abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104960483

pi_104960560
Wordt wel weer eens tijd voor een leuke OP.
pi_104960729
FaalTT
pi_104960758
quote:
13s.gif Op dinsdag 29 november 2011 11:32 schreef Stevenzenl het volgende:
FaalTT
quote:
Guidetti waarschuwt PSV: 'Tegenstanders doen het hier al in de broek'

John Guidetti is pas negentien jaar, maar doet de Nederlandse voetbalsupporters nu al verbazen. De Zweed valt op met zijn bevlogenheid in het veld en uitspraken buiten het veld en kan daarom rekenen op de steun van de fans van Feyenoord. Anderzijds hoopt de huurling van Manchester City dat de supporters komend weekend van betekenis kunnen zijn, wanneer PSV op bezoek komt.

“Tegenstanders doen het in De Kuip al in de broek, het publiek moet dat gevoel nog erger maken”, zo doet de talentvolle aanvaller dinsdag in gesprek met het Algemeen Dagblad een beroep op de supporters. “Ik ben hier nu een paar maanden en een ding is mij volstrekt duidelijk: tegenstanders doen het in hun broek als ze in de Kuip tegen Feyenoord moeten spelen.”

“Het Legioen moet zondag dat gevoel nog meer versterken”, zo vervolgt de dolenthousiaste tiener. “Als de Kuip komende zondag negentig minuten volledig achter ons gaat staan, ook als het even niet loopt, dan krijgen wij een geweldige wedstrijd. Dit elftal kijkt echt enorm uit naar het duel met PSV. We hebben nu twee wedstrijden op een rij op vreemde bodem gewonnen. Het is tijd voor de volle winst in de eigen Kuip.
pi_104960838
Doe dan iets van; "Pure jaloezie want wij hebben Gini _O_"
pi_104960849
Goede TT
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_104960863
Davy _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_104960889
Maakt me geen fuck uit want blondy zegt of hoe hard dat publiek schreeuwt.. PSV moet gewoon 3 punten halen willen ze kampioen worden.
  dinsdag 29 november 2011 @ 11:38:07 #9
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_104960944
- niet doen -

[ Bericht 92% gewijzigd door Happel op 29-11-2011 11:41:03 ]
pi_104960966
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 11:36 schreef Geo3kant het volgende:
PSV moet gewoon 3 punten halen willen ze kampioen worden.
Dat zeiden ze vorig jaar ook
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_104961000
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 11:35 schreef Caland het volgende:
Davy _O_
Hey alles goed? :D
pi_104961143
Mag ik even. Ik weet zeker dat jullie prima gasten zijn als het niet over voetbal gaat, maar ik krijg altijd zo'n sneu gevoel, bijna plaatsvervangende schaamte, als ik jullie als fans van PSV zie zingen, fluiten of iets dergelijks. Het is gewoon allemaal zo nep. Zoals heel die club niet echt is.

Maar voor de rest zullen jullie prima gasten zijn.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_104961191
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 11:44 schreef Muto het volgende:
Mag ik even. Ik weet zeker dat jullie prima gasten zijn als het niet over voetbal gaat, maar ik krijg altijd zo'n sneu gevoel, bijna plaatsvervangende schaamte, als ik jullie als fans van PSV zie zingen, fluiten of iets dergelijks. Het is gewoon allemaal zo nep. Zoals heel die club niet echt is.

Zo kan het ook :)
pi_104961192
quote:

Voor Feyenoorders is het pas écht als je staat te schuimbekken achter de hekken :')

Overigens ben ik het wel met je eens dat er een hoop "neppe" supporters binnen PSV zijn die niet onvoorwaardelijk achter hun club staan.
pi_104961217
quote:

:')___!!!
Dit, dus.
pi_104961261
quote:

Waarom zijn wij nep? En waarom zijn ajacieden of jullie feyenoorders wel echt?
pi_104961347
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 11:46 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Waarom zijn wij nep? En waarom zijn ajacieden of jullie feyenoorders wel echt?
Het komt gewoon altijd zo triest over. PSV.

Nauwelijks sfeer, nauwelijks support mee in binnen of buitenland, geen rivalen, geforceerd 'boeren' roepen terwijl Eindhoven volgens mij best een bedrijvige stad is. Merk dat altijd dat PSV nooit echt voor 'vol' wordt aangezien en dus die supporters dat proberen te maskeren met loze termen als 'voetbalhoofdstad van Nederland' en meer van dat soort treurige kreten.

Ik heb er verder ook weinig op tegen hoor, hoop dat jullie kampioen worden. Krijg alleen altijd een beetje een :') - gevoel bij PSV.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_104961403
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 11:49 schreef Caland het volgende:

[..]

Het komt gewoon altijd zo triest over. PSV.

Nauwelijks sfeer, nauwelijks support mee in binnen of buitenland, geen rivalen, geforceerd 'boeren' roepen terwijl Eindhoven volgens mij best een bedrijvige stad is. Merk dat altijd dat PSV nooit echt voor 'vol' wordt aangezien en dus die supporters dat proberen te maskeren met loze termen als 'voetbalhoofdstad van Nederland' en meer van dat soort treurige kreten.

Ik heb er verder ook weinig op tegen hoor, hoop dat jullie kampioen worden. Krijg alleen altijd een beetje een :') - gevoel bij PSV.
Wijnaldum niet.
Dit, dus.
pi_104961414
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 11:45 schreef Stevenzenl het volgende:

[..]

Voor Feyenoorders is het pas écht als je staat te schuimbekken achter de hekken :')

Nee, het gaat daar niet om. Dat zijn helemaal geen supporters. Geen fans. Dat zijn vandalen en soms zelfs criminelen.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_104961488
Tja ik kan het me ergens wel voorstellen, als ik naar PSV kijk zie ik ook maar .. wat 1000 mensen? Nee dat haal je niet eens.. zingen en doen, en pappie en mammie met de kids juichen alleen bij een goal.

PSV is gewoon een beetje een club van de 'ik kom om een potje voetbal te kijken' club ben ik bang. Maar ga niet doen alsof Oost en de echte fans nep zijn omdat het er niet zoveel zijn. En voetbal hoofdstad dat heeft iemand anders erop geplakt, wij zelf niet.. natuurlijk ga je dan profileren als de beste.. dat mag ook wel als je in 10 jaar 6 a 7 keer kampioen wordt, niet dan?
Dat boeren, tja, kun je van vinden wat je wil, is net als joden.. rare term wellicht.

Bij elke club heb je van die trieste kneuzen, zoals dat PSV bus filmpje, die heb je overal.
pi_104961540
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 november 2011 11:50 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Wijnaldum niet.
Nee, precies. Wijnaldum kon niet tegen de druk van een echt grote club.
Tot op de dag van vandaag zegt hij nog in elk interview dat het grootste voordeel van zijn overstap is dat het zo 'heerlijk rustig' is bij PSV. Nooit mensen op trainingen, in het stadion kan hij nog gewoon communiceren met zijn ploeggenoten, trainen tussen de bossen waar alleen een of andere VI-watcher af en toe rondloopt.

Hij ziet dat als een verademing. Dat kan ik ook wel begrijpen hoor. Verder ook niks mis mee. :Y
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_104961655
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 11:53 schreef Caland het volgende:

[..]

Tot op de dag van vandaag zegt hij nog in elk interview dat het grootste voordeel van zijn overstap is dat het zo 'heerlijk rustig' is bij PSV. Nooit mensen op trainingen, in het stadion kan hij nog gewoon communiceren met zijn ploeggenoten, trainen tussen de bossen waar alleen een of andere VI-watcher af en toe rondloopt.

Hij ziet dat als een verademing. Dat kan ik ook wel begrijpen hoor. Verder ook niks mis mee. :Y
Wijnaldum kon denk ik best tegen de druk van een grote club, waar het hem om ging is dat die qua supporters-schare en stadion grote club steevast in het begin stadium afhaakt als het gaat om om de prijzen te spelen.
pi_104961675
quote:

[..]

Meedoen om het kampioenschap, europees spelen, Oranje bereiken, geen mongolen die je uitschelden op de training, zijn er nog wel meer dus.
  dinsdag 29 november 2011 @ 11:58:00 #24
355733 JaafkeGB
Nimmer te vertrouwen
pi_104961686
feyenoord :')

denken dat ze gaan winnen omdat ze vorig jaar met veel geluk en een ontrechte rode kaart voor PSV wonnen.

Zondag 14:25 is het weer stil hier op fok.
pi_104961688
quote:

[..]

Mooi. Maar een echte voetbalclub trekt grote spelers aan, wordt regelmatig kampioen en heeft aanzien. Dat heeft PSV, terwijl Feyenoord enkel in het nieuws komt vanwege wangedrag in de bestuurskamer en door supporters. Beter ga je op je eigen club letten, kom je waarschijnlijk verder mee.
Dit, dus.
pi_104961704
Hopen dat PSV wint :Y
Brutal. Fucking. Metal.
pi_104961861
Feit is gewoon dat wij zondag op 10 posities een betere speler hebben staan dan feyenoord, en dan is Mulder/Isaak een gelijkspelletje, als Tyton speelt zijn we op elke positie beter. Dus ik heb geen flauw idee waar de Feyenoorders uberhaupt vertrouwen vandaan halen :')
pi_104961878
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 12:03 schreef Stevenzenl het volgende:
Feit is gewoon dat wij zondag op 10 posities een betere speler hebben staan dan feyenoord, en dan is Mulder/Isaak een gelijkspelletje, als Tyton speelt zijn we op elke positie beter. Dus ik heb geen flauw idee waar de Feyenoorders uberhaupt vertrouwen vandaan halen :')
Publiek jongen, dan spelen ze allemaal 5x beter. Zoals tegen ADO of NEC.
pi_104961897
quote:
Manolev>Leerdam?

Echt never nooit niet.
pi_104961968
quote:
We zullen wel eens zien. Ik ben toch niet zeker van een makkelijke overwinning :).
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_104962133
Zelfs issakson is beter dan Mulder :P
Maar PSV faalt altijd in grote wedstrijden .. dus ik zie wel :')
pi_104962780
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 12:04 schreef Muto het volgende:

[..]

Manolev>Leerdam?

Echt never nooit niet.
Die man legt met zijn gouden AK-47 alle nepperts van PSV omver, waarna Guidetti een schitterende hattrick maakt binnen het kwartier _O_
pi_104962977
De Vrij zou prima passen in dit PSV. Goeie speler vind ik dat.
Feyenoord is wel een beetje een angstgegner voor PSV. Voorheen was het voor mijn gevoel zo dat Feyenoord meestal matig presteerde tegen Ajax, Ajax meestal matig presteerde tegen PSV en PSV meestal matig presteerde tegen Feyenoord.

Ik vind wel dat PSV moet winnen zondag. Feyenoord stelt voetballende momenteel niet zo heel veel voor. Knap wat ze tegen Ajax en Groningen deden en ze hebben absoluut mijn sympathie, maar normaal gezien is PSV gewoon een maatje te groot.
pi_104962997
PSV is op papier beter, maar Feyenoord liet tegen Ajax al zien dat ze soms heel goed kunnen voetballen. De eerste goal zal heel bepalend zijn.
Dit, dus.
pi_104963015
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 12:37 schreef Lange_Lans het volgende:
De Vrij zou prima passen in dit PSV. Goeie speler vind ik dat.
Feyenoord is wel een beetje een angstgegner voor PSV. Voorheen was het voor mijn gevoel zo dat Feyenoord meestal matig presteerde tegen Ajax, Ajax meestal matig presteerde tegen PSV en PSV meestal matig presteerde tegen Feyenoord.

