abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104960483

pi_104960560
Wordt wel weer eens tijd voor een leuke OP.
pi_104960729
FaalTT
pi_104960758
quote:
13s.gif Op dinsdag 29 november 2011 11:32 schreef Stevenzenl het volgende:
FaalTT
quote:
Guidetti waarschuwt PSV: 'Tegenstanders doen het hier al in de broek'

John Guidetti is pas negentien jaar, maar doet de Nederlandse voetbalsupporters nu al verbazen. De Zweed valt op met zijn bevlogenheid in het veld en uitspraken buiten het veld en kan daarom rekenen op de steun van de fans van Feyenoord. Anderzijds hoopt de huurling van Manchester City dat de supporters komend weekend van betekenis kunnen zijn, wanneer PSV op bezoek komt.

“Tegenstanders doen het in De Kuip al in de broek, het publiek moet dat gevoel nog erger maken”, zo doet de talentvolle aanvaller dinsdag in gesprek met het Algemeen Dagblad een beroep op de supporters. “Ik ben hier nu een paar maanden en een ding is mij volstrekt duidelijk: tegenstanders doen het in hun broek als ze in de Kuip tegen Feyenoord moeten spelen.”

“Het Legioen moet zondag dat gevoel nog meer versterken”, zo vervolgt de dolenthousiaste tiener. “Als de Kuip komende zondag negentig minuten volledig achter ons gaat staan, ook als het even niet loopt, dan krijgen wij een geweldige wedstrijd. Dit elftal kijkt echt enorm uit naar het duel met PSV. We hebben nu twee wedstrijden op een rij op vreemde bodem gewonnen. Het is tijd voor de volle winst in de eigen Kuip.
pi_104960838
Doe dan iets van; "Pure jaloezie want wij hebben Gini _O_"
pi_104960849
Goede TT
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_104960863
Davy _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_104960889
Maakt me geen fuck uit want blondy zegt of hoe hard dat publiek schreeuwt.. PSV moet gewoon 3 punten halen willen ze kampioen worden.
  dinsdag 29 november 2011 @ 11:38:07 #9
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_104960944
- niet doen -

[ Bericht 92% gewijzigd door Happel op 29-11-2011 11:41:03 ]
pi_104960966
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 11:36 schreef Geo3kant het volgende:
PSV moet gewoon 3 punten halen willen ze kampioen worden.
Dat zeiden ze vorig jaar ook
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_104961000
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 11:35 schreef Caland het volgende:
Davy _O_
Hey alles goed? :D
pi_104961143
Mag ik even. Ik weet zeker dat jullie prima gasten zijn als het niet over voetbal gaat, maar ik krijg altijd zo'n sneu gevoel, bijna plaatsvervangende schaamte, als ik jullie als fans van PSV zie zingen, fluiten of iets dergelijks. Het is gewoon allemaal zo nep. Zoals heel die club niet echt is.

Maar voor de rest zullen jullie prima gasten zijn.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_104961191
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 11:44 schreef Muto het volgende:
Mag ik even. Ik weet zeker dat jullie prima gasten zijn als het niet over voetbal gaat, maar ik krijg altijd zo'n sneu gevoel, bijna plaatsvervangende schaamte, als ik jullie als fans van PSV zie zingen, fluiten of iets dergelijks. Het is gewoon allemaal zo nep. Zoals heel die club niet echt is.

Zo kan het ook :)
pi_104961192
quote:

Voor Feyenoorders is het pas écht als je staat te schuimbekken achter de hekken :')

Overigens ben ik het wel met je eens dat er een hoop "neppe" supporters binnen PSV zijn die niet onvoorwaardelijk achter hun club staan.
pi_104961217
quote:

:')___!!!
Dit, dus.
pi_104961261
quote:

Waarom zijn wij nep? En waarom zijn ajacieden of jullie feyenoorders wel echt?
pi_104961347
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 11:46 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Waarom zijn wij nep? En waarom zijn ajacieden of jullie feyenoorders wel echt?
Het komt gewoon altijd zo triest over. PSV.

Nauwelijks sfeer, nauwelijks support mee in binnen of buitenland, geen rivalen, geforceerd 'boeren' roepen terwijl Eindhoven volgens mij best een bedrijvige stad is. Merk dat altijd dat PSV nooit echt voor 'vol' wordt aangezien en dus die supporters dat proberen te maskeren met loze termen als 'voetbalhoofdstad van Nederland' en meer van dat soort treurige kreten.

Ik heb er verder ook weinig op tegen hoor, hoop dat jullie kampioen worden. Krijg alleen altijd een beetje een :') - gevoel bij PSV.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_104961403
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 11:49 schreef Caland het volgende:

[..]

Het komt gewoon altijd zo triest over. PSV.

Nauwelijks sfeer, nauwelijks support mee in binnen of buitenland, geen rivalen, geforceerd 'boeren' roepen terwijl Eindhoven volgens mij best een bedrijvige stad is. Merk dat altijd dat PSV nooit echt voor 'vol' wordt aangezien en dus die supporters dat proberen te maskeren met loze termen als 'voetbalhoofdstad van Nederland' en meer van dat soort treurige kreten.

Ik heb er verder ook weinig op tegen hoor, hoop dat jullie kampioen worden. Krijg alleen altijd een beetje een :') - gevoel bij PSV.
Wijnaldum niet.
Dit, dus.
pi_104961414
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 11:45 schreef Stevenzenl het volgende:

[..]

Voor Feyenoorders is het pas écht als je staat te schuimbekken achter de hekken :')

Nee, het gaat daar niet om. Dat zijn helemaal geen supporters. Geen fans. Dat zijn vandalen en soms zelfs criminelen.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_104961488
Tja ik kan het me ergens wel voorstellen, als ik naar PSV kijk zie ik ook maar .. wat 1000 mensen? Nee dat haal je niet eens.. zingen en doen, en pappie en mammie met de kids juichen alleen bij een goal.

PSV is gewoon een beetje een club van de 'ik kom om een potje voetbal te kijken' club ben ik bang. Maar ga niet doen alsof Oost en de echte fans nep zijn omdat het er niet zoveel zijn. En voetbal hoofdstad dat heeft iemand anders erop geplakt, wij zelf niet.. natuurlijk ga je dan profileren als de beste.. dat mag ook wel als je in 10 jaar 6 a 7 keer kampioen wordt, niet dan?
Dat boeren, tja, kun je van vinden wat je wil, is net als joden.. rare term wellicht.

Bij elke club heb je van die trieste kneuzen, zoals dat PSV bus filmpje, die heb je overal.
pi_104961540
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 november 2011 11:50 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Wijnaldum niet.
Nee, precies. Wijnaldum kon niet tegen de druk van een echt grote club.
Tot op de dag van vandaag zegt hij nog in elk interview dat het grootste voordeel van zijn overstap is dat het zo 'heerlijk rustig' is bij PSV. Nooit mensen op trainingen, in het stadion kan hij nog gewoon communiceren met zijn ploeggenoten, trainen tussen de bossen waar alleen een of andere VI-watcher af en toe rondloopt.

Hij ziet dat als een verademing. Dat kan ik ook wel begrijpen hoor. Verder ook niks mis mee. :Y
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_104961655
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 11:53 schreef Caland het volgende:

[..]

Tot op de dag van vandaag zegt hij nog in elk interview dat het grootste voordeel van zijn overstap is dat het zo 'heerlijk rustig' is bij PSV. Nooit mensen op trainingen, in het stadion kan hij nog gewoon communiceren met zijn ploeggenoten, trainen tussen de bossen waar alleen een of andere VI-watcher af en toe rondloopt.

Hij ziet dat als een verademing. Dat kan ik ook wel begrijpen hoor. Verder ook niks mis mee. :Y
Wijnaldum kon denk ik best tegen de druk van een grote club, waar het hem om ging is dat die qua supporters-schare en stadion grote club steevast in het begin stadium afhaakt als het gaat om om de prijzen te spelen.
pi_104961675
quote:

[..]

Meedoen om het kampioenschap, europees spelen, Oranje bereiken, geen mongolen die je uitschelden op de training, zijn er nog wel meer dus.
  dinsdag 29 november 2011 @ 11:58:00 #24
355733 JaafkeGB
Nimmer te vertrouwen
pi_104961686
feyenoord :')

denken dat ze gaan winnen omdat ze vorig jaar met veel geluk en een ontrechte rode kaart voor PSV wonnen.

Zondag 14:25 is het weer stil hier op fok.
pi_104961688
quote:

[..]

Mooi. Maar een echte voetbalclub trekt grote spelers aan, wordt regelmatig kampioen en heeft aanzien. Dat heeft PSV, terwijl Feyenoord enkel in het nieuws komt vanwege wangedrag in de bestuurskamer en door supporters. Beter ga je op je eigen club letten, kom je waarschijnlijk verder mee.
Dit, dus.
pi_104961704
Hopen dat PSV wint :Y
Brutal. Fucking. Metal.
pi_104961861
Feit is gewoon dat wij zondag op 10 posities een betere speler hebben staan dan feyenoord, en dan is Mulder/Isaak een gelijkspelletje, als Tyton speelt zijn we op elke positie beter. Dus ik heb geen flauw idee waar de Feyenoorders uberhaupt vertrouwen vandaan halen :')
pi_104961878
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 12:03 schreef Stevenzenl het volgende:
Feit is gewoon dat wij zondag op 10 posities een betere speler hebben staan dan feyenoord, en dan is Mulder/Isaak een gelijkspelletje, als Tyton speelt zijn we op elke positie beter. Dus ik heb geen flauw idee waar de Feyenoorders uberhaupt vertrouwen vandaan halen :')
Publiek jongen, dan spelen ze allemaal 5x beter. Zoals tegen ADO of NEC.
pi_104961897
quote:
Manolev>Leerdam?

Echt never nooit niet.
pi_104961968
quote:
We zullen wel eens zien. Ik ben toch niet zeker van een makkelijke overwinning :).
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_104962133
Zelfs issakson is beter dan Mulder :P
Maar PSV faalt altijd in grote wedstrijden .. dus ik zie wel :')
pi_104962780
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 12:04 schreef Muto het volgende:

[..]

Manolev>Leerdam?

Echt never nooit niet.
Die man legt met zijn gouden AK-47 alle nepperts van PSV omver, waarna Guidetti een schitterende hattrick maakt binnen het kwartier _O_
pi_104962977
De Vrij zou prima passen in dit PSV. Goeie speler vind ik dat.
Feyenoord is wel een beetje een angstgegner voor PSV. Voorheen was het voor mijn gevoel zo dat Feyenoord meestal matig presteerde tegen Ajax, Ajax meestal matig presteerde tegen PSV en PSV meestal matig presteerde tegen Feyenoord.

Ik vind wel dat PSV moet winnen zondag. Feyenoord stelt voetballende momenteel niet zo heel veel voor. Knap wat ze tegen Ajax en Groningen deden en ze hebben absoluut mijn sympathie, maar normaal gezien is PSV gewoon een maatje te groot.
pi_104962997
PSV is op papier beter, maar Feyenoord liet tegen Ajax al zien dat ze soms heel goed kunnen voetballen. De eerste goal zal heel bepalend zijn.
Dit, dus.
pi_104963015
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 12:37 schreef Lange_Lans het volgende:
De Vrij zou prima passen in dit PSV. Goeie speler vind ik dat.
Feyenoord is wel een beetje een angstgegner voor PSV. Voorheen was het voor mijn gevoel zo dat Feyenoord meestal matig presteerde tegen Ajax, Ajax meestal matig presteerde tegen PSV en PSV meestal matig presteerde tegen Feyenoord.

Ik vind wel dat PSV moet winnen zondag. Feyenoord stelt voetballende momenteel niet zo heel veel voor. Knap wat ze tegen Ajax en Groningen deden en ze hebben absoluut mijn sympathie, maar normaal gezien is PSV gewoon een maatje te groot.
Jij volgt het niet helemaal?
  dinsdag 29 november 2011 @ 12:44:34 #36
344378 J2T
Niet kijken is niet voetballen
pi_104963275
quote:
Vlaar>Bouma
De Vrij>Marcelo
Leerdam>Manolev
Indi>Jetro
pi_104963337
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 12:44 schreef J2T het volgende:

[..]

Vlaar>Bouma
De Vrij>Marcelo
Leerdam>Manolev
Indi>Jetro
Dat laatste echt niet.
pi_104963341
quote:

[..]

Vlaar>Bouma
De Vrij>Marcelo
Leerdam>Manolev
Indi>Jetro
El Ahmadi op zijn Twente niveau (waar we verdomd dicht bij in de buurt komen) is natuurlijk ook een fucking eindbaas.
  dinsdag 29 november 2011 @ 12:46:52 #39
344378 J2T
pi_104963375
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 12:46 schreef Muto het volgende:

[..]

Dat laatste echt niet.
Daar heb je gelijk in.
pi_104963449
Vlaar is net zo slecht als Bouma. Beide maken ze elke wedstrijd sowieso één of twee grote fouten.
pi_104963459
Het is de bedoeling dat het hier over PSV gaat. Als alle Feyenoorders even hun brabbeltjes meenemen naar hun topic, of het Feyenoord-PSV topic, kunnen we hier weer over PSV praten.
Dit, dus.
pi_104963476
quote:

[..]

Vlaar>Bouma
De Vrij>Marcelo
Leerdam>Manolev
Indi>Jetro
:{
  dinsdag 29 november 2011 @ 12:49:30 #43
344378 J2T
pi_104963491
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 november 2011 12:46 schreef knep het volgende:
Nu ook al Feyenoord trolletjes in dit topic? :')
Ik ben niet voor Feyenoord en ik troll ook niet. Ik reageer alleen op een comment van Stevenzenl waarin hij zegt dat PSV op 10 posities beter is. Jullie hebben de beste voorhoede en misschien ook wel het beste middenveld op dit moment samen met AZ. Maar de verdedigingslinie is erg zwak en zeker niet beter dan die van Feyenoord.
pi_104963535
Marcelo is de laatste paar wedstrijden heer en meester achterin. Lijkt er eindelijk een beetje uit te komen. Als we in de winterstop Zanka oppikken, dan hebben we een opbouwende verdediger naast hem staan en dan gaan we gewoon hoge ogen gooien.

http://img543.imageshack.us/img543/3808/psvfq.jpg (copy/paste deze link)

Had hij trouwens huisarrest ofzo?
pi_104963641
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 12:50 schreef Stevenzenl het volgende:
Marcelo is de laatste paar wedstrijden heer en meester achterin. Lijkt er eindelijk een beetje uit te komen. Als we in de winterstop Zanka oppikken, dan hebben we een opbouwende verdediger naast hem staan en dan gaan we gewoon hoge ogen gooien.
We hebben Derijck, toch? Vind ik een heel goeie opbouwer, en Marcelo is als mandekker ook gewoon PSV-waardig. Bouma moet gewoon plaats maken. Die heeft geen van beiden, waardoor beide taken op Marcelo's schouders komen te liggen en dat brengt Willems zo nu en dan aardig in de problemen.
Dit, dus.
pi_104963664
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 12:50 schreef Stevenzenl het volgende:

[ http://img543.imageshack.us/img543/3808/psvfq.jpg (copy/paste deze link) ]

Had hij trouwens huisarrest ofzo?
Zelfs met Manolev en Tamata in het centrum moet PSV dit winnen.
pi_104963763
Dat getroll hier valt echt mee. Er worden geen reacties uitgelokt. Nergens voor nodig, trouwens.
pi_104963786
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 november 2011 12:53 schreef Buitendam het volgende:

[..]

We hebben Derijck, toch? Vind ik een heel goeie opbouwer, en Marcelo is als mandekker ook gewoon PSV-waardig. Bouma moet gewoon plaats maken. Die heeft geen van beiden, waardoor beide taken op Marcelo's schouders komen te liggen en dat brengt Willems zo nu en dan aardig in de problemen.
Derijck really? Vind ik gewoon te kort komen voor PSV. Ook op psv.netwerk.to wordt er helemaal lyrisch gedaan over Derijck maar tegen De Graafschap viel hij toch behoorlijk door de mand.

Je kan hem er best bij hebben als wisselspeler in mijn ogen. Ideale scenario voor volgend seizoen indien Pieters niet vertrekt is Jetro Willems naar de rechtsback positie, Manolev lekker opzouten en Pieters weer op linksback.
pi_104963819
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 12:57 schreef Stevenzenl het volgende:

[..]

Derijck really? Vind ik gewoon te kort komen voor PSV. Ook op psv.netwerk.to wordt er helemaal lyrisch gedaan over Derijck maar tegen De Graafschap viel hij toch behoorlijk door de mand.
Ik vind niet dat je een speler moet beoordelen op 1 of 2 wedstrijden.
pi_104963943
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 12:57 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Ik vind niet dat je een speler moet beoordelen op 1 of 2 wedstrijden.
Nee maar bij ADO was toch ook goed te zien dat hij leuk mee kan ballen, maar geen dragende man is achterin? Ik denk dat de PSV verdediging momenteel sowieso gebaat is bij een goede keeper met uitstraling, hopen dat Tyton er snel weer staat want dat scheelt natuurlijk al een hele hoop.
pi_104964162
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 13:01 schreef Stevenzenl het volgende:

[..]

Nee maar bij ADO was toch ook goed te zien dat hij leuk mee kan ballen, maar geen dragende man is achterin? Ik denk dat de PSV verdediging momenteel sowieso gebaat is bij een goede keeper met uitstraling, hopen dat Tyton er snel weer staat want dat scheelt natuurlijk al een hele hoop.
Ik vond dat hij tegen ADO liet zien zeker het niveau te hebben. Hij speelde een uitstekende pot daar. Had wat mij betreft mogen blijven staan, maar dat zou betekenen dat Bouma begon te piepen en dat leek Fred niet aan te durven.
Dit, dus.
pi_104964197
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 12:56 schreef Muto het volgende:
Dat getroll hier valt echt mee. Er worden geen reacties uitgelokt. Nergens voor nodig, trouwens.
PSV supporters vinden alles getroll als het ook maar enigszins kritisch, dan wel negatief wordt hier. Al zijn er wel sommigen die reacties ontlokken met de manier waarop ze posten hier.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_104964225
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 november 2011 13:10 schreef Happel het volgende:

[..]

PSV supporters vinden alles getroll als het ook maar enigszins kritisch, dan wel negatief wordt hier. Al zijn er wel sommigen die reacties ontlokken met de manier waarop ze posten hier.
Wel eens gehoord van "olie op het vuur gooien"?
Brutal. Fucking. Metal.
pi_104964263
quote:

[..]

Hoeft niet zozeer om de inhoud te gaan. Als er voor een vijfde keer kritisch wordt uitgelegd waarom PSV zich kapot moet schamen om het publiek, dan valt dat voor mij ook onder nietszeggend, topicvullend getroll.

Ja, kutclub, subsidieclub, anderhalve bus naar uitwedstrijden bla bla. Het is duidelijk.
Dit, dus.
pi_104964300
quote:
3s.gif Op dinsdag 29 november 2011 13:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Wel eens gehoord van "olie op het vuur gooien"?
Ja, dat is leuk. Daar ben ik wel van. Maar dat valt hier echt reuze mee. Sommigen posten gewoon normaal mee en toch worden ze uitgemaakt voor troll.

quote:
14s.gif Op dinsdag 29 november 2011 13:12 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Hoeft niet zozeer om de inhoud te gaan. Als er voor een vijfde keer kritisch wordt uitgelegd waarom PSV zich kapot moet schamen om het publiek, dan valt dat voor mij ook onder nietszeggend, topicvullend getroll.

Ja, kutclub, subsidieclub, anderhalve bus naar uitwedstrijden bla bla. Het is duidelijk.
Dat laatste proberen we ook in de gaten te houden en af te kappen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_104964345
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 13:01 schreef Stevenzenl het volgende:

[..]

Heb je Ado wel gezien afgelopen seizoen ? Hij was juist de sterkhouder daar achterin.
Logische aankoop van PSV, zeker voor die geringe transfersom.
pi_104964361
quote:

[..]

Wat lul jij nou, daar staan de feyenoorders bekend om. Als je een normale reactie in hun topic wil zettrn, wordt je eruit gekkrd en je post gedelete.
pi_104964405
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 november 2011 13:13 schreef Happel het volgende:

Dat laatste proberen we ook in de gaten te houden en af te kappen.
En een hoop PSV'ers hier proberen het te negeren, maar het zou wel prettig zijn als dat soort teksten gewoon in bijvoorbeeld het Feyenoord-PSVtopic komt te staan, kan ik hier tenminste ongestoord praten over het opbouwend vermogen van Derijck.
Dit, dus.
pi_104964493
Ik ben erg benieuwd naar zondag, kan helaas niet aanwezig zijn i.v.m. met Sinterklaasverplichtingen.

Oh ja, Guidetti :')
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 29 november 2011 @ 13:28:39 #60
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_104964814
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 november 2011 13:16 schreef Buitendam het volgende:

[..]

En een hoop PSV'ers hier proberen het te negeren, maar het zou wel prettig zijn als dat soort teksten gewoon in bijvoorbeeld het Feyenoord-PSVtopic komt te staan, kan ik hier tenminste ongestoord praten over het opbouwend vermogen van Derijck.
Daar valt nog wel wat aan te schaven. Zoals aan de meeste punten bij Derijck ;)
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_104964978
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 13:28 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Daar valt nog wel wat aan te schaven. Zoals aan de meeste punten bij Derijck ;)
PSV zou morgen weer met Derijck kunnen spelen :)
Heeft helaas nog niet kunnen laten zien wat hij bij ADO deed.
pi_104965071
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 12:38 schreef Muto het volgende:

[..]

Jij volgt het niet helemaal?
Ik bedoel Vitesse. :D
pi_104965109
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 november 2011 13:33 schreef StijnDa het volgende:

[..]

PSV zou morgen weer met Derijck kunnen spelen :)
Heeft helaas nog niet kunnen laten zien wat hij bij ADO deed.
Ik hoop dat Tyton morgen mee doet, heeft maandag hele wedstrijd voor Jong PSV gekeept en kan mooi nog wat ritme opdoen voor Feyenoord.
pi_104965231
Ik kan me niet voorstellen dat Tyton onder de lat staat in Rotterdam.
Dit, dus.
pi_104965638
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 november 2011 13:39 schreef Buitendam het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Tyton onder de lat staat in Rotterdam.
Waarom niet?
pi_104965723
Heeft al 2x met Jong PSV meegedaan.
pi_104965752

Echte swagger die Lens. Heeft ie het koud?
pi_104965893
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2011 13:51 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Waarom niet?
Omdat hij nog geen wedstrijd in de Eredivisie heeft meegedraaid sinds Ajax. Dan zou ik het nogal een gok vinden om hem in de Kuip te laten starten.
Dit, dus.
  dinsdag 29 november 2011 @ 14:05:12 #69
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_104965973
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 13:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]

Wat was Nike trouwens denkende toen ze die lijn jassen ontwierpen?
Wat een graf lelijke dingen. :')!

[ Bericht 0% gewijzigd door Kleffe_Dop op 29-11-2011 16:35:19 ]
pi_104966047
Is dat een jas dan? Ik dacht dat hij in zijn slaapzak stond :o
pi_104966071
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 13:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]

Fred ziet er daar wel echt uit als zo'n schoolmeester waar je vroeger mee op excursie ging.
Die schoudertas doet het hem.
  Redactie Games dinsdag 29 november 2011 @ 14:11:12 #72
181272 crew  Noppie2000
pi_104966170
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 november 2011 14:01 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Omdat hij nog geen wedstrijd in de Eredivisie heeft meegedraaid sinds Ajax. Dan zou ik het nogal een gok vinden om hem in de Kuip te laten starten.
Met Isaksson is het altijd een gok om hem te laten starten :p
pi_104966184
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 november 2011 14:08 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Fred ziet er daar wel echt uit als zo'n schoolmeester waar je vroeger mee op excursie ging.
Die schoudertas doet het hem.
Inderdaad :D _O-
pi_104966518
Ik ben een Ajacied maar moet ik wel even melden dat de aanval van PSV echt fan-tas-tisch is. Wat een versnelling hebben Labyad, Lens en Wijnaldum (!) zeg.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 29 november 2011 @ 14:33:36 #75
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_104966793
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 november 2011 14:01 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dat dus, hij is nu in Polen pas voor het eerst mee met de selectie. Zondag gewoon onze Zweedse baas in de goal :P
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')