Met Groningen bedoel ik tegen wie.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:17 schreef Stevenzenl het volgende:
Nee was in Philips Stadion, volgens mij stormde Gerets er toen nog woest op af. Verder geen idee tegen wie en wanneer
tegen PSV?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Met Groningen bedoel ik tegen wie.
B44S 0PM3K1NG METERRRR BOEPBIEBIEBBOEPPIEPIEP! prltjtjrlrjtjtjtquote:
Als het inderdaad die wedstrijd onder Erik Gerits is dan is het PSV - Kaiserslautern als ik het goed heb. Dan zal dat ongeveer 2002/2003 zijn geweest.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:15 schreef de_boswachter het volgende:
Nu een moeilijkere;
Uit welke wedstrijd van PSV + seizoen komt onderstaand sfeerbeeld;
[ afbeelding ]
Nee is niet PSV - Lautern.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:56 schreef alf89 het volgende:
[..]
Als het inderdaad die wedstrijd onder Erik Gerits is dan is het PSV - Kaiserslautern als ik het goed heb. Dan zal dat ongeveer 2002/2003 zijn geweest.
Groningen - PSVquote:Op woensdag 30 november 2011 20:15 schreef de_boswachter het volgende:
Nu een moeilijkere;
[ afbeelding ]
Kijkquote:Op woensdag 30 november 2011 21:34 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Groningen - PSV
Staat ook filmpje van op youtube. Stoelen veld op,Groningen harde kern komt richting uitvak, waar de PSV-ers in de hekken hangen.. Tijd van de L-side?
PSV-Kaiserslautern was op de dag dat ik 20 werd. 15 maart 2001 (seizoen 2000/2001)quote:Op woensdag 30 november 2011 20:56 schreef alf89 het volgende:
[..]
Als het inderdaad die wedstrijd onder Erik Gerits is dan is het PSV - Kaiserslautern als ik het goed heb. Dan zal dat ongeveer 2002/2003 zijn geweest.
De Tank is van onsquote:Op woensdag 30 november 2011 19:55 schreef de_boswachter het volgende:
Herken/raad het moment;
Heb zojuist even de 2e helft van onderstaande wedstrijd bekeken op DVD.
[ afbeelding ]
WTFquote:Op woensdag 30 november 2011 21:53 schreef Sj0rSz het volgende:
Warschau laat tientallen PSV-fans buiten staan
Het zijn volgens mij Uefa-regels. Tegen Hamburg werd ons ook op het hart gedrukt niet teveel te drinken, want je komt het stadion onder geen enkele voorwaarde in als je teveel promilage hebt.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
WTF
Aanvechten bij PSV (alhoewel die stumperds je natuurlijk niet willen helpen, want = afgeraden). Leuk als je daar ¤300- hebt neergelegd voor een tripje...
Niet teveel drinken in Hamburgquote:Op woensdag 30 november 2011 23:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het zijn volgens mij Uefa-regels. Tegen Hamburg werd ons ook op het hart gedrukt niet teveel te drinken, want je komt het stadion onder geen enkele voorwaarde in als je teveel promilage hebt.
Als je het stadion nog in wilde. Ik nam het met een korreltje zout, en dronk gewoon rustig door die dag, maar reken maar van yes dat ik met mijn bakkes aan een blaasapparaat hing, terwijl ik werd gefouilleerd. En die 50 man achter me hetzelfde recept.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:08 schreef Caland het volgende:
Jezus wat triest zeg.
Nog nooit van gehoord ook dergelijke controles bij voetbalwedstrijden, nieuw?
[..]
Niet teveel drinken in Hamburg![]()
Pff, wat is dat dan weer man. Juist met een groep de kroegen induiken is het leukste van dergelijke trips naar mijn mening.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als je het stadion nog in wilde. Ik nam het met een korreltje zout, en dronk gewoon rustig door die dag, maar reken maar van yes dat ik met mijn bakkes aan een blaasapparaat hing, terwijl ik werd gefouilleerd. En die 50 man achter me hetzelfde recept.
FC Groningen - PSV (1991/1992)quote:Op woensdag 30 november 2011 20:15 schreef de_boswachter het volgende:
Nu een moeilijkere;
Ze zeiden niet wat ik maximaal mocht blazen en ook niet wat het apparaat uiteindelijk aangaf. Ik was allang blij dat ik en mijn maten er allemaal doorheen mochten, want we hadden inderdaad wel het nodige gedronken op de Reeperbahn.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Pff, wat is dat dan weer man. Juist met een groep de kroegen induiken is het leukste van dergelijke trips naar mijn mening.
Maar dan blies jij toch ook gewoon teveel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |