SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SuperHarregarre voor plaatje
Maanvis Plaatje 2
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=153208
[ Bericht 1% gewijzigd door Smoofie op 29-11-2011 02:19:40 ]AFCA
Qui audet adipiscitur
Nu even niet. Ik ben ff mijn CV naar de ledenraad aan het sturen, mij lijkt zo'n RvC positie wel wat eigenlijk.quote:
Ben je incapabel, onbetrouwbaar en achterbaks?quote:Op dinsdag 29 november 2011 01:49 schreef Smoofie het volgende:
Ik vraag ook wel ff of ik in de ledenraad of RvC kan. Lijkt me wel leuk. Ik ga de supporters dan vertegenwoordigen.
Naja, nee. Maar ik weet wel hoe ik een spelletje kan spelen om de macht over te nemenquote:Op dinsdag 29 november 2011 01:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben je incapabel, onbetrouwbaar en achterbaks?
Dan maak je wel een kans.
Ah... dus jij neemt de Cruijff rol op je... dat kan niet die had ik al. Jij mag wel de neger omdat het moet zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2011 01:49 schreef Smoofie het volgende:
Ik vraag ook wel ff of ik in de ledenraad of RvC kan. Lijkt me wel leuk. Ik ga de supporters dan vertegenwoordigen.
Klein rotkereltjequote:Op dinsdag 29 november 2011 02:19 schreef Smoofie het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=153208
Dat is allemaal nog niet duidelijk, maar het lijkt erop dat ze de kant van Cruijff gekozen hebben.quote:Op dinsdag 29 november 2011 07:47 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
ik snap er nu geen fuck vanis dit nu goed nieuws voor cruijf? en worden de contracten van v gaal en ad-interim bestuur niet rechtsgeldig verklaard? blijven de jeugdtrainers??
Keje heeft mij met zijn woorden gerustgesteld.quote:Op dinsdag 29 november 2011 08:21 schreef roepdeman het volgende:
Als de RvC opzout en de huidige manier van opleiden wordt in stand gehouden, dan is Cruijff meer dan tevreden. Ik denk dat iedereen met een Ajax hart dan tevreden is.
Dan krijgen ze een groot probleem met de aandeelhouders..... gaat ze niet lukken.quote:Op dinsdag 29 november 2011 08:23 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Keje heeft mij met zijn woorden gerustgesteld.
De weg die is ingezet wordt voortgezet, en Cruijf krijgt waarschijnlijk een vrije rol, en mag als erelid overal bij zijn
Nu ben ik benieuwd wat er met het ad-interim bestuur +V Gaal gaat gebeuren.
Toch is het nog even afwachten of de rvc zich hier bij neerlegd.. ze hebben van de ledenraad het VERZOEK gekregen om te moven, maar zou me niks verbazen als deze 4 dwazen gewoon stoicijns blijven zitten
Volgens Keje word de lijn die cruijf heeft doorgezet,voortgezet!quote:Op dinsdag 29 november 2011 08:46 schreef Geo3kant het volgende:
Dus..iedereen voor Johan gekozen of..?
Verwacht niet dat Cruijff zal gaan als de rest blijft zitten.quote:Op dinsdag 29 november 2011 08:57 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Wat als Cruijff gaat en de andere vier blijven zitten? Kunnen ze dan niet alsnog allerlei dingen door gaan drukken voordat ze afgestopt kunnen worden door een of andere raad/commissie?
Ik zei toch dat het goed zou komen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 08:55 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Volgens Keje word de lijn die cruijf heeft doorgezet,voortgezet!
Nog niks 100% zeker...maartoch: *boks broederquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:03 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik zei toch dat het goed zou komen.
Je hebt er alleen niet bij gezet dat het in 2015 zal zijnquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:03 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik zei toch dat het goed zou komen.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:04 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Nog niks 100% zeker...maartoch: *boks broeder*
Jawelquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je hebt er alleen niet bij gezet dat het in 2015 zal zijn
tenzij? Leg uit.quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:19 schreef Schanulleke het volgende:
Ik moet het nog maar zien, dit geneuzel gaat nog eindeloos duren en Cruijff zal met een volgende RvC vast ook wel weer gaan botsen, tenzij je er incompetente clowns neer gaat zetten. Dat Molenaar direct na zo'n belangrijke vergadering al afspraken schendt is ook niet echt bevorderlijk voor het proces.
hadden jullie anders verwacht dan, die zitten goed.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:00 schreef stoeltafel het volgende:
Rvc stapt niet uit zichzelf op ! Dat zei Romer net op bnr
quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:00 schreef stoeltafel het volgende:
Rvc stapt niet uit zichzelf op ! Dat zei Romer net op bnr
Een Raad van Commissarissen dient toezicht te houden. Dat horen dus per definitie geen ja-knikkers te zijn. In de huidige opzet hadden ze competente raadsleden die ze vervolgens tot lakei van Cruijff wilden degraderen. In een nieuwe constructie waarbij Cruijff adviseert zal dit 'advies' ook weer als dictaat worden neergelegd.quote:
De juiste mensen op de juiste plekken? Van Gaal heeft een machtspositie en gaat die gebruiken, Cruijff heeft geen machtspositie meer, maar gaat nog steeds proberen de club zijn kant op te sturen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:10 schreef HeatWave het volgende:
nee, het is allemaal nog niet 100% duidelijk, maar het lijkt er idd gewoon op dat Ajax verder gaat met de leer van Cruijff, en wat hij zelf gaat doen als functie is helemaal niet zo belangrijk. De juiste mensen komen op de juiste plekken en hij bekijkt het van een afstand.
Niets mis mee.
Klopt. Verthongen laat het alleen nog maar in CL wedstrijden zien. In de comp speelt hij of het hem allemaal niks boeid.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:59 schreef HeatWave het volgende:
De aanstelling van van Gaal is verre van zeker nu natuurlijk.
Maar goed, we wachten het af.
Vertonghen misschienin de winterstop weg, nou hebben we al geen verdedigers maar aan de andere kant loopt die echt te voetballen alsof het hem echt geen ene moer meer kan boeien de laatste tijd.
geld van de CL+dit maar gebruiken om een zooi echte beren te kopen voor achterin lijkt me.
De NOS meldt dit op Teletekst. Weet iemand of deze namen de lijn Cruijff of Van Gaal aanhangen?quote:...
Vervolgens worden ledenraad en bestuur vervangen door een bestuursraad van zes personen, waarvoor Hennie Henrichs, Cees van Oevelen, Cees Vervoorn, Hein Blocks en Jan Buskermolen zijn voorgedragen. Voor Ruud Suurendonk, die bedankte, wordt nog een vervanger gezocht.
Ik verdenk hem (en eigenlijk al jaren spelers is dit soort situaties) ervan dat ie allang "getekend"heeft. Dat mag officieel niet, maar komop...quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:12 schreef mash_ het volgende:
[..]
Klopt. Verthongen laat het alleen nog maar in CL wedstrijden zien. In de comp speelt hij of het hem allemaal niks boeid.
Ligt het aan mij omdat ik geen Ajax-kenner ben, maar ik heb nog nooit van deze namen gehoord? Iemand die misschien even kan vertellen wie dat zijn?quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:31 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
De NOS meldt dit op Teletekst. Weet iemand of deze namen de lijn Cruijff of Van Gaal aanhangen?
nou Hennie Henrichs loopt zijn hele leven al rond daar.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:36 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ligt het aan mij omdat ik geen Ajax-kenner ben, maar ik heb nog nooit van deze namen gehoord? Iemand die misschien even kan vertellen wie dat zijn?
Is ook zo , heb hier het een tijdje geleden vermeldt dat hij weg gaat maar iedereen lachte mij uit.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik verdenk hem (en eigenlijk al jaren spelers is dit soort situaties) ervan dat ie allang "getekend"heeft. Dat mag officieel niet, maar komop...
Volgens users van Ajax netwerk hangen ze niet de visie van Cruijff aan, maar het fijne weet ik er zelf niet van.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:31 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
De NOS meldt dit op Teletekst. Weet iemand of deze namen de lijn Cruijff of Van Gaal aanhangen?
Ledenraad wel toch? en die kiezen uiteindelijk de RvC.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Volgens users van Ajax netwerk hangen ze niet de visie van Cruijff aan, maar het fijne weet ik er zelf niet van.
En hoe lang heeft deze RvC gezeten en door wie zijn hun benoemt?quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ledenraad wel toch? en die kiezen uiteindelijk de RvC.
Hoop dat het voor volgend seizoen allemaal klaar is. Dan kunnen we weer verder.
Door de ledenraad uiteraard, maar doel was natuurlijk om Cruijff het voetbalgedeelte te geven, en de rest mochten de anderen doen. Prima gedachte daarachter. Helaas gaan mensen raar doen als ze 'macht' krijgen. Hoop dat ze er iets van hebben geleerd en dat we deze keer normale mensen krijgen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En hoe lang heeft deze RvC gezeten en door wie zijn hun benoemt?
Dan zien we nu wel wie een Ajax-hart heeft ;') Alleen Cruijff bereid om op te stappen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:12 schreef HenkieVdV het volgende:
Ten Have gaat vanmiddag ook aangeven dat hij niet weg gaat denk ik.Wat een soap dit.
vier mensen die 'zomaar' raar gaan doen en die ene is natuurlijk enkel maar slachtoffer?quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Door de ledenraad uiteraard, maar doel was natuurlijk om Cruijff het voetbalgedeelte te geven, en de rest mochten de anderen doen. Prima gedachte daarachter. Helaas gaan mensen raar doen als ze 'macht' krijgen. Hoop dat ze er iets van hebben geleerd en dat we deze keer normale mensen krijgen.
Dat gaat dus een harde strijd worden binnenkort, want lijkt me niet dat de supporters dit gaan pikken.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:12 schreef HenkieVdV het volgende:
Ten Have gaat vanmiddag ook aangeven dat hij niet weg gaat denk ik.Wat een soap dit.
jep,vuile ratten!quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Had Ten Have niet gezegd dat als Cruijff zou opstappen dat zij het dan ook deden?
lijkt me redelijk simpel om met een groep supporters ten have te beletten de arena te betredenquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat gaat dus een harde strijd worden binnenkort, want lijkt me niet dat de supporters dit gaan pikken.
Bij mijn weten wordt op 12 december de bestuursraad geïnstalleerd, dus lijkt me waarschijnlijk dat die dan de RvC kiezen. maargoed, ik heb er oko geen verstand van.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ledenraad wel toch? en die kiezen uiteindelijk de RvC.
Hoop dat het voor volgend seizoen allemaal klaar is. Dan kunnen we weer verder.
Die zullen een interim RvC kiezen volgens mij. (ook al snap ik er ook geen fuck meer van).quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bij mijn weten wordt op 12 december de bestuursraad geïnstalleerd, dus lijkt me waarschijnlijk dat die dan de RvC kiezen. maargoed, ik heb er oko geen verstand van.
Benoemd door de rechter volgens mij.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Die zullen een interim RvC kiezen volgens mij. (ook al snap ik er ook geen fuck meer van).
Wat is er dan nu anders dan 4 maanden geleden?quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Door de ledenraad uiteraard, maar doel was natuurlijk om Cruijff het voetbalgedeelte te geven, en de rest mochten de anderen doen. Prima gedachte daarachter. Helaas gaan mensen raar doen als ze 'macht' krijgen. Hoop dat ze er iets van hebben geleerd en dat we deze keer normale mensen krijgen.
Geen interim RvC, dat heb ik nog nergens gelezen. Maar die bestuursraad bepaalt dan voor een groot deel in een volgende ALV (na 12 december) wie de nieuwe RvC leden worden.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Die zullen een interim RvC kiezen volgens mij. (ook al snap ik er ook geen fuck meer van).
Niks?quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat is er dan nu anders dan 4 maanden geleden?
Denk niet dat Ten Have wakker ligt van jouwquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:29 schreef Smoofie het volgende:
Als Ten Have en Co niet opstappen wordt debij mij een
en dan is het een paar dagen later
voor Ten Have
Vast wel van 500-1000 supporters.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:31 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Denk niet dat Ten Have wakker ligt van jouw
Volgens mij ook niet, snap de jubelstemming ook niet. Nouja, ik doe mijn oogjes ook dicht en ga hopen dat het nu allemaal wel goed gaat komen en straks goed gaatquote:
Alleen is de jeugdopleiding veranderd, en dat is zeer positief. Maar we moeten dus hopen dat het zo blijft.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:32 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet, snap de jubelstemming ook niet. Nouja, ik doe mijn oogjes ook dicht en ga hopen dat het nu allemaal wel goed gaat komen en straks goed gaat
Als dat zo is, hadden de vier RvC dan ooit die anti-Cruijff beslissingen durven nemen?quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vast wel van 500-1000 supporters.
quote:Louis van Gaal wacht de aandeelhoudersvergadering bij Ajax van 12 december af voordat hij zich gaat mengen in de momenteel onduidelijke situatie binnen de clubleiding.
De zestigjarige Amsterdammer volgde de ontwikkelingen rond de ledenraadsvergadering gisteren vanuit Hong Kong, een van de haltes tijdens zijn vakantiereis door Azië. Van Gaal bereikte twee weken geleden een akkoord met de raad van commissarissen van Ajax over een aanstelling als directievoorzitter, zonder dat commissaris Johan Cruijff daarvan op de hoogte was.
De ledenraad verzocht maandagavond de voltallige rvc terug te treden. Volgens de gemaakte afspraken, die door Johan Cruijff en tien jeugdtrainers juridisch aangevochten gaan worden, begint Van Gaal 1 juli 2012 bij Ajax. De interim-directeuren Danny Blind en Martin Sturkenboom zijn vorige week in hun nieuwe functie begonnen.
'Het woord is nog steeds aan de rvc, het interim-bestuur, de interim-directie en vervolgens aan de aandeelhoudersvergadering', meldt Van Gaal vanuit Hong Kong aan Voetbal International.'Ik ben nog lang niet aan de beurt.' (Yoeri van den Busken en Simon Zwartkruis)
Onderschatting.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als dat zo is, hadden de vier RvC dan ooit die anti-Cruijff beslissingen durven nemen?
Ze doen soms rare dingen he, net in de voetballerij.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als dat zo is, hadden de vier RvC dan ooit die anti-Cruijff beslissingen durven nemen?
Die vier zijn geen leden van de Jostiband he.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ze doen soms rare dingen he, net in de voetballerij.
Omdat?quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:37 schreef opgebaarde het volgende:
En dan kan Ajax straks een flinke financiele vergoeding aan Louis betalen terwijl hij geen dag gewerkt heeft
Er is nog geen rechtsgeldig contract.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:37 schreef opgebaarde het volgende:
En dan kan Ajax straks een flinke financiele vergoeding aan Louis betalen terwijl hij geen dag gewerkt heeft
Niet rechtsgeldig? Ik niet snapquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Er is nog geen rechtsgeldig contract.
Er is nog geen contract met v Gaal. Alles kan nog geannuleerd worden.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Niet rechtsgeldig? Ik niet snap
Hij heeft nog niet getekend. Ten eerste kan dat niet omdat hij nog onder contract staat bij Bayern, ten tweede kan het pas officieel bij een aandeelhoudersvergadering,quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Niet rechtsgeldig? Ik niet snap
waren het wel lekkere broodjes?quote:
Dat moet nog maar blijken toch?quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Er is nog geen rechtsgeldig contract.
Ja, anders had ik ze nog niet opquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
waren het wel lekkere broodjes?
dat zie je vanavond wel op het nieuwsquote:
gewoon wachten tot de aandeelhoudersvergaderingquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:58 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens @ Römer, die wil zijn positie niet zomaar opgeven zei Simon Zwartkruis
Zelfs zij kunnen hem niet wegstemmen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
gewoon wachten tot de aandeelhoudersvergadering
Hoi troll.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:15 schreef Salt_Seafood het volgende:
Opzouten met Cruijff, van Gaal4lf.
Jammer, gaan ze zeggen:quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:19 schreef Schanulleke het volgende:
Wel positief dat C. Ronaldo waarschijnlijk niet meespeelt volgende week. Dat maakt de kans op overwinteren in de CL ietsjes minder klein.
Er lopen nog 2 spitsen rond bij Madrid van wereldklassequote:Op dinsdag 29 november 2011 16:19 schreef Schanulleke het volgende:
Wel positief dat C. Ronaldo waarschijnlijk niet meespeelt volgende week. Dat maakt de kans op overwinteren in de CL ietsjes minder klein.
Benieuwd wie allemaal een verlenging krijgt. Verhoeven mag wel weg. Net als Silva.quote:Aflopende contracten
Keepers:
Jeroen Verhoeven
Warner Hahn
Chiel Kramer
VerdedigerS:
Bruno Silva
André Ooijer
Ruben Ligeon
Stefano Denswil
Ricardo van Rhijn
Mike Busse
Xandro Schenk
Fabian Sporkslede
Mitchell Dijks
Sven Nieuwpoort
Middenvelders:
Nicolas Lodeiro
Ricardo Kip
Ismail Aissati
Ouasim Bouy
Davy Klaassen
Youssef Fennich
Donny van der Wal
Aanvallers:
Dimitri Bulykin
Florian Jozefzoon
Jody Lukoki
Tom Boere
Lesly de Sa
Rowendey Schoop
Tekenen wel bijquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:43 schreef Wessiej het volgende:
Alle topspelers uit de A1 hebben binnenkort geen contract meer, goed aangepakt
De Boer heeft er niks over te zeggen ?quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tekenen wel bijmet de Boer als trainer
En dat zegt hij waar precies?quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:55 schreef vincerusso het volgende:
[..]
De Boer heeft er niks over te zeggen ?
Wie is dat, Silva?quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Benieuwd wie allemaal een verlenging krijgt. Verhoeven mag wel weg. Net als Silva.
quote:Johan Cruijff wil gehoor geven aan de oproep van de Ajax-ledenraad om zijn functie binnen de Raad van Commissarissen (RvC) neer te leggen. Dat geldt echter niet voor de vier overige leden; Steven ten Have, Marjan Olfers, Paul Römer en Edgar Davids wensen zich niet zomaar neer te leggen bij het advies van de ledenraad. Als het viertal blijft weigeren, dreigt volgens het ANP de gang naar de Ondernemingskamer van de rechtbank. Die wijst in dat geval ook de nieuwe commissarissen aan.
Goh, jij bent slim.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:04 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Lijkt mij dat de hoofdtrainer die dingen niet regelt ?
Nee, maar dat beweert ie ook niet, hij zegt dat ze wel willen blijven als FdB hun trainer kan wordenquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:04 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Lijkt mij dat de hoofdtrainer die dingen niet regelt ?
Ok Ten Have, kiss your ass goodbye, harde kern, kom er maar inquote:
Dit kan niet waar zijn, right?quote:Voormalig voorzitter Uri Coronel heeft gisteren tijdens de ledenraadvergadering van Ajax geprobeerd om Johan Cruijff helemaal buitenspel te zetten en buiten de club te houden. Coronel. erelid van Ajax, zou hebben voorgesteld om Cruijff niet alleen als commissaris te ontbinden, maar ook als adviseur in de ban te doen.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:18 schreef opgebaarde het volgende:
[quote=AD.nl]Voormalig voorzitter Uri Coronel heeft gisteren tijdens de ledenraadvergadering van Ajax geprobeerd om Johan Cruijff helemaal buitenspel te zetten en buiten de club te houden. Coronel. erelid van Ajax, zou hebben voorgesteld om Cruijff niet alleen als commissaris te ontbinden, maar ook als adviseur in de ban te doen.
Zou best kunnen, Coronel.quote:Dit kan niet waar zijn, right?
ADquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:19 schreef ajacied4lf het volgende:
Zou best kunnen, Coronel.
Maar wat is je bron?
quote:'En wie gaat er nu nog in de RVC zitten, met het risico dat je door de Cruijff-media verbaal wordt gekielhaald en gevierendeeld??'
'Cruijff gewonnen??? Cruijff heeft ook hopeloos gefaald, we zullen echter maar zeggen dat (club)liefde velen blind maakt....'
'Grappig, het oordeel van de ledenraad wordt uitgelegd als 'een overwinning voor Cruijff'. Het is echter een nederlaag voor Ajax....'
Het nieuwe 'argument' van kamp Van Gaal. Kapot gemaakt worden door de Telegraaf. Ze denken dat de supporters te dom zijn om zelf na te denken en alleen maar naar de Telegraaf luisteren.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:23 schreef ajacied4lf het volgende:
Peter r.
[..]
Ga lekker boeven vangen.
nee lekker gezond, de supporters die in alles een complot tegen Cruijff zien waarbij alle niet-Johans al hun hersencellen nodig schijnen te hebben om adem te halen en hun borst niet onder te kwijlenquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:27 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Het nieuwe 'argument' van kamp Van Gaal. Kapot gemaakt worden door de Telegraaf. Ze denken dat de supporters te dom zijn om zelf na te denken en alleen maar naar de Telegraaf luisteren.
Silva's contract wordt ontbonden volgens mij, hij heeft een hele erge aandoening waardoor zijn leven in gevaar is geweest volgens mij. Dus erg grappig is dat niet.quote:
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel bijnaquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:28 schreef HeatWave het volgende:
Echt, je zou bijna gaan oproepen tot lichamelijk geweld, let wel, bijna he?.
Ben benieuwd of de bestuurlijke crisis bij ajax ervoor zorgt dat deze contracten gewoon aflopen zonder dat ze verlengd worden. Aan de andere kant is het wel goed om deze personen weg te strepen van de salarishuishouding.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:43 schreef Wessiej het volgende:
Alle topspelers uit de A1 hebben binnenkort geen contract meer, goed aangepakt
Of de onderhandelingen moeten nog komen. Lukoki zit er ook tussen, en Davy.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:35 schreef opgebaarde het volgende:
Neem aan dat die contracten niet verlengd zijn omdat men denkt dat deze talenten nooit goed genoeg worden voor het eerste en anders was dit allang gebeurd. Of ben ik nu naief?
Oh?quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:31 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Silva's contract wordt ontbonden volgens mij, hij heeft een hele erge aandoening waardoor zijn leven in gevaar is geweest volgens mij. Dus erg grappig is dat niet.
Wat een raar bericht. Lijkt wel een oud bericht. Bron?quote:
ja, met z'n 3-en en blind beslist dat ook. dus hopelijk komen ze er samen uit. wie beheert de kas in deze?quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:40 schreef Smoofie het volgende:
Jonk, Bergkamp én FDB beslissen toch over wie er komt, weggaat en blijft?
Blind moet gwn zijn bek houden en luisteren naar die drie. En de RvC is wel ingelicht toch..wtf is dit. Ze hebben Ten Have gisteren gebeld.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja, met z'n 3-en en blind beslist dat ook. dus hopelijk komen ze er samen uit. wie beheert de kas in deze?
Vanmorgen wilde één van hun in ieder geval eerst nog het volledige bericht van de ledenraad lezen. Ik hoop dat dat het is. Iedereen heeft toch door dat de positie niet houdbaar isquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:40 schreef Smoofie het volgende:
Jonk, Bergkamp én FDB beslissen toch over wie er komt, weggaat en blijft? En wtf is dit, de RvC wil niet weg? Eey nigga....ik heb me in gehouden de laatste weken, maar dat kan écht niet..
Ze zijn juridisch nog niet officieel ingelicht volgens hun zelfquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Blind moet gwn zijn bek houden en luisteren naar die drie. En de RvC is wel ingelicht toch..wtf is dit. Ze hebben Ten Have gisteren gebeld.
En dit kan niet omdat?quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:49 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ze zijn juridisch nog niet officieel ingelicht volgens hun zelf
daarom vind k het ook zo'n raar bericht. het gaat compleet in tegen wat in de media gezegd is. daarom heb ik graag een bronquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Vanmorgen wilde één van hun in ieder geval eerst nog het volledige bericht van de ledenraad lezen. Ik hoop dat dat het is. Iedereen heeft toch door dat de positie niet houdbaar is
De stemming van de ledenraad heeft geen juridische basis. Willen ze de RvC echt wegstemmen dan zullen ze dit officieel iets van 42 dagen van te voren op de agenda moeten zetten.quote:
Dit verhaal snap ik niet helemaal.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:57 schreef Breekfast het volgende:
[..]
De stemming van de ledenraad heeft geen juridische basis. Willen ze de RvC echt wegstemmen dan zullen ze dit officieel iets van 42 dagen van te voren op de agenda moeten zetten.
Wanneer de RvC dus niks doet met de stemming van de ledenraad zitten ze er nog tot januari.
http://www.nu.nl/sport/26(...)g-niet-bij-ajax.htmlquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
daarom vind k het ook zo'n raar bericht. het gaat compleet in tegen wat in de media gezegd is. daarom heb ik graag een bron.
quote:Verklaring 4 RvC leden: we gaan voorlopig door
29 november 2011 NOS.nl
De RvC geeft vooralsnog geen gehoor aan het verzoek van de ledenraad om de eer aan zichzelf te houden en op te stappen. Dat melden ze in een verklaring aan de NOS. "De RvC wacht op een formeel verzoek, de nadere toelichting en een gesprek over de gestelde vraag. In de tussentijd zal de RvC haar werkzaamheden ten behoeve van Ajax en stakeholders voortzetten", zo luidt de verklaring van vier van de vijf leden: Steven ten Have, Paul Römer, Marjan Olfers en Edgar Davids.
Ajax Netwerk
"Als het in het belang is van Ajax, de vennootschap en al haar stakeholders zal de RvC haar positie heroverwegen en indien nodig terugtreden en ruim baan maken voor nieuwe vrijwilligers."
Bron: http://ajax.netwerk.to/ni(...)voorlopig%20door.php
Gaat dat niet erg veel geld kosten?quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:50 schreef Smoofie het volgende:
Wat een idioten, en Ajax moet echt van de beurs.
Debielen, verdomme!quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:06 schreef Maanvis het volgende:
En nu een iets duidelijker bericht:
[..]![]()
![]()
Hoezo ligt er nog geen formeel verzoek dan? Hebben die ledenraadsleden alleen informeel gestemd dan en de opvolging nog ff laten wachten?!
Nee. Ze bezitten nog 74% van de aandelen. Een aandeel Ajax kost zo'n 7 euro ofzo? Dus ze hoeven maar 26% terug te kopen, en er zijn niet veel aandelen in de omloop. DIt is als ze alles weer terug willen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Gaat dat niet erg veel geld kosten?
We gaan nooit van ze af komenquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoezo ligt er nog geen formeel verzoek dan? Hebben die ledenraadsleden alleen informeel gestemd dan en de opvolging nog ff laten wachten?!
Als hun zaterdag bij de wedstrijd zijn komen ze er wel achter, debielen dat het zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:14 schreef Smoofie het volgende:
En de RvC heeft het nu écht gedaan, hoe dom kunnen ze zijn. Als het (rustige) leven van hun gezin hen lief is stappen ze vanavond nog op.
Oh, ik doe niets hoorquote:
zo'n geintje kost een hoop geld wat nu simpelweg in andere dingen geinvesteerd moet wordenquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:50 schreef Smoofie het volgende:
Wat een idioten, en Ajax moet echt van de beurs.
Davids vind een beetje agressie wel lekker denk ikquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oh, ik doe niets hoor. Maar ik vrees dat er wel mensen zijn die hun agressiviteit gaan uiten op het huis of de auto van leden van de RvC
Misschien moet je dit even tweeten.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:14 schreef Smoofie het volgende:
En de RvC heeft het nu écht gedaan, hoe dom kunnen ze zijn. Als het (rustige) leven van hun gezin hen lief is stappen ze vanavond nog op.
Heb geen twitterquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:55 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Misschien moet je dit even tweeten.
Link?quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:55 schreef opgebaarde het volgende:
Ik heb net "dit" getweet hoor, nu afwachten
Zeegelaar, zo lastig was die Ajaxlife prijsvraag nou ook weer niet toch?quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:25 schreef j95 het volgende:
Welke ex-Ajacied, die vorig jaar op huurbasis voor Excelsior uitkwam, verdient dit jaar zijn brood bij Espanyol?
De RvC is niet de enige die dom is.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:14 schreef Smoofie het volgende:
Denk je dat de aandelen 7 euro blijven als bekend wordt dat Ajax alles terug wil kopen?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee. Ze bezitten nog 74% van de aandelen. Een aandeel Ajax kost zo'n 7 euro ofzo? Dus ze hoeven maar 26% terug te kopen, en er zijn niet veel aandelen in de omloop. DIt is als ze alles weer terug willen.
De mensen die nu aandelen bezitten kunnen dat ook blijven houden, en dan kunnen ze alsnog van de beurs gaan.
Ze kunnen natuurlijk ook de club gwn verkopen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Denk je dat de aandelen 7 euro blijven als bekend wordt dat Ajax alles terug wil kopen?
Die gaan minimaal 5x over de kop.
Zoiets kan alleen in het grootste geheim en kan jaren duren.
De uitslag van de stemming moet formeel doorgegeven worden. Verwachten dat iemand meteen zijn positie opgeeft omdat hij een interviewtje op televisie heeft gezien is naïef.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]![]()
![]()
De ledenraad is de vereniging. 74% van de aandelen, dus de andere aandeelhouders doen er niet toe. Wat de ledenraad zegt is dus wat Ajax NV zegt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:53 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
De uitslag van de stemming moet formeel doorgegeven worden. Verwachten dat iemand meteen zijn positie opgeeft omdat hij een interviewtje op televisie heeft gezien is naïef.
Daarbij stelt de RvC zich erg professioneel op met dit standpunt. Zij werken in eerste instantie niet voor de ledenraad, maar voor de aandeelhouders (hoofdzakelijk de vereniging). Dat ze eerst een uitgebreide motivatie willen is dus het dienen van het belang van de juiste partij.
Helaas zal al het domme volk dat niet kunnen snappen, dus ik hoop dat hun professionaliteit ze niet teveel zal kosten.
Prima samenvatting.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:18 schreef BobW het volgende:
- Cruijff wil contracten directeuren zien, anders juridische stappen
- Cruijff wil niet alleen terugtreden
- Cruijff wil misschien helemaal niet terugtreden
- Cruijff wil contracten directeuren ontbinden
Hoeveel Europa Cup I, landstitels, wereldbekers, UEFA cups, KNVB bekers, Europese supercups, JC schalen heeft jouw club ook alweer?quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:53 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
De uitslag van de stemming moet formeel doorgegeven worden. Verwachten dat iemand meteen zijn positie opgeeft omdat hij een interviewtje op televisie heeft gezien is naïef.
Daarbij stelt de RvC zich erg professioneel op met dit standpunt. Zij werken in eerste instantie niet voor de ledenraad, maar voor de aandeelhouders (hoofdzakelijk de vereniging). Dat ze eerst een uitgebreide motivatie willen is dus het dienen van het belang van de juiste partij.
Helaas zal al het domme volk dat niet kunnen snappen, dus ik hoop dat hun professionaliteit ze niet teveel zal kosten.
Zelden een ondertitel gezien die zó waar is.quote:Een kop vol zaagsel!
Sjonge, wat een niveau. De laatste regel was duidelijk op jou van toepassing.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:36 schreef bascross het volgende:
[..]
[..]
Zelden een ondertitel gezien die zó waar is.
Ten Have en co zijn wel erg naïef. Het is wachten op de eerste ''supporters'' die deze RvC eigenhandig uit de functie wil ontzetten. En dat allemaal omdat ze te ijdel zijn om op te stappen.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:39 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Sjonge, wat een niveau. De laatste regel was duidelijk op jou van toepassing.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De ledenraad is de vereniging. 74% van de aandelen, dus de andere aandeelhouders doen er niet toe. Wat de ledenraad zegt is dus wat Ajax NV zegt.
Zoals Smoofie al twee keer aangeeft heeft de ledenraad een ruime meerderheid van de aandelen in bezit. Jouw verhaaltje is dus grote onzin.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:39 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Sjonge, wat een niveau. De laatste regel was duidelijk op jou van toepassing.
Dat weten we ook. Het is een advies dat is gegeven. Maar het gaat erom, dat er voor hun toch geen toekomst is, waarom dan rekken? Waarom blijven? Waarom blijven terwijl je gezin wordt bedreigd, mensen je niet meer serieus nemen en de club nog meer naar de tering gaat. ZE worden toch weggestemd als het zover komt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:45 schreef Schanulleke het volgende:
De ledenraad is iets anders dan de aandeelhoudersvergadering. Vandaar dat stemming van de ledenraad geen enkele formele kracht had. Toch is deze RvC bereid om de stemming serieus te nemen. Maar de simpeltjes snappen niet dat niet alles instant gaat. Is ook lastig, geduld hebben en vooruit kijken.
Vraag het Coronel en jat zijn TomTom want die gast wil ik echt niet meer in de buurt van de arena zien.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat weten we ook. Het is een advies dat is gegeven. Maar het gaat erom, dat er voor hun toch geen toekomst is, waarom dan rekken? Waarom blijven? Waarom blijven terwijl je gezin wordt bedreigd, mensen je niet meer serieus nemen en de club nog meer naar de tering gaat. ZE worden toch weggestemd als het zover komt.
Omdat ik de beste mensen overal hoor schreeuwen over ''het belang van Ajax''. Een ruime meerderheid van de aandeelhouders stemt voor een vertrek, dat betekent dus dat je moet gaan ''in het belang van Ajax''. Dat Ten Have en co dit niet doen geeft al aan dat zij er alleen voor hun eigen belang zitten. Er is geen enkele toekomst voor deze mensen bij de club.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:45 schreef Schanulleke het volgende:
De ledenraad is iets anders dan de aandeelhoudersvergadering. Vandaar dat stemming van de ledenraad geen enkele formele kracht had. Toch is deze RvC bereid om de stemming serieus te nemen. Maar de simpeltjes snappen niet dat niet alles instant gaat. Is ook lastig, geduld hebben en vooruit kijken.
Ze nemen hun taak als commissaris kennelijk erg serieus en dat is te prijzen. Ik heb ook nergens gelezen of gehoord dat ze weigeren te vertrekken, maar dat ze eerst een goede motivatie willen. Geduld lijkt me dus meer op zijn plek dan agressie.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat weten we ook. Het is een advies dat is gegeven. Maar het gaat erom, dat er voor hun toch geen toekomst is, waarom dan rekken? Waarom blijven? Waarom blijven terwijl je gezin wordt bedreigd, mensen je niet meer serieus nemen en de club nog meer naar de tering gaat. ZE worden toch weggestemd als het zover komt.
Nog meer geduld? Dat zal heel lastig (onmogelijk) zijn.quote:Op woensdag 30 november 2011 00:00 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ze nemen hun taak als commissaris kennelijk erg serieus en dat is te prijzen. Ik heb ook nergens gelezen of gehoord dat ze weigeren te vertrekken, maar dat ze eerst een goede motivatie willen. Geduld lijkt me dus meer op zijn plek dan agressie.
Toen Cruijff maandenlang liep te kloten was er toch ook voldoende geduld?!quote:Op woensdag 30 november 2011 00:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nog meer geduld? Dat zal heel lastig (onmogelijk) zijn.
Ja, maar nu vergelijk je Cruijff met Ten Have.quote:Op woensdag 30 november 2011 00:04 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Toen Cruijff maandenlang liep te kloten was er toch ook voldoende geduld?!
Dat doe ik niet. Een grote club als Ajax verander je niet in een nachtje. Dat moet toch de grootste botkop nog wel begrijpen.quote:Op woensdag 30 november 2011 00:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja, maar nu vergelijk je Cruijff met Ten Have.
Moet je niet doen.
Denk dat ze a.s. zaterdag een érg goede motivatie zullen krijgen om z.s.m. weg te gaanquote:Op woensdag 30 november 2011 00:00 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ze nemen hun taak als commissaris kennelijk erg serieus en dat is te prijzen. Ik heb ook nergens gelezen of gehoord dat ze weigeren te vertrekken, maar dat ze eerst een goede motivatie willen. Geduld lijkt me dus meer op zijn plek dan agressie.
1) De ledenraad had ALLANG de uitslag van de stemming formeel door kunnen geven.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:53 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat het bij het mooie Ajax zo diep niet zal zinken. Maar na de trainingsveldbezoeken e.d. van de afgelopen jaren zal dat wel teveel gehoopt zijn.quote:Op woensdag 30 november 2011 00:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Denk dat ze a.s. zaterdag een érg goede motivatie zullen krijgen om z.s.m. weg te gaan.
Onzin, de ledenraad vertegenwoordigt ajax als aandeelhouder. Ajax heeft 75% van de aandelen. Dus het oordeel van de ledenraad is weldegelijk hetzelfde als het oordeel van de AVA op 12 december.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:45 schreef Schanulleke het volgende:
Als de RvC weg is zorgt dit voor rust binnen en buiten Ajax, nieuwe bestuur staat al klaar en de nieuwe RvC kunnen worden benoemd, dus Ten Have en co kunnen best opstappen, niks aan de hand.quote:Op woensdag 30 november 2011 00:10 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat doe ik niet. Een grote club als Ajax verander je niet in een nachtje. Dat moet toch de grootste botkop nog wel begrijpen.
Diep zinken? De RvC heeft de club diep doen zinken. Als supporters hun uitjoelen zonder geweld is er toch niets mis mee? Na alles wat zij geflikt en gezegd hebben.quote:Op woensdag 30 november 2011 00:13 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat het bij het mooie Ajax zo diep niet zal zinken. Maar na de trainingsveldbezoeken e.d. van de afgelopen jaren zal dat wel teveel gehoopt zijn.
Formeel niet.quote:Op woensdag 30 november 2011 00:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Onzin, de ledenraad vertegenwoordigt ajax als aandeelhouder. Ajax heeft 75% van de aandelen. Dus het oordeel van de ledenraad is weldegelijk hetzelfde als het oordeel van de AVA op 12 december.
Jij gelooft dat dit rust zal brengen? Ik niet.quote:Op woensdag 30 november 2011 00:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als de RvC weg is zorgt dit voor rust binnen en buiten Ajax, nieuwe bestuur staat al klaar en de nieuwe RvC kunnen worden benoemd, dus Ten Have en co kunnen best opstappen, niks aan de hand.
Rob Been zei van wel in zijn persconferentie met Uri Coronel vorige week.quote:
Het zal uiteindelijk toch moeten gebeuren, dus dat denk ik idd. Het zal echt wel een stuk rustiger worden als dat Cruijff - Ten Have onzin voorbij is.quote:Op woensdag 30 november 2011 00:20 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Jij gelooft dat dit rust zal brengen? Ik niet.
dan komen de volgende pluche-geile mannetjes eraan.quote:Op woensdag 30 november 2011 00:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het zal uiteindelijk toch moeten gebeuren, dus dat denk ik idd. Het zal echt wel een stuk rustiger worden als dat Cruijff - Ten Have onzin voorbij is.
Dat zien we dan wel.quote:Op woensdag 30 november 2011 00:41 schreef vincerusso het volgende:
[..]
dan komen de volgende pluche-geile mannetjes eraan.
Die is 68, laat die lekker van z'n pensioen genieten.quote:Op woensdag 30 november 2011 00:43 schreef Smoofie het volgende:
ZE moeten kiezen voor THeo van Duyvenbode als voorzitter. IS het niet altijd eens met JC, maar ze begrijpen elkaar.
Dus we kunnen nog tot eind april van Johan genieten?quote:Op woensdag 30 november 2011 00:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die is 68, laat die lekker van z'n pensioen genieten.
Dat kan niet. De ledenraad was ook tegen cruijff als RvC lid. Vandaar dat ze een compromis hebben gesloten door iedereen eruit te flikkeren. Cruijff zal hoogstens als adviseur bij ajax terugkomen.quote:Op woensdag 30 november 2011 02:43 schreef Stout64 het volgende:
Het is wel duidelijk wat er gaat gebeuren. De vier achterbakse leden van de RvC vliegen er voorgoed uit, Cruijff wordt weer aangesteld en vecht ook nog even de aantselling van Van Gaal aan, die dan ook het veld moet ruimen. Ik zal blij zijn als aso's als Ten Haaf, Davids en Romer zijn opgerot.
Ik ben bang, ik ben het intussen ook zatquote:Bestuurscrisis Ajax eist eerste dode
Man (27) overlijdt door extreme verveling
Door Marnix van der Beek • dinsdag 29 november 2011, 20:31
De soap bij voetbalclub Ajax heeft deze week zijn eerste dodelijke slachtoffer geëist. De 27-jarige Hein te Broekelaar uit Wormer kwam maandag om het leven tijdens het kijken van het Sportjournaal.
Te Broekelaar zou tijdens een interview met Raad van Commissarislid Keje Molenaar plotseling naar zijn hoofd hebben gegrepen en vrijwel meteen zijn overleden. Autopsie heeft uitgewezen dat de doodsoorzaak taedial cerebral infarction (TCI) is, een zeldzame vorm van acute hersenbloeding die optreedt bij extreme vormen van verveling. De man had al eerder geklaagd dat hij de langlopende crisis bij de club zat was, maar zijn dood kwam toch als een klap voor zijn omgeving.
Dood door extreme verveling komt steeds vaker voor; cardiovasculair specialist Jofons Swart van het AMC waarschuwt dat meer mensen slachtoffer kunnen worden als de crisis bij Ajax aanhoudt. “We hebben het gezien in België, waar het afgelopen jaar zeker 25 gevallen zijn geconstateerd van mensen die de berichtgeving over de kabinetsformatie onder ogen kregen. TCI is een sluipmoordenaar en de saaiheid en uitzichtloosheid van een dergelijke bestuurscrisis kan voor een epidemie zorgen.”
Swart raadt kijkers aan om de berichtgeving over de bestuurscrisis vanwege gezondheidsredenenen tot een minimum te beperken. De Amsterdamse zender AT5 heeft al gehoor gegeven aan de oproep en zendt voorlopig een livestream uit van de bouw van de Noord-Zuidlijn.
quote:“De club was bestuurlijk op koers, daar was kei- en keihard aan gewerkt door verstandige mensen met een enorme betrokkenheid bij de gehele club”, besluit de voorzitter van de RvC. “De commissarissen hebben twee goede directies geproduceerd, eentje met Marco van Basten en eentje met Louis van Gaal. En dat in vier maanden tijd. Aan de mensen die dat werk geleverd hebben, wordt even gevraagd de eer aan zichzelf te houden.”
De voetbalwereld blijkt duidelijk te dom voor professionaliteit. In ieder geval bij Ajax weten ze op dit moment niet hoe ze om moeten gaan met de gekozen organisatievorm. Een strategie ontwikkelen om de beurs te verlaten lijkt net zo belangrijk te worden als sportief succes.quote:Op woensdag 30 november 2011 09:46 schreef Afwazig het volgende:
Die lui snappen er echt geen reet van. In het bedrijfsleven gaat misschien zoiets niet, maar welkom in in de voetbalwereld knul.
Mensen zoals hij zie je overal opduiken tegenwoordig. Die idioot die directeur van het Maasstad ziekenhuis was bijvoorbeeld, wat volgens hem het beste van Nederland was. Een stel parasieten zijn het.quote:Op woensdag 30 november 2011 09:51 schreef Maanvis het volgende:
Ten have is rijp voor een inrichting, die staat zover van de realiteit af dat ik hem een psychose toedicht.
Ja tuurlijkquote:Op woensdag 30 november 2011 10:50 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
De voetbalwereld blijkt duidelijk te dom voor professionaliteit. In ieder geval bij Ajax weten ze op dit moment niet hoe ze om moeten gaan met de gekozen organisatievorm. Een strategie ontwikkelen om de beurs te verlaten lijkt net zo belangrijk te worden als sportief succes.
Nijland en Munsterman kunnen het wel.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:13 schreef Neuroscience het volgende:
Precies. Al die mensen denken een voetbalclub te kunnen runnen als een bedrijf. Koude kermis, elke keer.
Een voetbalclub is zelfs gewoon een bedrijf, sorry dat ik het zeg, want ik zag het ook liever anders.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nijland en Munsterman kunnen het wel.
Wat ik bedoel is: Dat er 10 jaar de meest achterlijke mongolen bij Ajax werkzaam zijn geweest in de directie / RvC, met elk hun eigen motieven, betekent niet dat het onmogelijk is om Ajax zo te runnen.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:54 schreef thettes het volgende:
[..]
Een voetbalclub is zelfs gewoon een bedrijf, sorry dat ik het zeg, want ik zag het ook liever anders.
Ik vraag me echt af of dat nu zo het geval is geweest, ik wijt het in dit geval vooral aan de eigenwijsheid van Johan Cruijff (ling, ling, ling!).quote:Op woensdag 30 november 2011 12:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is: Dat er 10 jaar de meest achterlijke mongolen bij Ajax werkzaam zijn geweest in de directie / RvC, met elk hun eigen motieven, betekent niet dat het onmogelijk is om Ajax zo te runnen.
Waarom ajax telkens het bestuurlijk equivalent van de jostiband is gebleken is mij een raadsel. Hoe ban je dat voorgoed uit?
Ja, is toch ook logisch. Alleen is de vraag of je voor een bedrijf het soort managerskliekjes als Ten Have en co en alle andere commissies/besturen/raden van Ajax wil hebben of mensen als de directeuren van PSV, Twente en AZ.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:54 schreef thettes het volgende:
[..]
Een voetbalclub is zelfs gewoon een bedrijf, sorry dat ik het zeg, want ik zag het ook liever anders.
Niet alleen hoor, maar de meeste critici van het huidige circus zijn wel een beetje moe van het dom benaderd worden.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:01 schreef thettes het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af of dat nu zo het geval is geweest, ik wijt het in dit geval vooral aan de eigenwijsheid van Johan Cruijff (ling, ling, ling!).
Maarja daarmee sta ik hier in ieder geval helemaal alleen.
Fuile Overlopurt!quote:Piet Keizer: Brevet van onvermogen ledenraad
Piet Keizer heeft geen goed woord over voor de ledenraad van Ajax, die zichzelf in zijn ogen een brevet van onvermogen heeft opgespeld.
'En dan heb ik het voornamelijk over de instelling en houding. De ledenraad heeft de rvc het besturen op alle mogelijke manieren onmogelijk gemaakt. Ze hebben eerst een commissie in het leven geroepen die de leden van de rvc heeft benoemd. Vier maanden later zeggen ze dan het vertrouwen op. Tussendoor durfde men tijdens vergaderingen van de ledenraad niets te roepen, maar was het gekonkel in de wandelgangen schering en inslag. Eigenlijk moest de rvc gewoon doen wat de ledenraad wilde. Ze hebben amper een kans gekregen', aldus de voormalige linksbuiten in het AD.
Hij vindt de ledenraad (73 procent van de aandelen) een veel te machtig orgaan. 'Voor de club zou het het beste zijn als er een partij zou komen die dertig procent van de aandelen overneemt. Dan heeft de ledenraad geen meerderheidsbelang meer', oppert Keizer, die het aanvankelijk eens was met de plannen van Cruijff.
'Maar hij is de grond onder zijn voeten kwijtgeraakt', stelde Keizer onlangs in Het Parool. 'Bij Ajax denken de mensen nu met hun kloten, niet met hun hoofd.'
Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)ogen-ledenraad.dhtml
Die hebben ook geen derde, vierde en vijfde colonne om zich heen. En Ajax als grootste club van Nederland nu eenmaal wel.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nijland en Munsterman kunnen het wel.
Ik denk niet dat de beurs het probleem is.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:32 schreef opgebaarde het volgende:
Wat is het eigenlijk een ongelofelijke puinhoop geworden. Als Cruijff een rol als adviseur krijgt, dan lost dat niks op, integendeel vrees ik.
Sowieso even 55 miljoen neerleggen en alle aandelen terugkopen, weg van die kutbeurs
Dan is ajax ten dode opgeschreven tenzij ze gaan inkrimpen.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:36 schreef Morendo het volgende:
[..]
Die hebben ook geen derde, vierde en vijfde colonne om zich heen. En Ajax als grootste club van Nederland nu eenmaal wel.
nee want sindsdien zijn er alleen maar machtsbeluste mensjes aan de macht gekomenquote:Op woensdag 30 november 2011 13:37 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de beurs het probleem is.
Heeft hij het zelf niet door dat hij grote fouten heeft gemaakt en een vies spelletje heeft gespeeld? Ik zal het schelden maar achterwegen latenquote:Op woensdag 30 november 2011 07:40 schreef stoeltafel het volgende:
Ten Have: 'Ik verbeeld me niks, maar zo gaat dit toch niet?'
Woensdag, 30 november 2011 om 07:00
De soap rondom de Raad van Commissarissen bij Ajax is nog niet ten einde. Maandagavond zegde een merendeel van de ledenraad het vertrouwen in de complete RvC (inclusief Johan Cruijff) op en kregen de commissarissen het verzoek om de eer aan zichzelf te houden en op te stappen. Zowel het ‘kamp-Steven ten Have’ als Cruijff is echter niet van plan om direct te vertrekken.
Ten Have en Paul Römer, Marjan Olfers en Edgar Davids hebben aangegeven te wachten op een ‘formeel verzoek, de nadere toelichting en een gesprek over de gestelde vraag’. “De Raad van Commissarissen en dus de club Ajax verkeert in een situatie van grote onduidelijkheid”, zegt Ten Have in het Algemeen Dagblad. “Het was buitengewoon bizar. Ik bedoel, ik verbeeld me niks, maar zo gaat dit toch niet?”
Ten Have werd maandagnacht gebeld door Rob Been junior, voorzitter van de ledenraad en een paar maanden geleden ook voorzitter van de commissie die de huidige commissarissen benoemd heeft. “Een commissie waarin ook Keje Molenaar verantwoordelijkheid droeg”, zegt Ten Have. “Deze Rob Been belt me en vraagt na een onsamenhangend verhaal of 'wij de eer aan onszelf willen houden'. Dat kan bijna niet waar zijn.”
“De club was bestuurlijk op koers, daar was kei- en keihard aan gewerkt door verstandige mensen met een enorme betrokkenheid bij de gehele club”, besluit de voorzitter van de RvC. “De commissarissen hebben twee goede directies geproduceerd, eentje met Marco van Basten en eentje met Louis van Gaal. En dat in vier maanden tijd. Aan de mensen die dat werk geleverd hebben, wordt even gevraagd de eer aan zichzelf te houden.”
Oh, maakje niet druk, daar zorgt ie op deze manier zelf wel voorquote:Op woensdag 30 november 2011 13:54 schreef vincerusso het volgende:
[..]
die man gaat alleen weg als je hem omlegt
zelfmoord?quote:Op woensdag 30 november 2011 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, maakje niet druk, daar zorgt ie op deze manier zelf wel voor.
Is dat wel in het belang van Ajax?quote:Op woensdag 30 november 2011 13:56 schreef Mani89 het volgende:
De volgende lamlul die het heeft over "het belang van Ajax" schiet ik dood.
Ik doe er geen uitspraken over, de AIVD leest meequote:
Maar we zijn geen moslims.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik doe er geen uitspraken over, de AIVD leest mee.
nee, maar er staat 1 groep gelijk aan Moslims, Hooligans, en straks verdenken ze me nogquote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 14:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, maar er staat 1 groep gelijk aan Moslims, Hooligans, en straks verdenken ze me nog.
Been en die voetballers zijn dombo's, Mijn kliekje is intelligent.quote:Ten Have werd maandagnacht gebeld door Rob Been junior, voorzitter van de ledenraad en een paar maanden geleden ook voorzitter van de commissie die de huidige commissarissen benoemd heeft. “Een commissie waarin ook Keje Molenaar verantwoordelijkheid droeg”, zegt Ten Have. “Deze Rob Been belt me en vraagt na een onsamenhangend verhaal of 'wij de eer aan onszelf willen houden'. Dat kan bijna niet waar zijn.”
“De club was bestuurlijk op koers, daar was kei- en keihard aan gewerkt door verstandige mensen met een enorme betrokkenheid bij de gehele club”, besluit de voorzitter van de RvC. “De commissarissen hebben twee goede directies geproduceerd, eentje met Marco van Basten en eentje met Louis van Gaal. En dat in vier maanden tijd. Aan de mensen die dat werk geleverd hebben, wordt even gevraagd de eer aan zichzelf te houden.”
Die toon heeft ie de hele tijd al ja, heel slim bij een voetbalclubquote:Op woensdag 30 november 2011 14:07 schreef Morendo het volgende:
[..]
Been en die voetballers zijn dombo's, Mijn kliekje is intelligent.![]()
Neuh, Hitler was wel slimquote:Op woensdag 30 november 2011 14:15 schreef Smoofie het volgende:
Ten Have is net zoals Hitler bezig met zijn eigen ondergang door tactisch foute beslissingen te nemen. Ik wil hem hiermee niet vergelijken met adolfje hoor.
Naja opzich. Hitler en joden ging ook niet zo goed samen.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:15 schreef Smoofie het volgende:
Ten Have is net zoals Hitler bezig met zijn eigen ondergang door tactisch foute beslissingen te nemen. Ik wil hem hiermee niet vergelijken met adolfje hoor.
In het begin wel, maar hij werd steeds dommer door zijn verslaving enzquote:
Is er wat te lezen naast de doodsbedreigingen of onderschat ik de gemiddelde fan?quote:Op woensdag 30 november 2011 14:22 schreef Smoofie het volgende:
Ik keek trouwens op Ajax netwerk, is altijd lachen, het Ten Have topic.
Je onderschat ze. De posts zijn écht normaal...en ze onderbouwen hun argumentaties en komen met nieuwe feiten.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Is er wat te lezen naast de doodsbedreigingen of onderschat ik de gemiddelde fan?
quote:Coronel: Pertinent onwaar dat ik Cruijff eruit wilde zetten
Uri Coronel, erelid van Ajax, heeft afstand genomen van de berichtgeving dat hij Johan Cruijff bij de Amsterdamse club zou willen verbannen. Dat heeft hij vanmiddag tegenover AD Sportwereld gezegd. 'Dat is pertinent onwaar.'
De Telegraaf meldde gisteren dat de voormalige Ajax-voorzitter bij de ledenraadsvergadering van maandagavond zou hebben voorgesteld om Cruijff niet alleen als commissaris 'te ontbinden', maar ook niet meer als adviseur bij de club te willen betrekken. 'Ik heb nooit gezegd dat ik Cruijff bij Ajax buitenspel zou willen zetten', zo zegt Coronel in een reactie tegen AD Sportwereld. 'Dat is pertinent onwaar.'
Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)t-wilde-zetten.dhtml
we moeten bijna zélf journalist worden om de waarheid boven tafel te krijgen.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:26 schreef HeatWave het volgende:
EN echt alles en iedereen liegt op dit moment.
Ik word dan liever hitmanquote:Op woensdag 30 november 2011 14:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
we moeten bijna zélf journalist worden om de waarheid boven tafel te krijgen.
Sierd de Vos moet AD worden.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:31 schreef Lindgren. het volgende:
Lindgren terughalen, die lost alles op.
Puik plan.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:31 schreef Lindgren. het volgende:
Lindgren terughalen, die lost alles op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Wat dan? Alleen mijnquote:
Dat zeg ik. Doe eens rustig. Eenquote:Op woensdag 30 november 2011 14:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat dan? Alleen mijnpost was een beetje...
. Voor de rest geen gescheld ofzo.
Ja weet ikquote:Op woensdag 30 november 2011 14:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Doe eens rustig. Eenis genoeg.
Hihiquote:Op woensdag 30 november 2011 14:15 schreef mash_ het volgende:
[..]
Naja opzich. Hitler en joden ging ook niet zo goed samen.![]()
![]()
Bron: Rtlz.nlquote:De Vereniging van Effectenbezitters (VEB) wil op de aandeelhoudersvergadering van Ajax duidelijkheid van de raad van commissarissen. De VEB laat RTL Z weten dat de leden met het passeren van Johan Cruijff zich niet aan de regels hebben gehouden.
Vorige week maakte de rvc bekend dat Louis van Gaal algemeen directeur zou worden van de Amsterdamse voetbalclub. Van Gaal was zonder medeweten van Cruijff benaderd, en dat is volgens de VEB in strijd met de regels. "We willen precies weten waarom de rest van de raad van commissarissen Cruijff heeft gepasseerd. Ze hebben zich namelijk niet aan de regels gehouden, het is niet volgens het reglement en de statuten van de club gegaan. Bepaalde procedures zijn niet gevolgd", aldus woordvoerder David Tomic.
De vereniging gaat zich roeren op de eerste volgende aandeelhoudersvergadering, op maandag 12 december. Tomic laat weten dat ze genoeg vragen hebben voor de rvc. "We willen precies weten hoeveel vergaderingen er zijn geweest en bij welke bijeenkomsten Cruijff wel of niet was. Hiermee kunnen we het functioneren van de raad controleren. Ook is ons niet duidelijk waarom Tscheu La Ling is afgeserveerd en de benoeming van Marco van Basten is mislukt." Ook wil de belangenbehartiger van de aandeelhouders weten wanneer Van Gaal precies is gepolst voor de functie en er is besloten hem aan te stellen als directeur bij de voetbalclub.
De VEB laakt Ajax, en zegt dat 'de strategie van de club is ontspoort'. "Er is nooit een duidelijke lijn uitgezet. Er werden te pas en te onpas trainers binnengehaald, die op hun beurt een hele staf meenamen. Zo is de afgelopen jaren voor miljoenen aan vermogen verbrand." Verder snapt de VEB niet dat er eerst werd besloten om de technische visie van Cruijff te volgen (geen technisch directeur meer), maar vervolgens wél Danny Blind als technische man werd aangesteld.
Ook de ledenraad kan op de vergadering vragen verwachten. Als de raad van commissarissen (in wie zondag het vertrouwen werd opgezegd) niet besluit om op te stappen, wil de VEB weten wat de ledenraad gaat ondernemen. De Ledenraad kan in dat geval een extra vergadering uitschrijven, om de raad te ontslaan.
het is al een tijdje gedaan met hem, en nog is hij niet weg.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bron: Rtlz.nl
Ten Have![]()
![]()
![]()
Het is gedaan met hem, de VEB is duidelijk, en laat zich niet zomaar ompraten door de gollum van Ajax.
Jij denkt aan een voldemortscenario?quote:Op woensdag 30 november 2011 16:10 schreef vincerusso het volgende:
[..]
het is al een tijdje gedaan met hem, en nog is hij niet weg.
zie het zo gebeuren dat hij alles ondanks alles overleeft , de gluiperd
Ik geloof best dat de beste man een goede zakenman kan zijn, maar hij is volkomen ongeschikt als bestuurder van een voetbalclub.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:12 schreef HeatWave het volgende:
Alleen de laatste 2 dagen laten al zien wat een misselijk ventje die Ten Have is, daar hoef je het hele verhaal niet eens voor gevolgd te hebben.
Maar hoe kan zo iemand zich uberhaupt bij Ajax naar binnen gewurmd hebben? Als ie bij mij zou komen solliciteren zou ie de eerste ronde niet eens doorkomen, zo achterbaks en gluiperig als ie overkomt. Echt alleen al hoe hij praat, daar geloof je toch nooit iets van?
Oké.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:12 schreef Smoofie het volgende:
Maar de VEB is niet zomaar een instantie. Je kunt niet zomaar de VEB ontwijken.
Nou ik gok dat die zijn verder carriere wel kan vergeten in Nederland nu, en volkomen terecht. Hij had er veel eerder uit moeten stappen, nu heeft ie zichzelf beschadigd.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:14 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Ik geloof best dat de beste man een goede zakenman kan zijn, maar hij is volkomen ongeschikt als bestuurder van een voetbalclub.
Het is iemand die zich op allerlei fronten bewezen heeft, neutraal stond in alle beslommeringen binnen Ajax (Cruijff vs. zijn tegenstanders) en ook nog eens wilde. Ideale kandidaat, dacht ik vooraf. Dat is niet zo gebleken, want hij kon niet met Cruijff omgaan (tsja, wie wel). Dat is dan wel de schuld van Cruijff, maar omdat die blijkbaar (onterecht) zulke steun geniet binnen de club had Ten Have het toch slimmer moeten aanpakken. De context bij Ajax is dermate ingewikkeld en dat heeft hij niet goed genoeg doorzien. Toch vind ik de aftocht die nu voor hem dreigt verre van terecht. Ik geloof dat hij oprecht het beste heeft proberen te doen. (cruijff overigens óók hoor)quote:Op woensdag 30 november 2011 16:12 schreef HeatWave het volgende:
Alleen de laatste 2 dagen laten al zien wat een misselijk ventje die Ten Have is, daar hoef je het hele verhaal niet eens voor gevolgd te hebben.
Maar hoe kan zo iemand zich uberhaupt bij Ajax naar binnen gewurmd hebben? Als ie bij mij zou komen solliciteren zou ie de eerste ronde niet eens doorkomen, zo achterbaks en gluiperig als ie overkomt. Echt alleen al hoe hij praat, daar geloof je toch nooit iets van?
Waarom heeft hij dan al die verkeerde keuzes gemaakt en houdt hij zich niet aan de regels? En hij heeft zich niet "bewezen" hij heeft eerder fouten gemaakt. Zie Ajax netwerk. Die komen met feiten.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:16 schreef thettes het volgende:
[..]
Het is iemand die zich op allerlei fronten bewezen heeft, neutraal stond in alle beslommeringen binnen Ajax (Cruijff vs. zijn tegenstanders) en ook nog eens wilde. Ideale kandidaat, dacht ik vooraf. Dat is niet zo gebleken, want hij kon niet met Cruijff omgaan (tsja, wie wel). Dat is dan wel de schuld van Cruijff, maar omdat die blijkbaar (onterecht) zulke steun geniet binnen de club had Ten Have het toch slimmer moeten aanpakken. De context bij Ajax is dermate ingewikkeld en dat heeft hij niet goed genoeg doorzien. Toch vind ik de aftocht die nu voor hem dreigt verre van terecht. Ik geloof dat hij oprecht het beste heeft proberen te doen. (cruijff overigens óók hoor)
Neuh, het is een achterbakse dwaas met als 1 doel zichzelf een mooi prestigebaantje bij Ajax bezorgen. Nergens heeft ie laten zien daadwerkelijk in het belang van Ajax te handelen, hij heeft het alleen 1000 keer gezegd.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:16 schreef thettes het volgende:
[..]
Het is iemand die zich op allerlei fronten bewezen heeft, neutraal stond in alle beslommeringen binnen Ajax (Cruijff vs. zijn tegenstanders) en ook nog eens wilde. Ideale kandidaat, dacht ik vooraf. Dat is niet zo gebleken, want hij kon niet met Cruijff omgaan (tsja, wie wel). Dat is dan wel de schuld van Cruijff, maar omdat die blijkbaar (onterecht) zulke steun geniet binnen de club had Ten Have het toch slimmer moeten aanpakken. De context bij Ajax is dermate ingewikkeld en dat heeft hij niet goed genoeg doorzien. Toch vind ik de aftocht die nu voor hem dreigt verre van terecht. Ik geloof dat hij oprecht het beste heeft proberen te doen. (cruijff overigens óók hoor)
Gezien zijn diploma,s komt hij wel ergens anders aan de bak . Tis niet omdat hij bij Ajax gefaald heeft dat hij bij een normaal bedrijf niet functioneertquote:Op woensdag 30 november 2011 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ik gok dat die zijn verder carriere wel kan vergeten in Nederland nu, en volkomen terecht. Hij had er veel eerder uit moeten stappen, nu heeft ie zichzelf beschadigd.
Daahaag Ratje.
hij wil een oprotpremie , meer nietquote:Op woensdag 30 november 2011 16:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is simpel:
Ten Have moet oprotten. Maar hij maakt het moeilijker dan het is
Als de directie van het bedrijf dit gevolgd heeft kunnen ze maar tot 1 conclusie komen, deze man liegt, bedriegt en wurmt zich in alle bochten om zijn positie te behouden, en dat soort types wil je niet in je bedrijf.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:19 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Gezien zijn diploma,s komt hij wel ergens anders aan de bak . Tis niet omdat hij bij Ajax gefaald heeft dat hij bij een normaal bedrijf niet functioneert
okquote:Op woensdag 30 november 2011 16:19 schreef vincerusso het volgende:
[..]
hij wil een oprotpremie , meer niet
Nogmaals, met zijn staat van dienst kan hij overal aan het werk. In veel bedrijven heb je types die er alleen voor zichzelf zitten.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als de directie van het bedrijf dit gevolgd heeft kunnen ze maar tot 1 conclusie komen, deze man liegt, bedriegt en wurmt zich in alle bochten om zijn positie te behouden, en dat soort types wil je niet in je bedrijf.
Mwah, wellicht heb je gelijk, maar ik zou hem niet aannemen.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:24 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Nogmaals, met zijn staat van dienst kan hij overal aan het werk. In veel bedrijven heb je types die er alleen voor zichzelf zitten.
ik ook niet. maar deze reacties zijn gebaseerd op wat hij Ajax doet.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, wellicht heb je gelijk, maar ik zou hem niet aannemen.
Denk dat er veel mensen zijn die hem niet aannemen. Tenminste, geen grote bedrijven als ING voor een hoge functie.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:26 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ik ook niet. maar deze reacties zijn gebaseerd op wat hij Ajax doet.
Omdat hij bij een voetbalclub faalt ? Hij heeft de diploma,s ervoor, die haal je echt niet voor niks hoor. Grote bedrijven stikken juist van die ego mensen die er alleen voor zichzelf zittenquote:Op woensdag 30 november 2011 16:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Denk dat er veel mensen zijn die hem niet aannemen. Tenminste, geen grote bedrijven als ING voor een hoge functie.
het gaat neit om het ego, het gaat om het liegen en feiten verdraaienquote:Op woensdag 30 november 2011 16:30 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Omdat hij bij een voetbalclub faalt ? Hij heeft de diploma,s ervoor, die haal je echt niet voor niks hoor. Grote bedrijven stikken juist van die ego mensen die er alleen voor zichzelf zitten
Ja, maar dat soort bedrijven spelen geen vieze interne spelletjes, zoals hij heeft gedaan. Diploma's zeggen niet alles hoor. Reputatie is ook belangrijk.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:30 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Omdat hij bij een voetbalclub faalt ? Hij heeft de diploma,s ervoor, die haal je echt niet voor niks hoor. Grote bedrijven stikken juist van die ego mensen die er alleen voor zichzelf zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |