quote:Op maandag 28 november 2011 17:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En ik vond die Alexandra al niet echt bijzonder
Dan post je geen foto's. Dit is gewoon triest.quote:Op maandag 28 november 2011 16:59 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Foto's van een ander meisje gebruikt? Omdat ik niet herkent wil worden.
quote:Op maandag 28 november 2011 17:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Monkyyy is wel een chick maar een leluke. Hypothese 1.
Dit dus.quote:Op maandag 28 november 2011 17:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En ik vond die Alexandra al niet echt bijzonder
Ditquote:Op maandag 28 november 2011 17:03 schreef TWP het volgende:
[..]
Maar helemaal geen foto's posten was natuurlijk ook totaal geen mogelijkheid.
Maar je bent wel rijk toch?quote:Op maandag 28 november 2011 17:02 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Vergeleken met Alexandra ben ik niet mooi nee.
quote:Op maandag 28 november 2011 16:59 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Foto's van een ander meisje gebruikt? Omdat ik niet herkent wil worden. Heb laatst twee eigen foto's online gezet maar ben er niet heel comfortabel mee. En Alexandra is zo "okay" dat overal op het internet haar pics gebruikt worden dat ik dacht "boh, ik kan ze dan ook wel op FOK! zetten".
quote:Op maandag 28 november 2011 16:36 schreef TWP het volgende:
Gewoon droevig dat iemand zo'n lage eigenwaarde heeft dat hij/zij zich op internet voor moet doen als een ander.
Iedereen op fok is datquote:
Mwja, ik kreeg al vraagtekens een aantal lui, die dachten dat ik op die laatste twee pics niet leek op die andere, wat ook zo was want het waren twee verschillende personen.quote:Op maandag 28 november 2011 17:03 schreef Oerbeer het volgende:
Ik vond die, schijnbaar internet pics, en die je later in je FoBo had gezet al niet lijken.
Maar die waren zo van een afstand dat je het niet goed kon beoordelen.Monkyyy! Lololol!
Dus je bent ook nog een ontzettend dom. Good job.quote:Op maandag 28 november 2011 17:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mwja, ik kreeg al vraagtekens een aantal lui, die dachten wat ik op die laatste twee pics niet leek op die andere, wat ook zo was want het waren twee verschillende personen.
die 2 laatste pics was jij wel?quote:Op maandag 28 november 2011 17:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mwja, ik kreeg al vraagtekens een aantal lui, die dachten dat ik op die laatste twee pics niet leek op die andere, wat ook zo was want het waren twee verschillende personen.
Yep.quote:Op maandag 28 november 2011 17:07 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
die 2 laatste pics was jij wel?
Op fb is ze niet heel herkenbaar op de fotoquote:Op maandag 28 november 2011 17:04 schreef Plastic_zak het volgende:
Drommel kan de eindbaas van FOK! worden als hij de echte pics van monkyyy post (y)
Voor mij is het gewoon een FOK!ker, net als alle anderen. Als je je graag voor wilt doen als een ander moet je dat vooral doen. Dus voor mij was het niet zozeer een zaak van geloven of niet geloven.quote:Op maandag 28 november 2011 17:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nouja, monkyyy is niet de enige die dom is.
Wij zijn dat eigenlijk ook. Voor het geloven.
Jij bent wel echt toch?quote:Op maandag 28 november 2011 17:08 schreef Maisnon het volgende:
Kreeg al wat vraagtekensvolgens mij wordt er al sinds het begin aan getwijfeld. Voor mij was t allang duidelijk dat het niet echt was in ieder geval, ik keek er niet meer naar om
Speak for yourself. Ik callde het de seconde dat ik in zijn fobo keek.quote:Op maandag 28 november 2011 17:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:Op maandag 28 november 2011 17:10 schreef jajaja000 het volgende:
Wel een beetje stalker trekjes hoor, niet alleen de foto's maar alle persoonlijke info is ook gedupliceerd. Ook alles van haar 2+2 account heb je gejat..
Ik kwam er toevallig achter omdat ik ook lid ben van 2+2..
'wij'?quote:Op maandag 28 november 2011 17:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
Twijfel je aan Yvonne?quote:Op maandag 28 november 2011 17:10 schreef Oerbeer het volgende:
Ik vertrouw dat hele FOK! niet meer wat betreft vrouwen
Mij ookniet?quote:Op maandag 28 november 2011 17:10 schreef Oerbeer het volgende:
Ik vertrouw dat hele FOK! niet meer wat betreft vrouwen
Welke info?quote:Op maandag 28 november 2011 17:10 schreef jajaja000 het volgende:
Wel een beetje stalker trekjes hoor, niet alleen de foto's maar alle persoonlijke info is ook gedupliceerd. Ook alles van haar 2+2 account heb je gejat..
Ik kwam er toevallig achter omdat ik ook lid ben van 2+2..
Ik heb je nog nooit gezien in Groningen dus je bestaat niet.quote:
Die van jou zien er legit uit. Maar je weet het maar nooit hier schijnbaarquote:
Oh nee, dat staat vast.quote:
Alleen domme mensen geloofden het nog.quote:Op maandag 28 november 2011 16:58 schreef Madame_Paon het volgende:
Dat het toch nog een half jaar geduurd heeft.
Gewoon alles wat in die blog is geschreven door dat meisje, heeft monkyyy hier ook geschreven over zichzelf.quote:
Dit.quote:Op maandag 28 november 2011 17:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Alleen domme mensen geloofden het nog.
Ik woon ook niet in de stad.quote:Op maandag 28 november 2011 17:11 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik heb je nog nooit gezien in Groningen dus je bestaat niet.
+1quote:Op maandag 28 november 2011 17:10 schreef Jajong het volgende:
[..]
Speak for yourself. Ik callde het de seconde dat ik in zijn fobo keek.
post het eensquote:Op maandag 28 november 2011 17:13 schreef jajaja000 het volgende:
[..]
Gewoon alles wat in die blog is geschreven door dat meisje, heeft monkyyy hier ook geschreven over zichzelf.
Zo klink ik ook bijna als een stalker maar ik ben gewoon een beetje FOK verslaafd
Even plaatsen hier maar doen oké voor vermaakquote:Op maandag 28 november 2011 17:13 schreef jajaja000 het volgende:
[..]
Gewoon alles wat in die blog is geschreven door dat meisje, heeft monkyyy hier ook geschreven over zichzelf.
Zo klink ik ook bijna als een stalker maar ik ben gewoon een beetje FOK verslaafd
Ik wil niet wanhopig ofzo klinken maar ik ben al vaak genoeg met ONZ mensen wezen tinychatten en ik heb al duizenden naamtags gemaakt, en ook live via TC.quote:Op maandag 28 november 2011 17:12 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Die van jou zien er legit uit. Maar je weet het maar nooit hier schijnbaar
[..]
Zet dan ook niet in je FoBo dat je woonplaats Groningen is als dat niet zo is... The cracks are starting to show... Kloon!quote:Op maandag 28 november 2011 17:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik woon ook niet in de stad.
Groningen is ook een provincie he.quote:Op maandag 28 november 2011 17:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zet dan ook niet in je FoBo dat je woonplaats Groningen is als dat niet zo is... The cracks are starting to show... Kloon!
Le sadnesse.quote:Op maandag 28 november 2011 17:13 schreef jajaja000 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |