Speak for yourself. Ik callde het de seconde dat ik in zijn fobo keek.quote:Op maandag 28 november 2011 17:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nouja, monkyyy is niet de enige die dom is.
Wij zijn dat eigenlijk ook. Voor het geloven.
quote:Op maandag 28 november 2011 17:10 schreef jajaja000 het volgende:
Wel een beetje stalker trekjes hoor, niet alleen de foto's maar alle persoonlijke info is ook gedupliceerd. Ook alles van haar 2+2 account heb je gejat..
Ik kwam er toevallig achter omdat ik ook lid ben van 2+2..
'wij'?quote:Op maandag 28 november 2011 17:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nouja, monkyyy is niet de enige die dom is.
Wij zijn dat eigenlijk ook. Voor het geloven.
Twijfel je aan Yvonne?quote:Op maandag 28 november 2011 17:10 schreef Oerbeer het volgende:
Ik vertrouw dat hele FOK! niet meer wat betreft vrouwen
Mij ookniet?quote:Op maandag 28 november 2011 17:10 schreef Oerbeer het volgende:
Ik vertrouw dat hele FOK! niet meer wat betreft vrouwen
Welke info?quote:Op maandag 28 november 2011 17:10 schreef jajaja000 het volgende:
Wel een beetje stalker trekjes hoor, niet alleen de foto's maar alle persoonlijke info is ook gedupliceerd. Ook alles van haar 2+2 account heb je gejat..
Ik kwam er toevallig achter omdat ik ook lid ben van 2+2..
Ik heb je nog nooit gezien in Groningen dus je bestaat niet.quote:
Die van jou zien er legit uit. Maar je weet het maar nooit hier schijnbaarquote:
Oh nee, dat staat vast.quote:
Alleen domme mensen geloofden het nog.quote:Op maandag 28 november 2011 16:58 schreef Madame_Paon het volgende:
Dat het toch nog een half jaar geduurd heeft.
Gewoon alles wat in die blog is geschreven door dat meisje, heeft monkyyy hier ook geschreven over zichzelf.quote:
Dit.quote:Op maandag 28 november 2011 17:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Alleen domme mensen geloofden het nog.
Ik woon ook niet in de stad.quote:Op maandag 28 november 2011 17:11 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik heb je nog nooit gezien in Groningen dus je bestaat niet.
+1quote:Op maandag 28 november 2011 17:10 schreef Jajong het volgende:
[..]
Speak for yourself. Ik callde het de seconde dat ik in zijn fobo keek.
post het eensquote:Op maandag 28 november 2011 17:13 schreef jajaja000 het volgende:
[..]
Gewoon alles wat in die blog is geschreven door dat meisje, heeft monkyyy hier ook geschreven over zichzelf.
Zo klink ik ook bijna als een stalker maar ik ben gewoon een beetje FOK verslaafd
Even plaatsen hier maar doen oké voor vermaakquote:Op maandag 28 november 2011 17:13 schreef jajaja000 het volgende:
[..]
Gewoon alles wat in die blog is geschreven door dat meisje, heeft monkyyy hier ook geschreven over zichzelf.
Zo klink ik ook bijna als een stalker maar ik ben gewoon een beetje FOK verslaafd
Ik wil niet wanhopig ofzo klinken maar ik ben al vaak genoeg met ONZ mensen wezen tinychatten en ik heb al duizenden naamtags gemaakt, en ook live via TC.quote:Op maandag 28 november 2011 17:12 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Die van jou zien er legit uit. Maar je weet het maar nooit hier schijnbaar
[..]
Zet dan ook niet in je FoBo dat je woonplaats Groningen is als dat niet zo is... The cracks are starting to show... Kloon!quote:Op maandag 28 november 2011 17:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik woon ook niet in de stad.
Groningen is ook een provincie he.quote:Op maandag 28 november 2011 17:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zet dan ook niet in je FoBo dat je woonplaats Groningen is als dat niet zo is... The cracks are starting to show... Kloon!
Le sadnesse.quote:Op maandag 28 november 2011 17:13 schreef jajaja000 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |