Publiek jongen, dan spelen ze allemaal 5x beter. Zoals tegen ADO of NEC.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:03 schreef Stevenzenl het volgende:
Feit is gewoon dat wij zondag op 10 posities een betere speler hebben staan dan feyenoord, en dan is Mulder/Isaak een gelijkspelletje, als Tyton speelt zijn we op elke positie beter. Dus ik heb geen flauw idee waar de Feyenoorders uberhaupt vertrouwen vandaan halen
Manolev>Leerdam?quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:03 schreef Stevenzenl het volgende:
Feit is gewoon dat wij zondag op 10 posities een betere speler hebben staan dan feyenoord, en dan is Mulder/Isaak een gelijkspelletje, als Tyton speelt zijn we op elke positie beter. Dus ik heb geen flauw idee waar de Feyenoorders uberhaupt vertrouwen vandaan halen
We zullen wel eens zien. Ik ben toch niet zeker van een makkelijke overwinningquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:03 schreef Stevenzenl het volgende:
Die man legt met zijn gouden AK-47 alle nepperts van PSV omver, waarna Guidetti een schitterende hattrick maakt binnen het kwartierquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:04 schreef Muto het volgende:
[..]
Manolev>Leerdam?
Echt never nooit niet.
Jij volgt het niet helemaal?quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:37 schreef Lange_Lans het volgende:
De Vrij zou prima passen in dit PSV. Goeie speler vind ik dat.
Feyenoord is wel een beetje een angstgegner voor PSV. Voorheen was het voor mijn gevoel zo dat Feyenoord meestal matig presteerde tegen Ajax, Ajax meestal matig presteerde tegen PSV en PSV meestal matig presteerde tegen Feyenoord.
Ik vind wel dat PSV moet winnen zondag. Feyenoord stelt voetballende momenteel niet zo heel veel voor. Knap wat ze tegen Ajax en Groningen deden en ze hebben absoluut mijn sympathie, maar normaal gezien is PSV gewoon een maatje te groot.
Vlaar>Boumaquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:03 schreef Stevenzenl het volgende:
Dat laatste echt niet.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:44 schreef J2T het volgende:
[..]
Vlaar>Bouma
De Vrij>Marcelo
Leerdam>Manolev
Indi>Jetro
El Ahmadi op zijn Twente niveau (waar we verdomd dicht bij in de buurt komen) is natuurlijk ook een fucking eindbaas.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:44 schreef J2T het volgende:
[..]
Vlaar>Bouma
De Vrij>Marcelo
Leerdam>Manolev
Indi>Jetro
quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:44 schreef J2T het volgende:
[..]
Vlaar>Bouma
De Vrij>Marcelo
Leerdam>Manolev
Indi>Jetro
Ik ben niet voor Feyenoord en ik troll ook niet. Ik reageer alleen op een comment van Stevenzenl waarin hij zegt dat PSV op 10 posities beter is. Jullie hebben de beste voorhoede en misschien ook wel het beste middenveld op dit moment samen met AZ. Maar de verdedigingslinie is erg zwak en zeker niet beter dan die van Feyenoord.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:46 schreef knep het volgende:
Nu ook al Feyenoord trolletjes in dit topic?
We hebben Derijck, toch? Vind ik een heel goeie opbouwer, en Marcelo is als mandekker ook gewoon PSV-waardig. Bouma moet gewoon plaats maken. Die heeft geen van beiden, waardoor beide taken op Marcelo's schouders komen te liggen en dat brengt Willems zo nu en dan aardig in de problemen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:50 schreef Stevenzenl het volgende:
Marcelo is de laatste paar wedstrijden heer en meester achterin. Lijkt er eindelijk een beetje uit te komen. Als we in de winterstop Zanka oppikken, dan hebben we een opbouwende verdediger naast hem staan en dan gaan we gewoon hoge ogen gooien.
Zelfs met Manolev en Tamata in het centrum moet PSV dit winnen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:50 schreef Stevenzenl het volgende:
Marcelo is de laatste paar wedstrijden heer en meester achterin. Lijkt er eindelijk een beetje uit te komen. Als we in de winterstop Zanka oppikken, dan hebben we een opbouwende verdediger naast hem staan en dan gaan we gewoon hoge ogen gooien.
[ http://img543.imageshack.us/img543/3808/psvfq.jpg (copy/paste deze link) ]
Had hij trouwens huisarrest ofzo?
Derijck really? Vind ik gewoon te kort komen voor PSV. Ook op psv.netwerk.to wordt er helemaal lyrisch gedaan over Derijck maar tegen De Graafschap viel hij toch behoorlijk door de mand.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
We hebben Derijck, toch? Vind ik een heel goeie opbouwer, en Marcelo is als mandekker ook gewoon PSV-waardig. Bouma moet gewoon plaats maken. Die heeft geen van beiden, waardoor beide taken op Marcelo's schouders komen te liggen en dat brengt Willems zo nu en dan aardig in de problemen.
Ik vind niet dat je een speler moet beoordelen op 1 of 2 wedstrijden.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:57 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Derijck really? Vind ik gewoon te kort komen voor PSV. Ook op psv.netwerk.to wordt er helemaal lyrisch gedaan over Derijck maar tegen De Graafschap viel hij toch behoorlijk door de mand.
Nee maar bij ADO was toch ook goed te zien dat hij leuk mee kan ballen, maar geen dragende man is achterin? Ik denk dat de PSV verdediging momenteel sowieso gebaat is bij een goede keeper met uitstraling, hopen dat Tyton er snel weer staat want dat scheelt natuurlijk al een hele hoop.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je een speler moet beoordelen op 1 of 2 wedstrijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |