Wie is dat, Silva?quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Benieuwd wie allemaal een verlenging krijgt. Verhoeven mag wel weg. Net als Silva.
quote:Johan Cruijff wil gehoor geven aan de oproep van de Ajax-ledenraad om zijn functie binnen de Raad van Commissarissen (RvC) neer te leggen. Dat geldt echter niet voor de vier overige leden; Steven ten Have, Marjan Olfers, Paul Römer en Edgar Davids wensen zich niet zomaar neer te leggen bij het advies van de ledenraad. Als het viertal blijft weigeren, dreigt volgens het ANP de gang naar de Ondernemingskamer van de rechtbank. Die wijst in dat geval ook de nieuwe commissarissen aan.
Goh, jij bent slim.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:04 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Lijkt mij dat de hoofdtrainer die dingen niet regelt ?
Nee, maar dat beweert ie ook niet, hij zegt dat ze wel willen blijven als FdB hun trainer kan wordenquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:04 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Lijkt mij dat de hoofdtrainer die dingen niet regelt ?
Ok Ten Have, kiss your ass goodbye, harde kern, kom er maar inquote:
Dit kan niet waar zijn, right?quote:Voormalig voorzitter Uri Coronel heeft gisteren tijdens de ledenraadvergadering van Ajax geprobeerd om Johan Cruijff helemaal buitenspel te zetten en buiten de club te houden. Coronel. erelid van Ajax, zou hebben voorgesteld om Cruijff niet alleen als commissaris te ontbinden, maar ook als adviseur in de ban te doen.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:18 schreef opgebaarde het volgende:
[quote=AD.nl]Voormalig voorzitter Uri Coronel heeft gisteren tijdens de ledenraadvergadering van Ajax geprobeerd om Johan Cruijff helemaal buitenspel te zetten en buiten de club te houden. Coronel. erelid van Ajax, zou hebben voorgesteld om Cruijff niet alleen als commissaris te ontbinden, maar ook als adviseur in de ban te doen.
Zou best kunnen, Coronel.quote:Dit kan niet waar zijn, right?
ADquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:19 schreef ajacied4lf het volgende:
Zou best kunnen, Coronel.
Maar wat is je bron?
quote:'En wie gaat er nu nog in de RVC zitten, met het risico dat je door de Cruijff-media verbaal wordt gekielhaald en gevierendeeld??'
'Cruijff gewonnen??? Cruijff heeft ook hopeloos gefaald, we zullen echter maar zeggen dat (club)liefde velen blind maakt....'
'Grappig, het oordeel van de ledenraad wordt uitgelegd als 'een overwinning voor Cruijff'. Het is echter een nederlaag voor Ajax....'
Het nieuwe 'argument' van kamp Van Gaal. Kapot gemaakt worden door de Telegraaf. Ze denken dat de supporters te dom zijn om zelf na te denken en alleen maar naar de Telegraaf luisteren.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:23 schreef ajacied4lf het volgende:
Peter r.
[..]
Ga lekker boeven vangen.
nee lekker gezond, de supporters die in alles een complot tegen Cruijff zien waarbij alle niet-Johans al hun hersencellen nodig schijnen te hebben om adem te halen en hun borst niet onder te kwijlenquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:27 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Het nieuwe 'argument' van kamp Van Gaal. Kapot gemaakt worden door de Telegraaf. Ze denken dat de supporters te dom zijn om zelf na te denken en alleen maar naar de Telegraaf luisteren.
Silva's contract wordt ontbonden volgens mij, hij heeft een hele erge aandoening waardoor zijn leven in gevaar is geweest volgens mij. Dus erg grappig is dat niet.quote:
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel bijnaquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:28 schreef HeatWave het volgende:
Echt, je zou bijna gaan oproepen tot lichamelijk geweld, let wel, bijna he?.
Ben benieuwd of de bestuurlijke crisis bij ajax ervoor zorgt dat deze contracten gewoon aflopen zonder dat ze verlengd worden. Aan de andere kant is het wel goed om deze personen weg te strepen van de salarishuishouding.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:43 schreef Wessiej het volgende:
Alle topspelers uit de A1 hebben binnenkort geen contract meer, goed aangepakt
Of de onderhandelingen moeten nog komen. Lukoki zit er ook tussen, en Davy.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:35 schreef opgebaarde het volgende:
Neem aan dat die contracten niet verlengd zijn omdat men denkt dat deze talenten nooit goed genoeg worden voor het eerste en anders was dit allang gebeurd. Of ben ik nu naief?
Oh?quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:31 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Silva's contract wordt ontbonden volgens mij, hij heeft een hele erge aandoening waardoor zijn leven in gevaar is geweest volgens mij. Dus erg grappig is dat niet.
Wat een raar bericht. Lijkt wel een oud bericht. Bron?quote:
ja, met z'n 3-en en blind beslist dat ook. dus hopelijk komen ze er samen uit. wie beheert de kas in deze?quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:40 schreef Smoofie het volgende:
Jonk, Bergkamp én FDB beslissen toch over wie er komt, weggaat en blijft?
Blind moet gwn zijn bek houden en luisteren naar die drie. En de RvC is wel ingelicht toch..wtf is dit. Ze hebben Ten Have gisteren gebeld.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja, met z'n 3-en en blind beslist dat ook. dus hopelijk komen ze er samen uit. wie beheert de kas in deze?
Vanmorgen wilde één van hun in ieder geval eerst nog het volledige bericht van de ledenraad lezen. Ik hoop dat dat het is. Iedereen heeft toch door dat de positie niet houdbaar isquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:40 schreef Smoofie het volgende:
Jonk, Bergkamp én FDB beslissen toch over wie er komt, weggaat en blijft? En wtf is dit, de RvC wil niet weg? Eey nigga....ik heb me in gehouden de laatste weken, maar dat kan écht niet..
Ze zijn juridisch nog niet officieel ingelicht volgens hun zelfquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Blind moet gwn zijn bek houden en luisteren naar die drie. En de RvC is wel ingelicht toch..wtf is dit. Ze hebben Ten Have gisteren gebeld.
En dit kan niet omdat?quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:49 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ze zijn juridisch nog niet officieel ingelicht volgens hun zelf
daarom vind k het ook zo'n raar bericht. het gaat compleet in tegen wat in de media gezegd is. daarom heb ik graag een bronquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Vanmorgen wilde één van hun in ieder geval eerst nog het volledige bericht van de ledenraad lezen. Ik hoop dat dat het is. Iedereen heeft toch door dat de positie niet houdbaar is
De stemming van de ledenraad heeft geen juridische basis. Willen ze de RvC echt wegstemmen dan zullen ze dit officieel iets van 42 dagen van te voren op de agenda moeten zetten.quote:
Dit verhaal snap ik niet helemaal.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:57 schreef Breekfast het volgende:
[..]
De stemming van de ledenraad heeft geen juridische basis. Willen ze de RvC echt wegstemmen dan zullen ze dit officieel iets van 42 dagen van te voren op de agenda moeten zetten.
Wanneer de RvC dus niks doet met de stemming van de ledenraad zitten ze er nog tot januari.
http://www.nu.nl/sport/26(...)g-niet-bij-ajax.htmlquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
daarom vind k het ook zo'n raar bericht. het gaat compleet in tegen wat in de media gezegd is. daarom heb ik graag een bron.
quote:Verklaring 4 RvC leden: we gaan voorlopig door
29 november 2011 NOS.nl
De RvC geeft vooralsnog geen gehoor aan het verzoek van de ledenraad om de eer aan zichzelf te houden en op te stappen. Dat melden ze in een verklaring aan de NOS. "De RvC wacht op een formeel verzoek, de nadere toelichting en een gesprek over de gestelde vraag. In de tussentijd zal de RvC haar werkzaamheden ten behoeve van Ajax en stakeholders voortzetten", zo luidt de verklaring van vier van de vijf leden: Steven ten Have, Paul Römer, Marjan Olfers en Edgar Davids.
Ajax Netwerk
"Als het in het belang is van Ajax, de vennootschap en al haar stakeholders zal de RvC haar positie heroverwegen en indien nodig terugtreden en ruim baan maken voor nieuwe vrijwilligers."
Bron: http://ajax.netwerk.to/ni(...)voorlopig%20door.php
Gaat dat niet erg veel geld kosten?quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:50 schreef Smoofie het volgende:
Wat een idioten, en Ajax moet echt van de beurs.
Debielen, verdomme!quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:06 schreef Maanvis het volgende:
En nu een iets duidelijker bericht:
[..]![]()
![]()
Hoezo ligt er nog geen formeel verzoek dan? Hebben die ledenraadsleden alleen informeel gestemd dan en de opvolging nog ff laten wachten?!
Nee. Ze bezitten nog 74% van de aandelen. Een aandeel Ajax kost zo'n 7 euro ofzo? Dus ze hoeven maar 26% terug te kopen, en er zijn niet veel aandelen in de omloop. DIt is als ze alles weer terug willen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Gaat dat niet erg veel geld kosten?
We gaan nooit van ze af komenquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoezo ligt er nog geen formeel verzoek dan? Hebben die ledenraadsleden alleen informeel gestemd dan en de opvolging nog ff laten wachten?!
Als hun zaterdag bij de wedstrijd zijn komen ze er wel achter, debielen dat het zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:14 schreef Smoofie het volgende:
En de RvC heeft het nu écht gedaan, hoe dom kunnen ze zijn. Als het (rustige) leven van hun gezin hen lief is stappen ze vanavond nog op.
Oh, ik doe niets hoorquote:
zo'n geintje kost een hoop geld wat nu simpelweg in andere dingen geinvesteerd moet wordenquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:50 schreef Smoofie het volgende:
Wat een idioten, en Ajax moet echt van de beurs.
Davids vind een beetje agressie wel lekker denk ikquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oh, ik doe niets hoor. Maar ik vrees dat er wel mensen zijn die hun agressiviteit gaan uiten op het huis of de auto van leden van de RvC
Misschien moet je dit even tweeten.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:14 schreef Smoofie het volgende:
En de RvC heeft het nu écht gedaan, hoe dom kunnen ze zijn. Als het (rustige) leven van hun gezin hen lief is stappen ze vanavond nog op.
Heb geen twitterquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:55 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Misschien moet je dit even tweeten.
Link?quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:55 schreef opgebaarde het volgende:
Ik heb net "dit" getweet hoor, nu afwachten
Zeegelaar, zo lastig was die Ajaxlife prijsvraag nou ook weer niet toch?quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:25 schreef j95 het volgende:
Welke ex-Ajacied, die vorig jaar op huurbasis voor Excelsior uitkwam, verdient dit jaar zijn brood bij Espanyol?
De RvC is niet de enige die dom is.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:14 schreef Smoofie het volgende:
Denk je dat de aandelen 7 euro blijven als bekend wordt dat Ajax alles terug wil kopen?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee. Ze bezitten nog 74% van de aandelen. Een aandeel Ajax kost zo'n 7 euro ofzo? Dus ze hoeven maar 26% terug te kopen, en er zijn niet veel aandelen in de omloop. DIt is als ze alles weer terug willen.
De mensen die nu aandelen bezitten kunnen dat ook blijven houden, en dan kunnen ze alsnog van de beurs gaan.
Ze kunnen natuurlijk ook de club gwn verkopen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Denk je dat de aandelen 7 euro blijven als bekend wordt dat Ajax alles terug wil kopen?
Die gaan minimaal 5x over de kop.
Zoiets kan alleen in het grootste geheim en kan jaren duren.
De uitslag van de stemming moet formeel doorgegeven worden. Verwachten dat iemand meteen zijn positie opgeeft omdat hij een interviewtje op televisie heeft gezien is naïef.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]![]()
![]()
De ledenraad is de vereniging. 74% van de aandelen, dus de andere aandeelhouders doen er niet toe. Wat de ledenraad zegt is dus wat Ajax NV zegt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:53 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
De uitslag van de stemming moet formeel doorgegeven worden. Verwachten dat iemand meteen zijn positie opgeeft omdat hij een interviewtje op televisie heeft gezien is naïef.
Daarbij stelt de RvC zich erg professioneel op met dit standpunt. Zij werken in eerste instantie niet voor de ledenraad, maar voor de aandeelhouders (hoofdzakelijk de vereniging). Dat ze eerst een uitgebreide motivatie willen is dus het dienen van het belang van de juiste partij.
Helaas zal al het domme volk dat niet kunnen snappen, dus ik hoop dat hun professionaliteit ze niet teveel zal kosten.
Prima samenvatting.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:18 schreef BobW het volgende:
- Cruijff wil contracten directeuren zien, anders juridische stappen
- Cruijff wil niet alleen terugtreden
- Cruijff wil misschien helemaal niet terugtreden
- Cruijff wil contracten directeuren ontbinden
Hoeveel Europa Cup I, landstitels, wereldbekers, UEFA cups, KNVB bekers, Europese supercups, JC schalen heeft jouw club ook alweer?quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:53 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
De uitslag van de stemming moet formeel doorgegeven worden. Verwachten dat iemand meteen zijn positie opgeeft omdat hij een interviewtje op televisie heeft gezien is naïef.
Daarbij stelt de RvC zich erg professioneel op met dit standpunt. Zij werken in eerste instantie niet voor de ledenraad, maar voor de aandeelhouders (hoofdzakelijk de vereniging). Dat ze eerst een uitgebreide motivatie willen is dus het dienen van het belang van de juiste partij.
Helaas zal al het domme volk dat niet kunnen snappen, dus ik hoop dat hun professionaliteit ze niet teveel zal kosten.
Zelden een ondertitel gezien die zó waar is.quote:Een kop vol zaagsel!
Sjonge, wat een niveau. De laatste regel was duidelijk op jou van toepassing.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:36 schreef bascross het volgende:
[..]
[..]
Zelden een ondertitel gezien die zó waar is.
Ten Have en co zijn wel erg naïef. Het is wachten op de eerste ''supporters'' die deze RvC eigenhandig uit de functie wil ontzetten. En dat allemaal omdat ze te ijdel zijn om op te stappen.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:39 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Sjonge, wat een niveau. De laatste regel was duidelijk op jou van toepassing.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De ledenraad is de vereniging. 74% van de aandelen, dus de andere aandeelhouders doen er niet toe. Wat de ledenraad zegt is dus wat Ajax NV zegt.
Zoals Smoofie al twee keer aangeeft heeft de ledenraad een ruime meerderheid van de aandelen in bezit. Jouw verhaaltje is dus grote onzin.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:39 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Sjonge, wat een niveau. De laatste regel was duidelijk op jou van toepassing.
Dat weten we ook. Het is een advies dat is gegeven. Maar het gaat erom, dat er voor hun toch geen toekomst is, waarom dan rekken? Waarom blijven? Waarom blijven terwijl je gezin wordt bedreigd, mensen je niet meer serieus nemen en de club nog meer naar de tering gaat. ZE worden toch weggestemd als het zover komt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:45 schreef Schanulleke het volgende:
De ledenraad is iets anders dan de aandeelhoudersvergadering. Vandaar dat stemming van de ledenraad geen enkele formele kracht had. Toch is deze RvC bereid om de stemming serieus te nemen. Maar de simpeltjes snappen niet dat niet alles instant gaat. Is ook lastig, geduld hebben en vooruit kijken.
Vraag het Coronel en jat zijn TomTom want die gast wil ik echt niet meer in de buurt van de arena zien.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat weten we ook. Het is een advies dat is gegeven. Maar het gaat erom, dat er voor hun toch geen toekomst is, waarom dan rekken? Waarom blijven? Waarom blijven terwijl je gezin wordt bedreigd, mensen je niet meer serieus nemen en de club nog meer naar de tering gaat. ZE worden toch weggestemd als het zover komt.
Omdat ik de beste mensen overal hoor schreeuwen over ''het belang van Ajax''. Een ruime meerderheid van de aandeelhouders stemt voor een vertrek, dat betekent dus dat je moet gaan ''in het belang van Ajax''. Dat Ten Have en co dit niet doen geeft al aan dat zij er alleen voor hun eigen belang zitten. Er is geen enkele toekomst voor deze mensen bij de club.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:45 schreef Schanulleke het volgende:
De ledenraad is iets anders dan de aandeelhoudersvergadering. Vandaar dat stemming van de ledenraad geen enkele formele kracht had. Toch is deze RvC bereid om de stemming serieus te nemen. Maar de simpeltjes snappen niet dat niet alles instant gaat. Is ook lastig, geduld hebben en vooruit kijken.
Ze nemen hun taak als commissaris kennelijk erg serieus en dat is te prijzen. Ik heb ook nergens gelezen of gehoord dat ze weigeren te vertrekken, maar dat ze eerst een goede motivatie willen. Geduld lijkt me dus meer op zijn plek dan agressie.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat weten we ook. Het is een advies dat is gegeven. Maar het gaat erom, dat er voor hun toch geen toekomst is, waarom dan rekken? Waarom blijven? Waarom blijven terwijl je gezin wordt bedreigd, mensen je niet meer serieus nemen en de club nog meer naar de tering gaat. ZE worden toch weggestemd als het zover komt.
Nog meer geduld? Dat zal heel lastig (onmogelijk) zijn.quote:Op woensdag 30 november 2011 00:00 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ze nemen hun taak als commissaris kennelijk erg serieus en dat is te prijzen. Ik heb ook nergens gelezen of gehoord dat ze weigeren te vertrekken, maar dat ze eerst een goede motivatie willen. Geduld lijkt me dus meer op zijn plek dan agressie.
Toen Cruijff maandenlang liep te kloten was er toch ook voldoende geduld?!quote:Op woensdag 30 november 2011 00:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nog meer geduld? Dat zal heel lastig (onmogelijk) zijn.
Ja, maar nu vergelijk je Cruijff met Ten Have.quote:Op woensdag 30 november 2011 00:04 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Toen Cruijff maandenlang liep te kloten was er toch ook voldoende geduld?!
Dat doe ik niet. Een grote club als Ajax verander je niet in een nachtje. Dat moet toch de grootste botkop nog wel begrijpen.quote:Op woensdag 30 november 2011 00:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja, maar nu vergelijk je Cruijff met Ten Have.
Moet je niet doen.
Denk dat ze a.s. zaterdag een érg goede motivatie zullen krijgen om z.s.m. weg te gaanquote:Op woensdag 30 november 2011 00:00 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ze nemen hun taak als commissaris kennelijk erg serieus en dat is te prijzen. Ik heb ook nergens gelezen of gehoord dat ze weigeren te vertrekken, maar dat ze eerst een goede motivatie willen. Geduld lijkt me dus meer op zijn plek dan agressie.
1) De ledenraad had ALLANG de uitslag van de stemming formeel door kunnen geven.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:53 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat het bij het mooie Ajax zo diep niet zal zinken. Maar na de trainingsveldbezoeken e.d. van de afgelopen jaren zal dat wel teveel gehoopt zijn.quote:Op woensdag 30 november 2011 00:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Denk dat ze a.s. zaterdag een érg goede motivatie zullen krijgen om z.s.m. weg te gaan.
Onzin, de ledenraad vertegenwoordigt ajax als aandeelhouder. Ajax heeft 75% van de aandelen. Dus het oordeel van de ledenraad is weldegelijk hetzelfde als het oordeel van de AVA op 12 december.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:45 schreef Schanulleke het volgende:
Als de RvC weg is zorgt dit voor rust binnen en buiten Ajax, nieuwe bestuur staat al klaar en de nieuwe RvC kunnen worden benoemd, dus Ten Have en co kunnen best opstappen, niks aan de hand.quote:Op woensdag 30 november 2011 00:10 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat doe ik niet. Een grote club als Ajax verander je niet in een nachtje. Dat moet toch de grootste botkop nog wel begrijpen.
Diep zinken? De RvC heeft de club diep doen zinken. Als supporters hun uitjoelen zonder geweld is er toch niets mis mee? Na alles wat zij geflikt en gezegd hebben.quote:Op woensdag 30 november 2011 00:13 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat het bij het mooie Ajax zo diep niet zal zinken. Maar na de trainingsveldbezoeken e.d. van de afgelopen jaren zal dat wel teveel gehoopt zijn.
Formeel niet.quote:Op woensdag 30 november 2011 00:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Onzin, de ledenraad vertegenwoordigt ajax als aandeelhouder. Ajax heeft 75% van de aandelen. Dus het oordeel van de ledenraad is weldegelijk hetzelfde als het oordeel van de AVA op 12 december.
Jij gelooft dat dit rust zal brengen? Ik niet.quote:Op woensdag 30 november 2011 00:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als de RvC weg is zorgt dit voor rust binnen en buiten Ajax, nieuwe bestuur staat al klaar en de nieuwe RvC kunnen worden benoemd, dus Ten Have en co kunnen best opstappen, niks aan de hand.
Rob Been zei van wel in zijn persconferentie met Uri Coronel vorige week.quote:
Het zal uiteindelijk toch moeten gebeuren, dus dat denk ik idd. Het zal echt wel een stuk rustiger worden als dat Cruijff - Ten Have onzin voorbij is.quote:Op woensdag 30 november 2011 00:20 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Jij gelooft dat dit rust zal brengen? Ik niet.
dan komen de volgende pluche-geile mannetjes eraan.quote:Op woensdag 30 november 2011 00:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het zal uiteindelijk toch moeten gebeuren, dus dat denk ik idd. Het zal echt wel een stuk rustiger worden als dat Cruijff - Ten Have onzin voorbij is.
Dat zien we dan wel.quote:Op woensdag 30 november 2011 00:41 schreef vincerusso het volgende:
[..]
dan komen de volgende pluche-geile mannetjes eraan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |