post hem gewoon manquote:Op woensdag 30 november 2011 13:01 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]voel je je nu leuk? Dit zeggen wetend dat ik geen DM's mag posten. Weet je hoeveel het jeukt om een Screenshot te posten? dan maar ban, i dont give a shit
alleen om te laten zien hoe nep jij wel niet bent
En hoe dom steven is om dat soort dingen te geloven
nee hij post in bijna elk topic kutreactiesquote:Op woensdag 30 november 2011 13:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan zal je het wel verdient hebben
niks nieuwsquote:Op woensdag 30 november 2011 13:03 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
nee hij post in bijna elk topic kutreacties
Geen last van. Steven is baasquote:Op woensdag 30 november 2011 13:03 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
nee hij post in bijna elk topic kutreacties
Nog ietsje dieper, je ellebogen zijn al bruinquote:Op woensdag 30 november 2011 13:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geen last van. Steven is baas
mensen die konten van andere likkenquote:Op woensdag 30 november 2011 13:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jouw hele bovenlijf is bruin van het inlikkenquote:Op woensdag 30 november 2011 13:04 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Nog ietsje dieper, je ellebogen zijn al bruin
Post die screenshot nou maar, lelijke brandweermanquote:Op woensdag 30 november 2011 13:04 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Nog ietsje dieper, je ellebogen zijn al bruin
Sowieso likkenquote:Op woensdag 30 november 2011 13:05 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
mensen die konten van andere likken
hahahahaha ik ben juist een van zijn vijandenquote:Op woensdag 30 november 2011 13:05 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
mensen die konten van andere likken
vijandenquote:Op woensdag 30 november 2011 13:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
hahahahaha ik ben juist een van zijn vijanden
1 van mijn grootste hier op fokquote:Op woensdag 30 november 2011 13:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij kan het anders vrij goed flipsels, krijg steeds een stijve als ik terugdenk aan die ene nachtquote:
wat doe jij stoer swaquote:
Mensen aanvallen op uiterlijkquote:Op woensdag 30 november 2011 13:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Post die screenshot nou maar, lelijke brandweerman
jij bent echt parra hequote:Op woensdag 30 november 2011 13:08 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Mensen aanvallen op uiterlijko mijn god, ik dacht dat het niet triester kon
Steven, heb je weer prive dingentjes door lopen DM'en...
quote:Op woensdag 30 november 2011 13:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 november 2011 13:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Naar C-c heb je ze ook gestuurd dus waarom niet naar hem?quote:Op woensdag 30 november 2011 13:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jij bent echt parra he
Alsof ik die kneus ook maar iets terug dm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |