Wie is dat, Silva?quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Benieuwd wie allemaal een verlenging krijgt. Verhoeven mag wel weg. Net als Silva.
quote:Johan Cruijff wil gehoor geven aan de oproep van de Ajax-ledenraad om zijn functie binnen de Raad van Commissarissen (RvC) neer te leggen. Dat geldt echter niet voor de vier overige leden; Steven ten Have, Marjan Olfers, Paul Römer en Edgar Davids wensen zich niet zomaar neer te leggen bij het advies van de ledenraad. Als het viertal blijft weigeren, dreigt volgens het ANP de gang naar de Ondernemingskamer van de rechtbank. Die wijst in dat geval ook de nieuwe commissarissen aan.
Goh, jij bent slim.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:04 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Lijkt mij dat de hoofdtrainer die dingen niet regelt ?
Nee, maar dat beweert ie ook niet, hij zegt dat ze wel willen blijven als FdB hun trainer kan wordenquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:04 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Lijkt mij dat de hoofdtrainer die dingen niet regelt ?
Ok Ten Have, kiss your ass goodbye, harde kern, kom er maar inquote:
Dit kan niet waar zijn, right?quote:Voormalig voorzitter Uri Coronel heeft gisteren tijdens de ledenraadvergadering van Ajax geprobeerd om Johan Cruijff helemaal buitenspel te zetten en buiten de club te houden. Coronel. erelid van Ajax, zou hebben voorgesteld om Cruijff niet alleen als commissaris te ontbinden, maar ook als adviseur in de ban te doen.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:18 schreef opgebaarde het volgende:
[quote=AD.nl]Voormalig voorzitter Uri Coronel heeft gisteren tijdens de ledenraadvergadering van Ajax geprobeerd om Johan Cruijff helemaal buitenspel te zetten en buiten de club te houden. Coronel. erelid van Ajax, zou hebben voorgesteld om Cruijff niet alleen als commissaris te ontbinden, maar ook als adviseur in de ban te doen.
Zou best kunnen, Coronel.quote:Dit kan niet waar zijn, right?
ADquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:19 schreef ajacied4lf het volgende:
Zou best kunnen, Coronel.
Maar wat is je bron?
quote:'En wie gaat er nu nog in de RVC zitten, met het risico dat je door de Cruijff-media verbaal wordt gekielhaald en gevierendeeld??'
'Cruijff gewonnen??? Cruijff heeft ook hopeloos gefaald, we zullen echter maar zeggen dat (club)liefde velen blind maakt....'
'Grappig, het oordeel van de ledenraad wordt uitgelegd als 'een overwinning voor Cruijff'. Het is echter een nederlaag voor Ajax....'
Het nieuwe 'argument' van kamp Van Gaal. Kapot gemaakt worden door de Telegraaf. Ze denken dat de supporters te dom zijn om zelf na te denken en alleen maar naar de Telegraaf luisteren.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:23 schreef ajacied4lf het volgende:
Peter r.
[..]
Ga lekker boeven vangen.
nee lekker gezond, de supporters die in alles een complot tegen Cruijff zien waarbij alle niet-Johans al hun hersencellen nodig schijnen te hebben om adem te halen en hun borst niet onder te kwijlenquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:27 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Het nieuwe 'argument' van kamp Van Gaal. Kapot gemaakt worden door de Telegraaf. Ze denken dat de supporters te dom zijn om zelf na te denken en alleen maar naar de Telegraaf luisteren.
Silva's contract wordt ontbonden volgens mij, hij heeft een hele erge aandoening waardoor zijn leven in gevaar is geweest volgens mij. Dus erg grappig is dat niet.quote:
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel bijnaquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:28 schreef HeatWave het volgende:
Echt, je zou bijna gaan oproepen tot lichamelijk geweld, let wel, bijna he?.
Ben benieuwd of de bestuurlijke crisis bij ajax ervoor zorgt dat deze contracten gewoon aflopen zonder dat ze verlengd worden. Aan de andere kant is het wel goed om deze personen weg te strepen van de salarishuishouding.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:43 schreef Wessiej het volgende:
Alle topspelers uit de A1 hebben binnenkort geen contract meer, goed aangepakt
Of de onderhandelingen moeten nog komen. Lukoki zit er ook tussen, en Davy.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:35 schreef opgebaarde het volgende:
Neem aan dat die contracten niet verlengd zijn omdat men denkt dat deze talenten nooit goed genoeg worden voor het eerste en anders was dit allang gebeurd. Of ben ik nu naief?
Oh?quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:31 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Silva's contract wordt ontbonden volgens mij, hij heeft een hele erge aandoening waardoor zijn leven in gevaar is geweest volgens mij. Dus erg grappig is dat niet.
Wat een raar bericht. Lijkt wel een oud bericht. Bron?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |