SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SuperHarregarre voor plaatje
Maanvis Plaatje 2
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=153208
[ Bericht 1% gewijzigd door Smoofie op 29-11-2011 02:19:40 ]AFCA
Qui audet adipiscitur
Nu even niet. Ik ben ff mijn CV naar de ledenraad aan het sturen, mij lijkt zo'n RvC positie wel wat eigenlijk.quote:
Ben je incapabel, onbetrouwbaar en achterbaks?quote:Op dinsdag 29 november 2011 01:49 schreef Smoofie het volgende:
Ik vraag ook wel ff of ik in de ledenraad of RvC kan. Lijkt me wel leuk. Ik ga de supporters dan vertegenwoordigen.
Naja, nee. Maar ik weet wel hoe ik een spelletje kan spelen om de macht over te nemenquote:Op dinsdag 29 november 2011 01:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben je incapabel, onbetrouwbaar en achterbaks?
Dan maak je wel een kans.
Ah... dus jij neemt de Cruijff rol op je... dat kan niet die had ik al. Jij mag wel de neger omdat het moet zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2011 01:49 schreef Smoofie het volgende:
Ik vraag ook wel ff of ik in de ledenraad of RvC kan. Lijkt me wel leuk. Ik ga de supporters dan vertegenwoordigen.
Klein rotkereltjequote:Op dinsdag 29 november 2011 02:19 schreef Smoofie het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=153208
Dat is allemaal nog niet duidelijk, maar het lijkt erop dat ze de kant van Cruijff gekozen hebben.quote:Op dinsdag 29 november 2011 07:47 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
ik snap er nu geen fuck vanis dit nu goed nieuws voor cruijf? en worden de contracten van v gaal en ad-interim bestuur niet rechtsgeldig verklaard? blijven de jeugdtrainers??
Keje heeft mij met zijn woorden gerustgesteld.quote:Op dinsdag 29 november 2011 08:21 schreef roepdeman het volgende:
Als de RvC opzout en de huidige manier van opleiden wordt in stand gehouden, dan is Cruijff meer dan tevreden. Ik denk dat iedereen met een Ajax hart dan tevreden is.
Dan krijgen ze een groot probleem met de aandeelhouders..... gaat ze niet lukken.quote:Op dinsdag 29 november 2011 08:23 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Keje heeft mij met zijn woorden gerustgesteld.
De weg die is ingezet wordt voortgezet, en Cruijf krijgt waarschijnlijk een vrije rol, en mag als erelid overal bij zijn
Nu ben ik benieuwd wat er met het ad-interim bestuur +V Gaal gaat gebeuren.
Toch is het nog even afwachten of de rvc zich hier bij neerlegd.. ze hebben van de ledenraad het VERZOEK gekregen om te moven, maar zou me niks verbazen als deze 4 dwazen gewoon stoicijns blijven zitten
Volgens Keje word de lijn die cruijf heeft doorgezet,voortgezet!quote:Op dinsdag 29 november 2011 08:46 schreef Geo3kant het volgende:
Dus..iedereen voor Johan gekozen of..?
Verwacht niet dat Cruijff zal gaan als de rest blijft zitten.quote:Op dinsdag 29 november 2011 08:57 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Wat als Cruijff gaat en de andere vier blijven zitten? Kunnen ze dan niet alsnog allerlei dingen door gaan drukken voordat ze afgestopt kunnen worden door een of andere raad/commissie?
Ik zei toch dat het goed zou komen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 08:55 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Volgens Keje word de lijn die cruijf heeft doorgezet,voortgezet!
Nog niks 100% zeker...maartoch: *boks broederquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:03 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik zei toch dat het goed zou komen.
Je hebt er alleen niet bij gezet dat het in 2015 zal zijnquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:03 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik zei toch dat het goed zou komen.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:04 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Nog niks 100% zeker...maartoch: *boks broeder*
Jawelquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je hebt er alleen niet bij gezet dat het in 2015 zal zijn
tenzij? Leg uit.quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:19 schreef Schanulleke het volgende:
Ik moet het nog maar zien, dit geneuzel gaat nog eindeloos duren en Cruijff zal met een volgende RvC vast ook wel weer gaan botsen, tenzij je er incompetente clowns neer gaat zetten. Dat Molenaar direct na zo'n belangrijke vergadering al afspraken schendt is ook niet echt bevorderlijk voor het proces.
hadden jullie anders verwacht dan, die zitten goed.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:00 schreef stoeltafel het volgende:
Rvc stapt niet uit zichzelf op ! Dat zei Romer net op bnr
quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:00 schreef stoeltafel het volgende:
Rvc stapt niet uit zichzelf op ! Dat zei Romer net op bnr
Een Raad van Commissarissen dient toezicht te houden. Dat horen dus per definitie geen ja-knikkers te zijn. In de huidige opzet hadden ze competente raadsleden die ze vervolgens tot lakei van Cruijff wilden degraderen. In een nieuwe constructie waarbij Cruijff adviseert zal dit 'advies' ook weer als dictaat worden neergelegd.quote:
De juiste mensen op de juiste plekken? Van Gaal heeft een machtspositie en gaat die gebruiken, Cruijff heeft geen machtspositie meer, maar gaat nog steeds proberen de club zijn kant op te sturen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:10 schreef HeatWave het volgende:
nee, het is allemaal nog niet 100% duidelijk, maar het lijkt er idd gewoon op dat Ajax verder gaat met de leer van Cruijff, en wat hij zelf gaat doen als functie is helemaal niet zo belangrijk. De juiste mensen komen op de juiste plekken en hij bekijkt het van een afstand.
Niets mis mee.
Klopt. Verthongen laat het alleen nog maar in CL wedstrijden zien. In de comp speelt hij of het hem allemaal niks boeid.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:59 schreef HeatWave het volgende:
De aanstelling van van Gaal is verre van zeker nu natuurlijk.
Maar goed, we wachten het af.
Vertonghen misschienin de winterstop weg, nou hebben we al geen verdedigers maar aan de andere kant loopt die echt te voetballen alsof het hem echt geen ene moer meer kan boeien de laatste tijd.
geld van de CL+dit maar gebruiken om een zooi echte beren te kopen voor achterin lijkt me.
De NOS meldt dit op Teletekst. Weet iemand of deze namen de lijn Cruijff of Van Gaal aanhangen?quote:...
Vervolgens worden ledenraad en bestuur vervangen door een bestuursraad van zes personen, waarvoor Hennie Henrichs, Cees van Oevelen, Cees Vervoorn, Hein Blocks en Jan Buskermolen zijn voorgedragen. Voor Ruud Suurendonk, die bedankte, wordt nog een vervanger gezocht.
Ik verdenk hem (en eigenlijk al jaren spelers is dit soort situaties) ervan dat ie allang "getekend"heeft. Dat mag officieel niet, maar komop...quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:12 schreef mash_ het volgende:
[..]
Klopt. Verthongen laat het alleen nog maar in CL wedstrijden zien. In de comp speelt hij of het hem allemaal niks boeid.
Ligt het aan mij omdat ik geen Ajax-kenner ben, maar ik heb nog nooit van deze namen gehoord? Iemand die misschien even kan vertellen wie dat zijn?quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:31 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
De NOS meldt dit op Teletekst. Weet iemand of deze namen de lijn Cruijff of Van Gaal aanhangen?
nou Hennie Henrichs loopt zijn hele leven al rond daar.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:36 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ligt het aan mij omdat ik geen Ajax-kenner ben, maar ik heb nog nooit van deze namen gehoord? Iemand die misschien even kan vertellen wie dat zijn?
Is ook zo , heb hier het een tijdje geleden vermeldt dat hij weg gaat maar iedereen lachte mij uit.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik verdenk hem (en eigenlijk al jaren spelers is dit soort situaties) ervan dat ie allang "getekend"heeft. Dat mag officieel niet, maar komop...
Volgens users van Ajax netwerk hangen ze niet de visie van Cruijff aan, maar het fijne weet ik er zelf niet van.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:31 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
De NOS meldt dit op Teletekst. Weet iemand of deze namen de lijn Cruijff of Van Gaal aanhangen?
Ledenraad wel toch? en die kiezen uiteindelijk de RvC.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Volgens users van Ajax netwerk hangen ze niet de visie van Cruijff aan, maar het fijne weet ik er zelf niet van.
En hoe lang heeft deze RvC gezeten en door wie zijn hun benoemt?quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ledenraad wel toch? en die kiezen uiteindelijk de RvC.
Hoop dat het voor volgend seizoen allemaal klaar is. Dan kunnen we weer verder.
Door de ledenraad uiteraard, maar doel was natuurlijk om Cruijff het voetbalgedeelte te geven, en de rest mochten de anderen doen. Prima gedachte daarachter. Helaas gaan mensen raar doen als ze 'macht' krijgen. Hoop dat ze er iets van hebben geleerd en dat we deze keer normale mensen krijgen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En hoe lang heeft deze RvC gezeten en door wie zijn hun benoemt?
Dan zien we nu wel wie een Ajax-hart heeft ;') Alleen Cruijff bereid om op te stappen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:12 schreef HenkieVdV het volgende:
Ten Have gaat vanmiddag ook aangeven dat hij niet weg gaat denk ik.Wat een soap dit.
vier mensen die 'zomaar' raar gaan doen en die ene is natuurlijk enkel maar slachtoffer?quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Door de ledenraad uiteraard, maar doel was natuurlijk om Cruijff het voetbalgedeelte te geven, en de rest mochten de anderen doen. Prima gedachte daarachter. Helaas gaan mensen raar doen als ze 'macht' krijgen. Hoop dat ze er iets van hebben geleerd en dat we deze keer normale mensen krijgen.
Dat gaat dus een harde strijd worden binnenkort, want lijkt me niet dat de supporters dit gaan pikken.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:12 schreef HenkieVdV het volgende:
Ten Have gaat vanmiddag ook aangeven dat hij niet weg gaat denk ik.Wat een soap dit.
jep,vuile ratten!quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Had Ten Have niet gezegd dat als Cruijff zou opstappen dat zij het dan ook deden?
lijkt me redelijk simpel om met een groep supporters ten have te beletten de arena te betredenquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat gaat dus een harde strijd worden binnenkort, want lijkt me niet dat de supporters dit gaan pikken.
Bij mijn weten wordt op 12 december de bestuursraad geïnstalleerd, dus lijkt me waarschijnlijk dat die dan de RvC kiezen. maargoed, ik heb er oko geen verstand van.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ledenraad wel toch? en die kiezen uiteindelijk de RvC.
Hoop dat het voor volgend seizoen allemaal klaar is. Dan kunnen we weer verder.
Die zullen een interim RvC kiezen volgens mij. (ook al snap ik er ook geen fuck meer van).quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bij mijn weten wordt op 12 december de bestuursraad geïnstalleerd, dus lijkt me waarschijnlijk dat die dan de RvC kiezen. maargoed, ik heb er oko geen verstand van.
Benoemd door de rechter volgens mij.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Die zullen een interim RvC kiezen volgens mij. (ook al snap ik er ook geen fuck meer van).
Wat is er dan nu anders dan 4 maanden geleden?quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Door de ledenraad uiteraard, maar doel was natuurlijk om Cruijff het voetbalgedeelte te geven, en de rest mochten de anderen doen. Prima gedachte daarachter. Helaas gaan mensen raar doen als ze 'macht' krijgen. Hoop dat ze er iets van hebben geleerd en dat we deze keer normale mensen krijgen.
Geen interim RvC, dat heb ik nog nergens gelezen. Maar die bestuursraad bepaalt dan voor een groot deel in een volgende ALV (na 12 december) wie de nieuwe RvC leden worden.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Die zullen een interim RvC kiezen volgens mij. (ook al snap ik er ook geen fuck meer van).
Niks?quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat is er dan nu anders dan 4 maanden geleden?
Denk niet dat Ten Have wakker ligt van jouwquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:29 schreef Smoofie het volgende:
Als Ten Have en Co niet opstappen wordt debij mij een
en dan is het een paar dagen later
voor Ten Have
Vast wel van 500-1000 supporters.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:31 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Denk niet dat Ten Have wakker ligt van jouw
Volgens mij ook niet, snap de jubelstemming ook niet. Nouja, ik doe mijn oogjes ook dicht en ga hopen dat het nu allemaal wel goed gaat komen en straks goed gaatquote:
Alleen is de jeugdopleiding veranderd, en dat is zeer positief. Maar we moeten dus hopen dat het zo blijft.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:32 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet, snap de jubelstemming ook niet. Nouja, ik doe mijn oogjes ook dicht en ga hopen dat het nu allemaal wel goed gaat komen en straks goed gaat
Als dat zo is, hadden de vier RvC dan ooit die anti-Cruijff beslissingen durven nemen?quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vast wel van 500-1000 supporters.
quote:Louis van Gaal wacht de aandeelhoudersvergadering bij Ajax van 12 december af voordat hij zich gaat mengen in de momenteel onduidelijke situatie binnen de clubleiding.
De zestigjarige Amsterdammer volgde de ontwikkelingen rond de ledenraadsvergadering gisteren vanuit Hong Kong, een van de haltes tijdens zijn vakantiereis door Azië. Van Gaal bereikte twee weken geleden een akkoord met de raad van commissarissen van Ajax over een aanstelling als directievoorzitter, zonder dat commissaris Johan Cruijff daarvan op de hoogte was.
De ledenraad verzocht maandagavond de voltallige rvc terug te treden. Volgens de gemaakte afspraken, die door Johan Cruijff en tien jeugdtrainers juridisch aangevochten gaan worden, begint Van Gaal 1 juli 2012 bij Ajax. De interim-directeuren Danny Blind en Martin Sturkenboom zijn vorige week in hun nieuwe functie begonnen.
'Het woord is nog steeds aan de rvc, het interim-bestuur, de interim-directie en vervolgens aan de aandeelhoudersvergadering', meldt Van Gaal vanuit Hong Kong aan Voetbal International.'Ik ben nog lang niet aan de beurt.' (Yoeri van den Busken en Simon Zwartkruis)
Onderschatting.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als dat zo is, hadden de vier RvC dan ooit die anti-Cruijff beslissingen durven nemen?
Ze doen soms rare dingen he, net in de voetballerij.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als dat zo is, hadden de vier RvC dan ooit die anti-Cruijff beslissingen durven nemen?
Die vier zijn geen leden van de Jostiband he.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ze doen soms rare dingen he, net in de voetballerij.
Omdat?quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:37 schreef opgebaarde het volgende:
En dan kan Ajax straks een flinke financiele vergoeding aan Louis betalen terwijl hij geen dag gewerkt heeft
Er is nog geen rechtsgeldig contract.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:37 schreef opgebaarde het volgende:
En dan kan Ajax straks een flinke financiele vergoeding aan Louis betalen terwijl hij geen dag gewerkt heeft
Niet rechtsgeldig? Ik niet snapquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Er is nog geen rechtsgeldig contract.
Er is nog geen contract met v Gaal. Alles kan nog geannuleerd worden.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Niet rechtsgeldig? Ik niet snap
Hij heeft nog niet getekend. Ten eerste kan dat niet omdat hij nog onder contract staat bij Bayern, ten tweede kan het pas officieel bij een aandeelhoudersvergadering,quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Niet rechtsgeldig? Ik niet snap
waren het wel lekkere broodjes?quote:
Dat moet nog maar blijken toch?quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Er is nog geen rechtsgeldig contract.
Ja, anders had ik ze nog niet opquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
waren het wel lekkere broodjes?
dat zie je vanavond wel op het nieuwsquote:
gewoon wachten tot de aandeelhoudersvergaderingquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:58 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens @ Römer, die wil zijn positie niet zomaar opgeven zei Simon Zwartkruis
Zelfs zij kunnen hem niet wegstemmen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
gewoon wachten tot de aandeelhoudersvergadering
Hoi troll.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:15 schreef Salt_Seafood het volgende:
Opzouten met Cruijff, van Gaal4lf.
Jammer, gaan ze zeggen:quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:19 schreef Schanulleke het volgende:
Wel positief dat C. Ronaldo waarschijnlijk niet meespeelt volgende week. Dat maakt de kans op overwinteren in de CL ietsjes minder klein.
Er lopen nog 2 spitsen rond bij Madrid van wereldklassequote:Op dinsdag 29 november 2011 16:19 schreef Schanulleke het volgende:
Wel positief dat C. Ronaldo waarschijnlijk niet meespeelt volgende week. Dat maakt de kans op overwinteren in de CL ietsjes minder klein.
Benieuwd wie allemaal een verlenging krijgt. Verhoeven mag wel weg. Net als Silva.quote:Aflopende contracten
Keepers:
Jeroen Verhoeven
Warner Hahn
Chiel Kramer
VerdedigerS:
Bruno Silva
André Ooijer
Ruben Ligeon
Stefano Denswil
Ricardo van Rhijn
Mike Busse
Xandro Schenk
Fabian Sporkslede
Mitchell Dijks
Sven Nieuwpoort
Middenvelders:
Nicolas Lodeiro
Ricardo Kip
Ismail Aissati
Ouasim Bouy
Davy Klaassen
Youssef Fennich
Donny van der Wal
Aanvallers:
Dimitri Bulykin
Florian Jozefzoon
Jody Lukoki
Tom Boere
Lesly de Sa
Rowendey Schoop
Tekenen wel bijquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:43 schreef Wessiej het volgende:
Alle topspelers uit de A1 hebben binnenkort geen contract meer, goed aangepakt
De Boer heeft er niks over te zeggen ?quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tekenen wel bijmet de Boer als trainer
En dat zegt hij waar precies?quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:55 schreef vincerusso het volgende:
[..]
De Boer heeft er niks over te zeggen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |