LOOOOOOOL ik zeg je net nog per DM die jij vervormd en naar Steven stuurt dat het mij niet kan bommen of ik aardig gevonden wordtquote:Op woensdag 30 november 2011 12:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee jij komt lekker slim over zeker
Enige dat jij wilt is aardig gevonden worden op FOK!. Steven en ik geven geen neuk om zulke bijzaken
wordtquote:Op woensdag 30 november 2011 12:57 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
LOOOOOOOL ik zeg je net nog per DM die jij vervormd en naar Steven stuurt dat het mij niet kan bommen of ik aardig gevonden wordt![]()
Gaaaahaaast
Ga stoepkrijten jijquote:Op woensdag 30 november 2011 12:58 schreef Flippiee het volgende:
Kan hier geen slotje op? Ik bedoel waar gaat het nog over?
Leuk man leven met schizofrenie?quote:Op woensdag 30 november 2011 12:57 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
LOOOOOOOL ik zeg je net nog per DM die jij vervormd en naar Steven stuurt dat het mij niet kan bommen of ik aardig gevonden wordt![]()
Gaaaahaaast
heb je weer een anonieme tr gedaan?quote:
Ja, want FOK! proberen te helpen is slechtquote:Op woensdag 30 november 2011 12:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
heb je weer een anonieme tr gedaan?
onee dat kan niet meer
Wat jij doet is erger hoor, schijnheilig gedoe manquote:
Alsof FOK! jouw hulp nodig heeft. Mr wannabe Mod.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:00 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ja, want FOK! proberen te helpen is slecht
prof_schijnheil was dan ook een betere username geweestquote:Op woensdag 30 november 2011 13:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat jij doet is erger hoor, schijnheilig gedoe man
FOK! wordt slecht door zulke kankerusers als jouquote:Op woensdag 30 november 2011 13:00 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ja, want FOK! proberen te helpen is slecht
Wat haat jij Steven?quote:Op woensdag 30 november 2011 13:00 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
mensen op spelling verbeteren als je niks meer te zeggen hebt
quote:Op woensdag 30 november 2011 13:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
FOK! wordt slecht door zulke kankerusers als jou
quote:Op woensdag 30 november 2011 13:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat jij doet is erger hoor, schijnheilig gedoe man
quote:Op woensdag 30 november 2011 13:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
FOK! wordt slecht door zulke kankerusers als jou
quote:Op woensdag 30 november 2011 13:02 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
hij doet dom in mijn topics
Zo jij bent zwaar para manquote:Op woensdag 30 november 2011 13:01 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]voel je je nu leuk? Dit zeggen wetend dat ik geen DM's mag posten. Weet je hoeveel het jeukt om een Screenshot te posten? dan maar ban, i dont give a shit
alleen om te laten zien hoe nep jij wel niet bent
En hoe dom steven is om dat soort dingen te geloven
nee prof_schijnheil laat zich weer van zijn beste kant zienquote:Op woensdag 30 november 2011 13:02 schreef Oerbeer het volgende:
Hallo. Zijn we weer boos op elkaar ja?
Dan zal je het wel verdient hebbenquote:Op woensdag 30 november 2011 13:02 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
hij doet dom in mijn topics
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |