abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104960483

pi_104960560
Wordt wel weer eens tijd voor een leuke OP.
pi_104960729
FaalTT
pi_104960758
quote:
13s.gif Op dinsdag 29 november 2011 11:32 schreef Stevenzenl het volgende:
FaalTT
quote:
Guidetti waarschuwt PSV: 'Tegenstanders doen het hier al in de broek'

John Guidetti is pas negentien jaar, maar doet de Nederlandse voetbalsupporters nu al verbazen. De Zweed valt op met zijn bevlogenheid in het veld en uitspraken buiten het veld en kan daarom rekenen op de steun van de fans van Feyenoord. Anderzijds hoopt de huurling van Manchester City dat de supporters komend weekend van betekenis kunnen zijn, wanneer PSV op bezoek komt.

“Tegenstanders doen het in De Kuip al in de broek, het publiek moet dat gevoel nog erger maken”, zo doet de talentvolle aanvaller dinsdag in gesprek met het Algemeen Dagblad een beroep op de supporters. “Ik ben hier nu een paar maanden en een ding is mij volstrekt duidelijk: tegenstanders doen het in hun broek als ze in de Kuip tegen Feyenoord moeten spelen.”

“Het Legioen moet zondag dat gevoel nog meer versterken”, zo vervolgt de dolenthousiaste tiener. “Als de Kuip komende zondag negentig minuten volledig achter ons gaat staan, ook als het even niet loopt, dan krijgen wij een geweldige wedstrijd. Dit elftal kijkt echt enorm uit naar het duel met PSV. We hebben nu twee wedstrijden op een rij op vreemde bodem gewonnen. Het is tijd voor de volle winst in de eigen Kuip.
pi_104960838
Doe dan iets van; "Pure jaloezie want wij hebben Gini _O_"
pi_104960849
Goede TT
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_104960863
Davy _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_104960889
Maakt me geen fuck uit want blondy zegt of hoe hard dat publiek schreeuwt.. PSV moet gewoon 3 punten halen willen ze kampioen worden.
  dinsdag 29 november 2011 @ 11:38:07 #9
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_104960944
- niet doen -

[ Bericht 92% gewijzigd door Happel op 29-11-2011 11:41:03 ]
pi_104960966
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 11:36 schreef Geo3kant het volgende:
PSV moet gewoon 3 punten halen willen ze kampioen worden.
Dat zeiden ze vorig jaar ook
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_104961000
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 11:35 schreef Caland het volgende:
Davy _O_
Hey alles goed? :D
pi_104961143
Mag ik even. Ik weet zeker dat jullie prima gasten zijn als het niet over voetbal gaat, maar ik krijg altijd zo'n sneu gevoel, bijna plaatsvervangende schaamte, als ik jullie als fans van PSV zie zingen, fluiten of iets dergelijks. Het is gewoon allemaal zo nep. Zoals heel die club niet echt is.

Maar voor de rest zullen jullie prima gasten zijn.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_104961191
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 11:44 schreef Muto het volgende:
Mag ik even. Ik weet zeker dat jullie prima gasten zijn als het niet over voetbal gaat, maar ik krijg altijd zo'n sneu gevoel, bijna plaatsvervangende schaamte, als ik jullie als fans van PSV zie zingen, fluiten of iets dergelijks. Het is gewoon allemaal zo nep. Zoals heel die club niet echt is.

Zo kan het ook :)
pi_104961192
quote:

Voor Feyenoorders is het pas écht als je staat te schuimbekken achter de hekken :')

Overigens ben ik het wel met je eens dat er een hoop "neppe" supporters binnen PSV zijn die niet onvoorwaardelijk achter hun club staan.
pi_104961217
quote:

:')___!!!
Dit, dus.
pi_104961261
quote:

Waarom zijn wij nep? En waarom zijn ajacieden of jullie feyenoorders wel echt?
pi_104961347
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 11:46 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Waarom zijn wij nep? En waarom zijn ajacieden of jullie feyenoorders wel echt?
Het komt gewoon altijd zo triest over. PSV.

Nauwelijks sfeer, nauwelijks support mee in binnen of buitenland, geen rivalen, geforceerd 'boeren' roepen terwijl Eindhoven volgens mij best een bedrijvige stad is. Merk dat altijd dat PSV nooit echt voor 'vol' wordt aangezien en dus die supporters dat proberen te maskeren met loze termen als 'voetbalhoofdstad van Nederland' en meer van dat soort treurige kreten.

Ik heb er verder ook weinig op tegen hoor, hoop dat jullie kampioen worden. Krijg alleen altijd een beetje een :') - gevoel bij PSV.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_104961403
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 11:49 schreef Caland het volgende:

[..]

Het komt gewoon altijd zo triest over. PSV.

Nauwelijks sfeer, nauwelijks support mee in binnen of buitenland, geen rivalen, geforceerd 'boeren' roepen terwijl Eindhoven volgens mij best een bedrijvige stad is. Merk dat altijd dat PSV nooit echt voor 'vol' wordt aangezien en dus die supporters dat proberen te maskeren met loze termen als 'voetbalhoofdstad van Nederland' en meer van dat soort treurige kreten.

Ik heb er verder ook weinig op tegen hoor, hoop dat jullie kampioen worden. Krijg alleen altijd een beetje een :') - gevoel bij PSV.
Wijnaldum niet.
Dit, dus.
pi_104961414
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 11:45 schreef Stevenzenl het volgende:

[..]

Voor Feyenoorders is het pas écht als je staat te schuimbekken achter de hekken :')

Nee, het gaat daar niet om. Dat zijn helemaal geen supporters. Geen fans. Dat zijn vandalen en soms zelfs criminelen.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_104961488
Tja ik kan het me ergens wel voorstellen, als ik naar PSV kijk zie ik ook maar .. wat 1000 mensen? Nee dat haal je niet eens.. zingen en doen, en pappie en mammie met de kids juichen alleen bij een goal.

PSV is gewoon een beetje een club van de 'ik kom om een potje voetbal te kijken' club ben ik bang. Maar ga niet doen alsof Oost en de echte fans nep zijn omdat het er niet zoveel zijn. En voetbal hoofdstad dat heeft iemand anders erop geplakt, wij zelf niet.. natuurlijk ga je dan profileren als de beste.. dat mag ook wel als je in 10 jaar 6 a 7 keer kampioen wordt, niet dan?
Dat boeren, tja, kun je van vinden wat je wil, is net als joden.. rare term wellicht.

Bij elke club heb je van die trieste kneuzen, zoals dat PSV bus filmpje, die heb je overal.
pi_104961540
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 november 2011 11:50 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Wijnaldum niet.
Nee, precies. Wijnaldum kon niet tegen de druk van een echt grote club.
Tot op de dag van vandaag zegt hij nog in elk interview dat het grootste voordeel van zijn overstap is dat het zo 'heerlijk rustig' is bij PSV. Nooit mensen op trainingen, in het stadion kan hij nog gewoon communiceren met zijn ploeggenoten, trainen tussen de bossen waar alleen een of andere VI-watcher af en toe rondloopt.

Hij ziet dat als een verademing. Dat kan ik ook wel begrijpen hoor. Verder ook niks mis mee. :Y
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_104961655
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 11:53 schreef Caland het volgende:

[..]

Tot op de dag van vandaag zegt hij nog in elk interview dat het grootste voordeel van zijn overstap is dat het zo 'heerlijk rustig' is bij PSV. Nooit mensen op trainingen, in het stadion kan hij nog gewoon communiceren met zijn ploeggenoten, trainen tussen de bossen waar alleen een of andere VI-watcher af en toe rondloopt.

Hij ziet dat als een verademing. Dat kan ik ook wel begrijpen hoor. Verder ook niks mis mee. :Y
Wijnaldum kon denk ik best tegen de druk van een grote club, waar het hem om ging is dat die qua supporters-schare en stadion grote club steevast in het begin stadium afhaakt als het gaat om om de prijzen te spelen.
pi_104961675
quote:

[..]

Meedoen om het kampioenschap, europees spelen, Oranje bereiken, geen mongolen die je uitschelden op de training, zijn er nog wel meer dus.
  dinsdag 29 november 2011 @ 11:58:00 #24
355733 JaafkeGB
Nimmer te vertrouwen
pi_104961686
feyenoord :')

denken dat ze gaan winnen omdat ze vorig jaar met veel geluk en een ontrechte rode kaart voor PSV wonnen.

Zondag 14:25 is het weer stil hier op fok.
pi_104961688
quote:

[..]

Mooi. Maar een echte voetbalclub trekt grote spelers aan, wordt regelmatig kampioen en heeft aanzien. Dat heeft PSV, terwijl Feyenoord enkel in het nieuws komt vanwege wangedrag in de bestuurskamer en door supporters. Beter ga je op je eigen club letten, kom je waarschijnlijk verder mee.
Dit, dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')