Ik vind wel dat PSV moet winnen zondag. Feyenoord stelt voetballende momenteel niet zo heel veel voor. Knap wat ze tegen Ajax en Groningen deden en ze hebben absoluut mijn sympathie, maar normaal gezien is PSV gewoon een maatje te groot.
Jij volgt het niet helemaal?
  dinsdag 29 november 2011 @ 12:44:34 #36
344378 J2T
Niet kijken is niet voetballen
pi_104963275
quote:
Vlaar>Bouma
De Vrij>Marcelo
Leerdam>Manolev
Indi>Jetro
pi_104963337
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 12:44 schreef J2T het volgende:

[..]

Vlaar>Bouma
De Vrij>Marcelo
Leerdam>Manolev
Indi>Jetro
Dat laatste echt niet.
pi_104963341
quote:

[..]

Vlaar>Bouma
De Vrij>Marcelo
Leerdam>Manolev
Indi>Jetro
El Ahmadi op zijn Twente niveau (waar we verdomd dicht bij in de buurt komen) is natuurlijk ook een fucking eindbaas.
  dinsdag 29 november 2011 @ 12:46:52 #39
344378 J2T
pi_104963375
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 12:46 schreef Muto het volgende:

[..]

Dat laatste echt niet.
Daar heb je gelijk in.
pi_104963449
Vlaar is net zo slecht als Bouma. Beide maken ze elke wedstrijd sowieso één of twee grote fouten.
pi_104963459
Het is de bedoeling dat het hier over PSV gaat. Als alle Feyenoorders even hun brabbeltjes meenemen naar hun topic, of het Feyenoord-PSV topic, kunnen we hier weer over PSV praten.
Dit, dus.
pi_104963476
quote:

[..]

Vlaar>Bouma
De Vrij>Marcelo
Leerdam>Manolev
Indi>Jetro
:{
  dinsdag 29 november 2011 @ 12:49:30 #43
344378 J2T
pi_104963491
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 november 2011 12:46 schreef knep het volgende:
Nu ook al Feyenoord trolletjes in dit topic? :')
Ik ben niet voor Feyenoord en ik troll ook niet. Ik reageer alleen op een comment van Stevenzenl waarin hij zegt dat PSV op 10 posities beter is. Jullie hebben de beste voorhoede en misschien ook wel het beste middenveld op dit moment samen met AZ. Maar de verdedigingslinie is erg zwak en zeker niet beter dan die van Feyenoord.
pi_104963535
Marcelo is de laatste paar wedstrijden heer en meester achterin. Lijkt er eindelijk een beetje uit te komen. Als we in de winterstop Zanka oppikken, dan hebben we een opbouwende verdediger naast hem staan en dan gaan we gewoon hoge ogen gooien.

http://img543.imageshack.us/img543/3808/psvfq.jpg (copy/paste deze link)

Had hij trouwens huisarrest ofzo?
pi_104963641
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 12:50 schreef Stevenzenl het volgende:
Marcelo is de laatste paar wedstrijden heer en meester achterin. Lijkt er eindelijk een beetje uit te komen. Als we in de winterstop Zanka oppikken, dan hebben we een opbouwende verdediger naast hem staan en dan gaan we gewoon hoge ogen gooien.
We hebben Derijck, toch? Vind ik een heel goeie opbouwer, en Marcelo is als mandekker ook gewoon PSV-waardig. Bouma moet gewoon plaats maken. Die heeft geen van beiden, waardoor beide taken op Marcelo's schouders komen te liggen en dat brengt Willems zo nu en dan aardig in de problemen.
Dit, dus.
pi_104963664
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 12:50 schreef Stevenzenl het volgende:

[ http://img543.imageshack.us/img543/3808/psvfq.jpg (copy/paste deze link) ]

Had hij trouwens huisarrest ofzo?
Zelfs met Manolev en Tamata in het centrum moet PSV dit winnen.
pi_104963763
Dat getroll hier valt echt mee. Er worden geen reacties uitgelokt. Nergens voor nodig, trouwens.
pi_104963786
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 november 2011 12:53 schreef Buitendam het volgende:

[..]

We hebben Derijck, toch? Vind ik een heel goeie opbouwer, en Marcelo is als mandekker ook gewoon PSV-waardig. Bouma moet gewoon plaats maken. Die heeft geen van beiden, waardoor beide taken op Marcelo's schouders komen te liggen en dat brengt Willems zo nu en dan aardig in de problemen.
Derijck really? Vind ik gewoon te kort komen voor PSV. Ook op psv.netwerk.to wordt er helemaal lyrisch gedaan over Derijck maar tegen De Graafschap viel hij toch behoorlijk door de mand.

Je kan hem er best bij hebben als wisselspeler in mijn ogen. Ideale scenario voor volgend seizoen indien Pieters niet vertrekt is Jetro Willems naar de rechtsback positie, Manolev lekker opzouten en Pieters weer op linksback.
pi_104963819
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 12:57 schreef Stevenzenl het volgende:

[..]

Derijck really? Vind ik gewoon te kort komen voor PSV. Ook op psv.netwerk.to wordt er helemaal lyrisch gedaan over Derijck maar tegen De Graafschap viel hij toch behoorlijk door de mand.
Ik vind niet dat je een speler moet beoordelen op 1 of 2 wedstrijden.
pi_104963943
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 12:57 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Ik vind niet dat je een speler moet beoordelen op 1 of 2 wedstrijden.
Nee maar bij ADO was toch ook goed te zien dat hij leuk mee kan ballen, maar geen dragende man is achterin? Ik denk dat de PSV verdediging momenteel sowieso gebaat is bij een goede keeper met uitstraling, hopen dat Tyton er snel weer staat want dat scheelt natuurlijk al een hele hoop.
pi_104964162
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 13:01 schreef Stevenzenl het volgende:

[..]

Nee maar bij ADO was toch ook goed te zien dat hij leuk mee kan ballen, maar geen dragende man is achterin? Ik denk dat de PSV verdediging momenteel sowieso gebaat is bij een goede keeper met uitstraling, hopen dat Tyton er snel weer staat want dat scheelt natuurlijk al een hele hoop.
Ik vond dat hij tegen ADO liet zien zeker het niveau te hebben. Hij speelde een uitstekende pot daar. Had wat mij betreft mogen blijven staan, maar dat zou betekenen dat Bouma begon te piepen en dat leek Fred niet aan te durven.
Dit, dus.
pi_104964197
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 12:56 schreef Muto het volgende:
Dat getroll hier valt echt mee. Er worden geen reacties uitgelokt. Nergens voor nodig, trouwens.
PSV supporters vinden alles getroll als het ook maar enigszins kritisch, dan wel negatief wordt hier. Al zijn er wel sommigen die reacties ontlokken met de manier waarop ze posten hier.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_104964225
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 november 2011 13:10 schreef Happel het volgende:

[..]

PSV supporters vinden alles getroll als het ook maar enigszins kritisch, dan wel negatief wordt hier. Al zijn er wel sommigen die reacties ontlokken met de manier waarop ze posten hier.
Wel eens gehoord van "olie op het vuur gooien"?
Brutal. Fucking. Metal.
pi_104964263
quote:

[..]

Hoeft niet zozeer om de inhoud te gaan. Als er voor een vijfde keer kritisch wordt uitgelegd waarom PSV zich kapot moet schamen om het publiek, dan valt dat voor mij ook onder nietszeggend, topicvullend getroll.

Ja, kutclub, subsidieclub, anderhalve bus naar uitwedstrijden bla bla. Het is duidelijk.
Dit, dus.
pi_104964300
quote:
3s.gif Op dinsdag 29 november 2011 13:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Wel eens gehoord van "olie op het vuur gooien"?
Ja, dat is leuk. Daar ben ik wel van. Maar dat valt hier echt reuze mee. Sommigen posten gewoon normaal mee en toch worden ze uitgemaakt voor troll.

quote:
14s.gif Op dinsdag 29 november 2011 13:12 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Hoeft niet zozeer om de inhoud te gaan. Als er voor een vijfde keer kritisch wordt uitgelegd waarom PSV zich kapot moet schamen om het publiek, dan valt dat voor mij ook onder nietszeggend, topicvullend getroll.

Ja, kutclub, subsidieclub, anderhalve bus naar uitwedstrijden bla bla. Het is duidelijk.
Dat laatste proberen we ook in de gaten te houden en af te kappen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_104964345
quote:

[..]

Heb je Ado wel gezien afgelopen seizoen ? Hij was juist de sterkhouder daar achterin.
Logische aankoop van PSV, zeker voor die geringe transfersom.
pi_104964361
quote:

[..]

Wat lul jij nou, daar staan de feyenoorders bekend om. Als je een normale reactie in hun topic wil zettrn, wordt je eruit gekkrd en je post gedelete.
pi_104964405
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 november 2011 13:13 schreef Happel het volgende:

Dat laatste proberen we ook in de gaten te houden en af te kappen.
En een hoop PSV'ers hier proberen het te negeren, maar het zou wel prettig zijn als dat soort teksten gewoon in bijvoorbeeld het Feyenoord-PSVtopic komt te staan, kan ik hier tenminste ongestoord praten over het opbouwend vermogen van Derijck.
Dit, dus.
pi_104964493
Ik ben erg benieuwd naar zondag, kan helaas niet aanwezig zijn i.v.m. met Sinterklaasverplichtingen.

Oh ja, Guidetti :')
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 29 november 2011 @ 13:28:39 #60
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_104964814
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 november 2011 13:16 schreef Buitendam het volgende:

[..]

En een hoop PSV'ers hier proberen het te negeren, maar het zou wel prettig zijn als dat soort teksten gewoon in bijvoorbeeld het Feyenoord-PSVtopic komt te staan, kan ik hier tenminste ongestoord praten over het opbouwend vermogen van Derijck.
Daar valt nog wel wat aan te schaven. Zoals aan de meeste punten bij Derijck ;)
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_104964978
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 13:28 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Daar valt nog wel wat aan te schaven. Zoals aan de meeste punten bij Derijck ;)
PSV zou morgen weer met Derijck kunnen spelen :)
Heeft helaas nog niet kunnen laten zien wat hij bij ADO deed.
pi_104965071
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 12:38 schreef Muto het volgende:

[..]

Jij volgt het niet helemaal?
Ik bedoel Vitesse. :D
pi_104965109
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 november 2011 13:33 schreef StijnDa het volgende:

[..]

PSV zou morgen weer met Derijck kunnen spelen :)
Heeft helaas nog niet kunnen laten zien wat hij bij ADO deed.
Ik hoop dat Tyton morgen mee doet, heeft maandag hele wedstrijd voor Jong PSV gekeept en kan mooi nog wat ritme opdoen voor Feyenoord.
pi_104965231
Ik kan me niet voorstellen dat Tyton onder de lat staat in Rotterdam.
Dit, dus.
pi_104965638
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 november 2011 13:39 schreef Buitendam het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Tyton onder de lat staat in Rotterdam.
Waarom niet?
pi_104965723
Heeft al 2x met Jong PSV meegedaan.
pi_104965752

Echte swagger die Lens. Heeft ie het koud?
pi_104965893
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2011 13:51 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Waarom niet?
Omdat hij nog geen wedstrijd in de Eredivisie heeft meegedraaid sinds Ajax. Dan zou ik het nogal een gok vinden om hem in de Kuip te laten starten.
Dit, dus.
  dinsdag 29 november 2011 @ 14:05:12 #69
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_104965973
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 13:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]

Wat was Nike trouwens denkende toen ze die lijn jassen ontwierpen?
Wat een graf lelijke dingen. :')!

[ Bericht 0% gewijzigd door Kleffe_Dop op 29-11-2011 16:35:19 ]
pi_104966047
Is dat een jas dan? Ik dacht dat hij in zijn slaapzak stond :o
pi_104966071
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 13:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]

Fred ziet er daar wel echt uit als zo'n schoolmeester waar je vroeger mee op excursie ging.
Die schoudertas doet het hem.
  Redactie Games dinsdag 29 november 2011 @ 14:11:12 #72
181272 crew  Noppie2000
pi_104966170
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 november 2011 14:01 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Omdat hij nog geen wedstrijd in de Eredivisie heeft meegedraaid sinds Ajax. Dan zou ik het nogal een gok vinden om hem in de Kuip te laten starten.
Met Isaksson is het altijd een gok om hem te laten starten :p
pi_104966184
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 november 2011 14:08 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Fred ziet er daar wel echt uit als zo'n schoolmeester waar je vroeger mee op excursie ging.
Die schoudertas doet het hem.
Inderdaad :D _O-
pi_104966518
Ik ben een Ajacied maar moet ik wel even melden dat de aanval van PSV echt fan-tas-tisch is. Wat een versnelling hebben Labyad, Lens en Wijnaldum (!) zeg.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 29 november 2011 @ 14:33:36 #75
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_104966793
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 november 2011 14:01 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dat dus, hij is nu in Polen pas voor het eerst mee met de selectie. Zondag gewoon onze Zweedse baas in de goal :P
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_104966829
Wanneer spelen jullie?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 29 november 2011 @ 14:36:37 #77
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_104966898
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 14:34 schreef Muto het volgende:
Wanneer spelen jullie?
woensdag
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 29 november 2011 @ 14:37:55 #78
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_104966947
quote:

[..]

quote:
maar ik krijg altijd zo'n sneu gevoel, bijna plaatsvervangende schaamte, als ik jullie als fans van PSV zie zingen, fluiten of iets dergelijks. Het is gewoon allemaal zo nep. Zoals heel die club niet echt is.
Dit komt op mij denigrerend en laagdenkend over PSV over, en wat voor de 1 "kritiek" of simpelweg "negatief" is, is voor andere weer provocerend. Ik ben dan ook zeer verbaasd als ik soms zie hoe dat soort posts lachwekkend worden weggewuift als "valt wel mee".
Echter terechte reacties als "jullie zwakke verdediging etc" kan ik nog begrijpen. Dat gezanik over "neppe club" en gelul over geld of hoe groot je clubje is. Dan zeg ik, ja houdoe. :W
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_104967043
quote:
99s.gif Op dinsdag 29 november 2011 14:37 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

[..]

Dit komt op mij denigrerend en laagdenkend over PSV over, en wat voor de 1 "kritiek" of simpelweg "negatief" is, is voor andere weer provocerend. Ik ben dan ook zeer verbaasd als ik soms zie hoe dat soort posts lachwekkend worden weggewuift als "valt wel mee".
Echter terechte reacties als "jullie zwakke verdediging etc" kan ik nog begrijpen. Dat gezanik over "neppe club" en gelul over geld of hoe groot je clubje is. Dan zeg ik, ja houdoe. :W
Het getroll is part of the game joh.
Ajax- Feyenoord, PSV - Ajax Ajax - PSV, elke keer voor zo'n wedstrijd spelen dergelijke sentimenten op. Maak je niet druk en lees er overheen, of plaats een troll-reactie terug.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_104968037
Kaartjes voor PSV - NAC binnen :)
Brutal. Fucking. Metal.
  dinsdag 29 november 2011 @ 15:10:41 #81
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_104968103
quote:

Nee die debielen die altijd in het uitvak zitten als Feyenoord op bezoek komt _O- Nou als jij daar bij wilt horen, succes!
pi_104968325
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 15:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kaartjes voor PSV - NAC binnen :)
Zit ook nog te twijfelen. Wordt wel eens weer tijd. Laatste thuiswedstrijd, PSV - Vitesse is nog ver weg.
pi_104968845
quote:

[..]

:')

Dereijck was dé man achterin bij ADO die alles op sleeptouw nam. Hoeveel wedstrijden heb jij gezien? Makkelijk oordeel weer, die gast is over een jaar gewoon aanvoerder van PSV. Weer zo'n speler die "gefaald" heeft bij Feijenoord, maar gewoon veel te snel is weggestuurd zonder een kans te hebben gekregen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 29 november 2011 @ 15:36:47 #84
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_104969106
Derijck moet gewoon ook wennen aan het niveau. Daarvoor moet je spelers altijd wel een half jaar geven.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_104969493
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 15:36 schreef rubbereend het volgende:
Derijck moet gewoon ook wennen aan het niveau. Daarvoor moet je spelers altijd wel een half jaar geven.
True, dat is soms wel lastig voor mensen (zoals ik) :Y , willen meteen resultaat zien :P
pi_104977823
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 15:36 schreef rubbereend het volgende:
Hij stond er eigenlijk vanaf het begin wel, uit bij ADO. Ik begrijp echt niet waarom die jongen niet gewoon naast Marcelo in de basis staat. Ik kan geen 1 kwaliteit van Bouma bedenken waardoor Derijck gerechtvaardigd op de bank zit. Oprecht geen flauw idee.
Dit, dus.
pi_104977910
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 november 2011 19:08 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Hij stond er eigenlijk vanaf het begin wel, uit bij ADO. Ik begrijp echt niet waarom die jongen niet gewoon naast Marcelo in de basis staat. Ik kan geen 1 kwaliteit van Bouma bedenken waardoor Derijck gerechtvaardigd op de bank zit. Oprecht geen flauw idee.
Helemaal mee eens. Hij heeft een fantastische lange pass, heeft een goed spelinzicht waardoor hij ook goede steekpasses geeft. Daarnaast is hij veel onverzettelijker en zelfs sneller dan Bouma. En, in tegenstelling tot Bouma, zie ik in Derijck ook iemand die op termijn de boel gewoon gaat regelen achtering.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_104978023
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 19:10 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Hij heeft een fantastische lange pass, heeft een goed spelinzicht waardoor hij ook goede steekpasses geeft. Daarnaast is hij veel onverzettelijker en zelfs sneller dan Bouma. En, in tegenstelling tot Bouma, zie ik in Derijck ook iemand die op termijn de boel gewoon gaat regelen achtering.
Precies, Bouma is wat mij betreft echt een PSV'er en ik vind het een prima kerel, maar qua voetbalkwaliteiten heb ik hem nooit hoog in aanzien gehad en nu wordt hij in mijn ogen overklast door Derijck.
Dit, dus.
pi_104978622
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 november 2011 19:12 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Precies, Bouma is wat mij betreft echt een PSV'er en ik vind het een prima kerel, maar qua voetbalkwaliteiten heb ik hem nooit hoog in aanzien gehad en nu wordt hij in mijn ogen overklast door Derijck.
Ach, in zijn goede tijd was Bouma een prima optie als back. Wat veel mensen niet weten is dat hij destijds de snelste speler bij PSV en oranje was. Een belangrijk wapen en zijn pass was toen ook heel behoorlijk. Maar hij is verdedigend altijd wat nonchalant geweest en dat heeft altijd veel punten gekost. Toch vond ik het jammer dat hij destijds wegging.

Ik denk dat hij nu in de kleedkamer best een geschikte peer is en als reserve ook aardig. Maar Derijck heeft de toekomst.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 29 november 2011 @ 19:35:55 #90
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_104979356
:D
DeLuna vindt me dik ;(
pi_104979484
Ben best benieuwd naar morgenavond. Zal Fred een B-elftal opstellen (hij claimt zelf groepswinnaar te willen worden, dus lijk me sterk) zodat de belangrijke spelers gespaard blijven en topfit aan zondag beginnen, of moet PSV de flow niet onderbreken en gas geven morgenavond? Met alle risico's van dien...
Dit, dus.
  dinsdag 29 november 2011 @ 19:43:51 #92
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_104979790
Gewoon starten met de beste 11, een goede pot neerzetten en met vertrouwen naar de kuip afreizen. Daar er vooral het eerste half uur vol opklappen, zodat Feyenoord niets in te brengen heeft.

Als Rutten ze voorzichtig het veld instuurt, ben ik bang dat juist Feyenoord er vol opklapt en we binnen een kwartier achter staan.
pi_104980282
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 19:43 schreef Lemming22 het volgende:
Gewoon starten met de beste 11, een goede pot neerzetten en met vertrouwen naar de kuip afreizen. Daar er vooral het eerste half uur vol opklappen, zodat Feyenoord niets in te brengen heeft.

Als Rutten ze voorzichtig het veld instuurt, ben ik bang dat juist Feyenoord er vol opklapt en we binnen een kwartier achter staan.
Ik zag Feyenoord bij Ajax na een minuut of 6 letterlijk met de voorste drie spelers tegen de rand van de 16 van Vermeer staan. Die werden he-le-maal lamgelegd. De lange bal werd in die wedstrijd de LANGE bal, want voor de middellijn werd er door de Amsterdammers geen pass gegeven, zo kort zat Feyenoord erop.

Als ze die tactiek ook tegen PSV hanteren wordt het een heel moeilijk verhaal, zondag.
Dit, dus.
pi_104980752
Wat een KUT openingspost. Dan heb ik het niet natuurlijk over Wijnaldum op zich.
pi_104984912
quote:
PSV beloont ontwikkeling Willems met vaste stek in eerste selectie

PSV hevelt Jetro Willems definitief over naar de eerste selectie. Dat meldt het Eindhovens Dagblad. De linksachter werd afgelopen zomer overgenomen van Sparta Rotterdam en kreeg een kans in het eerste elftal omdat zowel Erik Pieters als Abel Tamata geblesseerd raakte.

De zeventienjarige verdediger ontwikkelt zich volgens technisch directeur Marcel Brands zo goed, dat het niet verrassend is. De bedoeling was eigenlijk om de jongeling een jaar te laten rijpen bij de beloften.

Op 23 oktober maakte Willems zijn debuut voor de Eindhovenaren, in het uitduel met Vitesse. De teller staat inmiddels op vijf competitiewedstrijden. Daarnaast speelde hij een bekerduel en kwam hij ook een keer uit in de Europa League.
Gaat hij op rechts als Pieters terug is? Vind Pietertje toch wel beter.
pi_104985484
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 21:16 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Gaat hij op rechts als Pieters terug is? Vind Pietertje toch wel beter.
Eerste selectie is iets anders als basisplaats hè.....
  dinsdag 29 november 2011 @ 21:33:04 #97
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_104985793
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 21:27 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Maar wel tof voor hem! En is een goede stand-in voor zowel Pieters als Tamata.
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_104986262
Het ED meldt ook nog een lichte kuitblessure voor Matavz en wordt niet in de opstelling verwacht. Hopelijk is hij zondag wel fit.
pi_104986298
Anders maar met VoH spelen :P
Brutal. Fucking. Metal.
pi_104986502
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 november 2011 21:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Anders maar met VoH spelen :P
Ik denk dat Lens daar gaat spelen
pi_104986814
Laat Vennegoor maar eens 90 minuten ballen, als hij fit is. Matavz en Lens sparen, dan maar.
Dit, dus.
pi_104988994
Heb ergens gelezen dat Vennegoor niet is ingeschreven
pi_104989164
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 22:25 schreef XAVI het volgende:
In de Eredivisie wel, mocht Matavz zondag niet kunnen spelen.
Brutal. Fucking. Metal.
  dinsdag 29 november 2011 @ 22:50:53 #104
79837 Lemming22
pi_104990193
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 november 2011 21:50 schreef Buitendam het volgende:
Laat Vennegoor maar eens 90 minuten ballen, als hij fit is. Matavz en Lens sparen, dan maar.
Lens sparen lijkt me niet nodig. Laat hem zich maar weer eens 90 minuten bewijzen als Matavz niet fit is. En ik zie Locadia, Ritzmaier en Verkoelen ook graag minuten maken.
pi_104990595
Na de goede reeks in de Eredivisie hoop ik dat we ook Europees een keer wat kunnen laten zien :) Dat is nog niet echt gelukt.
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2011 22:50 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Lens sparen lijkt me niet nodig. Laat hem zich maar weer eens 90 minuten bewijzen als Matavz niet fit is. En ik zie Locadia, Ritzmaier en Verkoelen ook graag minuten maken.
Dit vind ik ook belangrijk :) Maakt bovengenoemde iets lastiger, maar zeker niet onmogelijk.
pi_104992234
NAC al bijna uitverkocht. Alleen dure plekken nog. Die prijzen voor PSV - FC Rapid Boekarest :')

Dat wordt volgend jaar.
pi_104992347
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 23:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
NAC al bijna uitverkocht. Alleen dure plekken nog. Die prijzen voor PSV - FC Rapid Boekarest :')

Dat wordt volgend jaar.
Kwam er ook achter dat het bijna uitverkocht was ja :{
Zit nu noodgedwongen in ZZ :')
Brutal. Fucking. Metal.
pi_104992404
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 23:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Kwam er ook achter dat het bijna uitverkocht was ja :{
Zit nu noodgedwongen in ZZ :')
Daar is alleen plek voor 1 persoon neem ik aan. Nee dat ga ik niet doen.

Meteen na de winterstop proberen.
  woensdag 30 november 2011 @ 00:42:29 #109
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_104994569
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 21:27 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Inderdaad, kan goed een contractuele overeenkomst zijn? Bij een X-aantal wedstrijden in het Eerste automatisch onderdeel van de eerste selectie.
pi_104996189
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 23:37 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Daar is alleen plek voor 1 persoon neem ik aan. Nee dat ga ik niet doen.

Meteen na de winterstop proberen.
Nee, heb 2 kaartjes met stoelen naast elkaar.
Die doos wou me eerst een stuk uit elkaar zetten, maar ik ga met m'n neefje van 12.. Die laat ik mooi niet alleen zitten _O-
Brutal. Fucking. Metal.
  woensdag 30 november 2011 @ 07:32:26 #111
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_104996668
Haha, ben ik weer, back van een 2-weekjilla,
Maar goed,

PSV-Groningen liet maar weer zien, 1 kans 1 goal..
Jammer dat Marcelo is geschorst tegen Feyenoord, had liever Bouma gezien dan die wa geschorst. Maar ik denk dat Feyenoord een wedstrijd met veel doelpunten wordt, is ook best logisch. Nu nog kijken wat er vanavond (?) gebeurt.
Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
pi_104999229
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 22:25 schreef XAVI het volgende:
quote:
Matavz vraagteken door lichte kuitblessure

Tim Matvaz is een vraagteken voor het duel tegen Legia. De spits kampt met een lichte kuitblessure. Rutten liet weten bereid te zijn hem op te stellen indien het om een verantwoord risico gaat. Anders heeft hij de keuze tussen Lens en Vennegoor of Hesselink in de spits.
Vennegoor opstellen dan. Ik ben toch voor het sparen van spelers.
Dit, dus.
pi_104999343
quote:
14s.gif Op woensdag 30 november 2011 10:28 schreef Buitendam het volgende:

[..]

[..]

Vennegoor opstellen dan. Ik ben toch voor het sparen van spelers.
Vennegoor is niet mee en niet speelgerechtigd. Hij is na de inschrijving pas bij PSV gekomen, en kon dus niet meer ingeschreven worden voor de EL..
pi_104999398
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 10:32 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Vennegoor is niet mee en niet speelgerechtigd. Hij is na de inschrijving pas bij PSV gekomen, en kon dus niet meer ingeschreven worden voor de EL..
Oh? Dit stond op het netwerk, dus ik ging ervan uit dat het wel een legitiem bericht zou zijn. Excuses.
Dit, dus.
pi_104999452
Van psv.nl:

Volledige selectie voor het duel met Legia Warschau:

Isaksson, Sinouh, Tyton; Manolev, Bouma, Marcelo, Strootman, Toivonen, Engelaar, Matavz, Wijnaldum, Lens, Mertens, Ibrahim, Derijck, Labyad, Ojo, Ritzmaier, Marzo, Verkoelen, Locadia en Willems.

Dus geen vennegoor
pi_104999480
quote:
15s.gif Op woensdag 30 november 2011 10:34 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Oh? Dit stond op het netwerk, dus ik ging ervan uit dat het wel een legitiem bericht zou zijn. Excuses.
Op de PSV site: "Jan Vennegoor of Hesselink is de eerste seizoenshelft nog niet speelgerechtigd in de UEFA Europa League."
pi_105000072
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 10:37 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Op de PSV site: "Jan Vennegoor of Hesselink is de eerste seizoenshelft nog niet speelgerechtigd in de UEFA Europa League."
Ahja, dan heeft de schrijver van het netwerk het mis. Ik dacht altijd dat het netwerk alle officiele berichten verzamelde en online zette, daarom ging ik ervan uit dat het bericht kloppend was.
Dit, dus.
pi_105000184
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 10:57 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ahja, dan heeft de schrijver van het netwerk het mis. Ik dacht altijd dat het netwerk alle officiele berichten verzamelde en online zette, daarom ging ik ervan uit dat het bericht kloppend was.
Ik denk dat op het netwerk ook gewoon mensen werken :P En waar mensen werken..
pi_105003355
Gewoon Locadia in de spits :)
  woensdag 30 november 2011 @ 14:17:12 #120
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_105006342
We zijn al geplaats, dus ik (Met Slissyboy weet je het nooit..) HOOP dat er (veel) jeugd in komt.
---Tyton---
manolev-marcelo-derijck-willems
Ritzmaier-Ibrahim-Strootman
-Lens-Locadia-Mertens.
pi_105006662
quote:
19s.gif Op woensdag 30 november 2011 14:17 schreef 3M1N3M het volgende:
We zijn al geplaats, dus ik (Met Slissyboy weet je het nooit..) HOOP dat er (veel) jeugd in komt.
---Tyton---
manolev-marcelo-derijck-willems
Ritzmaier-Ibrahim-Strootman
-Lens-Locadia-Mertens.
PSV moet eerste worden in de poule om de nummers drie uit de CL te ontlopen.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_105006861
quote:
3s.gif Op woensdag 30 november 2011 14:25 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Die wil je niet tegenkomen inderdaad.
Zal wel weer een redelijk standaard opstelling worden.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 30 november 2011 @ 15:40:34 #123
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_105009391
quote:
3s.gif Op woensdag 30 november 2011 14:25 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Inderdaad en sparen :') kom zeg, de wedstrijd is zondag pas.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_105011984
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 15:40 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Inderdaad en sparen :') kom zeg, de wedstrijd is zondag pas.
Het wordt wel een hele taaie wedstrijd, dus dan is sparen wel verstandig, vind ik.
Dit, dus.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 30 november 2011 @ 16:59:19 #125
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_105012067
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 16:56 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Het wordt wel een hele taaie wedstrijd, dus dan is sparen wel verstandig, vind ik.
Je kan zo vaak sparen dan, de mannen moet ook weerstand opbouwen. Als we volgend jaar CL willen spelen wordt het nog veel zwaarder.

Bij kleine blessures aan de kant houden prima, verder gewoon spelen!
DeLuna vindt me dik ;(
pi_105012135
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 16:59 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Je kan zo vaak sparen dan, de mannen moet ook weerstand opbouwen. Als we volgend jaar CL willen spelen wordt het nog veel zwaarder.

Brutal. Fucking. Metal.
pi_105012252
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 16:59 schreef rubbereend het volgende:

[..]

De pluspunt aan sparen is dat je andere jongens een kans kunt geven. Nu weet ik niet wie PSV allemaal heeft ingeschreven, maar dit zijn juist de beste mogelijkheden om basisspelers wat te sparen en jonge jongens kansen te geven op een hoog podium. Het resultaat maakt nu niet meer uit.
Dit, dus.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 30 november 2011 @ 17:05:08 #128
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_105012267
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 17:04 schreef Buitendam het volgende:

[..]

De pluspunt aan sparen is dat je andere jongens een kans kunt geven. Nu weet ik niet wie PSV allemaal heeft ingeschreven, maar dit zijn juist de beste mogelijkheden om basisspelers wat te sparen en jonge jongens kansen te geven op een hoog podium. Het resultaat maakt nu niet meer uit.
Het resultaat maakt wel uit. We hebben ten alle tijden UEFApunten nodig en we moeten de poule winnen.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_105012474
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 17:05 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Het resultaat maakt wel uit. We hebben ten alle tijden UEFApunten nodig en we moeten de poule winnen.
Eerste worden zou wel prima zijn, maar ik vind een stabiel team voor aankomende zondag belangrijker. Daarnaast worden jongens als Willems wel tegen Twente gebracht, maar nooit in dit soort wedstrijden. Dat gaat bij mij wel voor eerste worden of wat extra Uefapunten.
Dit, dus.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 30 november 2011 @ 17:14:07 #130
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_105012597
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 17:11 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Eerste worden zou wel prima zijn, maar ik vind een stabiel team voor aankomende zondag belangrijker. Daarnaast worden jongens als Willems wel tegen Twente gebracht, maar nooit in dit soort wedstrijden. Dat gaat bij mij wel voor eerste worden of wat extra Uefapunten.
Marcellis debuteerde ook gewoon internationaal, om maar eens een voorbeeld te noemen. En Willems is volgens mij uit pure noodzaak tegen Twente gebracht. Laat de jongens maar lekker in ritme blijven. Dat geeft ook een stabiel elftal. Ze moeten dit ritme gewoon aankunnen, zeker nu ze woensdag spelen en dan zondag pas.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_105012872
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 17:14 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Marcellis debuteerde ook gewoon internationaal, om maar eens een voorbeeld te noemen. En Willems is volgens mij uit pure noodzaak tegen Twente gebracht. Laat de jongens maar lekker in ritme blijven. Dat geeft ook een stabiel elftal. Ze moeten dit ritme gewoon aankunnen, zeker nu ze woensdag spelen en dan zondag pas.
Ja, uiteindelijk zullen ze zelf wel willen spelen. Vooral van die gedreven spelers als Strootman, maar ik had het niet kut gevonden als die belangrijke spelers niet naar Polen waren gegaan, maar gewoon in Nederland hadden doorgetraind voor zondag, zoals de Feyenoorders. Maargoed, dat was slechts mijn hersenscheet ;)

Ben wel benieuwd naar de wedstrijd, vanavond. Hopelijk worden die nare Polen netjes aan de kant gezet.
Dit, dus.
  woensdag 30 november 2011 @ 17:31:43 #132
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_105013200
Is Depay nog geblesseerd?
pi_105014416
quote:
19s.gif Op woensdag 30 november 2011 17:31 schreef 3M1N3M het volgende:
Is Depay nog geblesseerd?
Ja, tot na de winterstop.

Fuck, waarom ben je terug trouwens?
pi_105017449
Lens gewoon in plaats van Matavz. Sinds wanneer geeft Rutten talenten een kans. :')
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_105017587
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 19:17 schreef mrstylo het volgende:
Lens gewoon in plaats van Matavz. Sinds wanneer geeft Rutten talenten een kans. :')
bron?
pi_105017800
quote:
Het schijnt dat Matavz licht geblesseerd is.
  woensdag 30 november 2011 @ 19:33:07 #137
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_105018142
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 18:02 schreef Stevenzenl het volgende:

[..]

Ja, tot na de winterstop.

Fuck, waarom ben je terug trouwens?
Wat waarom ben ik terug, ik had 2 week jilla.
Maar nou en, ik ga leven beteren alles.
En ik troll alleen in live topics.
  Forum Admin woensdag 30 november 2011 @ 19:34:05 #138
35723 crew  GGMM
pi_105018183
quote:
19s.gif Op woensdag 30 november 2011 19:33 schreef 3M1N3M het volgende:

[..]

Wat waarom ben ik terug, ik had 2 week jilla.
Maar nou en, ik ga leven beteren alles.
En ik troll alleen in live topics.
Ook niet.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_105018552
Waar wordt PSV vanavond eigenlijk uitgezonden?
pi_105018612
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 19:42 schreef Hoppahoppa het volgende:
Waar wordt PSV vanavond eigenlijk uitgezonden?
EL
pi_105018629
Edl1
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  woensdag 30 november 2011 @ 19:44:55 #142
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_105018646
Niet op RTL 7 ?

Ik ga niet kijken hoor, moet morgen naar scheeul
pi_105018720
quote:
19s.gif Op woensdag 30 november 2011 19:44 schreef 3M1N3M het volgende:
Niet op RTL 7 ?

Je moet om 9 uur naar je bed van je moer!
pi_105018728
Thanks. EL heb ik! Hoef ik niet met streams te kloten.
pi_105018729
quote:
Niet op RTL 7 ?

Hoelaat ga jij naar bed dan gozer? :')
pi_105018777
quote:
Niet op RTL 7 ?

In de brugklas sliep ik nooit voor 11 uur.
pi_105018812
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 19:47 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

In de brugklas sliep ik nooit voor 11 uur.
Ik tief gewoon lekker rond 22:30 a 23:00 in mn bed. Om vervolgens om 6:30 wakker te worden :')
pi_105018912
Wees blij dat eminem op tijd oprot :D
pi_105018925
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 19:20 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

bron?
Is een voorspelling. :P
pi_105019138
Herken/raad het moment;

Heb zojuist even de 2e helft van onderstaande wedstrijd bekeken op DVD.

U MAD?
pi_105019163
Goal Alex?
pi_105019218
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 19:55 schreef Stevenzenl het volgende:
Goal Alex?
Is dat je definitieve antwoord ?
U MAD?
pi_105019221
Supporters?
pi_105019233
Arsenal - PSV 2006/07
pi_105019243
quote:
2s.gif Op woensdag 30 november 2011 19:56 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Is dat je definitieve antwoord ?
Ja!
pi_105019435
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 19:57 schreef Stevenzenl het volgende:

[..]

Ja!
Gefeliciteerd. Je wint 10.000 KG lucht !

Jep inderdaad. 1/8ste finale vs. Arsenal in 2007. Was er live bij en vond de DVD vanmiddag.
Opnieuw kippenvel. Wat een bazenelftal.

Kijken of jullie (zonder google, bastards) antwoord kunnen geven op de volgende vraag;

Welke speler, die in totaal 7x in de Eredivisie het shirt van PSV droeg, speelde deze wedstrijd meesterlijk goed.
U MAD?
pi_105019464
quote:
14s.gif Op woensdag 30 november 2011 20:00 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Gefeliciteerd. Je wint 10.000 KG lucht !

Jep inderdaad. 1/8ste finale vs. Arsenal in 2007. Was er live bij en vond de DVD vanmiddag.
Opnieuw kippenvel. Wat een bazenelftal.

Kijken of jullie (zonder google, bastards) antwoord kunnen geven op de volgende vraag;

Welke speler, die in totaal 7x in de Eredivisie het shirt van PSV droeg, speelde deze wedstrijd meesterlijk goed.
Alcides? :')
pi_105019488
Och nee die Chinees!
pi_105019519
Nope en Nope. Blijven er nog weinig over :D
U MAD?
pi_105019536
Feher!
pi_105019537
ps. WTF is er nog terecht gekomen van die Chinees en Alcides
U MAD?
pi_105019558
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 20:03 schreef Stevenzenl het volgende:
Feher!
Google is your best friend.
Ja,Csaba Fehér.
U MAD?
pi_105019606
quote:
11s.gif Op woensdag 30 november 2011 20:03 schreef de_boswachter het volgende:
ps. WTF is er nog terecht gekomen van die Chinees en Alcides
Is na PSV teruggegaan naar China en heeft is toen weer bij Austria Wien opgedoken, ik weet niet of ie er nog zit.
pi_105019757
Ik begin dit leuk te vinden :)

Uit welke wedstrijd komt bovenstaand fragment en welk doelpunt is dit.
U MAD?
  woensdag 30 november 2011 @ 20:09:33 #165
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_105019841
quote:
3s.gif Op woensdag 30 november 2011 20:07 schreef de_boswachter het volgende:
Ik begin dit leuk te vinden :)

[ afbeelding ]

Uit welke wedstrijd komt bovenstaand fragment en welk doelpunt is dit.
PSV-Feyenoord 2010-2011.
Reis? de 10-0 toch?
pi_105019858
Lens jong mongool! :P
pi_105019996
OPSTELLING PSV: Isaksson, Manolev, Marcelo, Strootman, Engelaar, Wijnaldum, Lens, Mertens, Derijck, Labyad en Willems.

Matavz inderdaad een blessure.
  woensdag 30 november 2011 @ 20:13:01 #168
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_105020006
Lens in de spits.... Ben benieuwd.
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_105020087
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 20:12 schreef Stevenzenl het volgende:
OPSTELLING PSV: Isaksson, Manolev, Marcelo, Strootman, Engelaar, Wijnaldum, Lens, Mertens, Derijck, Labyad en Willems.

Matavz inderdaad een blessure.
quote:
Ik ben een baas. :P
pi_105020108
quote:
19s.gif Op woensdag 30 november 2011 20:09 schreef 3M1N3M het volgende:

[..]

PSV-Feyenoord 2010-2011.
Reis? de 10-0 toch?
De 10-0 bij Feyenoord - PSV vorig jaar :P
Makkie.
U MAD?
pi_105020129
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 20:14 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

De 10-0 bij Feyenoord - PSV vorig jaar :P
Makkie.
PSV-Feyenoord ;)

En het was niet Reis maar Lensie.
pi_105020130
Nu een moeilijkere;

Uit welke wedstrijd van PSV + seizoen komt onderstaand sfeerbeeld;

U MAD?
pi_105020192
Groningen? :+
pi_105020234
Dat is niet de vraag.
U MAD?
pi_105020242
Nee was in Philips Stadion, volgens mij stormde Gerets er toen nog woest op af. Verder geen idee tegen wie en wanneer :P
pi_105020280
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 20:17 schreef Stevenzenl het volgende:
Nee was in Philips Stadion, volgens mij stormde Gerets er toen nog woest op af. Verder geen idee tegen wie en wanneer :P
Met Groningen bedoel ik tegen wie.
  woensdag 30 november 2011 @ 20:18:43 #177
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_105020332
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 20:18 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Met Groningen bedoel ik tegen wie.
tegen PSV?
pi_105020349
quote:
19s.gif Op woensdag 30 november 2011 20:18 schreef 3M1N3M het volgende:

[..]

tegen PSV?
...
pi_105020360
quote:
19s.gif Op woensdag 30 november 2011 20:18 schreef 3M1N3M het volgende:

[..]

tegen PSV?
U MAD?
  woensdag 30 november 2011 @ 20:21:39 #180
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_105020483
quote:
10s.gif Op woensdag 30 november 2011 20:19 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

B44S 0PM3K1NG METERRRR BOEPBIEBIEBBOEPPIEPIEP! prltjtjrlrjtjtjt
pi_105022503
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 20:15 schreef de_boswachter het volgende:
Nu een moeilijkere;

[ afbeelding ]
Als het inderdaad die wedstrijd onder Erik Gerits is dan is het PSV - Kaiserslautern als ik het goed heb. Dan zal dat ongeveer 2002/2003 zijn geweest.
pi_105022648
Wtf, 13th Stream loopt RTL7 te streamen :')
pi_105022694
DSC5 loopt prima.
pi_105022749
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 20:59 schreef alf89 het volgende:
DSC5 loopt prima.
6 toch?
  woensdag 30 november 2011 @ 21:01:18 #185
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_105022812
Gewoon Eredivisie Live
pi_105022977
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 20:56 schreef alf89 het volgende:

[..]

Als het inderdaad die wedstrijd onder Erik Gerits is dan is het PSV - Kaiserslautern als ik het goed heb. Dan zal dat ongeveer 2002/2003 zijn geweest.
Nee is niet PSV - Lautern.
U MAD?
  woensdag 30 november 2011 @ 21:34:23 #187
36221 Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
pi_105024755
quote:
Nu een moeilijkere;

[ afbeelding ]
Groningen - PSV
Staat ook filmpje van op youtube. Stoelen veld op,Groningen harde kern komt richting uitvak, waar de PSV-ers in de hekken hangen.. Tijd van de L-side?
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
pi_105024863
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 21:34 schreef Kopstoot het volgende:

[..]

Groningen - PSV
Staat ook filmpje van op youtube. Stoelen veld op,Groningen harde kern komt richting uitvak, waar de PSV-ers in de hekken hangen.. Tijd van de L-side?
Kijk ^O^

Inderdaad, Groningen - PSV, kampioenswedstrijd 2003. Supporters van Groningen stormen het veld op, op weg naar PSV supporters.

En komt uiteraard van YT af, die printscreen :)
Nou wie doet de volgende ?
U MAD?
  woensdag 30 november 2011 @ 21:44:03 #189
36221 Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
pi_105025305
http://imageshack.us/photo/my-images/687/dscf5069f.jpg/ (copy/paste deze link)

Uploaded with http://imageshack.us (copy/paste deze link)

Eigen materiaal.
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
  woensdag 30 november 2011 @ 21:53:05 #190
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_105025885
pi_105026373
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 20:56 schreef alf89 het volgende:

[..]

PSV-Kaiserslautern was op de dag dat ik 20 werd. 15 maart 2001 (seizoen 2000/2001)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_105028854
quote:
7s.gif Op woensdag 30 november 2011 19:55 schreef de_boswachter het volgende:
Herken/raad het moment;

Heb zojuist even de 2e helft van onderstaande wedstrijd bekeken op DVD.

[ afbeelding ]
De Tank is van ons :(
Dit, dus.
pi_105030275
Goede pot van PSV. Pluspunt vandaag Manolev(notroll), minpuntje in mijn ogen toch weer Willems. Onhandig in de omschakeling, verdedigend niet supersterk en besluiteloos aan de bal.
pi_105030815
quote:
WTF

Aanvechten bij PSV (alhoewel die stumperds je natuurlijk niet willen helpen, want = afgeraden). Leuk als je daar ¤300- hebt neergelegd voor een tripje...
U MAD?
pi_105030895
quote:
13s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:05 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

WTF

Aanvechten bij PSV (alhoewel die stumperds je natuurlijk niet willen helpen, want = afgeraden). Leuk als je daar ¤300- hebt neergelegd voor een tripje...
Het zijn volgens mij Uefa-regels. Tegen Hamburg werd ons ook op het hart gedrukt niet teveel te drinken, want je komt het stadion onder geen enkele voorwaarde in als je teveel promilage hebt.
Dit, dus.
  woensdag 30 november 2011 @ 23:08:17 #196
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105030951
Jezus wat triest zeg.

Nog nooit van gehoord ook dergelijke controles bij voetbalwedstrijden, nieuw? Ze waarschuwen er wel eens voor ja, maar daadwerkelijk de regel handhaven dmv blaastesten?

quote:
15s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:07 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Het zijn volgens mij Uefa-regels. Tegen Hamburg werd ons ook op het hart gedrukt niet teveel te drinken, want je komt het stadion onder geen enkele voorwaarde in als je teveel promilage hebt.
Niet teveel drinken in Hamburg _O- :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105031032
quote:
13s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:08 schreef Caland het volgende:
Jezus wat triest zeg.

Nog nooit van gehoord ook dergelijke controles bij voetbalwedstrijden, nieuw?

[..]

Niet teveel drinken in Hamburg _O- :')
Als je het stadion nog in wilde. Ik nam het met een korreltje zout, en dronk gewoon rustig door die dag, maar reken maar van yes dat ik met mijn bakkes aan een blaasapparaat hing, terwijl ik werd gefouilleerd. En die 50 man achter me hetzelfde recept.
Dit, dus.
  woensdag 30 november 2011 @ 23:11:18 #198
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105031143
quote:
14s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:09 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Als je het stadion nog in wilde. Ik nam het met een korreltje zout, en dronk gewoon rustig door die dag, maar reken maar van yes dat ik met mijn bakkes aan een blaasapparaat hing, terwijl ik werd gefouilleerd. En die 50 man achter me hetzelfde recept.
Pff, wat is dat dan weer man. Juist met een groep de kroegen induiken is het leukste van dergelijke trips naar mijn mening.

Maar dan blies jij toch ook gewoon teveel?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 30 november 2011 @ 23:11:25 #199
305104 Rickazio
Stad en Lande
pi_105031152
quote:
Nu een moeilijkere;

FC Groningen - PSV (1991/1992)
♔ KoningenUitGroningen ♔
pi_105031376
quote:
10s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:11 schreef Caland het volgende:

[..]

Pff, wat is dat dan weer man. Juist met een groep de kroegen induiken is het leukste van dergelijke trips naar mijn mening.

Maar dan blies jij toch ook gewoon teveel?
Ze zeiden niet wat ik maximaal mocht blazen en ook niet wat het apparaat uiteindelijk aangaf. Ik was allang blij dat ik en mijn maten er allemaal doorheen mochten, want we hadden inderdaad wel het nodige gedronken op de Reeperbahn.

Maar nu in Warschau 50 van de 70 die konden omdraaien :')
Dit, dus.
pi_105031442
quote:
13s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:14 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ze zeiden niet wat ik maximaal mocht blazen en ook niet wat het apparaat uiteindelijk aangaf. Ik was allang blij dat ik en mijn maten er allemaal doorheen mochten, want we hadden inderdaad wel het nodige gedronken op de Reeperbahn.

Pffffft, je zou er maar staan :')
pi_105031512
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:15 schreef Stevenzenl het volgende:

[..]

Pffffft, je zou er maar staan :')
Maakt niet uit. Ga je toch gewoon lekker in een kroeg in Warschau kijken? PSV shirtje aan, wat kan er nu helemaal gebeuren daar?
Dit, dus.
pi_105031538
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 21:44 schreef Kopstoot het volgende:
[ http://imageshack.us/photo/my-images/687/dscf5069f.jpg/ (copy/paste deze link) | http://img687.imageshack.us/img687/8818/dscf5069f.jpg (copy/paste deze link) ]

Uploaded with http://imageshack.us (copy/paste deze link)

Eigen materiaal.
Rangers- PSV?
Brutal. Fucking. Metal.
  woensdag 30 november 2011 @ 23:18:30 #204
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105031620
quote:
13s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:14 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Met andere woorden: volgende keer maar lekker alleen aan de pillen en snuif :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105031685
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:18 schreef Caland het volgende:

[..]

Met andere woorden: volgende keer maar lekker alleen aan de pillen en snuif :')
Ja, precies. Dat kleine detail binnen hun waterdichte zero-tolerance mentaliteit hebben ze nog niet helemaal dichtgetimmerd.
Dit, dus.
pi_105032016
quote:
15s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:07 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Volgens mij had dat met lokale wetgeving te maken. Heb geen alcoholtest gezien die avond :D (gelukkig).
U MAD?
pi_105032316
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:24 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Volgens mij had dat met lokale wetgeving te maken. Heb geen alcoholtest gezien die avond :D (gelukkig).
Ja, dat kan ook. Hoewel een alcoholcontrole in Polen is van eenzelfde kaliber als een Blackberrycontrole op het ROC Nagelverzorging.
Dit, dus.
  woensdag 30 november 2011 @ 23:31:52 #208
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105032390
_O-

Dat ook nog eens ja. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105032589
quote:
15s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:30 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ja, dat kan ook. Hoewel een alcoholcontrole in Polen is van eenzelfde kaliber als een Blackberrycontrole op het ROC Nagelverzorging.
_O-
U MAD?
pi_105033139
quote:

[..]

:')

Hoe verzin je het.
  woensdag 30 november 2011 @ 23:46:25 #211
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_105033180
quote:

[..]

_O-
pi_105033234
quote:

[..]

Bazenopmerking _O_
Brutal. Fucking. Metal.
pi_105033652
quote:

[..]

pi_105033821
M'n nieuwe sig, dank je Commissaris :D
Brutal. Fucking. Metal.
pi_105033926
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 00:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
M'n nieuwe sig, dank je Commissaris :D
Eerste zin lijkt mij niet nodig? :P
pi_105034006
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 00:01 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Eerste zin lijkt mij niet nodig? :P
Scherp :s) aangepast.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_105034515
quote:
Op woensdag 30 november 2011 23:30 schreef Buitendam het volgende:
Hoewel een alcoholcontrole in Polen is van eenzelfde kaliber als een Blackberrycontrole op het ROC Nagelverzorging.
Hahaha de held! _O_
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 1 december 2011 @ 00:21:02 #218
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_105034951
prima resultaat :) stiekem zet PSV een best een goede serie neer.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_105035058
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 00:21 schreef rubbereend het volgende:
Maar doordat iedereen over ajax door blijft zeiken, krijgt het nauwelijks aandacht ;)
Brutal. Fucking. Metal.
  donderdag 1 december 2011 @ 00:24:17 #220
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_105035100
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 00:21 schreef rubbereend het volgende:
Toch zonde dat daar zondag abrubt een einde aan komt. :P
pi_105035161
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 00:24 schreef inZanity het volgende:

[..]

Idd dan moeten we weer in tientallen gaan tellen ;(

Hopelijk kan het scorebord van de kuip het aan :)
pi_105035453
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 00:24 schreef inZanity het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik op FOK! maar 1 Feyenoorder gezien die PSV niet ziet verliezen :+
pi_105035535
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2011 00:26 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Kunnen we niet het gemiddelde nemen van vorig seizoen? :P
Brutal. Fucking. Metal.
  donderdag 1 december 2011 @ 00:38:31 #224
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_105035694
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 00:32 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik op FOK! maar 1 Feyenoorder gezien die PSV niet ziet verliezen :+
Ik durf er echt helemaal niks over te zeggen als ik eerlijk ben. Kan beide kanten opgaan. Voor het seizoen zag ik PSV als titelkandidaat nummer 1 en dat zie ik eigenlijk nog steeds zo. Maar Feyenoord verbaast me dit seizoen en dan met name tegen sterke tegenstanders bovendien helpt het thuisvoordeel natuurlijk mee. Ik verwacht sowieso een hele leuke wedstrijd. :Y
  donderdag 1 december 2011 @ 08:54:15 #225
79837 Lemming22
pi_105041207
In before de Manolev bash...

quote:
Manolev: ik ben een moderne verdediger
WARSCHAU - Stanislav Manolev was na afloop van Legia Warschau tegen PSV opgetogen over zijn spel. "Iedereen weet dat ik graag opkom, ik ben wat je noemt een moderne verdediger.

Mooi dat ik vanavond een bijdrage geleverd hebt." Manolev begrijpt de kritiek van supporters op zijn spel niet altijd. "Soms win je met 6-1 en dan nog wordt een foutje centraal gesteld. Dat snap ik niet. Ik blijf doorgaan, ben professioneel. Natuurlijk, anders kun je beter in de derde divisie gaan spelen.''
  donderdag 1 december 2011 @ 09:32:47 #226
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_105041947
Manolev aahhh _O_
pi_105043927

Knappe jongen. :D
  donderdag 1 december 2011 @ 10:50:15 #228
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_105044038
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 08:54 schreef Lemming22 het volgende:
In before de Manolev bash...

[..]

Manolev is gewoon een baas ^O^
pi_105044245
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2011 00:26 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Toch tof dat je ons een score met 10+ verschil toedicht, ik gok echter dat Feijenoord gewoon zakelijk 3-2 wint.
pi_105044305
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:57 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Toch tof dat je ons een score met 10+ verschil toedicht, ik gok echter dat Feijenoord gewoon zakelijk 3-2 wint.
Tof
pi_105044834
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:39 schreef Muto het volgende:

[..]

Liever 3000 Feyenoordsupporters meer dan 850 plaatsvullende, veel te stille PSV-supporters. Al weet ik zeker dat als we terug uit De Kuip komen die Davy ( :')) hier al langs is geweest en zegt dat hij alleen die PSV'ers hoorde.
Broertje: "Ugh, ik hou van PSV en zelf ik vind hem scheitirritant".

_O-
pi_105044880
Wie is dit broertje waar je alleen maar over praat? :') Doe je aan incest toevallig?
pi_105044905
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 11:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wie is dit broertje waar je alleen maar over praat? :') Doe je aan incest toevallig?
pi_105044995
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 11:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mijn broertje is het type supporter die wel naar het stadion gaat, in plaats van op Fok! de internethooligan uithangen.
pi_105045039
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 11:21 schreef Helpmefok het volgende:
in plaats van op Fok! de internethooligan uithangen.
Volgens mij gaat dit om jou? Ik hang nergens de hooligan uit :')

En nu weer aan je boertje pikkie trekken.
pi_105045118
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 11:22 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Jij hangt de troll uit
pi_105045151
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 11:22 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Ben je nou echt zo dom?
quote:
En nu weer aan je boertje pikkie trekken.
:').
pi_105045152
quote:
14s.gif Op donderdag 1 december 2011 11:24 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Jij hangt de troll uit
Trollin' is an art :7
pi_105045181
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 11:25 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Trollin' is an art :7
Irritatieberoep. Jij irriteert dus graag anderen
pi_105045226
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 11:25 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ben je nou echt zo dom?
quote:
internet hooligan
the type of people who talk tough online but don't want to say it in others' faces.
pi_105045235
En nu het mooie PSV topic met rust laten a.u.b. :Y
pi_105045270
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 11:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
En nu het mooie PSV topic met rust laten a.u.b. :Y
:N
pi_105045809
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 11:43 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Een Kuip-bezoeker die het woord intelligent gebruikt :|W
Met een aan zekerheid aangrenzende waarschijnlijkheid durf ik te wedden dat mijn baanperspectieven en geschiedenis meer status heeft dan jouw loopbaan, opleidingen van een stuk hoger niveau zijn en algehele intelligentie hoger ligt dan die van jou en al helemaal van de schoenen-door-de-lucht-wapperende PSV-supporterts :').

Maar blijf vooral maar BOERUH BOERUH uitkotsen in het stadi... O wacht, daar ben jij nooit te vinden _O- Ouwe internethooligan.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2011 11:45:54 ]
pi_105045892
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 11:44 schreef Helpmefok het volgende:
Maar blijf vooral maar BOERUH BOERUH uitkotsen in het stadi... O wacht, daar ben jij nooit te vinden _O- Ouwe internethooligan.
Ik wist het :D Hoe voorspelbaar dit :')

En zondag weer met je kale kop naar het maasgebouw...
pi_105045947
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 11:47 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Ik wist het :D Hoe voorspelbaar dit :')

En zondag weer met je kale kop naar het maasgebouw...
Jeweetzelf, effe een taart bakken voor de spelers na de 3-1 winst _O_ en dan effe afleveren bij t maasgebouw met mn kale kop
pi_105046590
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 11:44 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Met een aan zekerheid aangrenzende waarschijnlijkheid durf ik te wedden dat mijn baanperspectieven en geschiedenis meer status heeft dan jouw loopbaan, opleidingen van een stuk hoger niveau zijn en algehele intelligentie hoger ligt dan die van jou en al helemaal van de schoenen-door-de-lucht-wapperende PSV-supporterts :').

Jajajaja, rustig maar. In- en uitademen. Het is maar voetbal. Vertel anders iets over jezelf; heb je misschien nog zusjes of broertjes die ook van voetbal houden, of ben je enig kind?
Dit, dus.
pi_105047173
quote:
5s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:03 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Jajajaja, rustig maar. In- en uitademen. Het is maar voetbal. Vertel anders iets over jezelf; heb je misschien nog zusjes of broertjes die ook van voetbal houden, of ben je enig kind?
:D _O- Ik vind 'm mooi :')
pi_105047273
Kunnen helpmefok en zijn broertje( :') ) niet gewoon even de pestpleuris krijgen en optyfen uit dit topique, we spreken elkaar zondag wel weer :D

0-5! :D:D:D
pi_105047294
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:21 schreef Stevenzenl het volgende:
Kunnen helpmefok en zijn broertje( :') ) niet gewoon even de pestpleuris krijgen en optyfen uit dit topique, we spreken elkaar zondag wel weer :D

0-5! :D:D:D
Feijenoord speelt thuis schat, 5-0 bedoel je.
pi_105047310
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:22 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Met al jullie scorend vermogen!? :')
pi_105047337
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:22 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Gast, maak eens 1 realistische posts voor de verandering.
pi_105047346
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:23 schreef Stevenzenl het volgende:

[..]

Met jullie verdediging!? :')
pi_105047360
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:23 schreef Stevenzenl het volgende:

[..]

Want 0-5 is realistisch? :D _O- _O-
pi_105047369
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:24 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Want 0-5 is realistisch? :D _O- _O-
Ja?
pi_105047414
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:24 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Met jullie verdediging!? :')
Onze verdediging stond anders goed gisteren.
pi_105047419
Kinderuurtje, is weer van start gegaan w/
Dit, dus.
pi_105047520
Seizoen Thuisclub Uitclub Thuisscore Uitscore
1973-1974 Feyenoord PSV 1 1
1974-1975 Feyenoord PSV 2 3
1975-1976 Feyenoord PSV 1 0
1976-1977 Feyenoord PSV 3 2
1977-1978 Feyenoord PSV 1 1
1978-1979 Feyenoord PSV 1 0
1979-1980 Feyenoord PSV 0 3
1980-1981 Feyenoord PSV 0 1
1981-1982 Feyenoord PSV 2 4
1982-1983 Feyenoord PSV 2 2
1983-1984 Feyenoord PSV 1 1
1984-1985 Feyenoord PSV 2 2
1985-1986 Feyenoord PSV 2 3
1986-1987 Feyenoord PSV 1 1
1987-1988 Feyenoord PSV 2 1
1988-1989 Feyenoord PSV 2 2
1989-1990 Feyenoord PSV 4 0
1990-1991 Feyenoord PSV 1 1
1991-1992 Feyenoord PSV 1 1
1992-1993 Feyenoord PSV 1 1
1993-1994 Feyenoord PSV 2 1
1994-1995 Feyenoord PSV 3 2
1995-1996 Feyenoord PSV 0 0
1996-1997 Feyenoord PSV 0 0
1997-1998 Feyenoord PSV 1 1
1998-1999 Feyenoord PSV 3 1
1999-2000 Feyenoord PSV 1 0
2000-2001 Feyenoord PSV 1 2
2001-2002 Feyenoord PSV 0 0
2002-2003 Feyenoord PSV 3 1
2003-2004 Feyenoord PSV 1 3
2004-2005 Feyenoord PSV 3 3
2005-2006 Feyenoord PSV 1 0
2006-2007 Feyenoord PSV 1 1
2007-2008 Feyenoord PSV 0 1
2008-2009 Feyenoord PSV 1 0
2009-2010 Feyenoord PSV 1 3
2010-2011 Feyenoord PSV 3 1

NOG NOOIT (!!!!!!!!!!) lukte het PSV 5 keer te scoren in De Kuip. En juist dít seizoen, na 5 rampseizoenen Feijenoord, waarin we weer eens een puike verdediging en goed middenveld hebben, zou jullie kneuzenelftal er 5 scoren?

DUS TEN TIJDE VAN COCU, KEZMAN, BOMMEL, ET CETERA NIET? En NU, met fucking strootman :'), alsof DIE zo goed is, zouden jullie er INEENS 5 inleggen?

En dan willen jullie zeggen dat dát serieus is? :D _O-

Sterker nog, op één wedstrijd na (19-fucking-82) hebben jullie zelf nooit meer dan 3 keer gescoord. :').

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2011 12:31:34 ]
pi_105047533
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:24 schreef Stevenzenl het volgende:

[..]

Ja?
:D :D :D _O- _O- _O- :D :D :D _O- _O- _O- :D :D :D _O- _O- _O- :D :D :D _O- _O- _O- :D :D :D _O- _O- _O- :D :D :D _O- _O- _O- :D :D :D _O- _O- _O- :D :D :D _O- _O- _O- :D :D :D _O- _O- _O- :D :D :D _O- _O- _O- :D :D :D _O- _O- _O- :D :D :D _O- _O- _O- :D :D :D _O- _O- _O-
pi_105047567
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:29 schreef Helpmefok het volgende:
Seizoen Thuisclub Uitclub Thuisscore Uitscore
1973-1974 Feyenoord PSV 1 1
1974-1975 Feyenoord PSV 2 3
1975-1976 Feyenoord PSV 1 0
1976-1977 Feyenoord PSV 3 2
1977-1978 Feyenoord PSV 1 1
1978-1979 Feyenoord PSV 1 0
1979-1980 Feyenoord PSV 0 3
1980-1981 Feyenoord PSV 0 1
1981-1982 Feyenoord PSV 2 4
1982-1983 Feyenoord PSV 2 2
1983-1984 Feyenoord PSV 1 1
1984-1985 Feyenoord PSV 2 2
1985-1986 Feyenoord PSV 2 3
1986-1987 Feyenoord PSV 1 1
1987-1988 Feyenoord PSV 2 1
1988-1989 Feyenoord PSV 2 2
1989-1990 Feyenoord PSV 4 0
1990-1991 Feyenoord PSV 1 1
1991-1992 Feyenoord PSV 1 1
1992-1993 Feyenoord PSV 1 1
1993-1994 Feyenoord PSV 2 1
1994-1995 Feyenoord PSV 3 2
1995-1996 Feyenoord PSV 0 0
1996-1997 Feyenoord PSV 0 0
1997-1998 Feyenoord PSV 1 1
1998-1999 Feyenoord PSV 3 1
1999-2000 Feyenoord PSV 1 0
2000-2001 Feyenoord PSV 1 2
2001-2002 Feyenoord PSV 0 0
2002-2003 Feyenoord PSV 3 1
2003-2004 Feyenoord PSV 1 3
2004-2005 Feyenoord PSV 3 3
2005-2006 Feyenoord PSV 1 0
2006-2007 Feyenoord PSV 1 1
2007-2008 Feyenoord PSV 0 1
2008-2009 Feyenoord PSV 1 0
2009-2010 Feyenoord PSV 1 3
2010-2011 Feyenoord PSV 3 1

NOG NOOIT (!!!!!!!!!!) lukte het PSV 5 keer te scoren in De Kuip. En juist dít seizoen, na 5 rampseizoenen Feijenoord, waarin we weer eens een puike verdediging en goed middenveld hebben, zou jullie kneuzenelftal er 5 scoren?

DUS TEN TIJDE VAN COCU, KEZMAN, BOMMEL, ET CETERA NIET? En NU, met fucking strootman :'), alsof DIE zo goed is, zouden jullie er INEENS 5 inleggen?

En dan willen jullie zeggen dat dát serieus is? :D _O-
Waar zie jij 5 goals van Feyenoord dan? :')
En hoezo kan het nooit meer gebeuren omdat het vroeger niet is gelukt? _O-
Oh wacht, bij jullie kijken ze alleen maar naar vroeger.
pi_105047590
Zondag voor het eerst met 0-5 winnen in de Kuip!
pi_105047614
Dit PSV topic is echt verworden tot het kutste clubteamtopic. En nee, dat komt niet enkel door supporters van andere clubs. Kijk alleen al naar de OP.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_105047641
Ik hoef er geen 5.. ik wil 3 punten, of dat nu via 0-1 is of een 0-4.
Lekker provoceren, wachten tot wij happen en wat gemeen zeggen en dan kun je samen met de modjes bespreken hoe PSV'ers iedereen troll of kut user noemen en ze het topic uit jagen ^O^
pi_105047653
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:30 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Oh wacht, bij jullie kijken ze alleen maar naar vroeger.
Dat doet elke supporter van elke willekeurige club.
PSVers halen ook vaak de argumenten van stal dat ze een paar jaar achter elkaar kampioen zijn geweest.
Ajacieden halen nog vaak de CL winst van 95 erbij. Zo gaat het nou eenmaal. Statistieken gebruik je alleen als ze in je eigen voordeel werken.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_105047665
quote:
13s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:32 schreef LudoSanders het volgende:
Dit PSV topic is echt verworden tot het kutste clubteamtopic. En nee, dat komt niet enkel door supporters van andere clubs. Kijk alleen al naar de OP.
Klopt, ook de PSV supporters zijn maar een stel schrale fans :D maar ook de andere supporters doen graag moeite om dit topic te verkankeren.
pi_105047688
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:33 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Klopt, ook de PSV supporters zijn maar een stel schrale fans :D maar ook de andere supporters doen graag moeite om dit topic te verkankeren.
Dat is gewoon de hele tendens op fok vbl.
pi_105047697
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:30 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Waar zie jij 5 goals van Feyenoord dan? :')
Nergens, ik maakte een net zo'n onrealistische aanname hoer.

quote:
En hoezo kan het nooit meer gebeuren omdat het vroeger niet is gelukt? _O-
Waar zeg ik dat? De kans dat ik vanavond Doutzen Kroes anaal kapotneuk is alleen groter.
pi_105047711
quote:
14s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:31 schreef Stevenzenl het volgende:
Zondag voor het eerst met 0-5 winnen in de Kuip!
_O- Als dat gebeurd neuk ik Doutzen Kroes vanavond anaal kapot.
pi_105047723
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:34 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Nergens, ik maakte een net zo'n onrealistische aanname hoer.

[..]

Waar zeg ik dat? De kans dat ik vanavond Doutzen Kroes anaal kapotneuk is alleen groter.
Ik denk dat de kans groter is dat je je broertje anaal kapotneukt vanavond!
pi_105047726
quote:

[..]

Dat is knap. Ga je tijdreizen?
  donderdag 1 december 2011 @ 12:35:14 #270
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_105047735
quote:

[..]

Alsof ze dat zou willen :')_!
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_105047740
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:35 schreef Stevenzenl het volgende:

[..]

Heb je zeker lang over na moeten denken :') Kansloze kutmongool
pi_105047755
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:35 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Dat is knap. Ga je tijdreizen?
Nee, ik doe het namelijk niet, net als dat jullie niet met 0 - 5 winnen. :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2011 12:36:14 ]
pi_105047778
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:35 schreef Stevenzenl het volgende:

[..]

pi_105047852
Maar om het niveau nog even op te krikken:

De wedstrijd Feijenoord - PSV werd in totaal 13 keer door Feijenoord gewonnen. 16 keer speelde de teams gelijkspel, 9 keer werd er gewonnen door PSV.

De grootste winst in De Kuip kwam voor rekening van Feijenoord: 4-0. De grootste winst voor PSV kwam uit op een 2-4.

Het hoogst behaalde aantal doelpunten in één wedstrijd was een 3-3 gelijkspel in 2004-2005.
pi_105047888
Geweldig toch die Feyenoord-supporters. Op een gegeven moment was het zo triest gesteld met ze dat zelfs Ajacieden medelijden hadden met die gasten, en nu, nu het eventjes weer goed gaat lopen ze weer te blaffen en bijten naar iedereen omdat ze tegen het "grote" Feyenoord moeten.

Het mooie is echter dat dit het schema is voor de komende tijd;

04-12-2011 PSV THUIS 12:30
11-12-2011 FC UTRECHT UIT 14:30
18-12-2011 FC TWENTE THUIS 14:30
22-01-2012 VVV VENLO UIT 14:30
29-01-2012 AJAX THUIS 12:30
05-02-2012 NEC UIT 14:30
12-02-2012 VITESSE THUIS 16:30

Dus hier zullen ze hooguit 6 punten pakken, en dan is het wel weer afgelopen met die grote waffel :D
pi_105047956
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:39 schreef Stevenzenl het volgende:
Geweldig toch die Feyenoord-supporters. Op een gegeven moment was het zo triest gesteld met ze dat zelfs Ajacieden medelijden hadden met die gasten, en nu, nu het eventjes weer goed gaat lopen ze weer te blaffen en bijten naar iedereen omdat ze tegen het "grote" Feyenoord moeten.
:'). Waar zegt men dat, mongool. Echt, ga aan je kleine piemeltje trekken ofzo.

quote:
Het mooie is echter dat dit het schema is voor de komende tijd;

04-12-2011 PSV THUIS 12:30 Winst Feijenoord
11-12-2011 FC UTRECHT UIT 14:30 Gelijkspel
18-12-2011 FC TWENTE THUIS 14:30 Winst Feijenoord
22-01-2012 VVV VENLO UIT 14:30 Verlies Feijenoord kennende :')
29-01-2012 AJAX THUIS 12:30 Winst Feijenoord
05-02-2012 NEC UIT 14:30 Gelijkspel Feijenoord kennende
12-02-2012 VITESSE THUIS 16:30 Winst Feijenoord
Ik tel er zo snel 14.

quote:
Dus hier zullen ze hooguit 6 punten pakken, en dan is het wel weer afgelopen met die grote waffel :D
pi_105047961
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:38 schreef Helpmefok het volgende:
Maar om het niveau nog even op te krikken:

De wedstrijd Feijenoord - PSV werd in totaal 13 keer door Feijenoord gewonnen. 16 keer speelde de teams gelijkspel, 9 keer werd er gewonnen door PSV.

De grootste winst in De Kuip kwam voor rekening van Feijenoord: 4-0. De grootste winst voor PSV kwam uit op een 2-4.

Het hoogst behaalde aantal doelpunten in één wedstrijd was een 3-3 gelijkspel in 2004-2005.
k, leuk die statistieken. Al heeft Feyenoord natuurlijk wel een leuke kans. Aanvallend spelen ligt dit Feyenoord veel beter en als je thuis voor een volle Kuip speelt dan moet je dat ook doen. Wordt nog een spannende wedstrijd.
pi_105047980
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:41 schreef Adames het volgende:

[..]

k, leuk die statistieken. Al heeft Feyenoord natuurlijk wel een leuke kans. Aanvallend spelen ligt dit Feyenoord veel beter en als je thuis voor een volle Kuip speelt dan moet je dat ook doen. Wordt nog een spannende wedstrijd.
Eindelijk een normale reactie. ^O^
pi_105047989
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:42 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Eindelijk een normale reactie. ^O^
Nu jij nog :)
pi_105048042
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:41 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

:'). Waar zegt men dat, mongool. Echt, ga aan je kleine piemeltje trekken ofzo.

[..]

Ik tel er zo snel 14.

[..]

Ah, Feyenoord gaat even alle thuis wedstrijden sowieso winnen :)
WANT HET BESTE LEGIOEN VAN DE WERELD!!!!11!!1ONEOENZ
pi_105048077
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:43 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Ah, Feyenoord gaat even alle thuis wedstrijden sowieso winnen :)
WANT HET BESTE LEGIOEN VAN DE WERELD!!!!11!!1ONEOENZ
Dat is jouw conclusie. Mijn conclusie is dat Feijenoord in de toppers het best presteert dit seizoen --> 3 winstpartijen.
pi_105048131
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:44 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dat is jouw conclusie. Mijn conclusie is dat Feijenoord in de toppers het best presteert dit seizoen --> 3 winstpartijen.
Tegen AZ en Ajax toch niet gewonnen?
pi_105048159
quote:

[..]

De toppers, tegen wie? Excelsior, NAC, Roda? Of wat zijn voor jou toppers..
pi_105048236
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:45 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

misschien dat gelijkspel voelde als winst
pi_105048258
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:46 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

De toppers, tegen wie? Excelsior, NAC, Roda? Of wat zijn voor jou toppers..
AZ, Ajax.

AZ werd kapotgespeeld, alleen door een enorme naaistreek (rode kaart leerdam, ZWAAR onterecht, kaart werd geseponeerd) verloren.

Ajax was compleet de weg kwijt, alleen dankzij magistrale redding van Vermeer en een mooie loopactie van Vertonghen werd dat een gelijkspel, waarmee de neuzen een zucht van verlichting slaakten.

Daarnaast kan je Vitesse ook als 'topper' beschouwen gezien de plek waar ze toen stonden (4e, onder PSV, AZ en Ajax), hoewel ik het niet zo wil benoemen want... Komop, Vitesse. :').

Kortom, in de ambiance van het thuisspelen moet dit gaan lukken. Helemaal tegen PSV en Twente, die het altijd zwaar hebben in De Kuip.

Ajax is een twijfelgevalletje, ik weet niet wat ze in die gasten hun drinken stoppen maar die spelen altijd erg goed in De Kuip. :{
pi_105048281
Waarom gaan jullie toch steeds de clubtopics verzieken ? Doe deze bagger lekker in het wedstrijdtopic.
pi_105048289
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:49 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

AZ, Ajax.

AZ werd kapotgespeeld, alleen door een enorme naaistreek (rode kaart leerdam, ZWAAR onterecht, kaart werd geseponeerd) verloren.

Ajax was compleet de weg kwijt, alleen dankzij magistrale redding van Vermeer en een mooie loopactie van Vertonghen werd dat een gelijkspel, waarmee de neuzen een zucht van verlichting slaakten.

Daarnaast kan je Vitesse ook als 'topper' beschouwen gezien de plek waar ze toen stonden (4e, onder PSV, AZ en Ajax), hoewel ik het niet zo wil benoemen want... Komop, Vitesse. :').

Kortom, in de ambiance van het thuisspelen moet dit gaan lukken. Helemaal tegen PSV en Twente, die het altijd zwaar hebben in De Kuip.

Ajax is een twijfelgevalletje, ik weet niet wat ze in die gasten hun drinken stoppen maar die spelen altijd erg goed in De Kuip. :{
Maar dan klopt je bewering dus van geen kanten dat Feyenoord 3 keer winst in de toppers heeft behaald.
pi_105048306
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:49 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

AZ, Ajax.

Dus eigenlijk heeft Feyenoord pas 1 topper gewonnen dus.
pi_105048309
Winst? Je speelde gelijk tegen Ajax.. :W
Wij waren ook veel beter dan Twente en Ajax, maar het bleef een gelijk spel.. resultaten tellen aan het eind van het seizoen, niet vorm van de dag.
pi_105048329
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:45 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Want "het best presteren" betekent "winnen"? Ik zeg dat dat onze beste wedstrijden waren.

Nu het elftal beter loopt / op elkaar ingespeeld raakt én we een spits hebben die scoort én op de baggerwedstrijd tegen Groningen na een van de minst gepasseerde verdedigingen van NL hebben, ga ik er vanuit dat de komende toppers ook zeer goed zullen verlopen - het kwartje valt nu echter onze kant op, en dat worden dus winstpartijen.

Ik ga nu naar de TU, spreek jullie later schatjes :W
pi_105048351
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:49 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Maar dan klopt je bewering dus van geen kanten dat Feyenoord 3 keer winst in de toppers heeft behaald.
Waar staat dat dan debiel? Ik zeg dat we in die wedstrijden 'het best' presteren. Als in: het betere team zijn. Daar staat dus NIET dat we die wedstrijd ook gewonnen hebben.
pi_105048366
---> winstpartijen.

Ga maar gauw weg ja nu je jezelf vast geluld hebt clown dat je bent.
pi_105048395
O ik snap al hoe jullie het lezen :'). Ik bedoel: PSV, Twente EN AJAX thuis worden 3 winstpartijen. Lees de persoon die ik quote, die zei dat we maar 6 punten zouden pakken uit iets van 8 wedstrijden :').

De KOMENDE 3 wedstrijden worden dus winstpartijen, de KOMENDE 3 toppers. Deudlich?
pi_105048403
Nou ja, als Feyenoord goed presteert, maar zondag geen punt overhoud, laat ze dan maar lekker goed gaan presteren! :')
pi_105048405
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:51 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Waar staat dat dan debiel? Ik zeg dat we in die wedstrijden 'het best' presteren. Als in: het betere team zijn. Daar staat dus NIET dat we die wedstrijd ook gewonnen hebben.
quote:

[..]

pi_105048429
Die '-->' betekent dus "leidt tot". Dat had je uit de context kunnen halen van de persoon die ik quote.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')