inderdaad. 1/8ste finale vs. Arsenal in 2007. Was er live bij en vond de DVD vanmiddag.
Opnieuw kippenvel. Wat een bazenelftal.
Kijken of jullie (zonder google, bastards) antwoord kunnen geven op de volgende vraag;
Welke speler, die in totaal 7x in de Eredivisie het shirt van PSV droeg, speelde deze wedstrijd meesterlijk goed.
Is na PSV teruggegaan naar China en heeft is toen weer bij Austria Wien opgedoken, ik weet niet of ie er nog zit.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:03 schreef de_boswachter het volgende:
ps. WTF is er nog terecht gekomen van die Chinees en Alcides
PSV-Feyenoord 2010-2011.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:07 schreef de_boswachter het volgende:
Ik begin dit leuk te vinden
[ afbeelding ]
Uit welke wedstrijd komt bovenstaand fragment en welk doelpunt is dit.
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:12 schreef Stevenzenl het volgende:
OPSTELLING PSV: Isaksson, Manolev, Marcelo, Strootman, Engelaar, Wijnaldum, Lens, Mertens, Derijck, Labyad en Willems.
Matavz inderdaad een blessure.
Ik ben een baas.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:17 schreef mrstylo het volgende:
De 10-0 bij Feyenoord - PSV vorig jaarquote:Op woensdag 30 november 2011 20:09 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
PSV-Feyenoord 2010-2011.
Reis? de 10-0 toch?
PSV-Feyenoordquote:Op woensdag 30 november 2011 20:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De 10-0 bij Feyenoord - PSV vorig jaar
Makkie.
Met Groningen bedoel ik tegen wie.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:17 schreef Stevenzenl het volgende:
Nee was in Philips Stadion, volgens mij stormde Gerets er toen nog woest op af. Verder geen idee tegen wie en wanneer
tegen PSV?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Met Groningen bedoel ik tegen wie.
B44S 0PM3K1NG METERRRR BOEPBIEBIEBBOEPPIEPIEP! prltjtjrlrjtjtjtquote:
Als het inderdaad die wedstrijd onder Erik Gerits is dan is het PSV - Kaiserslautern als ik het goed heb. Dan zal dat ongeveer 2002/2003 zijn geweest.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:15 schreef de_boswachter het volgende:
Nu een moeilijkere;
Uit welke wedstrijd van PSV + seizoen komt onderstaand sfeerbeeld;
[ afbeelding ]
Nee is niet PSV - Lautern.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:56 schreef alf89 het volgende:
[..]
Als het inderdaad die wedstrijd onder Erik Gerits is dan is het PSV - Kaiserslautern als ik het goed heb. Dan zal dat ongeveer 2002/2003 zijn geweest.
Groningen - PSVquote:Op woensdag 30 november 2011 20:15 schreef de_boswachter het volgende:
Nu een moeilijkere;
[ afbeelding ]
Kijkquote:Op woensdag 30 november 2011 21:34 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Groningen - PSV
Staat ook filmpje van op youtube. Stoelen veld op,Groningen harde kern komt richting uitvak, waar de PSV-ers in de hekken hangen.. Tijd van de L-side?
PSV-Kaiserslautern was op de dag dat ik 20 werd. 15 maart 2001 (seizoen 2000/2001)quote:Op woensdag 30 november 2011 20:56 schreef alf89 het volgende:
[..]
Als het inderdaad die wedstrijd onder Erik Gerits is dan is het PSV - Kaiserslautern als ik het goed heb. Dan zal dat ongeveer 2002/2003 zijn geweest.
De Tank is van onsquote:Op woensdag 30 november 2011 19:55 schreef de_boswachter het volgende:
Herken/raad het moment;
Heb zojuist even de 2e helft van onderstaande wedstrijd bekeken op DVD.
[ afbeelding ]
WTFquote:Op woensdag 30 november 2011 21:53 schreef Sj0rSz het volgende:
Warschau laat tientallen PSV-fans buiten staan
Het zijn volgens mij Uefa-regels. Tegen Hamburg werd ons ook op het hart gedrukt niet teveel te drinken, want je komt het stadion onder geen enkele voorwaarde in als je teveel promilage hebt.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
WTF
Aanvechten bij PSV (alhoewel die stumperds je natuurlijk niet willen helpen, want = afgeraden). Leuk als je daar ¤300- hebt neergelegd voor een tripje...
Niet teveel drinken in Hamburgquote:Op woensdag 30 november 2011 23:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het zijn volgens mij Uefa-regels. Tegen Hamburg werd ons ook op het hart gedrukt niet teveel te drinken, want je komt het stadion onder geen enkele voorwaarde in als je teveel promilage hebt.
Als je het stadion nog in wilde. Ik nam het met een korreltje zout, en dronk gewoon rustig door die dag, maar reken maar van yes dat ik met mijn bakkes aan een blaasapparaat hing, terwijl ik werd gefouilleerd. En die 50 man achter me hetzelfde recept.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:08 schreef Caland het volgende:
Jezus wat triest zeg.
Nog nooit van gehoord ook dergelijke controles bij voetbalwedstrijden, nieuw?
[..]
Niet teveel drinken in Hamburg![]()
Pff, wat is dat dan weer man. Juist met een groep de kroegen induiken is het leukste van dergelijke trips naar mijn mening.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als je het stadion nog in wilde. Ik nam het met een korreltje zout, en dronk gewoon rustig door die dag, maar reken maar van yes dat ik met mijn bakkes aan een blaasapparaat hing, terwijl ik werd gefouilleerd. En die 50 man achter me hetzelfde recept.
FC Groningen - PSV (1991/1992)quote:Op woensdag 30 november 2011 20:15 schreef de_boswachter het volgende:
Nu een moeilijkere;
Ze zeiden niet wat ik maximaal mocht blazen en ook niet wat het apparaat uiteindelijk aangaf. Ik was allang blij dat ik en mijn maten er allemaal doorheen mochten, want we hadden inderdaad wel het nodige gedronken op de Reeperbahn.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Pff, wat is dat dan weer man. Juist met een groep de kroegen induiken is het leukste van dergelijke trips naar mijn mening.
Maar dan blies jij toch ook gewoon teveel?
Pffffft, je zou er maar staanquote:Op woensdag 30 november 2011 23:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ze zeiden niet wat ik maximaal mocht blazen en ook niet wat het apparaat uiteindelijk aangaf. Ik was allang blij dat ik en mijn maten er allemaal doorheen mochten, want we hadden inderdaad wel het nodige gedronken op de Reeperbahn.
Maar nu in Warschau 50 van de 70 die konden omdraaien
Maakt niet uit. Ga je toch gewoon lekker in een kroeg in Warschau kijken? PSV shirtje aan, wat kan er nu helemaal gebeuren daar?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:15 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Pffffft, je zou er maar staan
Rangers- PSV?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:44 schreef Kopstoot het volgende:
[ http://imageshack.us/photo/my-images/687/dscf5069f.jpg/ (copy/paste deze link) | http://img687.imageshack.us/img687/8818/dscf5069f.jpg (copy/paste deze link) ]
Uploaded with http://imageshack.us (copy/paste deze link)
Eigen materiaal.
Met andere woorden: volgende keer maar lekker alleen aan de pillen en snuifquote:Op woensdag 30 november 2011 23:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ze zeiden niet wat ik maximaal mocht blazen en ook niet wat het apparaat uiteindelijk aangaf. Ik was allang blij dat ik en mijn maten er allemaal doorheen mochten, want we hadden inderdaad wel het nodige gedronken op de Reeperbahn.
Maar nu in Warschau 50 van de 70 die konden omdraaien
Ja, precies. Dat kleine detail binnen hun waterdichte zero-tolerance mentaliteit hebben ze nog niet helemaal dichtgetimmerd.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Met andere woorden: volgende keer maar lekker alleen aan de pillen en snuif
Volgens mij had dat met lokale wetgeving te maken. Heb geen alcoholtest gezien die avondquote:Op woensdag 30 november 2011 23:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het zijn volgens mij Uefa-regels. Tegen Hamburg werd ons ook op het hart gedrukt niet teveel te drinken, want je komt het stadion onder geen enkele voorwaarde in als je teveel promilage hebt.
Ja, dat kan ook. Hoewel een alcoholcontrole in Polen is van eenzelfde kaliber als een Blackberrycontrole op het ROC Nagelverzorging.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Volgens mij had dat met lokale wetgeving te maken. Heb geen alcoholtest gezien die avond(gelukkig).
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook. Hoewel een alcoholcontrole in Polen is van eenzelfde kaliber als een Blackberrycontrole op het ROC Nagelverzorging.
[..]
Ja, dat kan ook. Hoewel een alcoholcontrole in Polen is van eenzelfde kaliber als een Blackberrycontrole op het ROC Nagelverzorging.
[..]
Bazenopmerkingquote:Op woensdag 30 november 2011 23:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Eerste zin lijkt mij niet nodig?quote:Op donderdag 1 december 2011 00:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
M'n nieuwe sig, dank je Commissaris
Scherpquote:Op donderdag 1 december 2011 00:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eerste zin lijkt mij niet nodig?
Hahaha de held!quote:Op woensdag 30 november 2011 23:30 schreef Buitendam het volgende:
Hoewel een alcoholcontrole in Polen is van eenzelfde kaliber als een Blackberrycontrole op het ROC Nagelverzorging.
Maar doordat iedereen over ajax door blijft zeiken, krijgt het nauwelijks aandachtquote:Op donderdag 1 december 2011 00:21 schreef rubbereend het volgende:
prima resultaatstiekem zet PSV een best een goede serie neer.
Toch zonde dat daar zondag abrubt een einde aan komt.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:21 schreef rubbereend het volgende:
prima resultaatstiekem zet PSV een best een goede serie neer.
Idd dan moeten we weer in tientallen gaan tellenquote:Op donderdag 1 december 2011 00:24 schreef inZanity het volgende:
[..]
Toch zonde dat daar zondag abrubt een einde aan komt.
Volgens mij heb ik op FOK! maar 1 Feyenoorder gezien die PSV niet ziet verliezenquote:Op donderdag 1 december 2011 00:24 schreef inZanity het volgende:
[..]
Toch zonde dat daar zondag abrubt een einde aan komt.
Kunnen we niet het gemiddelde nemen van vorig seizoen?quote:Op donderdag 1 december 2011 00:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Idd dan moeten we weer in tientallen gaan tellen
Hopelijk kan het scorebord van de kuip het aan
Ik durf er echt helemaal niks over te zeggen als ik eerlijk ben. Kan beide kanten opgaan. Voor het seizoen zag ik PSV als titelkandidaat nummer 1 en dat zie ik eigenlijk nog steeds zo. Maar Feyenoord verbaast me dit seizoen en dan met name tegen sterke tegenstanders bovendien helpt het thuisvoordeel natuurlijk mee. Ik verwacht sowieso een hele leuke wedstrijd.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik op FOK! maar 1 Feyenoorder gezien die PSV niet ziet verliezen
quote:Manolev: ik ben een moderne verdediger
WARSCHAU - Stanislav Manolev was na afloop van Legia Warschau tegen PSV opgetogen over zijn spel. "Iedereen weet dat ik graag opkom, ik ben wat je noemt een moderne verdediger.
Mooi dat ik vanavond een bijdrage geleverd hebt." Manolev begrijpt de kritiek van supporters op zijn spel niet altijd. "Soms win je met 6-1 en dan nog wordt een foutje centraal gesteld. Dat snap ik niet. Ik blijf doorgaan, ben professioneel. Natuurlijk, anders kun je beter in de derde divisie gaan spelen.''
Toch tof dat je ons een score met 10+ verschil toedicht, ik gok echter dat Feijenoord gewoon zakelijk 3-2 wint.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Idd dan moeten we weer in tientallen gaan tellen
Hopelijk kan het scorebord van de kuip het aan
Tofquote:Op donderdag 1 december 2011 10:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Toch tof dat je ons een score met 10+ verschil toedicht, ik gok echter dat Feijenoord gewoon zakelijk 3-2 wint.
Broertje: "Ugh, ik hou van PSV en zelf ik vind hem scheitirritant".quote:Op donderdag 1 december 2011 10:39 schreef Muto het volgende:
[..]
Liever 3000 Feyenoordsupporters meer dan 850 plaatsvullende, veel te stille PSV-supporters. Al weet ik zeker dat als we terug uit De Kuip komen die Davy () hier al langs is geweest en zegt dat hij alleen die PSV'ers hoorde.
quote:Op donderdag 1 december 2011 11:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wie is dit broertje waar je alleen maar over praat?Doe je aan incest toevallig?
Mijn broertje is het type supporter die wel naar het stadion gaat, in plaats van op Fok! de internethooligan uithangen.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wie is dit broertje waar je alleen maar over praat?Doe je aan incest toevallig?
Volgens mij gaat dit om jou? Ik hang nergens de hooligan uitquote:Op donderdag 1 december 2011 11:21 schreef Helpmefok het volgende:
in plaats van op Fok! de internethooligan uithangen.
Jij hangt de troll uitquote:Op donderdag 1 december 2011 11:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dit om jou? Ik hang nergens de hooligan uit
Ben je nou echt zo dom?quote:Op donderdag 1 december 2011 11:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dit om jou? Ik hang nergens de hooligan uit
quote:En nu weer aan je boertje pikkie trekken.
quote:
quote:internet hooligan
the type of people who talk tough online but don't want to say it in others' faces.
quote:Op donderdag 1 december 2011 11:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
En nu het mooie PSV topic met rust laten a.u.b.
Met een aan zekerheid aangrenzende waarschijnlijkheid durf ik te wedden dat mijn baanperspectieven en geschiedenis meer status heeft dan jouw loopbaan, opleidingen van een stuk hoger niveau zijn en algehele intelligentie hoger ligt dan die van jou en al helemaal van de schoenen-door-de-lucht-wapperende PSV-supportertsquote:Op donderdag 1 december 2011 11:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Een Kuip-bezoeker die het woord intelligent gebruikt
Ik wist hetquote:Op donderdag 1 december 2011 11:44 schreef Helpmefok het volgende:
Maar blijf vooral maar BOERUH BOERUH uitkotsen in het stadi... O wacht, daar ben jij nooit te vindenOuwe internethooligan.
Jeweetzelf, effe een taart bakken voor de spelers na de 3-1 winstquote:Op donderdag 1 december 2011 11:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik wist hetHoe voorspelbaar dit
En zondag weer met je kale kop naar het maasgebouw...
Jajajaja, rustig maar. In- en uitademen. Het is maar voetbal. Vertel anders iets over jezelf; heb je misschien nog zusjes of broertjes die ook van voetbal houden, of ben je enig kind?quote:Op donderdag 1 december 2011 11:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Met een aan zekerheid aangrenzende waarschijnlijkheid durf ik te wedden dat mijn baanperspectieven en geschiedenis meer status heeft dan jouw loopbaan, opleidingen van een stuk hoger niveau zijn en algehele intelligentie hoger ligt dan die van jou en al helemaal van de schoenen-door-de-lucht-wapperende PSV-supporterts.
Maar blijf vooral maar BOERUH BOERUH uitkotsen in het stadi... O wacht, daar ben jij nooit te vindenOuwe internethooligan.
quote:Op donderdag 1 december 2011 12:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jajajaja, rustig maar. In- en uitademen. Het is maar voetbal. Vertel anders iets over jezelf; heb je misschien nog zusjes of broertjes die ook van voetbal houden, of ben je enig kind?
Feijenoord speelt thuis schat, 5-0 bedoel je.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:21 schreef Stevenzenl het volgende:
Kunnen helpmefok en zijn broertje() niet gewoon even de pestpleuris krijgen en optyfen uit dit topique, we spreken elkaar zondag wel weer
0-5!:D:D
Met al jullie scorend vermogen!?quote:Op donderdag 1 december 2011 12:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Feijenoord speelt thuis schat, 5-0 bedoel je.
Gast, maak eens 1 realistische posts voor de verandering.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Feijenoord speelt thuis schat, 5-0 bedoel je.
Met jullie verdediging!?quote:Op donderdag 1 december 2011 12:23 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Met al jullie scorend vermogen!?
Want 0-5 is realistisch?quote:Op donderdag 1 december 2011 12:23 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Met al jullie scorend vermogen!?
Waar zie jij 5 goals van Feyenoord dan?quote:Op donderdag 1 december 2011 12:29 schreef Helpmefok het volgende:
Seizoen Thuisclub Uitclub Thuisscore Uitscore
1973-1974 Feyenoord PSV 1 1
1974-1975 Feyenoord PSV 2 3
1975-1976 Feyenoord PSV 1 0
1976-1977 Feyenoord PSV 3 2
1977-1978 Feyenoord PSV 1 1
1978-1979 Feyenoord PSV 1 0
1979-1980 Feyenoord PSV 0 3
1980-1981 Feyenoord PSV 0 1
1981-1982 Feyenoord PSV 2 4
1982-1983 Feyenoord PSV 2 2
1983-1984 Feyenoord PSV 1 1
1984-1985 Feyenoord PSV 2 2
1985-1986 Feyenoord PSV 2 3
1986-1987 Feyenoord PSV 1 1
1987-1988 Feyenoord PSV 2 1
1988-1989 Feyenoord PSV 2 2
1989-1990 Feyenoord PSV 4 0
1990-1991 Feyenoord PSV 1 1
1991-1992 Feyenoord PSV 1 1
1992-1993 Feyenoord PSV 1 1
1993-1994 Feyenoord PSV 2 1
1994-1995 Feyenoord PSV 3 2
1995-1996 Feyenoord PSV 0 0
1996-1997 Feyenoord PSV 0 0
1997-1998 Feyenoord PSV 1 1
1998-1999 Feyenoord PSV 3 1
1999-2000 Feyenoord PSV 1 0
2000-2001 Feyenoord PSV 1 2
2001-2002 Feyenoord PSV 0 0
2002-2003 Feyenoord PSV 3 1
2003-2004 Feyenoord PSV 1 3
2004-2005 Feyenoord PSV 3 3
2005-2006 Feyenoord PSV 1 0
2006-2007 Feyenoord PSV 1 1
2007-2008 Feyenoord PSV 0 1
2008-2009 Feyenoord PSV 1 0
2009-2010 Feyenoord PSV 1 3
2010-2011 Feyenoord PSV 3 1
NOG NOOIT (!!!!!!!!!!) lukte het PSV 5 keer te scoren in De Kuip. En juist dít seizoen, na 5 rampseizoenen Feijenoord, waarin we weer eens een puike verdediging en goed middenveld hebben, zou jullie kneuzenelftal er 5 scoren?
DUS TEN TIJDE VAN COCU, KEZMAN, BOMMEL, ET CETERA NIET? En NU, met fucking strootman, alsof DIE zo goed is, zouden jullie er INEENS 5 inleggen?
En dan willen jullie zeggen dat dát serieus is?![]()
Dat doet elke supporter van elke willekeurige club.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh wacht, bij jullie kijken ze alleen maar naar vroeger.
Klopt, ook de PSV supporters zijn maar een stel schrale fansquote:Op donderdag 1 december 2011 12:32 schreef LudoSanders het volgende:
Dit PSV topic is echt verworden tot het kutste clubteamtopic. En nee, dat komt niet enkel door supporters van andere clubs. Kijk alleen al naar de OP.
Dat is gewoon de hele tendens op fok vbl.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:33 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Klopt, ook de PSV supporters zijn maar een stel schrale fansmaar ook de andere supporters doen graag moeite om dit topic te verkankeren.
Nergens, ik maakte een net zo'n onrealistische aanname hoer.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waar zie jij 5 goals van Feyenoord dan?
Waar zeg ik dat? De kans dat ik vanavond Doutzen Kroes anaal kapotneuk is alleen groter.quote:En hoezo kan het nooit meer gebeuren omdat het vroeger niet is gelukt?
quote:Op donderdag 1 december 2011 12:31 schreef Stevenzenl het volgende:
Zondag voor het eerst met 0-5 winnen in de Kuip!
Ik denk dat de kans groter is dat je je broertje anaal kapotneukt vanavond!quote:Op donderdag 1 december 2011 12:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nergens, ik maakte een net zo'n onrealistische aanname hoer.
[..]
Waar zeg ik dat? De kans dat ik vanavond Doutzen Kroes anaal kapotneuk is alleen groter.
Dat is knap. Ga je tijdreizen?quote:Op donderdag 1 december 2011 12:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Als dat gebeurd neuk ik Doutzen Kroes vanavond anaal kapot.
Alsof ze dat zou willenquote:Op donderdag 1 december 2011 12:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Als dat gebeurd neuk ik Doutzen Kroes vanavond anaal kapot.
Heb je zeker lang over na moeten denkenquote:Op donderdag 1 december 2011 12:35 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans groter is dat je je broertje anaal kapotneukt vanavond!
Nee, ik doe het namelijk niet, net als dat jullie niet met 0 - 5 winnen.quote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 12:35 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans groter is dat je je broertje anaal kapotneukt vanavond!
quote:Op donderdag 1 december 2011 12:39 schreef Stevenzenl het volgende:
Geweldig toch die Feyenoord-supporters. Op een gegeven moment was het zo triest gesteld met ze dat zelfs Ajacieden medelijden hadden met die gasten, en nu, nu het eventjes weer goed gaat lopen ze weer te blaffen en bijten naar iedereen omdat ze tegen het "grote" Feyenoord moeten.
Ik tel er zo snel 14.quote:Het mooie is echter dat dit het schema is voor de komende tijd;
04-12-2011 PSV THUIS 12:30 Winst Feijenoord
11-12-2011 FC UTRECHT UIT 14:30 Gelijkspel
18-12-2011 FC TWENTE THUIS 14:30 Winst Feijenoord
22-01-2012 VVV VENLO UIT 14:30 Verlies Feijenoord kennende
29-01-2012 AJAX THUIS 12:30 Winst Feijenoord
05-02-2012 NEC UIT 14:30 Gelijkspel Feijenoord kennende
12-02-2012 VITESSE THUIS 16:30 Winst Feijenoord
quote:Dus hier zullen ze hooguit 6 punten pakken, en dan is het wel weer afgelopen met die grote waffel
k, leuk die statistieken. Al heeft Feyenoord natuurlijk wel een leuke kans. Aanvallend spelen ligt dit Feyenoord veel beter en als je thuis voor een volle Kuip speelt dan moet je dat ook doen. Wordt nog een spannende wedstrijd.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:38 schreef Helpmefok het volgende:
Maar om het niveau nog even op te krikken:
De wedstrijd Feijenoord - PSV werd in totaal 13 keer door Feijenoord gewonnen. 16 keer speelde de teams gelijkspel, 9 keer werd er gewonnen door PSV.
De grootste winst in De Kuip kwam voor rekening van Feijenoord: 4-0. De grootste winst voor PSV kwam uit op een 2-4.
Het hoogst behaalde aantal doelpunten in één wedstrijd was een 3-3 gelijkspel in 2004-2005.
Eindelijk een normale reactie.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:41 schreef Adames het volgende:
[..]
k, leuk die statistieken. Al heeft Feyenoord natuurlijk wel een leuke kans. Aanvallend spelen ligt dit Feyenoord veel beter en als je thuis voor een volle Kuip speelt dan moet je dat ook doen. Wordt nog een spannende wedstrijd.
Nu jij nogquote:Op donderdag 1 december 2011 12:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Eindelijk een normale reactie.
Ah, Feyenoord gaat even alle thuis wedstrijden sowieso winnenquote:Op donderdag 1 december 2011 12:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]. Waar zegt men dat, mongool. Echt, ga aan je kleine piemeltje trekken ofzo.
[..]
Ik tel er zo snel 14.
[..].
Dat is jouw conclusie. Mijn conclusie is dat Feijenoord in de toppers het best presteert dit seizoen --> 3 winstpartijen.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ah, Feyenoord gaat even alle thuis wedstrijden sowieso winnen![]()
WANT HET BESTE LEGIOEN VAN DE WERELD!!!!11!!1ONEOENZ
Tegen AZ en Ajax toch niet gewonnen?quote:Op donderdag 1 december 2011 12:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat is jouw conclusie. Mijn conclusie is dat Feijenoord in de toppers het best presteert dit seizoen --> 3 winstpartijen.
De toppers, tegen wie? Excelsior, NAC, Roda? Of wat zijn voor jou toppers..quote:Op donderdag 1 december 2011 12:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat is jouw conclusie. Mijn conclusie is dat Feijenoord in de toppers het best presteert dit seizoen --> 3 winstpartijen.
misschien dat gelijkspel voelde als winstquote:Op donderdag 1 december 2011 12:45 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Tegen AZ en Ajax toch niet gewonnen?
AZ, Ajax.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:46 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
De toppers, tegen wie? Excelsior, NAC, Roda? Of wat zijn voor jou toppers..
Maar dan klopt je bewering dus van geen kanten dat Feyenoord 3 keer winst in de toppers heeft behaald.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
AZ, Ajax.
AZ werd kapotgespeeld, alleen door een enorme naaistreek (rode kaart leerdam, ZWAAR onterecht, kaart werd geseponeerd) verloren.
Ajax was compleet de weg kwijt, alleen dankzij magistrale redding van Vermeer en een mooie loopactie van Vertonghen werd dat een gelijkspel, waarmee de neuzen een zucht van verlichting slaakten.
Daarnaast kan je Vitesse ook als 'topper' beschouwen gezien de plek waar ze toen stonden (4e, onder PSV, AZ en Ajax), hoewel ik het niet zo wil benoemen want... Komop, Vitesse..
Kortom, in de ambiance van het thuisspelen moet dit gaan lukken. Helemaal tegen PSV en Twente, die het altijd zwaar hebben in De Kuip.
Ajax is een twijfelgevalletje, ik weet niet wat ze in die gasten hun drinken stoppen maar die spelen altijd erg goed in De Kuip.
Dus eigenlijk heeft Feyenoord pas 1 topper gewonnen dus.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
AZ, Ajax.
AZ werd kapotgespeeld, alleen door een enorme naaistreek (rode kaart leerdam, ZWAAR onterecht, kaart werd geseponeerd) verloren.
Ajax was compleet de weg kwijt, alleen dankzij magistrale redding van Vermeer en een mooie loopactie van Vertonghen werd dat een gelijkspel, waarmee de neuzen een zucht van verlichting slaakten.
Daarnaast kan je Vitesse ook als 'topper' beschouwen gezien de plek waar ze toen stonden (4e, onder PSV, AZ en Ajax), hoewel ik het niet zo wil benoemen want... Komop, Vitesse..
Kortom, in de ambiance van het thuisspelen moet dit gaan lukken. Helemaal tegen PSV en Twente, die het altijd zwaar hebben in De Kuip.
Ajax is een twijfelgevalletje, ik weet niet wat ze in die gasten hun drinken stoppen maar die spelen altijd erg goed in De Kuip.
Want "het best presteren" betekent "winnen"? Ik zeg dat dat onze beste wedstrijden waren.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:45 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Tegen AZ en Ajax toch niet gewonnen?
Waar staat dat dan debiel? Ik zeg dat we in die wedstrijden 'het best' presteren. Als in: het betere team zijn. Daar staat dus NIET dat we die wedstrijd ook gewonnen hebben.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:49 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar dan klopt je bewering dus van geen kanten dat Feyenoord 3 keer winst in de toppers heeft behaald.
quote:Op donderdag 1 december 2011 12:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waar staat dat dan debiel? Ik zeg dat we in die wedstrijden 'het best' presteren. Als in: het betere team zijn. Daar staat dus NIET dat we die wedstrijd ook gewonnen hebben.
quote:Op donderdag 1 december 2011 12:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |