Ik kijk de wedstrijden van mijn club in het stadion, de rest boeit me niet maar zo af en toe wil ik wel een leuke wedstrijd meepakken. Jij snapt het niet echt denk ik.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zei hij die niet eens wil/kan betalen om de wedstrijden op tv te kijken
maar jij bent fan van een amateurclub. Da's logisch.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:13 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik kijk de wedstrijden van mijn club in het stadion, de rest boeit me niet maar zo af en toe wil ik wel een leuke wedstrijd meepakken. Jij snapt het niet echt denk ik.
Jij ging toch weg?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:13 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik kijk de wedstrijden van mijn club in het stadion, de rest boeit me niet maar zo af en toe wil ik wel een leuke wedstrijd meepakken. Jij snapt het niet echt denk ik.
Natuurlijk snap ik dat. Maar sommige mensen hebben betere dingen te doen dan alleen maar in stadions zitten in het weekend*. Daarnaast beschouw ik mij echt niet als ekte PSV-supporter. Ik ben meer een fan ofzo.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:10 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat je als PSV-supporter in het stadion hoort te zitten. Maar goed, denk dat 1% van de VBL-ers ongeveer een échte supporter is.
Zullen we het weer uitgebreid over de RvC van Ajax praten?quote:
Goeie. Je trolls zijn niet echt succesvol mang, sorry.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
maar jij bent fan van een amateurclub. Da's logisch.
Ga naar chatten.nl ofzo.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:13 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Koop hier je wedstrijdcodes voor ELquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:13 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij de grootste troll.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:14 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Goeie. Je trolls zijn niet echt succesvol mang, sorry.
Dat mag. Poker je nog eigenlijk?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:14 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Natuurlijk snap ik dat. Maar sommige mensen hebben betere dingen te doen dan alleen maar in stadions zitten in het weekend*. Daarnaast beschouw ik mij echt niet als ekte PSV-supporter. Ik ben meer een fan ofzo.
*op fok zitten bijvoorbeeld
Mooie pass van Burnetquote:
Dat.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:18 schreef mrstylo het volgende:
WTF is dit.
Ik zie alleen prive shit.
ga naar een andere topic ofzo.
Ja, bij PSV.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:18 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Bloodzeed bijvoorbeeld. Perfecte kwaliteit.
Die Burnet is wel een baas zeg, Ajax heeft hem laten gaan toch? Die speelt binnen een paar jaar bij een topclub.
Blind was ook baas bij grun.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:18 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Bloodzeed bijvoorbeeld. Perfecte kwaliteit.
Die Burnet is wel een baas zeg, Ajax heeft hem laten gaan toch? Die speelt binnen een paar jaar bij een topclub.
Nope, gestopt toen ik een slechte streak had op 25NL. In de kerstvakantie weer rustig beginnen op 10NL denk. Hoop je te zien in het pokertopic tegen die tijd.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:17 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik slinger straks Everest nog ff aan. Ben sinds kort weer een beetje begonnen. Maar voordeel is dat ik er nu niet meer van rond hoef te komen dus dat ik wat relaxter kan spelen. Speel jij nog?
Ik was je voorquote:
quote:
Utrecht, mooie stad achter de duinen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die Utrecht mannen moet het weer doen ofniet Paul?
Hij heeft grote voeten, kan hij niets aan doen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:21 schreef De_kromme het volgende:
Die muur stond op 11 meter ofzo. Zo schiet ik hem er ook nog wel in ja.
Scheids verneukt de wedstrijd.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die Utrecht mannen moet het weer doen ofniet Paul?
Maakt niet uit, Driesje schoot hem toch in de hoek zonder muurquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:21 schreef De_kromme het volgende:
Die muur stond op 11 meter ofzo. Zo schiet ik hem er ook nog wel in ja.
Scheids verneukt de wedstrijd.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:22 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Als ik die Texeira zie moet ik telkens aan die gasten in de stad met die panfluiten denken..
Ik aan een pompstation.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:22 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Als ik die Texeira zie moet ik telkens aan die gasten in de stad met die panfluiten denken..
Viel wel tegen hoor. Maar hij kon inderdaad meekomen, Burnet steekt er imo wel een stuk bovenuit. Zo'n Tiendalli speelt ook wel aardig ineens bij een subtopper als Twente (i.t.t. tot de grote druk bij Feijenoord), dat had Blind dus ook..quote:
Voetballen die ook bij Groningen?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:22 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:22 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Ja, en misschien heeft Burnet dat ook wel?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:23 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Viel wel tegen hoor. Maar hij kon inderdaad meekomen, Burnet steekt er imo wel een stuk bovenuit. Zo'n Tiendalli speelt ook wel aardig ineens bij een subtopper als Twente (i.t.t. tot de grote druk bij Feijenoord), dat had Blind dus ook..
Serieus ga weg.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:23 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Viel wel tegen hoor. Maar hij kon inderdaad meekomen, Burnet steekt er imo wel een stuk bovenuit. Zo'n Tiendalli speelt ook wel aardig ineens bij een subtopper als Twente (i.t.t. tot de grote druk bij Feijenoord), dat had Blind dus ook..
Kroketquote:
Doordat die muur zover naar achter stond kon hij hem wel makkelijker inschieten. Daarnaast heeft die keeper een minder zicht op de bal.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Maakt niet uit, Driesje schoot hem toch in de hoek zonder muur
quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:25 schreef ajacied4lf het volgende:
Groningen.
Maak er dan maar gelijk 10-0 van.
Lol! Nu je het zegt jaquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:22 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Ah joh scheelt echt niet veel hoor. Als Groningen een vrije trap aan de andere kant krijgt zal de scheids geen andere regels hanterenquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:25 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Doordat die muur zover naar achter stond kon hij hem wel makkelijker inschieten. Daarnaast heeft die keeper een minder zicht op de bal.
Competitievervalsing imo zo'n fout van de scheids.
Waarom? Tiendalli speelde niet lekker bij Feijenoord door de grote druk van het stadion. Bij Twente (ja, het is nog een subtopper) gaat het er wat gemoedelijker aan toe en kan hij meekomen met het niveau.quote:
Op last van afdeling ruimtelijke ordening van gemeente Eindhoven mocht elders geen muur neergezet worden.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:25 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Doordat die muur zover naar achter stond kon hij hem wel makkelijker inschieten. Daarnaast heeft die keeper een minder zicht op de bal.
Competitievervalsing imo zo'n fout van de scheids.
Ik ookquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:24 schreef j0rdiiii het volgende:
Voorbij, kan ik zo weer BF3 spelen.
Que?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Op last van afdeling ruimtelijke ordening van gemeente Eindhoven mocht elders geen muur neergezet worden.
Nu klaar met je gezeur ?
Geweldig dat er weer duizenden mensen zaten te janken dat ze hem nooit weg hadden moeten doen, die gast kan er niks van.quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:27 schreef Doublepain het volgende:
Kampioenschap gaat nu tussen psv, twente en az
Dat van jou was ook geen grapje dus?!quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:27 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Que?
Als het is bedoelt als een grap: het is niet grappig.
Tussen az en?!quote:
Niet. AZ wordt kampioen.quote:
Streak geeft ie hèquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:28 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Nu pas, heb je vertraging op je EL?!
Ok, zullen we de huldiging al houden tijdens kerst?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet. AZ wordt kampioen.
Helaas...
Ik denk het ook ja, AZ speelt gewoon zeer constant en zeer goed voetbalquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet. AZ wordt kampioen.
Helaas...
Welke gang?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:29 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Isaksson volgend jaar naar Groningen hoorde ik in de wandelgangen!
Dit is een uitspraak die je gedurende 90 minuten kan doen. Hopen PSV-ers nou niet dat die misselijkmakende Toivonen eens oprot? Het liefst als je er nog een zakcentje op kan verdienen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:28 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Nu pas, heb je vertraging op je EL?!
Wilt niet zeggen dat ze dat nog 6 maanden volhouden.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik denk het ook ja, AZ speelt gewoon zeer constant en zeer goed voetbal
Ik hoorde AC Milan.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:29 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Isaksson volgend jaar naar Groningen hoorde ik in de wandelgangen!
Ik zou er nog maar geen tattoo van laten zetten ...quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet. AZ wordt kampioen.
Helaas...
Kan me geen kerstbal schelenquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ok, zullen we de huldiging al houden tijdens kerst?
Voor een zakcentje mag Isaksson zelfs weg.. Als Strootman maar blijft.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:30 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dit is een uitspraak die je gedurende 90 minuten kan doen. Hopen PSV-ers nou niet dat die misselijkmakende Toivonen eens oprot? Het liefst als je er nog een zakcentje op kan verdienen.
Kan hij geen ban krijgen als PSV speelt?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:30 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dit is een uitspraak die je gedurende 90 minuten kan doen. Hopen PSV-ers nou niet dat die misselijkmakende Toivonen eens oprot? Het liefst als je er nog een zakcentje op kan verdienen.
*zegt afspraak met tattoo man af*quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:31 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik zou er nog maar geen tattoo van laten zetten ...
Wedden?quote:
Ik wil wel wedden hoorquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wedden?
Ergens gun ik het Verbeek ook wel
Kratje bier?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik wil wel wedden hoor. Maar met nog 21 wedstrijden te gaan...AZ gaat wel meer verliezen 2e seizoenhelft. Trust me.
Elke keer weer zit die Toivonen te zuigen, iedereen vindt het een vervelend ventje en elke wedstrijd maakt hij wel een achterbakse overtreding/opmerking. Zo iemand moet je niet in je team willen hebben, volgens mij zijn er ook genoeg PSV-supporters die hem liever kwijt dan rijk zijn.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kan hij geen ban krijgen als PSV speelt?
Irritante gast.
Iddquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:34 schreef mrstylo het volgende:
Al gaat Matavz nog 10x missen:
Matavz
quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:34 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Elke keer weer zit die Toivonen te zuigen, iedereen vindt het een vervelend ventje en elke wedstrijd maakt hij wel een achterbakse overtreding/opmerking. Zo iemand moet je niet in je team willen hebben, volgens mij zijn er ook genoeg PSV-supporters die hem liever kwijt dan rijk zijn.
En leer er maar mee leven dat niet iedereen op dit forum pro-PSV is. Ik zou zeggen: pak je kans en ga de discussie aan. Als je alleen maar lofzang over PSV wilt horen tieft je maar op naar het PSV-forum. Zal er vast wel zijn.
Toivonenquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:34 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Elke keer weer zit die Toivonen te zuigen, iedereen vindt het een vervelend ventje en elke wedstrijd maakt hij wel een achterbakse overtreding/opmerking. Zo iemand moet je niet in je team willen hebben, volgens mij zijn er ook genoeg PSV-supporters die hem liever kwijt dan rijk zijn.
En leer er maar mee leven dat niet iedereen op dit forum pro-PSV is. Ik zou zeggen: pak je kans en ga de discussie aan. Als je alleen maar lofzang over PSV wilt horen tieft je maar op naar het PSV-forum. Zal er vast wel zijn.
Ik wil die shit die jij ook gebruikt dude. Je praat echt zoveel onzin dat iedereen irritant begint te vinden.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:34 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hoezo stond Berg erin? Die was gehuurd.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:35 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Als we Matavz niet hadden stond wss Berg er nu in.. Dan zie ik liever een Matavz die hard werkt en niet genoeg passes krijgt.
Berg heeft veel meer potentie dan Matavz. Die speelde veel, maar dan ook veel sterker bij Groningen. Jammer voor jullie dat hij meteen naar het buitenland ging, niet goed voor hem geweest.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:35 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Als we Matavz niet hadden stond wss Berg er nu in.. Dan zie ik liever een Matavz die hard werkt en niet genoeg passes krijgt.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heerlijk potje tot nu toe.
Strootman is écht eende baas
Berg heeft meet potentie, maar jij weet niet eens waar hij speelt?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:37 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Berg heeft veel meer potentie dan Matavz. Die speelde veel, maar dan ook veel sterker bij Groningen. Jammer voor jullie dat hij meteen naar het buitenland ging, niet goed voor hem geweest.
Waar zit hij nu eigenlijk?
Ik was die vent al bijna weer vergeten...quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:35 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Waar zeg ik dat hij niet goed is? Natuurlijk is hij goed, maar met zijn vervelende trekjes haalt hij wel het team naar beneden.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toivonen is gewoon goed, accepteer het
En dan laten ze spelers als Maher en Assaïdi links liggen. Willen ze wel beter worden? ;')quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:37 schreef Smoofie het volgende:
Chelsea heeft interesse in Van Wolfswinkel en...hier komt 'ie... Mertens
Net Ballotelli, geen emotie, als hij volgende week een winkelcentrum kapot schiet verbaasd het me niks.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:38 schreef Zorro het volgende:
Als Matavz mist, lijkt het of hij, nou ja, mist. Bij de missers van Berg vorig jaar kreeg je het idee dat hij het expres deed, zo erg.
Elke keer weer zit die Kromme te zuigen, iedereen vindt het een vervelend ventje en elke wedstrijd maakt ie weer tig waardeloze comments in het live topic. Zo iemand moet je niet op je forum willen hebben, volgens mij zijn er genoeg fokkers die hem liever kwijt dan rijk zijn.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:34 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Potentie hoef je ook niet te bepalen op het heden, misschien snap je niet zo goed wat het woord inhoudt?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Berg heeft meet potentie, maar jij weet niet eens waar hij speelt?
Je had vroeger zo'n speler van Feijenoord/Feyenoord (Speelde bij beide teams) die ook zulke dingen deed. Hij was heel erg goed, goh, hoe heette hij ook weer...quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:38 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat hij niet goed is? Natuurlijk is hij goed, maar met zijn vervelende trekjes haalt hij wel het team naar beneden.
Kan je beter een teamspeler neerzetten met iets minder kwaliteiten imo.
Welke vervelende trekjes? Noem eens een paar en niet van vorig seizoen!quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:38 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat hij niet goed is? Natuurlijk is hij goed, maar met zijn vervelende trekjes haalt hij wel het team naar beneden.
Kan je beter een teamspeler neerzetten met iets minder kwaliteiten imo.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:39 schreef Geo3kant het volgende:
Toivonen speelt goed, al weken lang, in dienst van het team
Spelers die in dienst van het team spelen zijn over het algemeen beperkte spelers.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:39 schreef Geo3kant het volgende:
Toivonen speelt goed, al weken lang, in dienst van het team
Het is ook geen geweldenaarquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Spelers die in dienst van het team spelen zijn over het algemeen beperkte spelers.²
Nou, je hebt net een moment gezien. De scheidsrechter ziet een overtreding op Toivonen, maar geeft voordeel waardoor er een levensgrote kans ontstaat. Zeer goed ingeschat van de scheidsrechter, maar wat doet Toivonen? Die jankt 5 minuten tegen de scheids dat hij geen vrije trap kreeg. Hiernaast trapt hij altijd sneaky na en staat bekend als een zuiger in het veld.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Welke vervelende trekjes? Noem eens een paar en niet van vorig seizoen!
Laat je niet zo opnaaien man, als je vindt dat hij trolled, negeer hem gewoon en praat over de wedstrijd(en)quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je ging weg. Dus tyf gewoon op.
Dat.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Laat je niet zo opnaaien man, als je vindt dat hij trolled, negeer hem gewoon en praat over de wedstrijd(en)
Altijd? Noem eens een paar ipv huilen bij de scheids, messi doet dat ook.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:42 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nou, je hebt net een moment gezien. De scheidsrechter ziet een overtreding op Toivonen, maar geeft voordeel waardoor er een levensgrote kans ontstaat. Zeer goed ingeschat van de scheidsrechter, maar wat doet Toivonen? Die jankt 5 minuten tegen de scheids dat hij geen vrije trap kreeg. Hiernaast trapt hij altijd sneaky na en staat bekend als een zuiger in het veld.
Je hebt oogkleppen op als je niet ziet dat Toivonen vervelende trekjes heeft.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Labyad kan me niet bekoren. Speelt als een Nederlander. Bakkal heeft daar nog meer last van.²
Dus als Feyenoord volgende keer speelt en ik ook ga trollen, krijg ik dat ook geen ban?quote:
Wat lul je nou allemaal man? In tegenstelling tot jou en die DJ probeer ik hier nog een discussie op te starten over Toivonen. Als je daar een andere mening over hebt is het niet per se trollen, wellicht snap je dat nog niet helemaal?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus als Feyenoord volgende keer speelt en ik ook ga trollen, krijg ik dat ook geen ban?
Ja, Messi doet dat als hij gelijk heeft. Niet als je geluk hebt dat de scheidsrechter voordeel geeft en er een levensgrote kans uit ontstaat.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Altijd? Noem eens een paar ipv huilen bij de scheids, messi doet dat ook.
Iemand met een afwijkende mening is per se een troll? Verdere feedback kan in het daarvoor bestemde topic. Hier weer ontopic graag.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus als Feyenoord volgende keer speelt en ik ook ga trollen, krijg ik dat ook geen ban?
Wat jij doet is 90 minuten focussen op 1 speler, zo kan ik ook wel smerige trekjes uit elke speler halen. Toivonen is gewoon veranderd. Dat je dat niet ziet is vreemd.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:47 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat lul je nou allemaal man? In tegenstelling tot jou en die DJ probeer ik hier nog een discussie op te starten over Toivonen. Als je daar een andere mening over hebt is het niet per se trollen, wellicht snap je dat nog niet helemaal?
Ten eerste zijn we pas 45 minuten bezig. Ten tweede heb ik het meer over Burnet en Berg gehad. Toivonen is pas van de laatste minuten. Dus ik weet niet waar je al deze onzin vandaan haalt?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat jij doet is 90 minuten focussen op 1 speler, zo kan ik ook wel smerige trekjes uit elke speler halen. Toivonen is gewoon veranderd. Dat je dat niet ziet is vreemd.
Ja true! Dit gaat nu al nergens meer overquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gooi dalijk eens Ritzmaier, Vennegoor en Rabiu voor de lol erin.
Dan 10-1quote:
quote:
Oh ik dacht kroketten. Zo van: Ik kroket je!quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]Dat is toch gewoon een soort plankie gekkie
En dan zeg jij dat mensen moeten stoppen met off-topic geneuzel? Kijk eens in de spiegel zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh ik dacht kroketten. Zo van: Ik kroket je!![]()
Wat een baggerwedstrijd trouwens.
Hoe kom je nu toch ineens bij krokettenquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh ik dacht kroketten. Zo van: Ik kroket je!![]()
Wat een baggerwedstrijd trouwens.
Ga naar FB ofzo?!quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:56 schreef De_kromme het volgende:
[..]
En dan zeg jij dat mensen moeten stoppen met off-topic geneuzel? Kijk eens in de spiegel zou ik zeggen.
Trouwens juist topwedstrijd voor de neutrale kijker. Lekkere goal van Groningen ook.
Rutten meteen de aanvallers eruit halen en verdedigers erbijquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:57 schreef kanslooz het volgende:
1 goal tegen krijgen en meteen is het weer paniekerig als wat achterin.... Maar ja, gelukkig staan er op het middenveld en in de aanval wel een paar bazen
schattig dit.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:58 schreef De_kromme het volgende:
Wijnaldum.Meteen boven zijn schoenen lopen, triest ventje is het ook. Eerst tranen met tuiten janken omdat je 10-0 verliest van PSV en dan enkele maanden later naar die club verkassen.
Heb je niks aan, paar mooie acties maar 0 rendement.
Volgens mij is het nogal sarcastisch...quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:59 schreef De_kromme het volgende:
Isaksson wordt toegezongen, de lampies snappen eindelijk dat je je team moet ondersteunen door di ken dun i.p.v. je eigen spelers constant uitfluiten.
Stuur net m'n pa een bericht dat Engelaar zo komt voor Toivonenquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Rutten meteen de aanvallers eruit halen en verdedigers erbij
Zal ik zeker doen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hoe kom je nu toch ineens bij kroketten?!
Verder ja, maar goed als je wint maakt dat opzich ook niet uit eigenlijk
[..]
Ga naar FB ofzo?!
0 rendement met 1 doelpunt?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:58 schreef De_kromme het volgende:
Wijnaldum.Meteen boven zijn schoenen lopen, triest ventje is het ook. Eerst tranen met tuiten janken omdat je 10-0 verliest van PSV en dan enkele maanden later naar die club verkassen.
Heb je niks aan, paar mooie acties maar 0 rendement.
Ook dat was sarcastisch bedoeld volgens mijquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:01 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Volgens mij IS Isaksson de nationale doelman daar..
quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Stuur net m'n pa een bericht dat Engelaar zo komt voor Toivonen
Dat dus..quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:01 schreef Zorro het volgende:
Matavz krijgt een keer een goeie pass en meteen raak.
Wtf, die commentators bij EL.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:01 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Volgens mij IS Isaksson de nationale doelman daar..
Nu wel eens met jequote:Op zaterdag 26 november 2011 21:59 schreef De_kromme het volgende:
Isaksson wordt toegezongen, de lampies snappen eindelijk dat je je team moet ondersteunen door di ken dun i.p.v. je eigen spelers constant uitfluiten.
Hij bedoelde het sarcastischquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nu wel eens met je! Sowieso blijft dat gezeik op Isaksson zielig, en dan nu ook weer de commentator "misschien word ie ooit wel de keeper van Zweden"
Gefaal elke keer bij EL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij bedoelde het sarcastischNja misschien ook welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar goed, toch blijft het zielig hoe ze dat in EHV elke keer doen
Vroeger had je dat nietTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Sarcasme is moeilijk te spotten voor autisten.
Laat Driesje er nog maar een paar makenquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:05 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Nou tijd voor weer een goal...
Wat een kromme reactie.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:07 schreef De_kromme het volgende:
Prima sfeertje daar. Er moet binnen 5 minuten wel weer een goal vallen, anders is het uit met de pret.
Volgens mij niet echt... Maar als Manolev al door verschillende clubs in de gaten wordt gehouden (dat lees je zo nu en dan wel eens), dan zegt dat ook zat over het algemene niveau van rechtsbacks in Europa.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:08 schreef De_kromme het volgende:
Die schaar van Manolev bij de aanname.
Hebben jullie nou echt geen degelijke vervanger achter de hand? Desnoods een jeugdspeler ofzo?
12x, wel respect trouwens als alle goals vanavond eerlijk gevallen zijnquote:
Rutten en talenten inbrengenquote:
1xquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:11 schreef Paul het volgende:
Ik bedoel hoevaak heeft Mertens vandaag gescoord
Nah, bij de vrije trap van Mertens stond de muur op 11 meter ipv op 9 meter. Aan twee andere goals ging een overtreding vooraf.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
12x, wel respect trouwens als alle goals vanavond eerlijk gevallen zijn? kon niet kijken...
Bal was idd aan de hoge kant, maar hij sprong ook al te vroeg.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Volgens mij kon hij er gewoon niet bij.
Dit.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Volgens mij kon hij er gewoon niet bij.
Die vrije trap ging trouwens langs de muur af , dus is totaal niet relevant. En welke overtredingen heb jij gezien?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:12 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nah, bij de vrije trap van Mertens stond de muur op 11 meter ipv op 9 meter. Aan twee andere goals ging een overtreding vooraf.
KNLB.
L staat voor?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:12 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nah, bij de vrije trap van Mertens stond de muur op 11 meter ipv op 9 meter. Aan twee andere goals ging een overtreding vooraf.
KNLB.
Rot toch op man. die muur stond 30 cm te ver naar achteren.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:12 schreef De_kromme het volgende:
[..]
KNLB.
Volgens mij ook ja!quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:13 schreef Zorro het volgende:
Bal kwam van Groningen-hoofd, geen buitenspel
Als een muur dichterbij staat is het moeilijker om de bal langs de muur te krullen. Daarnaast heeft de keeper amper zicht, dus het is wel degelijk relevant.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:12 schreef kanslooz het volgende:
[..]
Die vrije trap ging trouwens langs de muur af , dus is totaal niet relevant. En welke overtredingen heb jij gezien?
Lampies natuurlijk.quote:
Dacht ik ook te zien jaquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:13 schreef Zorro het volgende:
Bal kwam van Groningen-hoofd, geen buitenspel
Eerder twee meter dan 30cm. Je zag die lijn toch?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Rot toch op man. die muur stond 30 cm te ver naar achteren.
Ik had iets doms verwacht, maar dit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |