Ik vond dat hij tegen ADO liet zien zeker het niveau te hebben. Hij speelde een uitstekende pot daar. Had wat mij betreft mogen blijven staan, maar dat zou betekenen dat Bouma begon te piepen en dat leek Fred niet aan te durven.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:01 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Nee maar bij ADO was toch ook goed te zien dat hij leuk mee kan ballen, maar geen dragende man is achterin? Ik denk dat de PSV verdediging momenteel sowieso gebaat is bij een goede keeper met uitstraling, hopen dat Tyton er snel weer staat want dat scheelt natuurlijk al een hele hoop.
PSV supporters vinden alles getroll als het ook maar enigszins kritisch, dan wel negatief wordt hier. Al zijn er wel sommigen die reacties ontlokken met de manier waarop ze posten hier.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:56 schreef Muto het volgende:
Dat getroll hier valt echt mee. Er worden geen reacties uitgelokt. Nergens voor nodig, trouwens.
Wel eens gehoord van "olie op het vuur gooien"?quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:10 schreef Happel het volgende:
[..]
PSV supporters vinden alles getroll als het ook maar enigszins kritisch, dan wel negatief wordt hier. Al zijn er wel sommigen die reacties ontlokken met de manier waarop ze posten hier.
Hoeft niet zozeer om de inhoud te gaan. Als er voor een vijfde keer kritisch wordt uitgelegd waarom PSV zich kapot moet schamen om het publiek, dan valt dat voor mij ook onder nietszeggend, topicvullend getroll.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:10 schreef Happel het volgende:
[..]
PSV supporters vinden alles getroll als het ook maar enigszins kritisch, dan wel negatief wordt hier. Al zijn er wel sommigen die reacties ontlokken met de manier waarop ze posten hier.
Ja, dat is leuk. Daar ben ik wel van. Maar dat valt hier echt reuze mee. Sommigen posten gewoon normaal mee en toch worden ze uitgemaakt voor troll.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wel eens gehoord van "olie op het vuur gooien"?
Dat laatste proberen we ook in de gaten te houden en af te kappen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hoeft niet zozeer om de inhoud te gaan. Als er voor een vijfde keer kritisch wordt uitgelegd waarom PSV zich kapot moet schamen om het publiek, dan valt dat voor mij ook onder nietszeggend, topicvullend getroll.
Ja, kutclub, subsidieclub, anderhalve bus naar uitwedstrijden bla bla. Het is duidelijk.
Heb je Ado wel gezien afgelopen seizoen ? Hij was juist de sterkhouder daar achterin.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:01 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Nee maar bij ADO was toch ook goed te zien dat hij leuk mee kan ballen, maar geen dragende man is achterin? Ik denk dat de PSV verdediging momenteel sowieso gebaat is bij een goede keeper met uitstraling, hopen dat Tyton er snel weer staat want dat scheelt natuurlijk al een hele hoop.
Wat lul jij nou, daar staan de feyenoorders bekend om. Als je een normale reactie in hun topic wil zettrn, wordt je eruit gekkrd en je post gedelete.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:10 schreef Happel het volgende:
[..]
En een hoop PSV'ers hier proberen het te negeren, maar het zou wel prettig zijn als dat soort teksten gewoon in bijvoorbeeld het Feyenoord-PSVtopic komt te staan, kan ik hier tenminste ongestoord praten over het opbouwend vermogen van Derijck.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:13 schreef Happel het volgende:
Dat laatste proberen we ook in de gaten te houden en af te kappen.
Daar valt nog wel wat aan te schaven. Zoals aan de meeste punten bij Derijckquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En een hoop PSV'ers hier proberen het te negeren, maar het zou wel prettig zijn als dat soort teksten gewoon in bijvoorbeeld het Feyenoord-PSVtopic komt te staan, kan ik hier tenminste ongestoord praten over het opbouwend vermogen van Derijck.
PSV zou morgen weer met Derijck kunnen spelenquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Daar valt nog wel wat aan te schaven. Zoals aan de meeste punten bij Derijck
Ik bedoel Vitesse.quote:
Ik hoop dat Tyton morgen mee doet, heeft maandag hele wedstrijd voor Jong PSV gekeept en kan mooi nog wat ritme opdoen voor Feyenoord.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:33 schreef StijnDa het volgende:
[..]
PSV zou morgen weer met Derijck kunnen spelen![]()
Heeft helaas nog niet kunnen laten zien wat hij bij ADO deed.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:39 schreef Buitendam het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Tyton onder de lat staat in Rotterdam.
Omdat hij nog geen wedstrijd in de Eredivisie heeft meegedraaid sinds Ajax. Dan zou ik het nogal een gok vinden om hem in de Kuip te laten starten.quote:
Wat was Nike trouwens denkende toen ze die lijn jassen ontwierpen?quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Echte swagger die Lens. Heeft ie het koud?
Fred ziet er daar wel echt uit als zo'n schoolmeester waar je vroeger mee op excursie ging.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Echte swagger die Lens. Heeft ie het koud?
Met Isaksson is het altijd een gok om hem te laten starten :pquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat hij nog geen wedstrijd in de Eredivisie heeft meegedraaid sinds Ajax. Dan zou ik het nogal een gok vinden om hem in de Kuip te laten starten.
Inderdaadquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:08 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Fred ziet er daar wel echt uit als zo'n schoolmeester waar je vroeger mee op excursie ging.
Die schoudertas doet het hem.
Dat dus, hij is nu in Polen pas voor het eerst mee met de selectie. Zondag gewoon onze Zweedse baas in de goalquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat hij nog geen wedstrijd in de Eredivisie heeft meegedraaid sinds Ajax. Dan zou ik het nogal een gok vinden om hem in de Kuip te laten starten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |