In de Eredivisie wel, mocht Matavz zondag niet kunnen spelen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:25 schreef XAVI het volgende:
Heb ergens gelezen dat Vennegoor niet is ingeschreven
Lens sparen lijkt me niet nodig. Laat hem zich maar weer eens 90 minuten bewijzen als Matavz niet fit is. En ik zie Locadia, Ritzmaier en Verkoelen ook graag minuten maken.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:50 schreef Buitendam het volgende:
Laat Vennegoor maar eens 90 minuten ballen, als hij fit is. Matavz en Lens sparen, dan maar.
Dit vind ik ook belangrijkquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:50 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Lens sparen lijkt me niet nodig. Laat hem zich maar weer eens 90 minuten bewijzen als Matavz niet fit is. En ik zie Locadia, Ritzmaier en Verkoelen ook graag minuten maken.
Kwam er ook achter dat het bijna uitverkocht was jaquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
NAC al bijna uitverkocht. Alleen dure plekken nog. Die prijzen voor PSV - FC Rapid Boekarest
Dat wordt volgend jaar.
Daar is alleen plek voor 1 persoon neem ik aan. Nee dat ga ik niet doen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kwam er ook achter dat het bijna uitverkocht was ja
Zit nu noodgedwongen in ZZ
Inderdaad, kan goed een contractuele overeenkomst zijn? Bij een X-aantal wedstrijden in het Eerste automatisch onderdeel van de eerste selectie.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:27 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Eerste selectie is iets anders als basisplaats hè.....
Nee, heb 2 kaartjes met stoelen naast elkaar.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Daar is alleen plek voor 1 persoon neem ik aan. Nee dat ga ik niet doen.
Meteen na de winterstop proberen.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:25 schreef XAVI het volgende:
Heb ergens gelezen dat Vennegoor niet is ingeschreven
Vennegoor opstellen dan. Ik ben toch voor het sparen van spelers.quote:Matavz vraagteken door lichte kuitblessure
Tim Matvaz is een vraagteken voor het duel tegen Legia. De spits kampt met een lichte kuitblessure. Rutten liet weten bereid te zijn hem op te stellen indien het om een verantwoord risico gaat. Anders heeft hij de keuze tussen Lens en Vennegoor of Hesselink in de spits.
Vennegoor is niet mee en niet speelgerechtigd. Hij is na de inschrijving pas bij PSV gekomen, en kon dus niet meer ingeschreven worden voor de EL..quote:Op woensdag 30 november 2011 10:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Vennegoor opstellen dan. Ik ben toch voor het sparen van spelers.
Oh? Dit stond op het netwerk, dus ik ging ervan uit dat het wel een legitiem bericht zou zijn. Excuses.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:32 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Vennegoor is niet mee en niet speelgerechtigd. Hij is na de inschrijving pas bij PSV gekomen, en kon dus niet meer ingeschreven worden voor de EL..
Op de PSV site: "Jan Vennegoor of Hesselink is de eerste seizoenshelft nog niet speelgerechtigd in de UEFA Europa League."quote:Op woensdag 30 november 2011 10:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oh? Dit stond op het netwerk, dus ik ging ervan uit dat het wel een legitiem bericht zou zijn. Excuses.
Ahja, dan heeft de schrijver van het netwerk het mis. Ik dacht altijd dat het netwerk alle officiele berichten verzamelde en online zette, daarom ging ik ervan uit dat het bericht kloppend was.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:37 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Op de PSV site: "Jan Vennegoor of Hesselink is de eerste seizoenshelft nog niet speelgerechtigd in de UEFA Europa League."
Ik denk dat op het netwerk ook gewoon mensen werkenquote:Op woensdag 30 november 2011 10:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ahja, dan heeft de schrijver van het netwerk het mis. Ik dacht altijd dat het netwerk alle officiele berichten verzamelde en online zette, daarom ging ik ervan uit dat het bericht kloppend was.
PSV moet eerste worden in de poule om de nummers drie uit de CL te ontlopen.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:17 schreef 3M1N3M het volgende:
We zijn al geplaats, dus ik (Met Slissyboy weet je het nooit..) HOOP dat er (veel) jeugd in komt.
---Tyton---
manolev-marcelo-derijck-willems
Ritzmaier-Ibrahim-Strootman
-Lens-Locadia-Mertens.
Die wil je niet tegenkomen inderdaad.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
PSV moet eerste worden in de poule om de nummers drie uit de CL te ontlopen.
Inderdaad en sparenquote:Op woensdag 30 november 2011 14:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
PSV moet eerste worden in de poule om de nummers drie uit de CL te ontlopen.
Het wordt wel een hele taaie wedstrijd, dus dan is sparen wel verstandig, vind ik.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Inderdaad en sparenkom zeg, de wedstrijd is zondag pas.
Je kan zo vaak sparen dan, de mannen moet ook weerstand opbouwen. Als we volgend jaar CL willen spelen wordt het nog veel zwaarder.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het wordt wel een hele taaie wedstrijd, dus dan is sparen wel verstandig, vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |