Och och och.quote:Op maandag 28 november 2011 17:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zet dan ook niet in je FoBo dat je woonplaats Groningen is als dat niet zo is... The cracks are starting to show... Kloon!
http://alexwentpro.blogspot.com/quote:Op maandag 28 november 2011 17:15 schreef jajaja000 het volgende:
[..]
Dude ik heb de link gepost naar de blog, daar kun je je geheugen opfrissen
ohjaquote:Op maandag 28 november 2011 17:15 schreef jajaja000 het volgende:
[..]
Dude ik heb de link gepost naar de blog, daar kun je je geheugen opfrissen
Dan besta jij ook niet want ik heb je hier ook nog nooit gezienquote:Op maandag 28 november 2011 17:11 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik heb je nog nooit gezien in Groningen dus je bestaat niet.
Oh. Ik geloof heus wel dat je legit bent hoor.quote:Op maandag 28 november 2011 17:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik wil niet wanhopig ofzo klinken maar ik ben al vaak genoeg met ONZ mensen wezen tinychatten en ik heb al duizenden naamtags gemaakt, en ook live via TC.
Ook heb ik een paar FOK!kers gemeet.
Mja, tis een kwestie van geloven/vertrouwen.
Hij is geen vrouw, natuurlijk is ie dan echt.quote:Op maandag 28 november 2011 17:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dan besta jij ook niet want ik heb je hier ook nog nooit gezien
Woonplaats != Provincie. Moeilijk he, Nederlands?quote:Op maandag 28 november 2011 17:15 schreef JApieman het volgende:
[..]
Groningen is ook een provincie he.
Sure, wanneer wil je meeten. En noem me geen knul ik ben echt 10 jaar ouder ofzo.quote:Op maandag 28 november 2011 17:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Och och och.
Provincie Groningen.
Meeten, knul?
Waarom ga ik hier uberhaupt op in
En ditquote:Op maandag 28 november 2011 17:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Groningenquote:Op maandag 28 november 2011 17:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Och och och.
Provincie Groningen.
Meeten, knul?
Waarom ga ik hier uberhaupt op in
post de link of dm hemquote:
Ik post niet 100 foto's van mezelf op FOK! per dag dus hoe zou jij moeten weten wie ik ben genius.quote:Op maandag 28 november 2011 17:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
jaquote:Op maandag 28 november 2011 17:17 schreef jajaja000 het volgende:
[..]
Geeft nietHet is ook veel om te verwerken allemaal he!
Ik ben eind december in de stad, tattoo zetten.quote:Op maandag 28 november 2011 17:17 schreef Jajong het volgende:
[..]
Woonplaats != Provincie. Moeilijk he, Nederlands?
[..]
Sure, wanneer wil je meeten. En noem me geen knul ik ben echt 10 jaar ouder ofzo.
quote:
Zit je nu al in je midlifecrisis steven?quote:
het zit eraan te komenquote:Op maandag 28 november 2011 17:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zit je nu al in je midlifecrisis steven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |