quote:
quote:Guidetti waarschuwt PSV: 'Tegenstanders doen het hier al in de broek'
John Guidetti is pas negentien jaar, maar doet de Nederlandse voetbalsupporters nu al verbazen. De Zweed valt op met zijn bevlogenheid in het veld en uitspraken buiten het veld en kan daarom rekenen op de steun van de fans van Feyenoord. Anderzijds hoopt de huurling van Manchester City dat de supporters komend weekend van betekenis kunnen zijn, wanneer PSV op bezoek komt.
“Tegenstanders doen het in De Kuip al in de broek, het publiek moet dat gevoel nog erger maken”, zo doet de talentvolle aanvaller dinsdag in gesprek met het Algemeen Dagblad een beroep op de supporters. “Ik ben hier nu een paar maanden en een ding is mij volstrekt duidelijk: tegenstanders doen het in hun broek als ze in de Kuip tegen Feyenoord moeten spelen.”
“Het Legioen moet zondag dat gevoel nog meer versterken”, zo vervolgt de dolenthousiaste tiener. “Als de Kuip komende zondag negentig minuten volledig achter ons gaat staan, ook als het even niet loopt, dan krijgen wij een geweldige wedstrijd. Dit elftal kijkt echt enorm uit naar het duel met PSV. We hebben nu twee wedstrijden op een rij op vreemde bodem gewonnen. Het is tijd voor de volle winst in de eigen Kuip.
Dat zeiden ze vorig jaar ookquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:36 schreef Geo3kant het volgende:
PSV moet gewoon 3 punten halen willen ze kampioen worden.
Zo kan het ookquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:44 schreef Muto het volgende:
Mag ik even. Ik weet zeker dat jullie prima gasten zijn als het niet over voetbal gaat, maar ik krijg altijd zo'n sneu gevoel, bijna plaatsvervangende schaamte, als ik jullie als fans van PSV zie zingen, fluiten of iets dergelijks. Het is gewoon allemaal zo nep. Zoals heel die club niet echt is.
Maar voor de rest zullen jullie prima gasten zijn.
Voor Feyenoorders is het pas écht als je staat te schuimbekken achter de hekkenquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:44 schreef Muto het volgende:
Mag ik even. Ik weet zeker dat jullie prima gasten zijn als het niet over voetbal gaat, maar ik krijg altijd zo'n sneu gevoel, bijna plaatsvervangende schaamte, als ik jullie als fans van PSV zie zingen, fluiten of iets dergelijks. Het is gewoon allemaal zo nep. Zoals heel die club niet echt is.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:44 schreef Muto het volgende:
Waarom zijn wij nep? En waarom zijn ajacieden of jullie feyenoorders wel echt?quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:44 schreef Muto het volgende:
Het komt gewoon altijd zo triest over. PSV.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:46 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Waarom zijn wij nep? En waarom zijn ajacieden of jullie feyenoorders wel echt?
Wijnaldum niet.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Het komt gewoon altijd zo triest over. PSV.
Nauwelijks sfeer, nauwelijks support mee in binnen of buitenland, geen rivalen, geforceerd 'boeren' roepen terwijl Eindhoven volgens mij best een bedrijvige stad is. Merk dat altijd dat PSV nooit echt voor 'vol' wordt aangezien en dus die supporters dat proberen te maskeren met loze termen als 'voetbalhoofdstad van Nederland' en meer van dat soort treurige kreten.
Ik heb er verder ook weinig op tegen hoor, hoop dat jullie kampioen worden. Krijg alleen altijd een beetje een- gevoel bij PSV.
Nee, het gaat daar niet om. Dat zijn helemaal geen supporters. Geen fans. Dat zijn vandalen en soms zelfs criminelen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:45 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Voor Feyenoorders is het pas écht als je staat te schuimbekken achter de hekken
Nee, precies. Wijnaldum kon niet tegen de druk van een echt grote club.quote:
Wijnaldum kon denk ik best tegen de druk van een grote club, waar het hem om ging is dat die qua supporters-schare en stadion grote club steevast in het begin stadium afhaakt als het gaat om om de prijzen te spelen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, precies. Wijnaldum kon niet tegen de druk van een echt grote club.
Tot op de dag van vandaag zegt hij nog in elk interview dat het grootste voordeel van zijn overstap is dat het zo 'heerlijk rustig' is bij PSV. Nooit mensen op trainingen, in het stadion kan hij nog gewoon communiceren met zijn ploeggenoten, trainen tussen de bossen waar alleen een of andere VI-watcher af en toe rondloopt.
Hij ziet dat als een verademing. Dat kan ik ook wel begrijpen hoor. Verder ook niks mis mee.
Meedoen om het kampioenschap, europees spelen, Oranje bereiken, geen mongolen die je uitschelden op de training, zijn er nog wel meer dus.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Tot op de dag van vandaag zegt hij nog in elk interview dat het grootste voordeel van zijn overstap is dat het zo 'heerlijk rustig' is bij PSV. Nooit mensen op trainingen, in het stadion kan hij nog gewoon communiceren met zijn ploeggenoten, trainen tussen de bossen waar alleen een of andere VI-watcher af en toe rondloopt.
Hij ziet dat als een verademing. Dat kan ik ook wel begrijpen hoor. Verder ook niks mis mee.
Mooi. Maar een echte voetbalclub trekt grote spelers aan, wordt regelmatig kampioen en heeft aanzien. Dat heeft PSV, terwijl Feyenoord enkel in het nieuws komt vanwege wangedrag in de bestuurskamer en door supporters. Beter ga je op je eigen club letten, kom je waarschijnlijk verder mee.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Publiek jongen, dan spelen ze allemaal 5x beter. Zoals tegen ADO of NEC.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:03 schreef Stevenzenl het volgende:
Feit is gewoon dat wij zondag op 10 posities een betere speler hebben staan dan feyenoord, en dan is Mulder/Isaak een gelijkspelletje, als Tyton speelt zijn we op elke positie beter. Dus ik heb geen flauw idee waar de Feyenoorders uberhaupt vertrouwen vandaan halen
Manolev>Leerdam?quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:03 schreef Stevenzenl het volgende:
Feit is gewoon dat wij zondag op 10 posities een betere speler hebben staan dan feyenoord, en dan is Mulder/Isaak een gelijkspelletje, als Tyton speelt zijn we op elke positie beter. Dus ik heb geen flauw idee waar de Feyenoorders uberhaupt vertrouwen vandaan halen
We zullen wel eens zien. Ik ben toch niet zeker van een makkelijke overwinningquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:03 schreef Stevenzenl het volgende:
Die man legt met zijn gouden AK-47 alle nepperts van PSV omver, waarna Guidetti een schitterende hattrick maakt binnen het kwartierquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:04 schreef Muto het volgende:
[..]
Manolev>Leerdam?
Echt never nooit niet.
Jij volgt het niet helemaal?quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:37 schreef Lange_Lans het volgende:
De Vrij zou prima passen in dit PSV. Goeie speler vind ik dat.
Feyenoord is wel een beetje een angstgegner voor PSV. Voorheen was het voor mijn gevoel zo dat Feyenoord meestal matig presteerde tegen Ajax, Ajax meestal matig presteerde tegen PSV en PSV meestal matig presteerde tegen Feyenoord.
Ik vind wel dat PSV moet winnen zondag. Feyenoord stelt voetballende momenteel niet zo heel veel voor. Knap wat ze tegen Ajax en Groningen deden en ze hebben absoluut mijn sympathie, maar normaal gezien is PSV gewoon een maatje te groot.
Vlaar>Boumaquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:03 schreef Stevenzenl het volgende:
Dat laatste echt niet.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:44 schreef J2T het volgende:
[..]
Vlaar>Bouma
De Vrij>Marcelo
Leerdam>Manolev
Indi>Jetro
El Ahmadi op zijn Twente niveau (waar we verdomd dicht bij in de buurt komen) is natuurlijk ook een fucking eindbaas.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:44 schreef J2T het volgende:
[..]
Vlaar>Bouma
De Vrij>Marcelo
Leerdam>Manolev
Indi>Jetro
quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:44 schreef J2T het volgende:
[..]
Vlaar>Bouma
De Vrij>Marcelo
Leerdam>Manolev
Indi>Jetro
Ik ben niet voor Feyenoord en ik troll ook niet. Ik reageer alleen op een comment van Stevenzenl waarin hij zegt dat PSV op 10 posities beter is. Jullie hebben de beste voorhoede en misschien ook wel het beste middenveld op dit moment samen met AZ. Maar de verdedigingslinie is erg zwak en zeker niet beter dan die van Feyenoord.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:46 schreef knep het volgende:
Nu ook al Feyenoord trolletjes in dit topic?
We hebben Derijck, toch? Vind ik een heel goeie opbouwer, en Marcelo is als mandekker ook gewoon PSV-waardig. Bouma moet gewoon plaats maken. Die heeft geen van beiden, waardoor beide taken op Marcelo's schouders komen te liggen en dat brengt Willems zo nu en dan aardig in de problemen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:50 schreef Stevenzenl het volgende:
Marcelo is de laatste paar wedstrijden heer en meester achterin. Lijkt er eindelijk een beetje uit te komen. Als we in de winterstop Zanka oppikken, dan hebben we een opbouwende verdediger naast hem staan en dan gaan we gewoon hoge ogen gooien.
Zelfs met Manolev en Tamata in het centrum moet PSV dit winnen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:50 schreef Stevenzenl het volgende:
Marcelo is de laatste paar wedstrijden heer en meester achterin. Lijkt er eindelijk een beetje uit te komen. Als we in de winterstop Zanka oppikken, dan hebben we een opbouwende verdediger naast hem staan en dan gaan we gewoon hoge ogen gooien.
[ http://img543.imageshack.us/img543/3808/psvfq.jpg (copy/paste deze link) ]
Had hij trouwens huisarrest ofzo?
Derijck really? Vind ik gewoon te kort komen voor PSV. Ook op psv.netwerk.to wordt er helemaal lyrisch gedaan over Derijck maar tegen De Graafschap viel hij toch behoorlijk door de mand.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
We hebben Derijck, toch? Vind ik een heel goeie opbouwer, en Marcelo is als mandekker ook gewoon PSV-waardig. Bouma moet gewoon plaats maken. Die heeft geen van beiden, waardoor beide taken op Marcelo's schouders komen te liggen en dat brengt Willems zo nu en dan aardig in de problemen.
Ik vind niet dat je een speler moet beoordelen op 1 of 2 wedstrijden.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:57 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Derijck really? Vind ik gewoon te kort komen voor PSV. Ook op psv.netwerk.to wordt er helemaal lyrisch gedaan over Derijck maar tegen De Graafschap viel hij toch behoorlijk door de mand.
Nee maar bij ADO was toch ook goed te zien dat hij leuk mee kan ballen, maar geen dragende man is achterin? Ik denk dat de PSV verdediging momenteel sowieso gebaat is bij een goede keeper met uitstraling, hopen dat Tyton er snel weer staat want dat scheelt natuurlijk al een hele hoop.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je een speler moet beoordelen op 1 of 2 wedstrijden.
Ik vond dat hij tegen ADO liet zien zeker het niveau te hebben. Hij speelde een uitstekende pot daar. Had wat mij betreft mogen blijven staan, maar dat zou betekenen dat Bouma begon te piepen en dat leek Fred niet aan te durven.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:01 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Nee maar bij ADO was toch ook goed te zien dat hij leuk mee kan ballen, maar geen dragende man is achterin? Ik denk dat de PSV verdediging momenteel sowieso gebaat is bij een goede keeper met uitstraling, hopen dat Tyton er snel weer staat want dat scheelt natuurlijk al een hele hoop.
PSV supporters vinden alles getroll als het ook maar enigszins kritisch, dan wel negatief wordt hier. Al zijn er wel sommigen die reacties ontlokken met de manier waarop ze posten hier.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:56 schreef Muto het volgende:
Dat getroll hier valt echt mee. Er worden geen reacties uitgelokt. Nergens voor nodig, trouwens.
Wel eens gehoord van "olie op het vuur gooien"?quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:10 schreef Happel het volgende:
[..]
PSV supporters vinden alles getroll als het ook maar enigszins kritisch, dan wel negatief wordt hier. Al zijn er wel sommigen die reacties ontlokken met de manier waarop ze posten hier.
Hoeft niet zozeer om de inhoud te gaan. Als er voor een vijfde keer kritisch wordt uitgelegd waarom PSV zich kapot moet schamen om het publiek, dan valt dat voor mij ook onder nietszeggend, topicvullend getroll.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:10 schreef Happel het volgende:
[..]
PSV supporters vinden alles getroll als het ook maar enigszins kritisch, dan wel negatief wordt hier. Al zijn er wel sommigen die reacties ontlokken met de manier waarop ze posten hier.
Ja, dat is leuk. Daar ben ik wel van. Maar dat valt hier echt reuze mee. Sommigen posten gewoon normaal mee en toch worden ze uitgemaakt voor troll.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wel eens gehoord van "olie op het vuur gooien"?
Dat laatste proberen we ook in de gaten te houden en af te kappen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hoeft niet zozeer om de inhoud te gaan. Als er voor een vijfde keer kritisch wordt uitgelegd waarom PSV zich kapot moet schamen om het publiek, dan valt dat voor mij ook onder nietszeggend, topicvullend getroll.
Ja, kutclub, subsidieclub, anderhalve bus naar uitwedstrijden bla bla. Het is duidelijk.
Heb je Ado wel gezien afgelopen seizoen ? Hij was juist de sterkhouder daar achterin.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:01 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Nee maar bij ADO was toch ook goed te zien dat hij leuk mee kan ballen, maar geen dragende man is achterin? Ik denk dat de PSV verdediging momenteel sowieso gebaat is bij een goede keeper met uitstraling, hopen dat Tyton er snel weer staat want dat scheelt natuurlijk al een hele hoop.
Wat lul jij nou, daar staan de feyenoorders bekend om. Als je een normale reactie in hun topic wil zettrn, wordt je eruit gekkrd en je post gedelete.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:10 schreef Happel het volgende:
[..]
En een hoop PSV'ers hier proberen het te negeren, maar het zou wel prettig zijn als dat soort teksten gewoon in bijvoorbeeld het Feyenoord-PSVtopic komt te staan, kan ik hier tenminste ongestoord praten over het opbouwend vermogen van Derijck.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:13 schreef Happel het volgende:
Dat laatste proberen we ook in de gaten te houden en af te kappen.
Daar valt nog wel wat aan te schaven. Zoals aan de meeste punten bij Derijckquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En een hoop PSV'ers hier proberen het te negeren, maar het zou wel prettig zijn als dat soort teksten gewoon in bijvoorbeeld het Feyenoord-PSVtopic komt te staan, kan ik hier tenminste ongestoord praten over het opbouwend vermogen van Derijck.
PSV zou morgen weer met Derijck kunnen spelenquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Daar valt nog wel wat aan te schaven. Zoals aan de meeste punten bij Derijck
Ik bedoel Vitesse.quote:
Ik hoop dat Tyton morgen mee doet, heeft maandag hele wedstrijd voor Jong PSV gekeept en kan mooi nog wat ritme opdoen voor Feyenoord.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:33 schreef StijnDa het volgende:
[..]
PSV zou morgen weer met Derijck kunnen spelen![]()
Heeft helaas nog niet kunnen laten zien wat hij bij ADO deed.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:39 schreef Buitendam het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Tyton onder de lat staat in Rotterdam.
Omdat hij nog geen wedstrijd in de Eredivisie heeft meegedraaid sinds Ajax. Dan zou ik het nogal een gok vinden om hem in de Kuip te laten starten.quote:
Wat was Nike trouwens denkende toen ze die lijn jassen ontwierpen?quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Echte swagger die Lens. Heeft ie het koud?
Fred ziet er daar wel echt uit als zo'n schoolmeester waar je vroeger mee op excursie ging.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Echte swagger die Lens. Heeft ie het koud?
Met Isaksson is het altijd een gok om hem te laten starten :pquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat hij nog geen wedstrijd in de Eredivisie heeft meegedraaid sinds Ajax. Dan zou ik het nogal een gok vinden om hem in de Kuip te laten starten.
Inderdaadquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:08 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Fred ziet er daar wel echt uit als zo'n schoolmeester waar je vroeger mee op excursie ging.
Die schoudertas doet het hem.
Dat dus, hij is nu in Polen pas voor het eerst mee met de selectie. Zondag gewoon onze Zweedse baas in de goalquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat hij nog geen wedstrijd in de Eredivisie heeft meegedraaid sinds Ajax. Dan zou ik het nogal een gok vinden om hem in de Kuip te laten starten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |