Dat was op FOK! toch? Wel eens zo'n topic gelezen volgens mij. Zieke mensen.quote:Op maandag 28 november 2011 16:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Ook zoiets meegemaakt met een meisje dat zogenaamd kanker had enzomaar dat bleek allemaal nep achteraf.
Watquote:Op maandag 28 november 2011 16:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
is niet echt, firebug alles.
jaquote:Op maandag 28 november 2011 16:44 schreef Copycat het volgende:
Die Krentenbol schopte het toch nog tot mod?
Noorsebloed in klbquote:Op maandag 28 november 2011 16:45 schreef TWP het volgende:
[..]
Dat was op FOK! toch? Wel eens zo'n topic gelezen volgens mij. Zieke mensen.
Haha was dat een kloon? Epicquote:
zoek maar lekker via foksearchquote:Op maandag 28 november 2011 16:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
Licht mij eens in met het krentenbol verhaal.
PM/DM graag
Nee, zijn vriendin was gewoon niet doodziekquote:
it wasn't mequote:Op maandag 28 november 2011 16:46 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Nu is het het wachten op de publicaties van alle berichten die ze/hij ontvangen heeft van alle rukkertjes.
Wow serieus? Ik kan me dat nog wel herinneren ja. Mijn God dan ben je wel echt een ontzettende klapjosti.quote:Op maandag 28 november 2011 16:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, zijn vriendin was gewoon niet doodziek
Alles was verzonnen
Ik wacht met smartquote:Op maandag 28 november 2011 16:46 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Nu is het het wachten op de publicaties van alle berichten die ze/hij ontvangen heeft van alle rukkertjes.
Jij dmt alleen kleine jongentjes toch?quote:
Mensen hadden zelfs geld ingezameld geloof ik en weet ik veel watquote:Op maandag 28 november 2011 16:47 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wow serieus? Ik kan me dat nog wel herinneren ja. Mijn God dan ben je wel echt een ontzettende klapjosti.
blijkbaar wel ja nuquote:Op maandag 28 november 2011 16:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij dmt alleen kleine jongentjes toch?
Dat mag niet op het forum, jij als mod moet dat toch weten?quote:Op maandag 28 november 2011 16:46 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ja precies. Hahahahaha. Wel een goeie trouwens. Gewoon een ziekte faken en dan geld aftroggelen van white knight internetters.quote:Op maandag 28 november 2011 16:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mensen hadden zelfs geld ingezameld geloof ik en weet ik veel wat
quote:Op maandag 28 november 2011 16:48 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dat mag niet op het forum, jij als mod moet dat toch weten?
Zie hier een slachtoffer van monkyyy.quote:Op maandag 28 november 2011 16:48 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dat mag niet op het forum, jij als mod moet dat toch weten?
Arme Parkiet.quote:Op maandag 28 november 2011 16:49 schreef smegmanus het volgende:
KutIk heb het/haar/hem een foto van mijn parkiet verstuurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |