ja en dan stuurde hij mij zondag heel zielig dm's dat ik niet achterbaks achter zijn rug om moet lullenquote:Op woensdag 30 november 2011 12:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Elke keer als ik maar beetje fittie met die man maak haalt hij jou er bij.
ahahahahahaaaaaaquote:Op woensdag 30 november 2011 12:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja en dan stuurde hij mij zondag heel zielig dm's dat ik niet achterbaks achter zijn rug om moet lullen
Echt wat een teringkneus 1e klas is het
ik vind je wel echte internetridderquote:Op woensdag 30 november 2011 12:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja en dan stuurde hij mij zondag heel zielig dm's dat ik niet achterbaks achter zijn rug om moet lullen
hij zal zo wel weer komen huilenquote:Op woensdag 30 november 2011 12:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ahahahahahaaaaaa
en hij denkt serieus dat we zijn vriendjes zullen worden. Nou nee he![]()
conjo scheidinkje
quote:Op woensdag 30 november 2011 12:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hij zal zo wel weer komen huilen
jammer dat ik geen dm's mag posten want die van hem zijn echt hilarisch...
Vooral de: Ik ben heel wat dm deed mij zowat pissen in mijn broek van het lachen
Dingen verzinnenquote:Op woensdag 30 november 2011 12:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hij zal zo wel weer komen huilen
jammer dat ik geen dm's mag posten want die van hem zijn echt hilarisch...
Vooral de: Ik ben heel wat dm deed mij zowat pissen in mijn broek van het lachen
quote:Op woensdag 30 november 2011 12:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ahahahahahaaaaaa
en hij denkt serieus dat we zijn vriendjes zullen worden. Nou nee he![]()
conjo scheidinkje
Mijn DM was verre van zielig. Ik vroeg alleen of je er blij van werd achter mijn rug zo kinderachtig debiel te doen?quote:Op woensdag 30 november 2011 12:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En je doet precies hetzelfdequote:Op woensdag 30 november 2011 12:53 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Dingen verzinnen1000
Jezus, hoe triest
[..]waar denk ik dat we vriendjes gaan worden? Ik vind elke post van jou uiterst irritant en getuigend van domheid
[..]
Mijn DM was verre van zielig. Ik vroeg alleen of je er blij van werd achter mijn rug zo kinderachtig debiel te doen?
Nee jij komt lekker slim over zekerquote:Op woensdag 30 november 2011 12:53 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Dingen verzinnen1000
Jezus, hoe triest
[..]waar denk ik dat we vriendjes gaan worden? Ik vind elke post van jou uiterst irritant en getuigend van domheid
[..]
Mijn DM was verre van zielig. Ik vroeg alleen of je er blij van werd achter mijn rug zo kinderachtig debiel te doen?
ruzie maken met mensen op internet en vervolgens andere triest gaan noemenquote:Op woensdag 30 november 2011 12:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En je doet precies hetzelfde
Je ziet echt niet in wat voor zielig figuur je bent he
Dit dusquote:Op woensdag 30 november 2011 12:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee jij komt lekker slim over zeker
Enige dat jij wilt is aardig gevonden worden op FOK!. Steven en ik geven geen neuk om zulke bijzaken
LOOOOOOOL ik zeg je net nog per DM die jij vervormd en naar Steven stuurt dat het mij niet kan bommen of ik aardig gevonden wordtquote:Op woensdag 30 november 2011 12:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee jij komt lekker slim over zeker
Enige dat jij wilt is aardig gevonden worden op FOK!. Steven en ik geven geen neuk om zulke bijzaken
wordtquote:Op woensdag 30 november 2011 12:57 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
LOOOOOOOL ik zeg je net nog per DM die jij vervormd en naar Steven stuurt dat het mij niet kan bommen of ik aardig gevonden wordt![]()
Gaaaahaaast
Ga stoepkrijten jijquote:Op woensdag 30 november 2011 12:58 schreef Flippiee het volgende:
Kan hier geen slotje op? Ik bedoel waar gaat het nog over?
Leuk man leven met schizofrenie?quote:Op woensdag 30 november 2011 12:57 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
LOOOOOOOL ik zeg je net nog per DM die jij vervormd en naar Steven stuurt dat het mij niet kan bommen of ik aardig gevonden wordt![]()
Gaaaahaaast
heb je weer een anonieme tr gedaan?quote:
Ja, want FOK! proberen te helpen is slechtquote:Op woensdag 30 november 2011 12:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
heb je weer een anonieme tr gedaan?
onee dat kan niet meer
Wat jij doet is erger hoor, schijnheilig gedoe manquote:
Alsof FOK! jouw hulp nodig heeft. Mr wannabe Mod.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:00 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ja, want FOK! proberen te helpen is slecht
prof_schijnheil was dan ook een betere username geweestquote:Op woensdag 30 november 2011 13:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat jij doet is erger hoor, schijnheilig gedoe man
FOK! wordt slecht door zulke kankerusers als jouquote:Op woensdag 30 november 2011 13:00 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ja, want FOK! proberen te helpen is slecht
Wat haat jij Steven?quote:Op woensdag 30 november 2011 13:00 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
mensen op spelling verbeteren als je niks meer te zeggen hebt
quote:Op woensdag 30 november 2011 13:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
FOK! wordt slecht door zulke kankerusers als jou
quote:Op woensdag 30 november 2011 13:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat jij doet is erger hoor, schijnheilig gedoe man
quote:Op woensdag 30 november 2011 13:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
FOK! wordt slecht door zulke kankerusers als jou
| Forum Opties | |