ja dit dusquote:
ja!quote:
Nou dat dat geile wijf niet onze monkyyy isquote:Op maandag 28 november 2011 16:18 schreef RichardHammond het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is je punt TS?
Ik zie 2 goede punten op die foto.quote:Op maandag 28 november 2011 16:18 schreef RichardHammond het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is je punt TS?
Kut.quote:Op maandag 28 november 2011 16:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou dat dat geile wijf niet onze monkyyy is
Inderdaad. Ik heb altijd al gedacht dat het gewoon een troll was. Ze/hij heeft me zelfs al een paar keer uitgescholden vanwege datquote:
Redelijk overtuigend inderdaad.quote:Op maandag 28 november 2011 16:17 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Nouja ik vond het toch een redelijk overtuigende account.
Er klopte gewoon iets niet. Dat gevoel moet je herkennen.quote:Op maandag 28 november 2011 16:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb altijd al gedacht dat het gewoon een troll was. Ze/hij heeft me zelfs al een paar keer uitgescholden vanwege dat
Ik geloofde je nietquote:Op maandag 28 november 2011 16:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb altijd al gedacht dat het gewoon een troll was. Ze/hij heeft me zelfs al een paar keer uitgescholden vanwege dat
Wat zeg je me hierquote:Op maandag 28 november 2011 16:04 schreef Verbodsbord het volgende:
Wtf. Zo zie je maar weer. Er zitten geen vrouwen op FOK!
Oh, daar werd "ze" altijd ontzettend kwaad om. Als je dat soort dingen ging roepenquote:
Jij bent al helemaal nep, met je hert.quote:
jij bent wel een echte overigensquote:
Beweer je anders dat je homo bent?quote:Op maandag 28 november 2011 16:23 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Doen alsof jij wel een vrouw bent
Touche.quote:Op maandag 28 november 2011 16:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Beweer je anders dat je homo bent?
Altijd hert ditdatquote:Op maandag 28 november 2011 16:23 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jij bent al helemaal nep, met je hert.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:41 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat ik geen meisje ben, want een of andere nerdregel op het internet van de internet regels ofzo. Kutnerd die spouwer.
Jij bent toch helemaal langsgegaan en na het betalen van het etentje, werd je weer naar huis gestuurd?quote:
Inderdaad man, al m'n spaargeld uitgegeven aan vliegtickets en vier-sterren restaurantsquote:Op maandag 28 november 2011 16:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij bent toch helemaal langsgegaan en na het betalen van het etentje, werd je weer naar huis gestuurd?
Dat was niet bij mij.quote:Op maandag 28 november 2011 16:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij bent toch helemaal langsgegaan en na het betalen van het etentje, werd je weer naar huis gestuurd?
Zondequote:Op maandag 28 november 2011 16:26 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Inderdaad man, al m'n spaargeld uitgegeven aan vliegtickets en vier-sterren restaurants
oh, dan bij andere fok!ker mijn excuses.quote:
Ik riep het een jaar geleden al. Ze was dikke fake met haar poker gejank, niemand kende haar in die scenequote:Op maandag 28 november 2011 16:24 schreef Jajong het volgende:
Dit riep ik maanden geleden al maargoed.
quote:Op maandag 28 november 2011 16:26 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aldus monkyyy
Dit topic is nu al legendarischquote:Op maandag 28 november 2011 16:26 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aldus monkyyy
ik heb ergere dingen gestuurdquote:Op maandag 28 november 2011 16:30 schreef Plastic_zak het volgende:
Maar als monkyyy nep is; wie heb ik dan foto's van mn lul gestuurd ?
quote:Op maandag 28 november 2011 16:30 schreef Plastic_zak het volgende:
Chapeauquote:
Beetje triest om zoveel tijd te steken in doen alsof je een meisje bent.quote:
ja flikker maar op kankerkloonquote:
Ja nog bedankt daarvoor. Ik heb je opgeslagen onder de map "Brandy 2" .quote:Op maandag 28 november 2011 16:30 schreef Plastic_zak het volgende:
quote:
quote:hey chimeid.
quote:Op maandag 28 november 2011 16:32 schreef Jajong het volgende:
Lol at iedereen die boos is. Dat zijn waarschijnlijk de treurwilgen die met hem/haar hebben lopen fotoboeken/MSNen etc. Stelletje gaylords.
Er zijn zat andere mensen die al in haar eerste topic dat zeiden.quote:Op maandag 28 november 2011 16:29 schreef Jajong het volgende:
Stem hier voor Monkyyy als mooiste meisje van FOK !
Daar reageerde ze dus ook niet op. Called it.
En dan mij een kutnerd noemen..quote:
Socios is een nog duidelijkere kloon.quote:Op maandag 28 november 2011 16:33 schreef Plastic_zak het volgende:
Nu moeten we erachter komen wie monkyyy echt is, Socios?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |