ja dit dusquote:
ja!quote:
Nou dat dat geile wijf niet onze monkyyy isquote:Op maandag 28 november 2011 16:18 schreef RichardHammond het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is je punt TS?
Ik zie 2 goede punten op die foto.quote:Op maandag 28 november 2011 16:18 schreef RichardHammond het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is je punt TS?
Kut.quote:Op maandag 28 november 2011 16:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou dat dat geile wijf niet onze monkyyy is
Inderdaad. Ik heb altijd al gedacht dat het gewoon een troll was. Ze/hij heeft me zelfs al een paar keer uitgescholden vanwege datquote:
Redelijk overtuigend inderdaad.quote:Op maandag 28 november 2011 16:17 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Nouja ik vond het toch een redelijk overtuigende account.
Er klopte gewoon iets niet. Dat gevoel moet je herkennen.quote:Op maandag 28 november 2011 16:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb altijd al gedacht dat het gewoon een troll was. Ze/hij heeft me zelfs al een paar keer uitgescholden vanwege dat
Ik geloofde je nietquote:Op maandag 28 november 2011 16:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb altijd al gedacht dat het gewoon een troll was. Ze/hij heeft me zelfs al een paar keer uitgescholden vanwege dat
Wat zeg je me hierquote:Op maandag 28 november 2011 16:04 schreef Verbodsbord het volgende:
Wtf. Zo zie je maar weer. Er zitten geen vrouwen op FOK!
Oh, daar werd "ze" altijd ontzettend kwaad om. Als je dat soort dingen ging roepenquote:
Jij bent al helemaal nep, met je hert.quote:
jij bent wel een echte overigensquote:
Beweer je anders dat je homo bent?quote:Op maandag 28 november 2011 16:23 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Doen alsof jij wel een vrouw bent
Touche.quote:Op maandag 28 november 2011 16:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Beweer je anders dat je homo bent?
Altijd hert ditdatquote:Op maandag 28 november 2011 16:23 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jij bent al helemaal nep, met je hert.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:41 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat ik geen meisje ben, want een of andere nerdregel op het internet van de internet regels ofzo. Kutnerd die spouwer.
Jij bent toch helemaal langsgegaan en na het betalen van het etentje, werd je weer naar huis gestuurd?quote:
Inderdaad man, al m'n spaargeld uitgegeven aan vliegtickets en vier-sterren restaurantsquote:Op maandag 28 november 2011 16:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij bent toch helemaal langsgegaan en na het betalen van het etentje, werd je weer naar huis gestuurd?
Dat was niet bij mij.quote:Op maandag 28 november 2011 16:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij bent toch helemaal langsgegaan en na het betalen van het etentje, werd je weer naar huis gestuurd?
Zondequote:Op maandag 28 november 2011 16:26 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Inderdaad man, al m'n spaargeld uitgegeven aan vliegtickets en vier-sterren restaurants
oh, dan bij andere fok!ker mijn excuses.quote:
Ik riep het een jaar geleden al. Ze was dikke fake met haar poker gejank, niemand kende haar in die scenequote:Op maandag 28 november 2011 16:24 schreef Jajong het volgende:
Dit riep ik maanden geleden al maargoed.
quote:Op maandag 28 november 2011 16:26 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aldus monkyyy
Dit topic is nu al legendarischquote:Op maandag 28 november 2011 16:26 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aldus monkyyy
ik heb ergere dingen gestuurdquote:Op maandag 28 november 2011 16:30 schreef Plastic_zak het volgende:
Maar als monkyyy nep is; wie heb ik dan foto's van mn lul gestuurd ?
quote:Op maandag 28 november 2011 16:30 schreef Plastic_zak het volgende:
Chapeauquote:
Beetje triest om zoveel tijd te steken in doen alsof je een meisje bent.quote:
ja flikker maar op kankerkloonquote:
Ja nog bedankt daarvoor. Ik heb je opgeslagen onder de map "Brandy 2" .quote:Op maandag 28 november 2011 16:30 schreef Plastic_zak het volgende:
quote:
quote:hey chimeid.
quote:Op maandag 28 november 2011 16:32 schreef Jajong het volgende:
Lol at iedereen die boos is. Dat zijn waarschijnlijk de treurwilgen die met hem/haar hebben lopen fotoboeken/MSNen etc. Stelletje gaylords.
Er zijn zat andere mensen die al in haar eerste topic dat zeiden.quote:Op maandag 28 november 2011 16:29 schreef Jajong het volgende:
Stem hier voor Monkyyy als mooiste meisje van FOK !
Daar reageerde ze dus ook niet op. Called it.
En dan mij een kutnerd noemen..quote:
Socios is een nog duidelijkere kloon.quote:Op maandag 28 november 2011 16:33 schreef Plastic_zak het volgende:
Nu moeten we erachter komen wie monkyyy echt is, Socios?
Socios is echt hoor, somda zit vol met dat soort typesquote:Op maandag 28 november 2011 16:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Socios is een nog duidelijkere kloon.
-DM's posten doen we niet aan-quote:Op maandag 28 november 2011 16:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja, ook echt op het fucking internet hequote:Op maandag 28 november 2011 16:36 schreef TWP het volgende:
Gewoon droevig dat iemand zo'n lage eigenwaarde heeft dat hij/zij zich op internet voor moet doen als een ander.
even snel quoten danquote:
TS is een kloon van monkyyy? Kan niet andersquote:Op maandag 28 november 2011 15:55 schreef Monopoly het volgende:
Dus hier moest je een account voor aan maken ?
Ja dat zei ik nog maar 3x in dit topic geloof ikquote:
Socios is echt, was bijvoorbeeld aanwezig op een meet/meerdere meets.quote:Op maandag 28 november 2011 16:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
ditquote:Op maandag 28 november 2011 16:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Socios is echt, was bijvoorbeeld aanwezig op een meet/meerdere meets.
True that.quote:Op maandag 28 november 2011 16:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Socios is echt, was bijvoorbeeld aanwezig op een meet/meerdere meets.
En nu krijg jij een ban voor het posten van een DMquote:
Ja, je hebt er figuren tussen zitten..quote:Op maandag 28 november 2011 16:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ook echt op het fucking internet he
Haha nee, longtime lurker die het wel weer tijd vond voor een relletje. Graag gedaanquote:Op maandag 28 november 2011 16:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
TS is een kloon van monkyyy? Kan niet anders
is niet echt, firebug alles.quote:Op maandag 28 november 2011 16:42 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
En nu krijg jij een ban voor het posten van een DM
Ook zoiets meegemaakt met een meisje dat zogenaamd kanker had enzoquote:Op maandag 28 november 2011 16:43 schreef TWP het volgende:
[..]
Ja, je hebt er figuren tussen zitten..
Maar het kan nog wel een stapje erger hoor. Op een ander forum een keer meegemaakt dat iemand zijn kloon zo overtuigend had gemaakt dat anderen vriendschappen met hem hadden gesloten. Toen hij van die kloon af wilde heeft ie overlijdensberichten voor zichzelf geschreven enzo.![]()
Was ook een enorme rel toen, mooi was dat.
Bedanktquote:Op maandag 28 november 2011 16:43 schreef jajaja000 het volgende:
[..]
Haha nee, longtime lurker die het wel weer tijd vond voor een relletje. Graag gedaan
Hoe dan ook. Bedankt inderdaad. Dit is echt vetquote:Op maandag 28 november 2011 16:43 schreef jajaja000 het volgende:
[..]
Haha nee, longtime lurker die het wel weer tijd vond voor een relletje. Graag gedaan
Dat was op FOK! toch? Wel eens zo'n topic gelezen volgens mij. Zieke mensen.quote:Op maandag 28 november 2011 16:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Ook zoiets meegemaakt met een meisje dat zogenaamd kanker had enzomaar dat bleek allemaal nep achteraf.
Watquote:Op maandag 28 november 2011 16:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
is niet echt, firebug alles.
jaquote:Op maandag 28 november 2011 16:44 schreef Copycat het volgende:
Die Krentenbol schopte het toch nog tot mod?
Noorsebloed in klbquote:Op maandag 28 november 2011 16:45 schreef TWP het volgende:
[..]
Dat was op FOK! toch? Wel eens zo'n topic gelezen volgens mij. Zieke mensen.
Haha was dat een kloon? Epicquote:
zoek maar lekker via foksearchquote:Op maandag 28 november 2011 16:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
Licht mij eens in met het krentenbol verhaal.
PM/DM graag
Nee, zijn vriendin was gewoon niet doodziekquote:
it wasn't mequote:Op maandag 28 november 2011 16:46 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Nu is het het wachten op de publicaties van alle berichten die ze/hij ontvangen heeft van alle rukkertjes.
Wow serieus? Ik kan me dat nog wel herinneren ja. Mijn God dan ben je wel echt een ontzettende klapjosti.quote:Op maandag 28 november 2011 16:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, zijn vriendin was gewoon niet doodziek
Alles was verzonnen
Ik wacht met smartquote:Op maandag 28 november 2011 16:46 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Nu is het het wachten op de publicaties van alle berichten die ze/hij ontvangen heeft van alle rukkertjes.
Jij dmt alleen kleine jongentjes toch?quote:
Mensen hadden zelfs geld ingezameld geloof ik en weet ik veel watquote:Op maandag 28 november 2011 16:47 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wow serieus? Ik kan me dat nog wel herinneren ja. Mijn God dan ben je wel echt een ontzettende klapjosti.
blijkbaar wel ja nuquote:Op maandag 28 november 2011 16:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij dmt alleen kleine jongentjes toch?
Dat mag niet op het forum, jij als mod moet dat toch weten?quote:Op maandag 28 november 2011 16:46 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ja precies. Hahahahaha. Wel een goeie trouwens. Gewoon een ziekte faken en dan geld aftroggelen van white knight internetters.quote:Op maandag 28 november 2011 16:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mensen hadden zelfs geld ingezameld geloof ik en weet ik veel wat
quote:Op maandag 28 november 2011 16:48 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dat mag niet op het forum, jij als mod moet dat toch weten?
Zie hier een slachtoffer van monkyyy.quote:Op maandag 28 november 2011 16:48 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dat mag niet op het forum, jij als mod moet dat toch weten?
Arme Parkiet.quote:Op maandag 28 november 2011 16:49 schreef smegmanus het volgende:
KutIk heb het/haar/hem een foto van mijn parkiet verstuurd
quote:Op maandag 28 november 2011 16:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]![]()
Bang dat je berichten gepost worden?
quote:Op maandag 28 november 2011 16:48 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zie hier een slachtoffer van monkyyy.
Maar die ik niet persoonlijk ken...quote:Op maandag 28 november 2011 16:49 schreef monkyyy het volgende:
Er is een FOK!ker die mijn echte identiteit weet...
Begon als klb topicquote:Op maandag 28 november 2011 16:49 schreef Copycat het volgende:
Was dat topic van Noorsebloed geen R&P topic?
Ik heb me geloof ik ook nog boos gemaakt.
Sociosquote:Op maandag 28 november 2011 16:49 schreef monkyyy het volgende:
Wanneer ga je de PB'tjes publiceren?quote:Op maandag 28 november 2011 16:49 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Maar die ik niet persoonlijk ken...
Inderdaadquote:Op maandag 28 november 2011 16:50 schreef TWP het volgende:
Als ik 'monkyyy' zou zijn zou ik sowieso alles hier posten.Permban maakt dan ook niet meer uit.
Dus jij bent zo'n kast-homo dat je geilt op mannelijke aandacht?quote:Op maandag 28 november 2011 16:49 schreef monkyyy het volgende:
dat ziek zijn verhaal was nepquote:Op maandag 28 november 2011 16:52 schreef Maisnon het volgende:
NoorseBloed was volgens mij wel, in tegenstelling tot Krentenbol, de jongen die op zn foto's stond enzo. Alles was echt aan hem, behalve dus het verhaal over de (bijna?) dodelijke acute levervetting van zijn vriendin tijdens haar zwangerschap.
Die vriendin zou uit Noorwegen komen, hij ging daar ook vaak naartoe, jagen met zn schoonouders enzo.
Maar ik weet niet in hoeverre die vriendin dus bestondof het complete vriendin verhaal plus alles eromheen nep was, of alleen het rampscenario
Ik wacht tot die jongen gaat posten, hij is wel online.quote:Op maandag 28 november 2011 16:52 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Dus jij bent zo'n kast-homo dat je geilt op mannelijke aandacht?Rukker.
Als Socios weer kan internetten zeker? Oh, wacht, jij bent Socios.quote:Op maandag 28 november 2011 16:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik wacht tot die jongen gaat posten.
Wat? Bedoel je drommel?quote:Op maandag 28 november 2011 16:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik wacht tot die jongen gaat posten, hij is wel online.
Ik ben niet Socios.quote:Op maandag 28 november 2011 16:54 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Als Socios weer kan internetten zeker? Oh, wacht, jij bent Socios.
Yep. Hij heeft mijn eigen facebook gevonden.quote:
Hij mag niet uit huis van mama en papaquote:Op maandag 28 november 2011 16:55 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Maar serieus, waarom heb je dit gedaan?
quote:Op maandag 28 november 2011 16:55 schreef napoleonfour het volgende:
Monky is eigenlijk Marie van der Ven.
Dus mensen moedwillig voor de gek houden vind je goed?quote:
Alsof jij in het echt een strand bent.quote:Op maandag 28 november 2011 16:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Dus mensen moedwillig voor de gek houden vind je goed?
Foto's van een ander meisje gebruikt? Omdat ik niet herkent wil worden. Heb laatst twee eigen foto's online gezet maar ben er niet heel comfortabel mee. En Alexandra is zo "okay" dat overal op het internet haar pics gebruikt worden dat ik dacht "boh, ik kan ze dan ook wel op FOK! zetten".quote:Op maandag 28 november 2011 16:55 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Maar serieus, waarom heb je dit gedaan?
Dus jiij bent een walgelijk varkentje?quote:Op maandag 28 november 2011 16:59 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Foto's van een ander meisje gebruikt? Omdat ik niet herkent wil worden. Heb laatst twee eigen foto's online gezet maar ben er niet heel comfortabel mee. En Alexandra is zo "okay" dat overal op het internet haar pics gebruikt worden dat ik dacht "boh, ik kan ze dan ook wel op FOK! zetten".
Monkyyy is wel een chick maar een leluke. Hypothese 1.quote:Op maandag 28 november 2011 16:59 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Foto's van een ander meisje gebruikt? Omdat ik niet herkent wil worden. Heb laatst twee eigen foto's online gezet maar ben er niet heel comfortabel mee. En Alexandra is zo "okay" dat overal op het internet haar pics gebruikt worden dat ik dacht "boh, ik kan ze dan ook wel op FOK! zetten".
Hoe oud ben je echt?quote:Op maandag 28 november 2011 16:59 schreef monkyyy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 november 2011 16:55 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Yep. Hij heeft mijn eigen facebook gevonden.
Plaats maar hier, vind ze vast niet erg.quote:Op maandag 28 november 2011 17:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]Overigens heb ik haar nog niet kunnen schuren noch heeft ze mijn fbrequest geaccepteerd
Vergeleken met Alexandra ben ik niet mooi nee.quote:Op maandag 28 november 2011 17:00 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dus jiij bent een walgelijk varkentje?
quote:Op maandag 28 november 2011 17:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]Overigens heb ik haar nog niet kunnen schuren noch heeft ze mijn fbrequest geaccepteerd
Alweer aan het liegen?quote:Op maandag 28 november 2011 16:59 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Baas jij. Gewoon die leluke slet vinden op fbquote:Op maandag 28 november 2011 17:01 schreef Drommeldaris het volgende:
En ik vond die Alexandra al niet echt bijzonderquote:Op maandag 28 november 2011 17:02 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Vergeleken met Alexandra ben ik niet mooi nee.
Maar helemaal geen foto's posten was natuurlijk ook totaal geen mogelijkheid.quote:Op maandag 28 november 2011 16:59 schreef monkyyy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 november 2011 17:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En ik vond die Alexandra al niet echt bijzonder
Dan post je geen foto's. Dit is gewoon triest.quote:Op maandag 28 november 2011 16:59 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Foto's van een ander meisje gebruikt? Omdat ik niet herkent wil worden.
quote:Op maandag 28 november 2011 17:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Monkyyy is wel een chick maar een leluke. Hypothese 1.
Dit dus.quote:Op maandag 28 november 2011 17:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En ik vond die Alexandra al niet echt bijzonder
Ditquote:Op maandag 28 november 2011 17:03 schreef TWP het volgende:
[..]
Maar helemaal geen foto's posten was natuurlijk ook totaal geen mogelijkheid.
Maar je bent wel rijk toch?quote:Op maandag 28 november 2011 17:02 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Vergeleken met Alexandra ben ik niet mooi nee.
quote:Op maandag 28 november 2011 16:59 schreef monkyyy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 november 2011 16:36 schreef TWP het volgende:
Gewoon droevig dat iemand zo'n lage eigenwaarde heeft dat hij/zij zich op internet voor moet doen als een ander.
Iedereen op fok is datquote:
Mwja, ik kreeg al vraagtekens een aantal lui, die dachten dat ik op die laatste twee pics niet leek op die andere, wat ook zo was want het waren twee verschillende personen.quote:Op maandag 28 november 2011 17:03 schreef Oerbeer het volgende:
Ik vond die, schijnbaar internet pics, en die je later in je FoBo had gezet al niet lijken.
Maar die waren zo van een afstand dat je het niet goed kon beoordelen.Monkyyy! Lololol!
Dus je bent ook nog een ontzettend dom. Good job.quote:Op maandag 28 november 2011 17:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mwja, ik kreeg al vraagtekens een aantal lui, die dachten wat ik op die laatste twee pics niet leek op die andere, wat ook zo was want het waren twee verschillende personen.
die 2 laatste pics was jij wel?quote:Op maandag 28 november 2011 17:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mwja, ik kreeg al vraagtekens een aantal lui, die dachten dat ik op die laatste twee pics niet leek op die andere, wat ook zo was want het waren twee verschillende personen.
Yep.quote:Op maandag 28 november 2011 17:07 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
die 2 laatste pics was jij wel?
Op fb is ze niet heel herkenbaar op de fotoquote:Op maandag 28 november 2011 17:04 schreef Plastic_zak het volgende:
Drommel kan de eindbaas van FOK! worden als hij de echte pics van monkyyy post (y)
Voor mij is het gewoon een FOK!ker, net als alle anderen. Als je je graag voor wilt doen als een ander moet je dat vooral doen. Dus voor mij was het niet zozeer een zaak van geloven of niet geloven.quote:Op maandag 28 november 2011 17:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nouja, monkyyy is niet de enige die dom is.
Wij zijn dat eigenlijk ook. Voor het geloven.
Jij bent wel echt toch?quote:Op maandag 28 november 2011 17:08 schreef Maisnon het volgende:
Kreeg al wat vraagtekensvolgens mij wordt er al sinds het begin aan getwijfeld. Voor mij was t allang duidelijk dat het niet echt was in ieder geval, ik keek er niet meer naar om
Speak for yourself. Ik callde het de seconde dat ik in zijn fobo keek.quote:Op maandag 28 november 2011 17:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:Op maandag 28 november 2011 17:10 schreef jajaja000 het volgende:
Wel een beetje stalker trekjes hoor, niet alleen de foto's maar alle persoonlijke info is ook gedupliceerd. Ook alles van haar 2+2 account heb je gejat..
Ik kwam er toevallig achter omdat ik ook lid ben van 2+2..
'wij'?quote:Op maandag 28 november 2011 17:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
Twijfel je aan Yvonne?quote:Op maandag 28 november 2011 17:10 schreef Oerbeer het volgende:
Ik vertrouw dat hele FOK! niet meer wat betreft vrouwen
Mij ookniet?quote:Op maandag 28 november 2011 17:10 schreef Oerbeer het volgende:
Ik vertrouw dat hele FOK! niet meer wat betreft vrouwen
Welke info?quote:Op maandag 28 november 2011 17:10 schreef jajaja000 het volgende:
Wel een beetje stalker trekjes hoor, niet alleen de foto's maar alle persoonlijke info is ook gedupliceerd. Ook alles van haar 2+2 account heb je gejat..
Ik kwam er toevallig achter omdat ik ook lid ben van 2+2..
Ik heb je nog nooit gezien in Groningen dus je bestaat niet.quote:
Die van jou zien er legit uit. Maar je weet het maar nooit hier schijnbaarquote:
Oh nee, dat staat vast.quote:
Alleen domme mensen geloofden het nog.quote:Op maandag 28 november 2011 16:58 schreef Madame_Paon het volgende:
Dat het toch nog een half jaar geduurd heeft.
Gewoon alles wat in die blog is geschreven door dat meisje, heeft monkyyy hier ook geschreven over zichzelf.quote:
Dit.quote:Op maandag 28 november 2011 17:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Alleen domme mensen geloofden het nog.
Ik woon ook niet in de stad.quote:Op maandag 28 november 2011 17:11 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik heb je nog nooit gezien in Groningen dus je bestaat niet.
+1quote:Op maandag 28 november 2011 17:10 schreef Jajong het volgende:
[..]
Speak for yourself. Ik callde het de seconde dat ik in zijn fobo keek.
post het eensquote:Op maandag 28 november 2011 17:13 schreef jajaja000 het volgende:
[..]
Gewoon alles wat in die blog is geschreven door dat meisje, heeft monkyyy hier ook geschreven over zichzelf.
Zo klink ik ook bijna als een stalker maar ik ben gewoon een beetje FOK verslaafd
Even plaatsen hier maar doen oké voor vermaakquote:Op maandag 28 november 2011 17:13 schreef jajaja000 het volgende:
[..]
Gewoon alles wat in die blog is geschreven door dat meisje, heeft monkyyy hier ook geschreven over zichzelf.
Zo klink ik ook bijna als een stalker maar ik ben gewoon een beetje FOK verslaafd
Ik wil niet wanhopig ofzo klinken maar ik ben al vaak genoeg met ONZ mensen wezen tinychatten en ik heb al duizenden naamtags gemaakt, en ook live via TC.quote:Op maandag 28 november 2011 17:12 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Die van jou zien er legit uit. Maar je weet het maar nooit hier schijnbaar
[..]
Zet dan ook niet in je FoBo dat je woonplaats Groningen is als dat niet zo is... The cracks are starting to show... Kloon!quote:Op maandag 28 november 2011 17:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik woon ook niet in de stad.
Groningen is ook een provincie he.quote:Op maandag 28 november 2011 17:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zet dan ook niet in je FoBo dat je woonplaats Groningen is als dat niet zo is... The cracks are starting to show... Kloon!
Le sadnesse.quote:Op maandag 28 november 2011 17:13 schreef jajaja000 het volgende:
[..]
Och och och.quote:Op maandag 28 november 2011 17:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zet dan ook niet in je FoBo dat je woonplaats Groningen is als dat niet zo is... The cracks are starting to show... Kloon!
http://alexwentpro.blogspot.com/quote:Op maandag 28 november 2011 17:15 schreef jajaja000 het volgende:
[..]
Dude ik heb de link gepost naar de blog, daar kun je je geheugen opfrissen
ohjaquote:Op maandag 28 november 2011 17:15 schreef jajaja000 het volgende:
[..]
Dude ik heb de link gepost naar de blog, daar kun je je geheugen opfrissen
Dan besta jij ook niet want ik heb je hier ook nog nooit gezienquote:Op maandag 28 november 2011 17:11 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik heb je nog nooit gezien in Groningen dus je bestaat niet.
Oh. Ik geloof heus wel dat je legit bent hoor.quote:Op maandag 28 november 2011 17:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik wil niet wanhopig ofzo klinken maar ik ben al vaak genoeg met ONZ mensen wezen tinychatten en ik heb al duizenden naamtags gemaakt, en ook live via TC.
Ook heb ik een paar FOK!kers gemeet.
Mja, tis een kwestie van geloven/vertrouwen.
Hij is geen vrouw, natuurlijk is ie dan echt.quote:Op maandag 28 november 2011 17:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dan besta jij ook niet want ik heb je hier ook nog nooit gezien
Woonplaats != Provincie. Moeilijk he, Nederlands?quote:Op maandag 28 november 2011 17:15 schreef JApieman het volgende:
[..]
Groningen is ook een provincie he.
Sure, wanneer wil je meeten. En noem me geen knul ik ben echt 10 jaar ouder ofzo.quote:Op maandag 28 november 2011 17:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Och och och.
Provincie Groningen.
Meeten, knul?
Waarom ga ik hier uberhaupt op in
En ditquote:Op maandag 28 november 2011 17:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Groningenquote:Op maandag 28 november 2011 17:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Och och och.
Provincie Groningen.
Meeten, knul?
Waarom ga ik hier uberhaupt op in
post de link of dm hemquote:
Ik post niet 100 foto's van mezelf op FOK! per dag dus hoe zou jij moeten weten wie ik ben genius.quote:Op maandag 28 november 2011 17:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
jaquote:Op maandag 28 november 2011 17:17 schreef jajaja000 het volgende:
[..]
Geeft nietHet is ook veel om te verwerken allemaal he!
Ik ben eind december in de stad, tattoo zetten.quote:Op maandag 28 november 2011 17:17 schreef Jajong het volgende:
[..]
Woonplaats != Provincie. Moeilijk he, Nederlands?
[..]
Sure, wanneer wil je meeten. En noem me geen knul ik ben echt 10 jaar ouder ofzo.
quote:
Zit je nu al in je midlifecrisis steven?quote:
het zit eraan te komenquote:Op maandag 28 november 2011 17:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zit je nu al in je midlifecrisis steven?
Bij welke artist?quote:Op maandag 28 november 2011 17:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ben eind december in de stad, tattoo zetten.
Komt goed uit want ik ben nog maar 16 en ik moet een volwassene bij me hebben.
quote:Op maandag 28 november 2011 17:19 schreef stevenmac26 het volgende:
degene die de link krijgt, ik wil hem ook