Alsof jij in het echt een strand bent.quote:Op maandag 28 november 2011 16:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Dus mensen moedwillig voor de gek houden vind je goed?
Foto's van een ander meisje gebruikt? Omdat ik niet herkent wil worden. Heb laatst twee eigen foto's online gezet maar ben er niet heel comfortabel mee. En Alexandra is zo "okay" dat overal op het internet haar pics gebruikt worden dat ik dacht "boh, ik kan ze dan ook wel op FOK! zetten".quote:Op maandag 28 november 2011 16:55 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Maar serieus, waarom heb je dit gedaan?
Dus jiij bent een walgelijk varkentje?quote:Op maandag 28 november 2011 16:59 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Foto's van een ander meisje gebruikt? Omdat ik niet herkent wil worden. Heb laatst twee eigen foto's online gezet maar ben er niet heel comfortabel mee. En Alexandra is zo "okay" dat overal op het internet haar pics gebruikt worden dat ik dacht "boh, ik kan ze dan ook wel op FOK! zetten".
Monkyyy is wel een chick maar een leluke. Hypothese 1.quote:Op maandag 28 november 2011 16:59 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Foto's van een ander meisje gebruikt? Omdat ik niet herkent wil worden. Heb laatst twee eigen foto's online gezet maar ben er niet heel comfortabel mee. En Alexandra is zo "okay" dat overal op het internet haar pics gebruikt worden dat ik dacht "boh, ik kan ze dan ook wel op FOK! zetten".
Hoe oud ben je echt?quote:Op maandag 28 november 2011 16:59 schreef monkyyy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 november 2011 16:55 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Yep. Hij heeft mijn eigen facebook gevonden.
Plaats maar hier, vind ze vast niet erg.quote:Op maandag 28 november 2011 17:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]Overigens heb ik haar nog niet kunnen schuren noch heeft ze mijn fbrequest geaccepteerd
Vergeleken met Alexandra ben ik niet mooi nee.quote:Op maandag 28 november 2011 17:00 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dus jiij bent een walgelijk varkentje?
quote:Op maandag 28 november 2011 17:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]Overigens heb ik haar nog niet kunnen schuren noch heeft ze mijn fbrequest geaccepteerd
Alweer aan het liegen?quote:Op maandag 28 november 2011 16:59 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Baas jij. Gewoon die leluke slet vinden op fbquote:Op maandag 28 november 2011 17:01 schreef Drommeldaris het volgende:
En ik vond die Alexandra al niet echt bijzonderquote:Op maandag 28 november 2011 17:02 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Vergeleken met Alexandra ben ik niet mooi nee.
Maar helemaal geen foto's posten was natuurlijk ook totaal geen mogelijkheid.quote:Op maandag 28 november 2011 16:59 schreef monkyyy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 november 2011 17:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En ik vond die Alexandra al niet echt bijzonder
Dan post je geen foto's. Dit is gewoon triest.quote:Op maandag 28 november 2011 16:59 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Foto's van een ander meisje gebruikt? Omdat ik niet herkent wil worden.
quote:Op maandag 28 november 2011 17:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Monkyyy is wel een chick maar een leluke. Hypothese 1.
Dit dus.quote:Op maandag 28 november 2011 17:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En ik vond die Alexandra al niet echt bijzonder
Ditquote:Op maandag 28 november 2011 17:03 schreef TWP het volgende:
[..]
Maar helemaal geen foto's posten was natuurlijk ook totaal geen mogelijkheid.
Maar je bent wel rijk toch?quote:Op maandag 28 november 2011 17:02 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Vergeleken met Alexandra ben ik niet mooi nee.
quote:Op maandag 28 november 2011 16:59 schreef monkyyy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 november 2011 16:36 schreef TWP het volgende:
Gewoon droevig dat iemand zo'n lage eigenwaarde heeft dat hij/zij zich op internet voor moet doen als een ander.
Iedereen op fok is datquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |