Er is nog geen rechtsgeldig contract.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:37 schreef opgebaarde het volgende:
En dan kan Ajax straks een flinke financiele vergoeding aan Louis betalen terwijl hij geen dag gewerkt heeft
Niet rechtsgeldig? Ik niet snapquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Er is nog geen rechtsgeldig contract.
Er is nog geen contract met v Gaal. Alles kan nog geannuleerd worden.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Niet rechtsgeldig? Ik niet snap
Hij heeft nog niet getekend. Ten eerste kan dat niet omdat hij nog onder contract staat bij Bayern, ten tweede kan het pas officieel bij een aandeelhoudersvergadering,quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Niet rechtsgeldig? Ik niet snap
waren het wel lekkere broodjes?quote:
Dat moet nog maar blijken toch?quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Er is nog geen rechtsgeldig contract.
Ja, anders had ik ze nog niet opquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
waren het wel lekkere broodjes?
dat zie je vanavond wel op het nieuwsquote:
gewoon wachten tot de aandeelhoudersvergaderingquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:58 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens @ Römer, die wil zijn positie niet zomaar opgeven zei Simon Zwartkruis
Zelfs zij kunnen hem niet wegstemmen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
gewoon wachten tot de aandeelhoudersvergadering
Hoi troll.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:15 schreef Salt_Seafood het volgende:
Opzouten met Cruijff, van Gaal4lf.
Jammer, gaan ze zeggen:quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:19 schreef Schanulleke het volgende:
Wel positief dat C. Ronaldo waarschijnlijk niet meespeelt volgende week. Dat maakt de kans op overwinteren in de CL ietsjes minder klein.
Er lopen nog 2 spitsen rond bij Madrid van wereldklassequote:Op dinsdag 29 november 2011 16:19 schreef Schanulleke het volgende:
Wel positief dat C. Ronaldo waarschijnlijk niet meespeelt volgende week. Dat maakt de kans op overwinteren in de CL ietsjes minder klein.
Benieuwd wie allemaal een verlenging krijgt. Verhoeven mag wel weg. Net als Silva.quote:Aflopende contracten
Keepers:
Jeroen Verhoeven
Warner Hahn
Chiel Kramer
VerdedigerS:
Bruno Silva
André Ooijer
Ruben Ligeon
Stefano Denswil
Ricardo van Rhijn
Mike Busse
Xandro Schenk
Fabian Sporkslede
Mitchell Dijks
Sven Nieuwpoort
Middenvelders:
Nicolas Lodeiro
Ricardo Kip
Ismail Aissati
Ouasim Bouy
Davy Klaassen
Youssef Fennich
Donny van der Wal
Aanvallers:
Dimitri Bulykin
Florian Jozefzoon
Jody Lukoki
Tom Boere
Lesly de Sa
Rowendey Schoop
Tekenen wel bijquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:43 schreef Wessiej het volgende:
Alle topspelers uit de A1 hebben binnenkort geen contract meer, goed aangepakt
De Boer heeft er niks over te zeggen ?quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tekenen wel bijmet de Boer als trainer
En dat zegt hij waar precies?quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:55 schreef vincerusso het volgende:
[..]
De Boer heeft er niks over te zeggen ?
Wie is dat, Silva?quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Benieuwd wie allemaal een verlenging krijgt. Verhoeven mag wel weg. Net als Silva.
quote:Johan Cruijff wil gehoor geven aan de oproep van de Ajax-ledenraad om zijn functie binnen de Raad van Commissarissen (RvC) neer te leggen. Dat geldt echter niet voor de vier overige leden; Steven ten Have, Marjan Olfers, Paul Römer en Edgar Davids wensen zich niet zomaar neer te leggen bij het advies van de ledenraad. Als het viertal blijft weigeren, dreigt volgens het ANP de gang naar de Ondernemingskamer van de rechtbank. Die wijst in dat geval ook de nieuwe commissarissen aan.
Goh, jij bent slim.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:04 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Lijkt mij dat de hoofdtrainer die dingen niet regelt ?
Nee, maar dat beweert ie ook niet, hij zegt dat ze wel willen blijven als FdB hun trainer kan wordenquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:04 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Lijkt mij dat de hoofdtrainer die dingen niet regelt ?
Ok Ten Have, kiss your ass goodbye, harde kern, kom er maar inquote:
Dit kan niet waar zijn, right?quote:Voormalig voorzitter Uri Coronel heeft gisteren tijdens de ledenraadvergadering van Ajax geprobeerd om Johan Cruijff helemaal buitenspel te zetten en buiten de club te houden. Coronel. erelid van Ajax, zou hebben voorgesteld om Cruijff niet alleen als commissaris te ontbinden, maar ook als adviseur in de ban te doen.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:18 schreef opgebaarde het volgende:
[quote=AD.nl]Voormalig voorzitter Uri Coronel heeft gisteren tijdens de ledenraadvergadering van Ajax geprobeerd om Johan Cruijff helemaal buitenspel te zetten en buiten de club te houden. Coronel. erelid van Ajax, zou hebben voorgesteld om Cruijff niet alleen als commissaris te ontbinden, maar ook als adviseur in de ban te doen.
Zou best kunnen, Coronel.quote:Dit kan niet waar zijn, right?
ADquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:19 schreef ajacied4lf het volgende:
Zou best kunnen, Coronel.
Maar wat is je bron?
quote:'En wie gaat er nu nog in de RVC zitten, met het risico dat je door de Cruijff-media verbaal wordt gekielhaald en gevierendeeld??'
'Cruijff gewonnen??? Cruijff heeft ook hopeloos gefaald, we zullen echter maar zeggen dat (club)liefde velen blind maakt....'
'Grappig, het oordeel van de ledenraad wordt uitgelegd als 'een overwinning voor Cruijff'. Het is echter een nederlaag voor Ajax....'
Het nieuwe 'argument' van kamp Van Gaal. Kapot gemaakt worden door de Telegraaf. Ze denken dat de supporters te dom zijn om zelf na te denken en alleen maar naar de Telegraaf luisteren.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:23 schreef ajacied4lf het volgende:
Peter r.
[..]
Ga lekker boeven vangen.
nee lekker gezond, de supporters die in alles een complot tegen Cruijff zien waarbij alle niet-Johans al hun hersencellen nodig schijnen te hebben om adem te halen en hun borst niet onder te kwijlenquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:27 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Het nieuwe 'argument' van kamp Van Gaal. Kapot gemaakt worden door de Telegraaf. Ze denken dat de supporters te dom zijn om zelf na te denken en alleen maar naar de Telegraaf luisteren.
Silva's contract wordt ontbonden volgens mij, hij heeft een hele erge aandoening waardoor zijn leven in gevaar is geweest volgens mij. Dus erg grappig is dat niet.quote:
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel bijnaquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:28 schreef HeatWave het volgende:
Echt, je zou bijna gaan oproepen tot lichamelijk geweld, let wel, bijna he?.
Ben benieuwd of de bestuurlijke crisis bij ajax ervoor zorgt dat deze contracten gewoon aflopen zonder dat ze verlengd worden. Aan de andere kant is het wel goed om deze personen weg te strepen van de salarishuishouding.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:43 schreef Wessiej het volgende:
Alle topspelers uit de A1 hebben binnenkort geen contract meer, goed aangepakt
Of de onderhandelingen moeten nog komen. Lukoki zit er ook tussen, en Davy.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:35 schreef opgebaarde het volgende:
Neem aan dat die contracten niet verlengd zijn omdat men denkt dat deze talenten nooit goed genoeg worden voor het eerste en anders was dit allang gebeurd. Of ben ik nu naief?
Oh?quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:31 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Silva's contract wordt ontbonden volgens mij, hij heeft een hele erge aandoening waardoor zijn leven in gevaar is geweest volgens mij. Dus erg grappig is dat niet.
Wat een raar bericht. Lijkt wel een oud bericht. Bron?quote:
ja, met z'n 3-en en blind beslist dat ook. dus hopelijk komen ze er samen uit. wie beheert de kas in deze?quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:40 schreef Smoofie het volgende:
Jonk, Bergkamp én FDB beslissen toch over wie er komt, weggaat en blijft?
Blind moet gwn zijn bek houden en luisteren naar die drie. En de RvC is wel ingelicht toch..wtf is dit. Ze hebben Ten Have gisteren gebeld.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja, met z'n 3-en en blind beslist dat ook. dus hopelijk komen ze er samen uit. wie beheert de kas in deze?
Vanmorgen wilde één van hun in ieder geval eerst nog het volledige bericht van de ledenraad lezen. Ik hoop dat dat het is. Iedereen heeft toch door dat de positie niet houdbaar isquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:40 schreef Smoofie het volgende:
Jonk, Bergkamp én FDB beslissen toch over wie er komt, weggaat en blijft? En wtf is dit, de RvC wil niet weg? Eey nigga....ik heb me in gehouden de laatste weken, maar dat kan écht niet..
Ze zijn juridisch nog niet officieel ingelicht volgens hun zelfquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Blind moet gwn zijn bek houden en luisteren naar die drie. En de RvC is wel ingelicht toch..wtf is dit. Ze hebben Ten Have gisteren gebeld.
En dit kan niet omdat?quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:49 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ze zijn juridisch nog niet officieel ingelicht volgens hun zelf
daarom vind k het ook zo'n raar bericht. het gaat compleet in tegen wat in de media gezegd is. daarom heb ik graag een bronquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Vanmorgen wilde één van hun in ieder geval eerst nog het volledige bericht van de ledenraad lezen. Ik hoop dat dat het is. Iedereen heeft toch door dat de positie niet houdbaar is
De stemming van de ledenraad heeft geen juridische basis. Willen ze de RvC echt wegstemmen dan zullen ze dit officieel iets van 42 dagen van te voren op de agenda moeten zetten.quote:
Dit verhaal snap ik niet helemaal.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:57 schreef Breekfast het volgende:
[..]
De stemming van de ledenraad heeft geen juridische basis. Willen ze de RvC echt wegstemmen dan zullen ze dit officieel iets van 42 dagen van te voren op de agenda moeten zetten.
Wanneer de RvC dus niks doet met de stemming van de ledenraad zitten ze er nog tot januari.
http://www.nu.nl/sport/26(...)g-niet-bij-ajax.htmlquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
daarom vind k het ook zo'n raar bericht. het gaat compleet in tegen wat in de media gezegd is. daarom heb ik graag een bron.
quote:Verklaring 4 RvC leden: we gaan voorlopig door
29 november 2011 NOS.nl
De RvC geeft vooralsnog geen gehoor aan het verzoek van de ledenraad om de eer aan zichzelf te houden en op te stappen. Dat melden ze in een verklaring aan de NOS. "De RvC wacht op een formeel verzoek, de nadere toelichting en een gesprek over de gestelde vraag. In de tussentijd zal de RvC haar werkzaamheden ten behoeve van Ajax en stakeholders voortzetten", zo luidt de verklaring van vier van de vijf leden: Steven ten Have, Paul Römer, Marjan Olfers en Edgar Davids.
Ajax Netwerk
"Als het in het belang is van Ajax, de vennootschap en al haar stakeholders zal de RvC haar positie heroverwegen en indien nodig terugtreden en ruim baan maken voor nieuwe vrijwilligers."
Bron: http://ajax.netwerk.to/ni(...)voorlopig%20door.php
Gaat dat niet erg veel geld kosten?quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:50 schreef Smoofie het volgende:
Wat een idioten, en Ajax moet echt van de beurs.
Debielen, verdomme!quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:06 schreef Maanvis het volgende:
En nu een iets duidelijker bericht:
[..]![]()
![]()
Hoezo ligt er nog geen formeel verzoek dan? Hebben die ledenraadsleden alleen informeel gestemd dan en de opvolging nog ff laten wachten?!
Nee. Ze bezitten nog 74% van de aandelen. Een aandeel Ajax kost zo'n 7 euro ofzo? Dus ze hoeven maar 26% terug te kopen, en er zijn niet veel aandelen in de omloop. DIt is als ze alles weer terug willen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Gaat dat niet erg veel geld kosten?
We gaan nooit van ze af komenquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:06 schreef Maanvis het volgende:
En nu een iets duidelijker bericht:
[..]![]()
![]()
Hoezo ligt er nog geen formeel verzoek dan? Hebben die ledenraadsleden alleen informeel gestemd dan en de opvolging nog ff laten wachten?!
Als hun zaterdag bij de wedstrijd zijn komen ze er wel achter, debielen dat het zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:14 schreef Smoofie het volgende:
En de RvC heeft het nu écht gedaan, hoe dom kunnen ze zijn. Als het (rustige) leven van hun gezin hen lief is stappen ze vanavond nog op.
Oh, ik doe niets hoorquote:
zo'n geintje kost een hoop geld wat nu simpelweg in andere dingen geinvesteerd moet wordenquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:50 schreef Smoofie het volgende:
Wat een idioten, en Ajax moet echt van de beurs.
Davids vind een beetje agressie wel lekker denk ikquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oh, ik doe niets hoor. Maar ik vrees dat er wel mensen zijn die hun agressiviteit gaan uiten op het huis of de auto van leden van de RvC
Misschien moet je dit even tweeten.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:14 schreef Smoofie het volgende:
En de RvC heeft het nu écht gedaan, hoe dom kunnen ze zijn. Als het (rustige) leven van hun gezin hen lief is stappen ze vanavond nog op.
Heb geen twitterquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:55 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Misschien moet je dit even tweeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |